Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 654
Satt akkurat å tenkte på et litt eldre spill jeg spillte hos kompisen min når jeg var 11-12 år på hans Playstation 2. Dette handlet om noe jeg tror var fortsettelsen av WWII, bare at det ble utkjempe med roboter og soldater.

Dette kan minne litt om hva jeg har sett av front mission, men var også med soldater, og mye mer taktisk.

FOlk må heller ikke misforstå meg, og tro at jeg mener Super Robot Wars, hvor robotene er store og veldig "asiatiske". Robotene i dette spillet var mye mer gråe, kan minne litt om en "walker" fra Star Wars, bare større, og med soldater på toppen.

Takker for all hjelp.
Kan også legge til at det var "turbasert", noe á la Final Fantasy. Bare at her måtte man også sikte når man skulle skyte (Robotene hadde msssive tanks-lignende våpen i front).
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har en aning?
Hørt om Edit knappen?

Kan spille være Robot Warlords? http://ps2.ign.com/objects/014/014874.html
edit-knappen virker bare i fem minutter...
Sitat av VivaLatrina
edit-knappen virker bare i fem minutter...
Vis hele sitatet...
Excactly, alt for kort etter min egen mening.

Men angående Robot Warlords, så begynner det å ligne, men dette spillet hadde mye penere og dyster grafikk, og utspillte seg litt sånn ute på landet. Mye mer andre verdenskrig-feeling over det og.
Sist endret av ProXhimo; 24. august 2008 kl. 17:58.