Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 8959
når SPILLET kommer kan man lage en sivilisasjon og sende folka til andre planeter og slikt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Forhåpentligvis kommer GTA:IV til PC. Håper ikke det bruker "Trist-a"/DX10.
▼ ... over en uke senere ... ▼
om man liker strategi spill så kan jeg ikke nevne annet enn europe universalis 2

Spilte som norge og tvinga svergie til å bli min vassal for så og bruke kystlinja dems til å ta over hele novogrod=)

Spillet går ut på at man velger en nasjon (man kan velge mellom alt fra ming dynastiet til lille norge. Hele verdens kartet ligger foran deg å det er bare å begynne å diplomatisere, kolonisere, krige, handle, bygge byer. Det er veldig likt som total war serien, bare at det er ikke runde basert. Alt er dynamisk. Har man napoleons ambition og inNomine i tillegg så strekker tidslinja seg fra 1399 til 18ett eller annet.

Veit ikke når det kom ut, men tenkte det var verdt å nevne. Beste spillet jeg har spilt på pc
Diablo 3 blir sikkert vilt da. 7 år siden 2'ern som var et av de tøffeste rollespillene jeg har prøvd så det bør bli bra
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Gleder meg mest til Diablo 3 og Fallout 3.

Alle gode ting er tre
Mafia 2 anyone?
Bare det at jeg tenkte Mafia 2, fikk meg lyst til å spille igjennom første spillet igjen. Makan til bra story sier jeg bare!

Når vi er inne på det, husker jeg at jeg leste er artikkel for noen måneder tilbake om at mannen bak Monkey Island spillene kommer med nytt spill, type samme sjanger. Noen som har lest det, har en link ellernoe? Finner ikke igjen noe av det.
One of the good guys
2rs1's Avatar
sykt mye spennende oppfølgere fremover nå... Red Alert 3, Starcraft 2, Diablo 3, Mafia 2 og Kotor "3" (selvom jeg ble litt skeptisk til mmo)..
Dead space.. Dette spillet ser jo litt sånn spennende ut Deadspce
det skal komme 21 oktober..
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Majesty 2 er vel også annonsert. Gledet meg til det en stund nå =)
Sitat av Volch0k
Mafia 2 anyone?
Bare det at jeg tenkte Mafia 2, fikk meg lyst til å spille igjennom første spillet igjen. Makan til bra story sier jeg bare!
Vis hele sitatet...
JA!
Spilte gjennom det første for ca en uke sia. Det er etter min mening det beste av alle gtaklonene. Kanskje til og med bedre enn gta serien på flere punkter, særlig når det gjelder story, ja.

Gleder meg forøvrig til en fortsettelse på Den lengste reisen/Drømmefall, bare funcom kan få rompa i gir og skjønne at de lager mye bedre eventyrspill enn mmorpger.
Sitat av Maddy
sykt mye spennende oppfølgere fremover nå... Red Alert 3, Starcraft 2, Diablo 3, Mafia 2 og Kotor "3" (selvom jeg ble litt skeptisk til mmo)..
Vis hele sitatet...
For ikke å glemme Empire: Total War, Operation Flashpoint 2, Battlefield 3, Battlefield Heroes, og det jeg gleder meg alle mest til - Call of Duty: World at War.
Wrath of the lich king
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Trådstarter
Jeg er litt spent på denne remaken av Colonization, samtidig som jeg gjerne vil ha et nytt spill i Civilization-serien. Red Alert 3 har jeg store forhåpninger til, samt Starcraft 2 og Empire: Total War, Spore må vel også testes. MMO's har jeg dessverre ikke tid til å holde på med for tiden.
Jeg gleder meg veldig til Fable 2, og selvfølgelig Star Wars: The Force Unleashed. Disse spillene er vel først release på Xbox 360. Men jeg gleder meg veldig! Og selvfølgelig Diablo 3:P
Sitat av Jackie Brown
Jeg gleder meg veldig til Fable 2, og selvfølgelig Star Wars: The Force Unleashed. Disse spillene er vel først release på Xbox 360. Men jeg gleder meg veldig! Og selvfølgelig Diablo 3:P
Vis hele sitatet...
Nå vil jeg bare si det, at Force Unleashed ser ut som det kommer til å eie på Wii. Med Wiimote'n som lightsaber og Nunchucken som force powers!
▼ ... over en uke senere ... ▼
det eneste spillet jeg har hatt problemer med av alle de nye spillene jeg har spilt på dataen er crysis. har jeg alt på medium (shader, detaljer og sånt) så går det litt greit. vil jeg ha problemer med far cry 2 og duke nukem forever på pc`en min?
her er de jeg går å venter på:

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky 26-Aug-08
Spore 04-Sep-08
Pure 23-Sep-08
Fallout 3 07-Oct-08
Cryostasis: Sleep of Reason 10-Oct-08
C&C Red Alert 3 28-Oct-08
Alan Wake 28-Oct-08
This is Vegas 11-Nov-08
Tomb Raider Underworld 18-Nov-08
Far Cry 2 25-Nov-08
Alpha Protocol 24-Feb-09

----------------------------------------------------------------------------------------------
Crysis Warhead Q4-2008
Call of Duty: World at War Q4-2008
Damnation Q4-2008
Ghostbusters Q4-2008
Postal III Q4-2008
Mirror`s Edge Q4-2008
Velvet Assassin Q4-2008
Rise of the Argonautus Q4-2008
Prince of Persia: Prodigy Q4-2008
Prototype Q1-2009
Bioshock 2 Q1-2009
Tom Clancy`s Hawx Q1-2009


-----------------------------------------------------------------------------------------------
Spider-Man Web of Shadows TBA
Mafia II TBA
Tom Clancy`s Air Combat TBA
Highlander TBA
Just Cause 2 TBA
Possession TBA
2 Days to Vegas TBA
Vampire World TBA
Splinter Cell Conviction TBA
Edge of Twilight TBA
Diablo III TBA
Prey 2 TBA
Assassin`s Creed 2 TBA
Borderlands TBA


har noen timer med gaming i vente
- Mafia II
- Max Payne III
- Doom IV
- GTA IV

En del godbiter i allefall!
hehe, ja det er en del snadder i vente :P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg er sinnsykt spent på Mirror's Edge! Ble hekta på freestyle running i Assassin's Creed
http://www.youtube.com/watch?v=KLwKMjUxvQQ
http://www.youtube.com/watch?v=2N1TJP1cxmo

Heavy Rain ser veldig bra ut og høres ut som et bra konsept, blir spennende å se hvordan det faktisk blir å spille det
Må som andre her si at jeg ser mest fram til Alan Wake.

Jeg mener, det er jo bare å sjekke på Youtube ved å søke på Alan Wake.
Stemningen og grafikken er nydelig. Hvordan gameplayet blir vet jeg ikke men
satser på at det blir veldig bra.

Ellers er det jo såklart Half-Life 2: Episode 3 som jeg går og ser etter release for hver dag.

Andre spill er vel Football Manager 2009. Udødelige spill det der.
Hva med The Sims 3?! Dere kan umulig snakke om store spilltitler som kommer uten å nevne det, det går rett og slett ikke ann! Det sies at hele konseptet revulosjoneres, blant annet ved fjerning av needs (vet det, hakaslepp) og et mer interaktivt nabolag. Personlig håper jeg på en endelig frigjørelse fra kodenes slaveri, de har plaget oss simmere mer enn lenge nok nå, huff!
gleder meg til S.T.A.L.K.E.R CLEAR SKY.

liker det at de har tatt bilder av Pripyat og lagt det inn i spillet. og det at du faktisk går rundt i byen. og ikke langt utenfor.

gleder meg også til spillet RAGE. det er en blanding av first-person og bilspill. ser utrolig bra ut.

det er laget av id software
Sist endret av sixfeetunder; 24. august 2008 kl. 00:28.
Sitat av Demolith
Jeg er sinnsykt spent på Mirror's Edge! Ble hekta på freestyle running i Assassin's Creed
http://www.youtube.com/watch?v=KLwKMjUxvQQ
http://www.youtube.com/watch?v=2N1TJP1cxmo

Heavy Rain ser veldig bra ut og høres ut som et bra konsept, blir spennende å se hvordan det faktisk blir å spille det
Vis hele sitatet...
Det heter parkour, ikke freestyle running ;p
Jeg skjønner ærlig talt ikke forskjellen på Parkour og Free Running (ikke freestyle running som jeg kalte det først)
OT men: Parkour handler om å kunne komme seg frem der man vil og overvinne fysiske hindre, mens Free Running er generelt Parkour+tricks og stunts?

Er nok riktig at det er Parkour som blir brukt i spillet ihvertfall

Ang. Duke Nukem Forever, noen som har hørt noe mer om det?
Klassisk opplegg though, skulle heller hett Duke Nukem NEVER
Ja demolith, freerunning = parkour + tricking

Selv gleder jeg meg til mirror's edge, Alan wake så JÆVLIG fett ut også!
Info om Duke Nukem' Never: http://itavisen.no/sak/784239/Snakke..._Nukem_Forever
Kaaaaaaanskje det blir
Football manager 2009 og Football manager Live.Samme spillet hvert år.
[quote=Demolith]Jeg er sinnsykt spent på Mirror's Edge! Ble hekta på freestyle running i Assassin's Creed
http://www.youtube.com/watch?v=KLwKMjUxvQQ
http://www.youtube.com/watch?v=2N1TJP1cxmo
QUOTE]

Mirror's Edge så ekstremt nice ut! Gleder meg til å prøve det!
Info om Warhammer Online: http://x6.no/art/13969.html
Blir gøy å teste, satser på å holde forventningene lave pga. rapporter fra beta-testere
Mye å glede seg til nå!
Battlefield Heroes!
Diablo 3
Fallout 3
Mafia II
KOTOR 3
Far Cry 2
Call of Duty 5
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky
Crysis Warhead
Saints Row 2 (sitter den i sterk tvil, men det KAN bli bra)

Konsoll:
Gears of War 2
50 Cent: Blood on the sand (haha, gotcha)
Shaun White Snowboarding (spennende om det blir bra)

også spillet jeg gleder meg mest til:
SKATE 2!!
Sitat av MannY
Mye å glede seg til nå!
Battlefield Heroes!
Diablo 3
Fallout 3
Mafia II
KOTOR 3
Far Cry 2
Call of Duty 5
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky
Crysis Warhead
Saints Row 2 (sitter den i sterk tvil, men det KAN bli bra)

Konsoll:
Gears of War 2
50 Cent: Blood on the sand (haha, gotcha)
Shaun White Snowboarding (spennende om det blir bra)

også spillet jeg gleder meg mest til:
SKATE 2!!
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg bare si med en gang, Battlefield Heroes er noe ALLE bør glede seg til!
Herregud som jeg ler når jeg spiller BF:H.

Utrolig morsomt spill!
Sitat av s1gh
Dette kan jeg bare si med en gang, Battlefield Heroes er noe ALLE bør glede seg til!
Herregud som jeg ler når jeg spiller BF:H.

Utrolig morsomt spill!
Vis hele sitatet...
Oioioi, har du fått snatchet en betakey du? Jeg har på RSS-feed fra BF:H sine sider, likevel har jeg aldri hatt sjans på å vinne i noen av de konkurransene for å få beta På tide med åpen beta spør du meg, spillet var jo schedules for release summer 2008...
som vanlig så er det forsinkelser på release dato har oppdatert lista mi litt:

Spore 04-Sep-08
S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky 05-sep-08
Crysis Warhead 12-sep-08
Pure 23-Sep-08
Fallout 3 07-Oct-08
Cryostasis: Sleep of Reason 10-Oct-08
C&C Red Alert 3 28-Oct-08
Alan Wake 28-Oct-08
This is Vegas 11-Nov-08
Tomb Raider Underworld 18-Nov-08
Far Cry 2 25-Nov-08
Alpha Protocol 24-Feb-09
Nå er det snart på tide at Microsoft får hånda ut av ræva og gir oss hardcore AoE II-spillere noe nytt og bra. Etter min mening så finnes det per dags dato kun et komplett og fullkomment spill, og det er AoE II. Synd det ikke finnes noen verdige arvtakere, fra Microsoft og andre produsenter.

(Okei okei, jeg gleder meg litt til RA3, Diablo 2 og Fallout 3...)
Sitat av MannY
Oioioi, har du fått snatchet en betakey du? Jeg har på RSS-feed fra BF:H sine sider, likevel har jeg aldri hatt sjans på å vinne i noen av de konkurransene for å få beta På tide med åpen beta spør du meg, spillet var jo schedules for release summer 2008...
Vis hele sitatet...
Sendte søknad tidlig i beta-fasen!
Fikk innvilget litt over èn mnd. senere

Blir vel åpen beta om ikke så altfor lenge. Så du har noe å glede deg til - tro meg!
Sitat av Deezire
Nå er det snart på tide at Microsoft får hånda ut av ræva og gir oss hardcore AoE II-spillere noe nytt og bra. Etter min mening så finnes det per dags dato kun et komplett og fullkomment spill, og det er AoE II. Synd det ikke finnes noen verdige arvtakere, fra Microsoft og andre produsenter.

(Okei okei, jeg gleder meg litt til RA3, Diablo 2 og Fallout 3...)
Vis hele sitatet...
Diablo 3 mener du, og jeg tipper det kommer i 2010.
Sitat av MannY
Mye å glede seg til nå!
Battlefield Heroes!
Diablo 3
Fallout 3
Mafia II
KOTOR 3
Far Cry 2
Call of Duty 5
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky
Crysis Warhead
Saints Row 2 (sitter den i sterk tvil, men det KAN bli bra)

Konsoll:
Gears of War 2
50 Cent: Blood on the sand (haha, gotcha)
Shaun White Snowboarding (spennende om det blir bra)

også spillet jeg gleder meg mest til:
SKATE 2!!
Vis hele sitatet...
Er KOTOR 3 bekreftet? Kilde?
Sitat av zaXu
Er KOTOR 3 bekreftet? Kilde?
Vis hele sitatet...
Ikke bekreftet, men nok av rykter ute og går.
Et kjapt søk på google og du har nok å lese på. Flere snakker om det, blandt annet tidligere ansatte hos Lucasarts.

La oss håpe!
Har vært inne på Play.com, ser der at release på starcraft 2 er satt til 28.11.2008

http://www.play.com/Games/PC/4-/3432...I/Product.html

Release for Diablo 3 27.03.2009

http://www.play.com/Games/PC/4-/5984...I/Product.html
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tomb Raider Underworld er allerede ute, og det eier sykt, grefikken er noe av det beste jeg har prøvd.

Ellers venter jeg på GTA til helga
Sitat av Deezire Vis innlegg
Nå er det snart på tide at Microsoft får hånda ut av ræva og gir oss hardcore AoE II-spillere noe nytt og bra. Etter min mening så finnes det per dags dato kun et komplett og fullkomment spill, og det er AoE II. Synd det ikke finnes noen verdige arvtakere, fra Microsoft og andre produsenter.
Vis hele sitatet...
Hva er sjansen for at microsoft gjør det der? Når de legger ned ES?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Darkfall - 22. januar 2009

Du kan lese om det her: http://forums.darkfallonline.com/
Sitat av feanor90 Vis innlegg
Darkfall - 22. januar 2009

Du kan lese om det her: http://forums.darkfallonline.com/
Vis hele sitatet...
Dette har jeg ventet på i 1-2 år. Hørte bare om utsettelser og atter utsettelser.
Gleder meg til det kommer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
*Vente på diablo 3*
*Snufs*
bra liste dette, noen av disse finnes på min liste også.

jeg må bare få fingeren ut og skaffe meg noen av dem så.. er alt greit.

Jeg venter veldig på Diablo 3, så jeg håper at Blizzard snart slipper en release date..

opps, så ikke denne posten over meg om release date'n. nå krysser jeg bare fingrene for å det kommer da.
Sist endret av Thagodfather; 11. februar 2009 kl. 16:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
:O Du har glemt darkfall <3 det skal bli epic
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
F.E.A.R 2 - Project Origin!

Like rundt hjørnet er det også.

jeg har dog bortimot gitt opp å vente på Alan Wake.
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
F.E.A.R 2 - Project Origin!

Like rundt hjørnet er det også.

jeg har dog bortimot gitt opp å vente på Alan Wake.
Vis hele sitatet...
Hihihihi, I haz it.

Ellers skal jo Heavy Rain bli sykt bra også, men da må jeg nok pusse opp Pcen min til den dagen