Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 682
Er på dag 3 og kjenner allerede effekt men får faen ikke sove?? Er det normalt
Mulig bivirkninger. Sjekket felleskatalogen? Ellers bør du snakke med legen, for du bør ikke gå flere døgn uten noen som helst. Da er veien kort til paranoia og psykose.

Jeg sliter ofte med å sove, og da begynner jeg og se og høre ting. Ikke uvanlig etter så lite søvn. Hadde man sovet en time på dagen feks. så hadde saken vært en annen. Men om man ikke dubber av engang på 3 døgn får man snart et problem..

Nå vet ikke jeg hva slags medisin du står på da, men mistenker adhd medisiner i og med at du sliter søvn. Snakk med legen din, det er viktig.
Sist endret av Amøbe66; 28. april 2023 kl. 05:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er vanlig men skal gå over etterhvert. Jeg har veldig sensitiv søvn, men får sove sove på wellbutrin. Gi det en uke eller to.
Sitat av Amøbe66 Vis innlegg
Mulig bivirkninger. Sjekket felleskatalogen? Ellers bør du snakke med legen, for du bør ikke gå flere døgn uten noen som helst. Da er veien kort til paranoia og psykose.

Jeg sliter ofte med å sove, og da begynner jeg og se og høre ting. Ikke uvanlig etter så lite søvn. Hadde man sovet en time på dagen feks. så hadde saken vært en annen. Men om man ikke dubber av engang på 3 døgn får man snart et problem..

Nå vet ikke jeg hva slags medisin du står på da, men mistenker adhd medisiner i og med at du sliter søvn. Snakk med legen din, det er viktig.
Vis hele sitatet...
Du misforstår. Var bare i natt jeg ikke var trøtt, og medesin står i overskriften. Det ordnet seg
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Er på dag 3 og kjenner allerede effekt men får faen ikke sove?? Er det normalt
Vis hele sitatet...

Prøvde du å ruse deg på de? Snorter du de? tar du flere enn forskrevet så er det hvertfall helt normalt.

Sliter du med søvn til vanlig?

Men ja, er forsåvidt normalt å slite med søvn på wellbutrin, men skal gå over etter en liten stund.. Litt som adhd meds.

Wellbutrin er stimulerende men 3 dager uten søvn.. Det virker ikke helt normalt.
Sist endret av skrpappa; 30. april 2023 kl. 00:36.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Prøvde du å ruse deg på de? Snorter du de? tar du flere enn forskrevet så er det hvertfall helt normalt.

Sliter du med søvn til vanlig?

Men ja, er forsåvidt normalt å slite med søvn på wellbutrin, men skal gå over etter en liten stund.. Litt som adhd meds.

Wellbutrin er stimulerende men 3 dager uten søvn.. Det virker ikke helt normalt.
Vis hele sitatet...
Nei rusa meg ikke på dem var 1 natt jeg ikke fikk sove
Sitat av 6ix9ine xx Vis innlegg
Nei rusa meg ikke på dem var 1 natt jeg ikke fikk sove
Vis hele sitatet...
Åja, sorry. Misforsto. En natt uten søvn er veldig vanlig på wellbutrin. Blir nok bedre om orker å holde ut og du får grei effekt ellers av medisinen.