Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 6722
Nå har det seg sånn at jeg er ganske fasinert av det paranormale. Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn øyet kan se, og jeg tror også det hender mange ting i hverdagen som vi ikke kan forklare.

Selv har jeg hatt en ekkelt opplevelse, som jeg enda ikke klarer forklare på noe logisk vis.

Meg og samboeren var på besøk hos tanten og onkelen hennes. Etter en god natts søvn, våknet jeg på morgenkvisten, av en ekkel følelse. Det var som om noe eller noen presset meg ned i madrassen, og holdt kroppen helt fast. Jeg klarte ikke bevege en eneste muskel, og det var tungt å puste. Ved en anstrengelse klarte jeg så vidt å gispe ut "hjelp meg!", før sensasjonen av å bli fastklemt gav seg.

Samboeren min snudde seg rundt, og spurte hva det var for noe. Jeg forklarte hva jeg nettopp hadde opplevd, og hun sa det var litt rart, for hun hadde ligget å tenkt på følelsen hun hadde av at det var noen andre i rommet.

Jeg er klar over at dette høres sprøtt ut, og at det kreves ett åpent sinn for å i det hele tatt kunne identifisere seg med noe slikt. Er det noen andre her på forumet som har opplevd uforklarlige ting?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Bodde selv i et eldre hus i Harstad i noen år, der opplevde jeg merkelige ting slik som at dører plutselig åpnet seg o.l, ikke det at dette ikke kan forklares i både gjennomtrekk og andre ting i et gammelt hus, men når man føler at noe er der blir det noe annet.

Personen (som jeg ville beskrevet det) sluttet derimot dersom du ba ham om det, dersom jeg hørte døren var på vei til å bli åpnet sa jeg "slutt" og døren stoppet.


Guttungen i huset som hadde bodd der i en god del år fortalte meg også at han ved flere anledninger hadde sittet oppe i stuen og sett på tv o.l hvor han har hatt hodet delvis på skakke og sett en eldre mannsperson stå i trappen opp til stuen, derimot når han snudde seg var det ingen der.
I see you...
NAPse's Avatar
Det du forklarer er ikke uforklarlig det kalles Søvn paralyse.
Men til spørsmålet så tror jeg på at det er noe mer, har ikke selv opplevd noe enda, men jeg håper det vil skje.

Sist endret av NAPse : i morgen kl 13:37.
Har også blitt utsatt for søvn paralyse, det er jævlig ufint. Prøver så godt man kan å våkne.

Kan fortelle litt jeg også siden det skjer her også.

Vi bor i en tre etasjers "blokk" så vi har felles trapp til leilighetene, når jeg satt oppe på stua en gang, hørte jeg det gikk noen i trappa, så jeg bare sjekka hvem det var, det var INGEN i hele trappa, men når jeg gikk inn igjen, begynte "det" å gå igjen, jeg sjekka, men ingen der. Var litt ekkelt. Og katta mi tør ikke gå i den trappa, hvis jeg har hu i arma når jeg bærer hu ned der, så klikker det HELT for hu.

Litt rart, men men.
Java's Avatar
Trådstarter
Søvn paralyse kunne jo høres ut som ett mulig svar, men jeg var våken. Jeg hadde øynene åpne, og jeg ble liksom trykket ned i madrassen (føltes det som). Det kan fortsatt være søvn paralyse antar jeg, men jeg er ikke sikker.

Når det gjelder katten din lolkeen, så skal visstnok dyr være mye mer var på ånder og slikt enn hva mennesker er..
Sitat av Milligan
Søvn paralyse kunne jo høres ut som ett mulig svar, men jeg var våken. Jeg hadde øynene åpne, og jeg ble liksom trykket ned i madrassen (føltes det som). Det kan fortsatt være søvn paralyse antar jeg, men jeg er ikke sikker.
Vis hele sitatet...
Leste du wikipedia-artikkelen?

Sleep paralysis is a common condition characterized by transient partial or total paralysis of skeletal muscles and areflexia that occurs upon awakening from sleep or less often while falling asleep.
Vis hele sitatet...
Sleep paralysis occurs when the brain awakes from a REM state, but the bodily paralysis persists. This leaves the person fully conscious, but unable to move. In addition, the state may be accompanied by terrifying hallucinations (hypnopompic or hypnagogic) and an acute sense of danger
Vis hele sitatet...
Åpent sinn er flott, men ikke ha det så åpent at du lukker sinnet for helt normale forklaringer som ikke er like spennende.
Sist endret av Kinseek; 9. juli 2008 kl. 13:16.
Opplevelsen du beskriver høres veldig lik ut som den jeg har hatt enkelte ganger, og jeg regner med det er søvnparalyse. Jeg har også opplevd "lyd-hallusinasjoner" to av gangene det har hendt meg, noe som er ganske ekkelt når du ikke klarer å bevege en muskel i kroppen og såvidt får holdt øynene oppe. Blir vanskelig å sjekke om noen har brutt seg inn i leiligheten da...
Tja, noe jeg opplever nesten daglig er uttallige synkroniserte øyeblikk som skjer så ofte at det ikke kan viskes vekk som sammentreff.. (Rare ting som skjer samtidig som du sier eller tenker noe, eller like etter) Ellers opplever jeg en del telepati mellom meg og mine nære.. At jeg tenker på folk jeg ikke har prata med på lenge så plutselig kontakter de meg samme dag osv.. Har i to tilfeller besøkt noen andre sin drøm. Hatt en ut av kroppen opplevelse, og sett en del rare UFOer..

Har ikke truffet på noen spøkelser ennå.. :P
Sist endret av Chikara; 9. juli 2008 kl. 15:02.
Kan fortelle om 2 ting jeg har opplevd.

1. Satt i sofaen foran tv'en og stereonalegget.. Hadde hørt på høy musikk men så skrudde jeg ned lyd med kontrollen og la den fra meg på bordet. Musikken skrudde seg så opp til veldig høy styrke! Dette gjentok seg 3 ganger da jeg alle gangene måtte skru lyden ned med fjernkontrollen.. Hadde ikke fjernkontrollen i handa noen av gangene...

2. En avskrudd/dvale laptop hadde ligget ett par dager med skjermen lukket.. Plutselig begynte den å spille musikk i ca 1-2min.. Før den dævva helt.

hehe rart
Jau, skjønner hva du mener Chikara.. Synkronisiteter som folk avfeier som tilfeldigheter. F.eks; hvor man lærer seg et fremmedord som ikke blir brukt i daglig tale, som du hører senere en annen person bruke.

Hehe, underbevisst telepati skjer stadig vekk med meg og dama, hvor vi sender hverandre meldinger på like tidspunkt, etc.

Forøvrig: http://listverse.com/bizarre/top-15-...-coincidences/
Sitat av takoon
Kan fortelle om 2 ting jeg har opplevd.

1. Satt i sofaen foran tv'en og stereonalegget.. Hadde hørt på høy musikk men så skrudde jeg ned lyd med kontrollen og la den fra meg på bordet. Musikken skrudde seg så opp til veldig høy styrke! Dette gjentok seg 3 ganger da jeg alle gangene måtte skru lyden ned med fjernkontrollen.. Hadde ikke fjernkontrollen i handa noen av gangene...

2. En avskrudd/dvale laptop hadde ligget ett par dager med skjermen lukket.. Plutselig begynte den å spille musikk i ca 1-2min.. Før den dævva helt.

hehe rart
Vis hele sitatet...
1. Hver gang jeg blir sittende og høre på musikk med lav lyd så høres lyden høyere ut etter en stund, og det hender jeg skrur ned lyden selv om jeg syns den var lav for noen minutter siden. Tror neppe det går et spøkelse bort til anlegget og skrur ned lyden av den grunn. Så du at volumknappen rørte på seg?

2. Et elektrisk apparat som ikke oppfører seg som det skal rett før det streiker er vel neppe et uforklarlig fenomen?
Alkoholisert gamer
Har du vurdert å prøve folka på paranormal ? De er jo eksperter på sånne ting...

NB: Nei dette er ikke reklame for paranormal, men hjelp til trådstarter..
Har hatt en ganske interessant episode selv for noen år tilbake. Var på besøk hos mine besteforeldre i et ganske gammelt hus. Var alene i huset den ene dagen, bortsett fra katten deres. Satt i stuen deres og tenkte, dette var på kveldstid, da jeg så katten komme ned trappen. Jeg reiste meg opp for å kose litt med han, og gikk rolig bort. Fra å se seg rundt og trippe litt fram og tilbake sto plutselig katten helt stille og stirret på et punkt rett over meg. Kjente at det gikk kalde gysninger nedover ryggen min, for det var ikke snakk om at det var noen insekter katten hadde lyst på til middag, da det var vinter og alle vinduene lukket. Katten hadde mer frykt i blikket enn noe annet, så jeg ante noe merkelig. Jeg snudde meg og så opp i taket akkuratt idet det gled en skygge av noe slag over taket, en dør smalt igjen og katten skvatt av sted.

En annen litt merkelig episode hadde jeg da jeg besøkte min stefar på en eller annen slags klinikk for diabetes. Vet ikke om det finnes noe slikt, men det var noenlunde det jeg ble fortalt at det var (jeg var ganske ung på den tiden). Det var et ganske stort og litt gammelt hus, med et lite personale pluss pasienter. Satt nedi i stuen der sammen med min stefar og noen pasienter. Selve sjefen, som hadde kontor og rom i øverste etasje var på ferie, og døren var låst av han selv. Da vi satt og pratet hørte vi plutselig skrapelyder fra etasjen over, hørtes ut som møbler ble flyttet fram og tilbake. Med det første så brydde vi oss ikke noe særlig, men en skøt inn at sjefen var på ferie og døren hans låst, gikk noen grøss nedover oss alle når han nevnte dette.
Sist endret av Sky; 9. juli 2008 kl. 16:04.
Alkoholisert gamer
Sky: jeg likte den andre historien din veldig godt... skulle likt å vist hva som skjedde i etg.en over dere...

Denne tråden blr mer spennende enn det så ut som helt i starten, håper vi kan holde den oppe lenge nok til at det blir en del historier..

Til admins: Hva sier dere til en paranormal del her på forumet?
Da slipper folk å bli sendt til andre forum som de må regge seg på på nytt for å spørre om ting..

EDIT: håper noen andre syntes dette var en god idè da
Sist endret av ekoli; 9. juli 2008 kl. 16:32.
Java's Avatar
Trådstarter
Har vært innom paranormal noen ganger, og selv om det er interessange/spennende historier der, så appellerer allikevel ikke siden til meg, av en eller annen grunn. Den har også ett ganske stort antall trollere, som bare er inne og basher andres historier, som blir irriterende i lengden.

Ellers enig med ekoli .. hadde kanskje vært artig med enda ett forum ang slike saker?
Merkelig. Jeg har opplevd omtrent nøyaktig det sammen som Sky. Bodde i et stort hus og befant meg i underetasjen sammen med en kattunge. Katten var helt rolig og litt sløv etter å ha lekt og det var ganske stille i huset. Plutselig reiser håra på ryggen hans og han begynner å frese og stirre intenst på "veggen" bak meg. I det dette skjer får jeg en ekkel følelse av noe jeg ikke kan helt forklare med ord. Katten blir mer og mer hissig og skremt og til slutt springer av gårde. Det hele er over. Jeg hverken så eller hørte noe annet enn hans reaksjon men følte at noe(n) var til stede..
Jeg har også en historie:

Når min mor var i 16års alderen, fikk hun et par øredobber i gave av min "inngiftede tantes mor" (om det er noe ord for det, så må dere fortelle meg det).
Disse øredobbene var mamma veldig glade i og redde for å miste. Derfor lå øredobbene hele tiden i et smykkeskrin i et skap på stua. Når jeg og søsteren min var små barn klarte vi å åpne skapet og skrinet, og rote bort den ene øredobben. Den ble aldri funnet, så mamma fikk laget en ny øredobb, men den ble ikke helt lik den andre. Søsteren min lærte jo ikke på den smellkjefta vi fikk, så hun brukte den gamle og den nye øredobben på bursdagsfest, uten og spørre om lov. Det klarte hun å rote bort den tillagde øredobben. Tida gikk, helt til et par år siden, når min tantes mor døde. På samme dag som hun døde, satte vi i stua og snakket om henne. Mamma skulle da ta frem den øredobben som var igjen bare for å se på den og mimre. Men det viste seg at begge de originale øredobbene lå der...
Jeg har også opplevd en litt rar ting.

For flere år siden ble jeg vekket av et hvit lys i hele rommet mitt, på gulvet var det en eller annen skikkelse. Jeg forstod ingen ting. Dette varte i ca. 3 sekunder. Jeg vart så redd at jeg sprang inn til mamma og pappa. På morgenen når jeg stod opp, gikk jeg inn på rommet mitt for og se hva som kunne ha laget et lys, jeg så at rullegardinene og vinduene var igjen, slik at ikkno lys kunne kommet gjennom der. Jeg tengte at det kansje var tvn som gjorde det, men var ikke sikker.

Jeg tenkte ikke så mye mer på dette, ikke før mine søskenbarn opplevde akkurat det samme, bare at dette var i Hamarøy i nordland. De hadde besøk av noen folk så de ble stappet inn på samme rom. De våknet, beggeto midt på natten av at skapdøra åpna seg opp og et sterkt lys lyste opp hele rommet, de så også at det var en skikkelse i rommet.

.
Sist endret av naxoz; 13. juli 2008 kl. 13:06.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Phun Q
...F.eks; hvor man lærer seg et fremmedord som ikke blir brukt i daglig tale, som du hører senere en annen person bruke...
Vis hele sitatet...
Denne kjenner jeg meg passe bra igjen i. Så sent som for et par uker siden lærte jeg den engelsk utgaven av ordet "gruppepress", som jeg ikke synes er et veldig logisk utrykk. På engelsk, altså. Gjerne få dager senere (i noen tilfeller få timer) så hører jeg dette nye ordet i en eller annen sammenheng (oftest på radio). Jeg synes ikke det er noe super-spesielt med denne typen "synkronisering" (ikke bare fremmedord, altså), men av og til klarer jeg bare ikke å tro at det er tilfeldig. Jeg har egentlig mest tro på at man hører fremmedordene før man lærer dem, men siden man ikke aner hva det betyr så blir det bare fortrengt. Situasjoner som kan virke som telepati kan i blant (i alle fall de fleste episodene jeg har opplevd) forklares ved at underbevisstheten spytter ut ting du ikke husker.

Men selv om jeg klarer å bortforklare det meste som skjer, så sier jeg ikke at det ikke trenger å være mer rundt oss enn det vi ser. Jeg er heller ikke religiøs, men det betyr ikke at jeg mener at religiøse personer er tåpelige. Jeg kan jo faktisk ikke si med sikkerhet at ånder og denslags er en bløff.

Men igjen; fantasien vår spiller nok en veldig viktig rolle i "paranormale" hendelser, og det er fort gjort at en liten skygge blir til en hel person. En slik episode opplevde jeg en vinterkveld for ganske lenge siden, da jeg var helt overbevist om at jeg så en person gå på et lite hustak. Det var snø på dette taket, men ingen fotspor. Uansett: Av slike snedige ting jeg har vært borti så er de aller verste situasjonene når man kan føle at noen ser på deg, eller at du ikke er alene i et hus / rom. Gitt at du faktisk er alene.
Sitat av Moff
Denne kjenner jeg meg passe bra igjen i. Så sent som for et par uker siden lærte jeg den engelsk utgaven av ordet "gruppepress", som jeg ikke synes er et veldig logisk utrykk. På engelsk, altså. Gjerne få dager senere (i noen tilfeller få timer) så hører jeg dette nye ordet i en eller annen sammenheng (oftest på radio). Jeg synes ikke det er noe super-spesielt med denne typen "synkronisering" (ikke bare fremmedord, altså), men av og til klarer jeg bare ikke å tro at det er tilfeldig. Jeg har egentlig mest tro på at man hører fremmedordene før man lærer dem, men siden man ikke aner hva det betyr så blir det bare fortrengt.
Vis hele sitatet...
Det er nok fordi du aldri har visst om ordet før, og når du da lærte det ble du mer oppmerksom på det fordi det kanskje var litt uvanlig. Eller som du selv sa, at det ble fortrengt. Det er noe av det samme som at du føler at du ALLTID møter en bil/buss etc. i et kryss, selv om det er så å si sjeldent.

Var vel ikke helt på jordet nå håper jeg?
Sist endret av Archj; 14. juli 2008 kl. 04:19.
Jeg bor i et hus som er over 100 år gammelt, og jeg kjenner ofte at det er noen i rommet.

Som for eksempel idet jeg skrur av lampen før jeg legger meg, skrur jeg på igjen for å sjekke om noen er der fordi det føles sånn. Og når jeg sitter på dataen, hører jeg ofte trinn i trappen som er utenfor rommet, når jeg stopper for å høre etter stopper trinnene opp, begynner på igjen etterpå.

Skal ikke påstå at dette er noe paranormalt, men det er likevell merkelig...
Jeg er også meget fascinert av slike "hendelser", og hadde en spesiell episode selv en gang, mens jeg fortsatt hadde et kjellerrom hjemme hos foreldrene mine. Det var kveld og jeg skulle til sengs. En av kattene hadde for vane å komme ned i kjelleren og hvile når jeg var borte, men denne kvelden virket det som om han ville bli med ned og sove. Jeg hadde hoppet under dyna, og katten hoppet oppå dyne for å liksom legge seg til ro nede i fotenden. Plutselig ble han meget oppmerksom på noe som tilsynelatende sto ved fotenden, og vinkelen på kattens hode var korrekt med tanke på at han så inn i fjeset på en skikkelse ved fotenden av sengen. Først stusset jeg litt på dette og snakket til han for å få oppmerksomheten hans, men jeg er sikker på at jeg lokket på han konstant i 3 minutter før han i det hele tatt rikket seg, snudde seg og slo seg til ro. Det var mørkt i rommet, gardinene trukket for, og ingen insekter eller liknende. Dette satte en liten støkker i meg.

Søsteren min hevder at det var "urolig" i hennes kjellerrom i samme hus, og da hun var yngre var det ikke engang snakk om å sove der. Hun snakket ofte om at det skjedde ting på rommet hennes.

Nabohuset på samme gården, hvor min bestemor bor, har også sine historier. Spesielt et lite sengerom i tredje etasje, hvor mine oldeforeldre (som jeg aldri fikk oppleve å møte) levde i mange år. Flere av tantene mine, som voks opp i huset, har opplevd krafsing/banking på døra til dette sengerommet, samt at en skikkelse ved ett tidspunkt skal ha kommet bort til nattbordet ved sengen og tatt et lommetørkle på natten.

Nå bor jeg for meg selv i et hus fra 1971. Jeg har aldri hatt "opplevelser" av slike typer der, men om det skulle skje noe, liker jeg å minnes forklaringen min far hadde for "uforklarlige" lyder. Han sier at hus skal knirke litt, spesielt de eldre. "Tenk hvor trist det hadde vært om alt var helt stille..."

Kjæresten min har hatt mange opplevelser opp igjennom årene på gården der hun kommer fra. Hennes sengerom er veldig kaldt, selv om sommeren. Huset deres er veldig urolig, og alle som bor der har hatt en rekke opplevelser. Broren til kjæresten min har møtt et skrømt ute på gårdstunet på sen kveldstid. Dette satte en kraftig støkk i han, og han går aldri til dette området på gården etter at det er blitt mørkt lenger.

Tror kanskje historiene hadde blitt mye bedre fortalt om kjæresten min hadde skrevet selv, men jeg siterer det jeg husker.
Sitat av han_som_reiste
Nå bor jeg for meg selv i et hus fra 1971. Jeg har aldri hatt "opplevelser" av slike typer der, men om det skulle skje noe, liker jeg å minnes forklaringen min far hadde for "uforklarlige" lyder. Han sier at hus skal knirke litt, spesielt de eldre. "Tenk hvor trist det hadde vært om alt var helt stille..."
Vis hele sitatet...
Det er nok forkalringa på en del "fenomener" forbundet med banking og aktivitet på loftet. Jo fler svinginger i temperaturen / fugtighet, desto mer lever treet og ekspandere og trekker seg sammen, osv.. Det lager ofte MEGET høye lyder. En i familien hadde lakkert nylagt tregulv når han bygde huset sitt. En natt flere uker senere våknet han til syke smellelyder som kom fra stua. Da dreiv plankene og løsnet fra hverandre. Er man overtroisk, er det lett å tenke det ene og det andre.

Det jeg ikke greier å forklare derimot er når man faktisk kan føle ting på kroppen uten noen lyder eller visuell bekreftelse.
Sist endret av Rogerlars; 14. juli 2008 kl. 11:41.
I det gamle huset vi bodde i sov jeg i kjelleren. Å en dag når jeg lå og sov, lørdag eller søndag, våknet jeg litt utpå formidagen. Jeg ble liggende å se litt ut i rommet mit, og etter en stund merket jeg en bevegelse. Det var den ene lampen min som hang i fra taket. Den viftet fram og tilbake i samme fart, hele tiden jeg lå å så på den. Jeg klarte ikke å røre meg, jeg lå bare å så på at lampen viftet fram og tilbake, fram og tilbake. Til slutt klarte jeg å stå opp, jeg kledde på meg og gikk ut av rommet. Og når jeg våget meg tilbake til rommet sto den helt i ro!

Og en ting jeg lurer på: Kan dyr gå igjenn?

For i det huset jeg bor i nå hadde en narkoman som hadde en katt, som en dag fikk unger. Jeg har ikke sett det, men bare hørt, at han skulle ha tatt kattungene og slengt dem på vinduene! De døde til slutt, og det var masse bld på vinduene..

Men pointe er at vi har en katt, ho katt. Og hun ligger ofte på rygg/siden sånn som hun gjorde når hun amet ungene sine. Uten noen grund man kan se. Og av og til når jeg sitter med eks kjøkken borde kan jeg kjenne at noe stryker meg på beinet. Siden jeg har katt så ser jeg ikke etter hva det er, men når jeg ser at det ikke kommer noen katt fram i fra bordet starter jeg å lure!

Desuten har jeg en lillebror som har en masse leker som står på gulvet, og de kan uten noen grunn starte å gi lyd i fra seg.
Sist endret av Alk; 14. juli 2008 kl. 18:32.
jeg har opplevd mye rart, men har også en ganske livlig fantasi, så noen ganger kan det være vanskelig å skille det fra virkelighet. tror mye av slike fenomener har med at hjernen spiller oss et puss. ihvertfall hvis det er kveld eller man er et sted man får dårlige vibber av.

..men har opplevd en telepati med folk jeg kjenner, kan ofte si hva folk tenker på og ha rett, eller si akkuratt det de skal si, de blir skikkelig forundret. merker det også når jeg er sammen med folk at setninger ord de sier er de samme jeg tenker, ordrett. har også følt endel telepati med kjæledyr, flere ganger opplevd at jeg har følt at de har det vondt for å senere få vite at de har hatt en ulykke eller lignende. mulig dette bare er en form for intuisjon som jeg har.

opplevd å høre lyder fra folk som ikke er tilstede, lyder av stemmer skritt i trapper og gåing. skjedde ofte når jeg var alene hjemme før, trodde foreldra mine eller andre kom inn i huset, garasjen, men de kom først et kvarter etterpå. pleide å våkne om natta før ved at noen sa navnet mitt og banket på vinduet.
var også i militæret på en gammel leir, fort. hørte lyder som tok helt av flere ganger. særlig om kvelden. ennå vi visste at det ikke var noen der.

selv om noe sikkert er fantasi, så må det finnes en eller annet form for telepatisk energi som vi ikke kan forklare og som vi ikke kommer 100% i kontakt med.
Har også en del opplevelser fra huset der mor og far bor nå.
Da vi flyttet dit husker jeg mange av kameratene mine fortalte "skrekk" historier osv om de som hadde bodd i huset der for etc. "Mordhus" og "dødsbo" kalte de det bare.

Husker ihvertfall at jeg bodde hos min mor og far da, og at jeg hadde kjeller-rom der.
Med mange uforklarige hendelser, som jeg da etc våkner på morgenen med lange kutt over brystet, eller ryggen etc.. Uten og kunne finne noe som helst i rommet jeg kunne ha kuttet meg på, eller kanter på sengen osv som jeg kunne ha kuttet meg på.
Småekkelt, men spennendes!
Sitat av scitz
Har også en del opplevelser fra huset der mor og far bor nå.
Da vi flyttet dit husker jeg mange av kameratene mine fortalte "skrekk" historier osv om de som hadde bodd i huset der for etc. "Mordhus" og "dødsbo" kalte de det bare.

Husker ihvertfall at jeg bodde hos min mor og far da, og at jeg hadde kjeller-rom der.
Med mange uforklarige hendelser, som jeg da etc våkner på morgenen med lange kutt over brystet, eller ryggen etc.. Uten og kunne finne noe som helst i rommet jeg kunne ha kuttet meg på, eller kanter på sengen osv som jeg kunne ha kuttet meg på.
Småekkelt, men spennendes!
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke se det særlig spennende ved å våkne opp med lange kutt over bryst eller rygg. Oo.
Sitat av ekoli
Har du vurdert å prøve folka på paranormal ? De er jo eksperter på sånne ting...

NB: Nei dette er ikke reklame for paranormal, men hjelp til trådstarter..
Vis hele sitatet...
Satt på mitt stamsted Kristiania Bar og Cafe i Oslo. Da jeg kom inn en dag for et års tid siden fikk jeg en merkelig feeling og spurte bartenderen om det hadde skjedd noe paranormalt hehe... så så han bare rart på meg og fortalte at de hadde møte på VIP-rommet bak baren. jeg tenkte bare....DOOH!!

Rett etterpå fikk jeg et nytt "anfall"... ba om penn og papir.... rabla ned noen tall fra nowhere.... fikk bartenderen til å ringe nummeret jeg skrev ned og tru det eller ei, men så ringte det i mobilen til lederen av paranormalfolka som satt på rommet der.

Ble helt satt ut både jeg og bartendere... da vi fortalte det til paranormalfolka så ble dem pissed og trodde ikke noe på det

Tanken freaker meg ut fortsatt.... Men paranormalfolka er tydeligvis ikke åpne for ting som dem skal ha det til.
Jeg så en diger rød fyr en gang. Han ligna litt på en demon/satan, men hadde nedslipte horn og han sprang rundt med en diger seksløper.
Sitat av Joseph Kerr
Jeg så en diger rød fyr en gang. Han ligna litt på en demon/satan, men hadde nedslipte horn og han sprang rundt med en diger seksløper.
Vis hele sitatet...

Man, faen ta. Det er jo Hellboy!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Denne tråden kjem strengt tatt ikkje så veldig mykje lenger all den tid dei frelste rapporterer om sine hendingar, og ignorerer kritikarar.

Om du vil ha sirkelrunk med andre paranormale finst det sikkert forum dedikert til det.