Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  796 114927
Noen som har lyst å lage et bilde for meg?

Jeg er en shaco main som heter Shaco bell Derfor lurte Jeg om noen kunne lage en Taco bell logo men isteden for bjellen så et bilde av shaco og at det står shaco bell isteden for Taco bell

Tror det kan bli et ganske kult blilde
▼ ... over en uke senere ... ▼
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Noen som kan fortelle meg hvorfor Cassio er så lite brukt?

Jeg kjøpte henne etter rework. Og den single target damagen tror jeg ikke noen annen character kan måle seg med.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen som kan fortelle meg hvorfor Cassio er så lite brukt?

Jeg kjøpte henne etter rework. Og den single target damagen tror jeg ikke noen annen character kan måle seg med.
Vis hele sitatet...
http://lolbuilder.net/news/how-bad-i...new-cassiopeia

Er vell kanskje litt gammel, men denne artikkelen forklarer vel en del.
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen som kan fortelle meg hvorfor Cassio er så lite brukt?

Jeg kjøpte henne etter rework. Og den single target damagen tror jeg ikke noen annen character kan måle seg med.
Vis hele sitatet...
Det hender en sjelden gang at noen spiller henne midlane, men da er det ofte smurfs som bruker henne, fordi det er så mange i low ELO som ikke vet hvordan man skal countre henne.

Når det gjelder single target damage for AP champs så mener jeg fortsatt det er Veigar som er sterkest.

En annen grunn til at hun ikke blir brukt noe særlig hvertfall i proff sammenheng er at hun ikke har så veldig mye å tilby i teamfights lategame.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Sitat av olavXO Vis innlegg
En annen grunn til at hun ikke blir brukt noe særlig hvertfall i proff sammenheng er at hun ikke har så veldig mye å tilby i teamfights lategame.
Vis hele sitatet...
ulten hennes er jo fantastisk i teamfights :O
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Noen som kan fortelle meg hvorfor Cassio er så lite brukt?

Jeg kjøpte henne etter rework. Og den single target damagen tror jeg ikke noen annen character kan måle seg med.
Vis hele sitatet...
Har ikke spilt Cassio på lenge, men jeg husker at curven til å mestere champen var ikke en walk in the park. Ganske høy skillcap når det gjelder (eller gjaldt?) Cassio. Er flere champs som trenger mindre skill for å mestre / lettere og spille generelt som er på så og si lik linje.

Men, hadde jeg mainet mid, hadde Cassio vært 1. valget for meg igjen.

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
ulten hennes er jo fantastisk i teamfights :O
Vis hele sitatet...
Ulten kan være utrolig, men hvis man failer med den så mister man så mye aoe damage / cc. Er noen clips på top 5 plays of the week av Protatomonster som viser bra bruk av execute av ultien!
Sist endret av Sevensteps; 29. oktober 2014 kl. 16:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
JoikaKake - EUW
Bronse - (har vært gold i tidligere sesonger)

Leter etter spillpartnere som det går an å ha det hyggelig med mens man spiller!
Noen som vil ta noen games ikveld? Legg meg till og send PM

Edit: Du kan finne meg på chatroom nFF også
Sist endret av BloodSpilla; 1. november 2014 kl. 19:27.
Til dere som spiller LoL "ofte":

-Hvor mange games har dere om dagen/ i uka, sånn ca (evt. timer hvis det er enklere)?

- Hva spiller dere? (solo/duo-ranked, normals, teams, 3v3?)
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
-Hvor mange games har dere om dagen/ i uka, sånn ca (evt. timer hvis det er enklere)?
Vis hele sitatet...
kanskje 2 games pr dag på hverdager. Varierer alltid veldig mye i helgene, alt fra 0-20 games liksom

Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
- Hva spiller dere? (solo/duo-ranked, normals, teams, 3v3?)
Vis hele sitatet...
Går får det meste i soloq, av og til jeg tar draft/ranked 3's med noen buddies
Spiller mest solo q eller full 5v5 premade. Elsker å spille som et lag
Yo!

Jeg leter etter en support eller en adc som har lyst til å spille duo q bot lane med meg!

Jeg er silver 1 22 Lp.

Spiller vanligvis på hverdager etter kl. 17:00 og nesten hele tiden i helgene.

oneMinionLeft @ EUW
Sist endret av onClipEvent; 2. november 2014 kl. 15:52.
Halla!

Jeg spiller så å si alle roller, har aldri satt meg 110% i kun 1 fast rolle, så vil si jeg klarer de fleste rimelig greit.
Er ikke høyere enn Bronze 1 , men vil gjerne opp og spiller som regel med ett par Silver og Gold spillere til vanlig.
Men tenkte lufte det om noen er keen på å kjøre noen games, spille sammen og ha det litt morro.
Dem jeg spiller med venter til neste sesong med å spille mer ranked desverre, så da står jeg fast der jeg gjør.

Så om noen vil være med å ta noen games, så skrik ut.
Spiller som regel 3-4 games hver dag og ellers når jeg har tid i helgene.

Spiller på EUW - SlizzyReffi

Halla!

Jeg spiller så å si alle roller, har aldri satt meg 110% i kun 1 fast rolle, så vil si jeg klarer de fleste rimelig greit.
Er ikke høyere enn Bronze 1 , men vil gjerne opp og spiller som regel med ett par Silver og Gold spillere til vanlig.
Men tenkte lufte det om noen er keen på å kjøre noen games, spille sammen og ha det litt morro.
Dem jeg spiller med venter til neste sesong med å spille mer ranked desverre, så da står jeg fast der jeg gjør.

Så om noen vil være med å ta noen games, så skrik ut.
Spiller som regel 3-4 games hver dag og ellers når jeg har tid i helgene.

Spiller på EUW - SlizzyReffi
Sist endret av FoxFive; 5. november 2014 kl. 11:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heter Eixelio, bare å adde meg så kan vi spille. (snakker til alle som leser :P)

Jeg spiller Malphite,Tristana og Morgana.
Noen som joiner normals på dagtid/kveld/tidlig whatever med meg og en venn? Spiller ikke veldig serriøst, bare for fun. add Saint Lucifer på EUW
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jeg klippet sammen noen snutter i går. Jeg er ikke en god spiller, og jeg er ikke spesielt flink med redigering.
Men jeg syntes det er gøy! Så hvis du har noe konstruktivt å komme med, så slå deg løs Er det derimot bare oppgulp, så ta det med kona di

https://www.youtube.com/watch?v=TM8OcVAeXFk
For de som ikke har fått det med seg så har nye SR kommet på Team Builder

Første gamet på nye SR gikk fint må jeg si
https://www.youtube.com/watch?v=z7v5WEq_Rrw
Hei. Leter etter en jungler/mid/top til 5v5 ranked. Alle er norske og vi er gold og dia. Vi spiller mest for morro, men om om ting går bra så satser vi noe på neste season, og kanskje online konkurranser. Vi 4 har spilt sammen før og leter etter en siste person til å ta noen hyggelige games et par ganger i uka.

Vi er på EUW og ser helst at du er minst gold 5
Sist endret av random72742; 13. november 2014 kl. 17:02.
Sitat av WopWop Vis innlegg
Hei. Leter etter en jungler/mid/top til 5v5 ranked. Alle er norske og vi er gold og dia. Vi spiller mest for morro, men om om ting går bra så satser vi noe på neste season, og kanskje online konkurranser. Vi 4 har spilt sammen før og leter etter en siste person til å ta noen hyggelige games et par ganger i uka.

Vi er på EUW og ser helst at du er minst gold 5
Vis hele sitatet...
Kunne sikkert steppet inn noen games Jungle main siden Season 2

IGN: Shaco bell
Div: Gold 3 ATM
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av WopWop Vis innlegg
Hei. Leter etter en jungler/mid/top til 5v5 ranked. Alle er norske og vi er gold og dia. Vi spiller mest for morro, men om om ting går bra så satser vi noe på neste season, og kanskje online konkurranser. Vi 4 har spilt sammen før og leter etter en siste person til å ta noen hyggelige games et par ganger i uka.

Vi er på EUW og ser helst at du er minst gold 5
Vis hele sitatet...
Kan steppe inn hvis det trengs

Add: Zhni - Plat 5 EUW

Jungle main, med Khazix for det meste, kan også spille J4, Vi, Wukong osv
Sist endret av ZayCuBez; 16. november 2014 kl. 15:18.
▼ ... over en uke senere ... ▼
KRIEGMAND. euw. gira på games !
Har ikke spilt på over et år, og lurer på om det har kommet en løsning for å unngå trolling ift hvilken rolle og champ som plukkes? Det var rykter og snakk om at man skulle velge en rolle før man gikk inn i kø, slik at det ikke ble noe tull.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Du har noe som heter team builder nå. Der du velger alt før du går inn i "kø"
Sitat av Dr. fungitumb Vis innlegg
Du har noe som heter team builder nå. Der du velger alt før du går inn i "kø"
Vis hele sitatet...
Flott! Fungerer det? Hvordan er ventetiden? Etter tidligere trend var det i utgangspunktet veldig få supports. Er det slik at om man velger ADC så må man vente mye lenger enn om man velger en support? :-)
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Somregel så vil adc og mid være høyt prioritet (=lang ventetid).

Support og jungle har mindre ventetid.

Men det er somregel ikke mer enn et minutt eller 2 uansett rolle
Flott! Dette er jo virkelig en forbedring. En av grunnene til at jeg la opp var på grunn av instalock, trollpicks og EVIG med grining hver gang noen ikke fikk rollen sin. Har det sånn sett blitt bedre? Jeg vet at community er helt fucked i LoL med mye fiendtlighet, men hvordan har det gått seg til?
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Flott! Dette er jo virkelig en forbedring. En av grunnene til at jeg la opp var på grunn av instalock, trollpicks og EVIG med grining hver gang noen ikke fikk rollen sin. Har det sånn sett blitt bedre? Jeg vet at community er helt fucked i LoL med mye fiendtlighet, men hvordan har det gått seg til?
Vis hele sitatet...
Det er jo litt tilfeldig men i teambuilder har jeg ikke merket trollpicks eller grining.

Når den finner et game kommer du inn i lobby der du får se hvilken champion alle har valgt og hvilken rolle de har valgt. Så det skal litt til for at det blir krangling.
Den teambuilderen har jeg prøvd og det er egentlig et bra forsøk på å stoppe trollere og instalockere.
Eneste problemet er at teambuilder er jo bare for normal games, når det er i ranked man virkelig hadde trengt det.
Enten det eller at de klarer å gjøre sånn at alle som skal i promo med ca samme mmr hadde kommet i samme game, da hadde man også fått luka bort noen til, alle vil jo stort sett vinne promokampene sine.
Sitat av olavXO Vis innlegg
Den teambuilderen har jeg prøvd og det er egentlig et bra forsøk på å stoppe trollere og instalockere.
Eneste problemet er at teambuilder er jo bare for normal games, når det er i ranked man virkelig hadde trengt det.
Enten det eller at de klarer å gjøre sånn at alle som skal i promo med ca samme mmr hadde kommet i samme game, da hadde man også fått luka bort noen til, alle vil jo stort sett vinne promokampene sine.
Vis hele sitatet...
Åja! Tok det for gitt at denne funksjonaliteten også var implementert i ranked. Da vil jeg egentlig si at hele systemet er verdiløst? Det er jo i ranked-games problemet virkelig ligger!
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Åja! Tok det for gitt at denne funksjonaliteten også var implementert i ranked. Da vil jeg egentlig si at hele systemet er verdiløst? Det er jo i ranked-games problemet virkelig ligger!
Vis hele sitatet...
Ja det er jeg helt enig i.
Sikkert gøy å vinne normal games og sånn, men det har ingenting med ELO climb å gjøre.

Normals bruker jeg egentlig bare for å lære meg nye champions eller å prøve ut nye builds, på den måten ødelegger jeg hvertfall ikke for laget mitt hvis det går dårlig.

Det virker egentlig som Riot ser på hele Championselect prossesen som en del av utfordringen for at man skal komme seg opp og frem.

Det har også blitt etterspurt på reddit f.eks, flere ganger at Riot skal kunne gå inn å se på en gitt Championselect screen i ettertid av at de har motatt en report for å se hvem det faktisk er som ødelegger kampen med trollpick, o.l, men det kommer ikke til å skje.
Mener å ha lest at teambuilder også skal inn i ranked etterhvert, men dem driver fortsatt og forbedrer systemet. Lurer på om det sto i patch notes når dette kom til normal games? Husker ikke helt.
Teambuilder hadde jo vært helt på trynet i ranked da? No bans og ikke counterpicks etc. Jeg stemmer nei..
Hadde ikke gitt så mye mening med team-builder i ranked nei. Stor del av spillet er jo å velge riktig champion. Heter normalSummoner på EUW, hvis noen vil spille. Variert hvor mye jeg spiller, men queuer noen games nå
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Teambuilder hadde jo vært helt på trynet i ranked da? No bans og ikke counterpicks etc. Jeg stemmer nei..
Vis hele sitatet...
Den som setter opp teambuilder gamet skal få muligheten til å banne, akkurat som i ranked. Counterpick derimot blir noe vanskelig ja, det må jeg si meg enig i Selv tviler jeg egentlig på at det kommer til å komme til ranked i det heletatt :P
Noen som vet hvor man kan se OGN i høy kvalitet uten å måtte betale?
Sitat av EliteBook Vis innlegg
Teambuilder hadde jo vært helt på trynet i ranked da? No bans og ikke counterpicks etc. Jeg stemmer nei..
Vis hele sitatet...
Dette tenkte jeg ikke på og du har et veldig godt poeng!

Men løsningen er enkel, men det forutsetter en påtvunget meta. Det at man f.eks på forhånd hadde valgt en rolle (ADC, support, jungel, bruise, tank osv) og deretter valgt en champ som var kategorisert til sin rolle, men dette er vel kanskje noe urealistisk.

Men en lignende løsning ville uansett vært godt å ha i ranked. Det har ikke vært få ganger jeg har fått ødelagt games på grunn av trollpick og whiners og faenskap i ranked games. Det er jo så forbannet da det er jo ranking man jobber mot og helst ikke skal få ødelagt fordi en 12-åring ikke fikk være ADC fordi han var last-pick.
Jeg håper det kommer noe lignende teambuilder i ranked, bare at du ikke velger noe champs, kun rolle. Når du har funnet en gruppe så kommer du i champ select sammen med motstanderene dine, og derfra vil det fungere som vanlig ranked. Dette vil nok ikke fungere i D1 og oppover grunnet lang queue time, men low elo så vil det fungere noe bedre, selv om du fortsatt vil få trolls som har valgt feks. top men går adc..
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Jeg håper det kommer noe lignende teambuilder i ranked, bare at du ikke velger noe champs, kun rolle. Når du har funnet en gruppe så kommer du i champ select sammen med motstanderene dine, og derfra vil det fungere som vanlig ranked. Dette vil nok ikke fungere i D1 og oppover grunnet lang queue time, men low elo så vil det fungere noe bedre, selv om du fortsatt vil få trolls som har valgt feks. top men går adc..
Vis hele sitatet...
God idè! Vi får vente å se hva som skjer. Ryktet sier jo at problemer med ranked trolls skal løses.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
God idè! Vi får vente å se hva som skjer. Ryktet sier jo at problemer med ranked trolls skal løses.
Vis hele sitatet...
For det har jo ikke blitt sagt siden LoL kom ut av Beta ca ^-^
Teambuilder i ranked hadde bare vært negativt synes jeg. Hadde også tatt evig lang tid å queue fordi det er ikke så mange som har lyst å spille support... Riot burde heller finne en bedre måte å straffe de som troller og ødelegger.
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
God idè! Vi får vente å se hva som skjer. Ryktet sier jo at problemer med ranked trolls skal løses.
Vis hele sitatet...
Enig her, men ser også at det kan bli nært umulig.

Den eneste måten å løse dette på er at Riot begynner å specce alle matcher for å se hva som faktisk har skjedd, da må de specce champion select også.
Med alle ranked kamper som spilles ila et døgn er det er umulig oppgave.

Rapporterings sytemet er en fin ide, men virker nok best som en trussel i beste fall og forteller ikke Riot noe mer enn hva en skokk med prepubertale kids mener.

Altså si at jeg er first pick og velger midlane fordi jeg føler meg best i den rollen, selvfølgelig er den en annen som sier "mid or feed", noe som i fleste tilfeller betyr begge deler.

Denne karen er kanskje last pick og sur fordi han har elendig mmr og aldri får rollen han ønsker seg og instalocker en mid champ uansett fordi han hadde "calla mid" og driter langt i pickorder.

Da skjer en av to ting, han gir etter for presset av 4 sure teammates som truer med å rapportere og fyller den rollen han egentlig skulle hatt, men MED en midchamp, noe som oftest går lukt til helvete.

Eller insisterer han på at han SKAL mid og går dit sammen med deg, også har du i fleste tilfeller et ødelagt game.

Så etter vi har tapt så blir han reporta av hvertfall meg, og kanskje flere hvis man er heldig, veldig mange gidder ikke engang og reporte, men går heller rett inn i ny que.

I 90 % av tilfellene vil ikke denne personen bli banna, men kanskje han får en advarsel.

Riot er nødt til å kunne specce den aktuelle kampen for å vite hva som egentlig skjedde, ellers er det jo bare en anmerkning fra en random player.

Det er heller ingenting som hindrer han i å rapportere meg for hva som helst heller, siden han helt sikkert syns jeg er en noob som ikke ga han mid.
Sant! Men det kunne kanskje vært innført en rapporteringsfunksjon med skjermdump i champion select slik at pick orders og calls kommer med? I tillegg med en type "3 advarsler = 1 uke ban" eller noe.
Er det ikke IEM denne helgen? Klarer ikke å finne noe informasjon om det på lol esports :s
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Er det ikke IEM denne helgen? Klarer ikke å finne noe informasjon om det på lol esports :s
Vis hele sitatet...
http://intelextrememasters.com/seaso.../#Schedule-LoL
Sitat av niloy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nå må dere prioritere riktig da, folkens! Husk at det er turneringsstart i Freak sin årlige adventsjakkturnering!!

http://freak.no/forum/showthread.php...ighlight=chess
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Sant! Men det kunne kanskje vært innført en rapporteringsfunksjon med skjermdump i champion select slik at pick orders og calls kommer med? I tillegg med en type "3 advarsler = 1 uke ban" eller noe.
Vis hele sitatet...
"2-3 strikes and your out" har de vell allerede, hadde i hvert fall det mens jeg enda spilte
Så vidt jeg vet så har også Riot mulighet til å se hva som er blitt gjort/sagt i champion select, uten at det ser ut til at gjør saken så mye bedre =/
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om dere tror dere har opplevd helvete enda, så skal dere bare vite at dere ikke har smakt forretten en gang.. Jeg er d1 og jeg har jobba og slitt meg oppover med +6 osv. Så kom dette gamet hvor jeg så jeg hadde Yellowstar på laget mitt, så jeg var jo halvglad. Endte opp med et tap på oss, men ansiktsutrykket jeg fikk da jeg så hvor mye LP jeg mista skulle faen meg blitt hengt opp på veggen.

Godt nyttår!
Sist endret av Kriis; 4. januar 2015 kl. 10:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Jammen i -.-

Åssen er det mulig å miste så mye LP?? Har yellow så høy mmr at riot forventer at alle spiller med ham bare vinner?
Helt ærlig så aner jeg ikke, syns det bare er psycho rart at en D1 spiller mister 51 lp i et challenger game :s
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
Hvordan havnet du i en challenger game? Var du i duo med en challenger eller?
Altså, jeg var jo D1 73 lp fra før, så er ikke så usansynelig. Og i tilegg så var klokka 7 så queuetimes er fucka.