Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1844
Heisann! Jeg har vurdert tanken om å lage meg en carputer (åssen jeg skal gjøre det, blir da en annen prosess.. Er vanskelig visst.)

Og det jeg tenkte da var å ha internetttilgang MENS jeg kjører rundt, men hva er best til dette? Mobilt bredbånd, ville det holdt?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Mobilt bredbånd holder i massevis, men en carputer til bare spotify er waste, en random smarttelefon holder i haugevis.
Mobil bredbånd holder, ellers så kan du jo bare lage deg en lang spilleliste og gjøre den offline.
Det enkleste ville vel vært å brukt en mobiltelefon og Spotify appen dersom du har en telefon som støtter dette. Mobilt bredbånd er godt nok til å streame Spotify, om du har Premium kan du også sette spillelisten din som "Offline", og laste ned sangene lokalt på maskinen, da slipper du å tenke på båndbredde og eventuelle ekstra kostnader som følger med ett mobilt bredbånd.

Pffft, to slow
Sist endret av møkk; 26. april 2011 kl. 16:03.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Men er ikke MB innen telefoni veldig veldig dyrt?

Tenkte ikke bare til spotify though, tenkte kanskje ha GPS, video, og alt i et. : )

Ville 12v i bilen holdt til en laptop egentlig?

Grunne ntil at jeg vil ha online spotify, er hvis det er sangønsker i bilen evt noen klassikere jeg kommer på! : )
Sist endret av Bruskork1; 26. april 2011 kl. 16:03.
Jeg har ett ringkontantabbonement i min telefon. Her koster det maks 10kr døgnet for data, og når jeg når X GB blir hastigheten senket, men ingen ekstra kostnader påløper.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
En ipad er jo topp til dettr da. Så har du spotify og navigasjon i en.
Eventuelt iphone ds...
Hvis jeg skulle gjort det, ville jeg ha brukt en smarttelefon som kan ha spotify, brukt 99 kroner på Premium og brukt en offlineliste!
Til de sang-ønskene jeg eventuellt blir å få ville jeg hatt ett abbonement som gjør at jeg bruker maks 10kr per dag på å streame og bare brukt online funksjonen de gangene jeg ville hatt behov for det!

My ten cents to you
Har smartphone med Spotify Premium, og dette funker fjell for meg!

Lagde nylig en Roadtrip liste hvor jeg slenger inn både klassikere og nye hits i ny og ne

http://open.spotify.com/user/feriefy...lHax28Boe4ugq1
Som mange andre har sagt her. Smartphone med Spotify appen (kommer også oftest med GPS og mulighet for filmavspilling), Spotify Premium og et tlf abbonement som f.eks. NetCom Fastpris Data. Cluet er uansett å ha en fastpris på datatrafikken
Android/Smart telefon + premium