Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 932
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Tittelen sier alt.

Er denne komboen safe?

Mvh

c
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Ingen ?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Tittelen sier alt.

Er denne komboen safe?

Mvh

c
Vis hele sitatet...


Komboen er helt safe, men aldri mix sentralstimulerende som kokain, opiater&heroin, amf.. du skjønner greia.

Men lyrica kan tas med virtuel alt, ingen problem å blande det med lsd!

Good trippin 💪🏼
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Selvsagt kan du mikse SS med mange psychadelics, men f.eks DMT og lignende så er du død innen noen minutter. Samme gjelder med mdma osv- ikke bland med DMT. Det er en sikker død
Hvorfor er det en sikker død å blande stims/DMT?



Du kan blande de andre tradisjonelle psykedelika (sopp/LSD etc) med stims men det smaker ekstra vondt og ritualet er mye mer klossete og klunky fra hva det vanligvis er med tanke på "psykedeliske motorferdigheter."
Jeg kan minnes en kveld med amfetamin på tallerken, plassert i vinduet da vi ikke egentlig trengte den under LSD-trippen. Etter hvert bestemte jeg meg for å ta meg en stripe på peaken allikevel (narkoman) og til min store forbauselse var nå tallerkenen som hadde stått i vinduskarmen dekt av bittesmå maur som bevegde seg rundt blandt de hvite miniatyrbergene og småsteinene. Det verste av alt, jeg sverger til Gud, det virket som om de var blitt en god del raskere enn vanlige maur. Så mye bedre enn terrarium da!
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Selvsagt kan du mikse SS med mange psychadelics, men f.eks DMT og lignende så er du død innen noen minutter. Samme gjelder med mdma osv- ikke bland med DMT. Det er en sikker død
Vis hele sitatet...
Død av å blande dmt og stims?

Har du en kilde på at det er dødelig og evt kilder på tilfeller hvor folk har dødd av det?
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
Død av å blande dmt og stims?

Har du en kilde på at det er dødelig og evt kilder på tilfeller hvor folk har dødd av det?
Vis hele sitatet...

Har min bror, som døde rett foran meg. Vi hadde hatt en Kokain-kveld, og på morgens tid ville han røyke Dmt, 4-5 minutter etter han tok det 3 draget og la seg ned- så var han død.

Di testet DmT mens di ventet på tox-analyse, og det var ekte dmt.

fortalte dem at vi hadde brukt kokain opp til det skjedde, og fikk KLAR beskjed at dette og mange stiumlanter gir en nesten garantert død (serotoneng syndrom).

Fikk også en liste over interaksjoner som innebar alt som anses som dødelig å blande. Men du kan selvsagt google det, sjekke dmt forum, eller høre med et helse etat.

NN-DMT kan blandes med flere ting, men DMT-5MeO kan nesten ikke blandes med noenting som helst.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av supranaut Vis innlegg
Hvorfor er det en sikker død å blande stims/DMT?



Du kan blande de andre tradisjonelle psykedelika (sopp/LSD etc) med stims men det smaker ekstra vondt og ritualet er mye mer klossete og klunky fra hva det vanligvis er med tanke på "psykedeliske motorferdigheter."
Jeg kan minnes en kveld med amfetamin på tallerken, plassert i vinduet da vi ikke egentlig trengte den under LSD-trippen. Etter hvert bestemte jeg meg for å ta meg en stripe på peaken allikevel (narkoman) og til min store forbauselse var nå tallerkenen som hadde stått i vinduskarmen dekt av bittesmå maur som bevegde seg rundt blandt de hvite miniatyrbergene og småsteinene. Det verste av alt, jeg sverger til Gud, det virket som om de var blitt en god del raskere enn vanlige maur. Så mye bedre enn terrarium da!
Vis hele sitatet...


Det er mange stims du kan blande med psychadelica, men absolutt sjekk etter interaksjoner. dødsfall/Koma er veldig vanlig når det kommer til spesifike komboer.

Men "svake" psychadelics som lsd, psilocybin, mdmda, ketamin osv har en større kombo mulighet, men vær forsiktig å research først uansett beklager mauren, et vell sånn di får jobben gjort 😂
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og når jeg sier "svake", så mener jeg relativt til dmt, salvia extract, peyote og Ketamin.

Men alt avhenger selvsagt av dosering, tar du 2000mcg LSD, så river du jo vekk fabrikken av verden.

Mente selvsagt mg for mg
Det er fin fin kombo. Jeg liker å ta lyrica når jeg tripper fordi det gjør trippen lettere å hyggeligere.

Trenger ingen moralisering fra folk som sier at man ikke lærer noe fra trippen og annen bullshit. Jeg kjenner meg selv godt og har større utbytte og glede av trippen når jeg klarer å slappe av ordentlig.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Picard Vis innlegg
Det er fin fin kombo. Jeg liker å ta lyrica når jeg tripper fordi det gjør trippen lettere å hyggeligere.

Trenger ingen moralisering fra folk som sier at man ikke lærer noe fra trippen og annen bullshit. Jeg kjenner meg selv godt og har større utbytte og glede av trippen når jeg klarer å slappe av ordentlig.
Vis hele sitatet...


Les hva jeg skrev, Lyrica kan kombineres med ALT!

Moralpreken om kombo farer gjaldt absolutt IKKE bare deg.

Vil at folk skal trippe trygt, men jeg ser du seriøst trenger en ego-death! Hvem klager på offentlig informason som kan spare liv? Er du 15-20?

Har brukt alle psycedelics du kan tenke deg,, i snart 10 år. Oppfør deg som et vennlig menneske. Du er ikke midtpunktet i verden, eller "main character- heller si takk for iinfo, elller gjør hva enn du vil så snakkes vi nok i begravelsen din.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Les hva jeg skrev, Lyrica kan kombineres med ALT!

Moralpreken om kombo farer gjaldt absolutt IKKE bare deg.

Vil at folk skal trippe trygt, men jeg ser du seriøst trenger en ego-death! Hvem klager på offentlig informason som kan spare liv? Er du 15-20?

Har brukt alle psycedelics du kan tenke deg,, i snart 10 år. Oppfør deg som et vennlig menneske. Du er ikke midtpunktet i verden, eller "main character- heller si takk for iinfo, elller gjør hva enn du vil så snakkes vi nok i begravelsen din.
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke han prata til deg. Du er ikke midtpunktet i verden eller Main character heller. Han henviste nok til de som mener å ta beroligende før en trip er "feigt". Selv kan jeg finne på å ta 5mg diazepam før en trip for å smude den ut.
Sist endret av Astro Man; 19. desember 2023 kl. 07:14.