Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 11228
Jeg må lure noen i morgen. Hva er den beste aprilsnarren du har dratt på noen?
Ingen. Aprilsnarr, lurte en med at det var en edderkopp på hodet hans i fjor.
Sist endret av Gamgee; 1. april 2013 kl. 05:18.
Si du er gravid til dine nærmeste.
Freak
Susa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Oransje Vis innlegg
Si du er gravid til dine nærmeste.
Vis hele sitatet...
Da blir de jo bare glade. Uhu!

I fjor sendte jeg denne til faren min. Han fikk nesten hjerteinfarkt. Det var morsomt! (bytt ut freak med et navn. Hvis du vil ha med etternavn blir det Fornavn.Etternavn.homo.com

freak.homo.com
Røykte meg nettop stein og ringte 1881 for å spørre om nr til 1880.
Har aldri ledd så mye i mitt liv. Også spurte vi etter nr til micheal jackson, og nr til hun som tok tlf.
Fikk faktisk begge nummerene! (Er visst en dude som heter Micheal Jackson som bor i Bodø eller noe)
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Røykte meg nettop stein og ringte 1881 for å spørre om nr til 1880.
Har aldri ledd så mye i mitt liv. Også spurte vi etter nr til micheal jackson, og nr til hun som tok tlf.
Fikk faktisk begge nummerene! (Er visst en dude som heter Micheal Jackson som bor i Bodø eller noe)
Vis hele sitatet...
Har du prøvd å ringt begge nummerene? Kanskje hun har fått med seg at det er 1 april, hun også?
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Har du prøvd å ringt begge nummerene? Kanskje hun har fått med seg at det er 1 april, hun også?
Vis hele sitatet...
Haha nei, det har jeg ikke tenkt over.
Skal prøve nå!
Sitat av Susanna Vis innlegg
Da blir de jo bare glade. Uhu!

I fjor sendte jeg denne til faren min. Han fikk nesten hjerteinfarkt. Det var morsomt! (bytt ut freak med et navn. Hvis du vil ha med etternavn blir det Fornavn.Etternavn.homo.com

freak.homo.com
Vis hele sitatet...
??? Den forstod jeg virkelig ikke...?
Freak
Susa's Avatar
Trådstarter
Sitat av Susanna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Skulle ønske at jeg ikke spurte..
Freak
Susa's Avatar
Trådstarter
Vel, for å si det sånn.. min far hadde ringt advokaten sin før han ringte meg i fjor.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hvorfor. Smerte. Smerte.
Hvordan kan jeg stole på noe i denne tråden?
høhøhøhø, jeg fyrte opp et fyrverkeri batteri ved siden av sengen til min bror for en 10 år siden! aldri hørt et menneske lage slike lyder før!
trekker man fra at rommet så og si måtte total renoveres og jeg sto uten bopel så var dagen gull!
Freak
Susa's Avatar
Trådstarter
Google har startet med luktsøk.
Var nettopp innom google.no og oppdaget at de har lansert "Google Nose Beta", dette virket litt mystisk ut, ettersom jeg prøvde det Er dette en aprilsnarr får google inc.?
Les litt over her Sauraman37, så ser du at det selvfølgelig er aprilspøk.
Sist endret av Tryllestav; 1. april 2013 kl. 12:26.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Var nettopp innom google.no og oppdaget at de har lansert "Google Nose Beta", dette virket litt mystisk ut, ettersom jeg prøvde det Er dette en aprilsnarr får google inc.?
Vis hele sitatet...
Haha. Er du virkelig så dum?

Har noen sett Razer Naga Phone?
Sitat av Sauraman37 Vis innlegg
Var nettopp innom google.no og oppdaget at de har lansert "Google Nose Beta", dette virket litt mystisk ut, ettersom jeg prøvde det Er dette en aprilsnarr får google inc.?
Vis hele sitatet...
hehe selv om jeg visste det var en narr, måtte jeg lukte uansett
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Razer Naga phone er genial!
Sa til foreldrene mine at jeg har kjereste som har blitt gravid, aldri ledd så mye før XD
Blizzard pleier å ha noen gode! Har ikke vært inne på lenge iom at jeg ikke gamer det lenger, men jeg håper jeg spotta to spøker :P Se om du finner dem^^
Sitat av elytsmoorhs Vis innlegg
Blizzard pleier å ha noen gode! Har ikke vært inne på lenge iom at jeg ikke gamer det lenger, men jeg håper jeg spotta to spøker :P Se om du finner dem^^
Vis hele sitatet...
Enda bedre om du logger inn og spiller zerg. Å se warhounds hatche fra egg er litt kult.
Sa til min kjære at jeg var gravid i fjor. Ansiktsuttrykket hans var helt episk. Må dra den samme spøken om et par dager, som en slags "aprilsnarr-på-etterskudd". Gotta love it =D
Sitat av ~Angelica Vis innlegg
Sa til min kjære at jeg var gravid i fjor. Ansiktsuttrykket hans var helt episk. Må dra den samme spøken om et par dager, som en slags "aprilsnarr-på-etterskudd". Gotta love it =D
Vis hele sitatet...
ren og skjær ondskap!
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Sa til foreldrene mine at jeg har kjereste som har blitt gravid, aldri ledd så mye før XD
Vis hele sitatet...
Aprilsnar!
Sa ingenting
Sist endret av Pyromannn; 1. april 2013 kl. 13:58.
Sitat av Pyromannn Vis innlegg
Aprilsnar!
Sa ingenting
Vis hele sitatet...
det der kvalifiserer ikke i mine øyne. I så fall er det på listen over dårligste aprilsnarrer 2013.
Sa til gamlingene hjemme at en kompis kjørte i 130 og mista lappen. Kødda sikkert i 10 min før jeg sa "tenk på hvilken dato det er"
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Røykte meg nettop stein og ringte 1881 for å spørre om nr til 1880.
Har aldri ledd så mye i mitt liv. Også spurte vi etter nr til micheal jackson, og nr til hun som tok tlf.
Fikk faktisk begge nummerene! (Er visst en dude som heter Micheal Jackson som bor i Bodø eller noe)
Vis hele sitatet...
Gjør det samme når du ikke er stein eller har fyllt 15 år.
Jeg tror jeg har dagens beste historie!

Jeg bor i kollektiv med en annen kar som er overtroisk som pokker.
Han tror på spøkelser, ånder, horoskoper og whatnot. Jeg har i lengre tid tenkt å dra en skikkelig spøk mot han, og idag har jeg overtalt romkameraten min til at huset var et oppholdssted for nazister under andre verdenskrig, hvor to av dem som oppholdt seg her tok selvmord seg selv etter går igjen og snakker tysk krigsstrategi i veggene.

Som nevnt er han kraftig overtroisk, og hvis huset knirker så er det ikke vinden, det er et spøkelse..
Uansett, vi bor i andre etasje av denne eneboligen i vært vårt rom med en gang imellom oss.
Det som er veldig stilig er at jeg på mitt rom har en lang, tynn skråtakbod som går langs ytterveggen parallelt med gangen helt bort til hans rom. Veggene i denne boden er ikke mer enn enn gipsplate på det tynneste, så lyd fra boden høres selvfølgelig ganske greit igjennom.

Det jeg har gjort de siste par ukene er å diskutere husets historie med han ''tilfeldig''.

''Snakket med huseieren istad, de skal fikse varmtvannstanken neste uke! Fikk ikke tid i påska fordi han reiser vekk, men jeg sa det ikke var noe problem.. Han fortalte også noe stilig om huset under andre verdenskrig når vi stod å skravlet! Ante du at huset var okkupert av tyske soldater undder andre verdenskrig som mot krigens siste dager faktisk tok selvmord i kjelleren? Deler av uniformene er faktisk på det historiemuseet i nede i byen! Litt tøft, ikke sant?''

Disse tyske soldatene har jeg da brakt opp med gjevne mellomrom, så jeg vet han går å tenker på det.

Tilbake til boden: Jeg har lastet ned noen timer med tysk politisk debattprogram (lol) og lagt pcen ned i en polstret pappeske jeg har til overs fra flyttingen. Lyden gjennom pappesken og gipsveggen blir såpass forvrengt at du hører noen snakke på tysk, men absolutt ikke hva dem snakker om. Fra nettbrettet har jeg ''Remote desktop'' som lar meg styre laptopen fra hvor jeg vil. Selv nå i påsken når jeg har vært hjemme hos familien skrudd på litt tysk naziskravling fra veggen fra tid til annen.

Jeg tror ikke romkameraten vet om boden, men jeg har for sikkerhetskyld satt webkameraet til pcen rettet mot bod-døra så jeg kan se dit med nettbrettet. Det er en trang bod, og man må krype på alle fire for å komme helt inn.

Nå har dere sittet å lest en god stund, så jeg kan vel informere dere om at jeg bare kødder.
Jeg bor ikke engang i kollektiv. Aprilsnarr suckers!
Sånn, det var dagens ''spøk''. Skriver bare litt ekstra her slik at det med første øyekast ikke ser ut som jeg bare kødder rundt.
Sist endret av Bombasa; 1. april 2013 kl. 14:44.
Razer pleier alltid å komme med morsomme spøker, i år kjører de ut ny update til oss med Razer Naga:

Razer Naga Phone Update
http://www.h-avis.no/nyheter/2-paske...sdag-1.7828734
jeg gikk på denne og ble sint og opptrettet tråd på freak. Nytt nivå av dumhet for min del..
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Min lokalavis kom også med en spøk. http://www.l-a.no/nyheter/Ma-innfore...roa-27235.html
De har bygget en ny bro, og vil inføre bompenger.
Synes denne var ganske slem..
Sitat av ~Angelica Vis innlegg
Sa til min kjære at jeg var gravid i fjor. Ansiktsuttrykket hans var helt episk. Må dra den samme spøken om et par dager, som en slags "aprilsnarr-på-etterskudd". Gotta love it =D
Vis hele sitatet...
Jeg har informert min samboer om det at hvis hun prøver seg på en sånn en så kan hu finne et nytt sted å bo.
Dette må være beste aprilsnarr fra lokalavisa (Tønsbergs blad) noen gang.
Sitat av Susanna Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Fysjameg
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
Min lokalavis kom også med en spøk. http://www.l-a.no/nyheter/Ma-innfore...roa-27235.html
De har bygget en ny bro, og vil inføre bompenger.
Vis hele sitatet...
Hey, en felles mandalitt her på forumet?

Kan forsåvidt nevne at dette er en gangbro, for gående. Bompenger. he-he.
Sist endret av Bombasa; 1. april 2013 kl. 16:52.
Husker fattern kom inn på rommet ganske tidlig en 1.april for 3-4 år siden og så "Hva FAEN er dette for noe" mens han sto over meg med tom spritflaske i hånda. Jeg som allerede sover tungt og er i min mest sårbar tilstand om morningen får helt sjokk. Lo godt sammen etterpå av den der.

Lillebroren min er UTROLIG glad i HTCen sin. Bruker den veldig mye, så etter han hadde sovnet tok jeg tlf ut; Lastet ned sånn "crack your screen" app og la tlf med appen på med skjermen face down towards gulvet.

Ringte fattern på natta i går og så at krana hadde gått så det spruta vann rundt her. Han hissa seg opp med en gang og ba meg ta den RØDE STOPPEKRANA under vaska. VI har hatt litt problemer med krana så det var realistisk. Skulle egentlig dra denne langt ved og ta av gensern, masse vann på buksa og håndklær over halve huset.

Føler hevnen skal komme, forresten mistenkelig stille når jeg våknet opp...
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Aprilsnarr'en til YT var ganske godt gjennomført da.
Min aprilspøk til familie og venner på FB idag (Linus er hunden vår), var endel som ville komme på besøk:

For en avslutning på påsken... Våknet idag av at Linus slikket meg i fjeset, men uten den vanlige tørrfor ånden, han luktet rått kjøtt. Kom ut på kjøkkenet og ser at fryseskapet er åpent og på gulvet ligger det strødd med kjøttvarer som nå er tint. Nå må jeg prøve å redde stumpene, så om noen vil komme på middag idag, så blir det servert indrefilet, ytrefilet, kalkun, kylling, pinnekjøtt, koteletter, scampi, pølser, reinsdyr, laks, torsk +++ Har lite tilbehør, så ta med poteter og ris, og helst en god desert.
dro laptopen til en kompis i går for og spille bf3 hele natta, er på perm og skal hjem i morgen, våknet etter 3 timer søvn av en sint mor som sier at forsvaret etterlyser meg og at jeg har mistet flyet mitt og hele pakka... pakket sammen ganske raskt ja...
Sitat av Melcor Vis innlegg
Aprilsnarr'en til YT var ganske godt gjennomført da.
Vis hele sitatet...
Er det at hele dritten er blitt på norsk?
Skjønte nada
Sist endret av eclipze; 1. april 2013 kl. 18:11.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Mye gøy her, men redd denne vil toppe alt og alle!
Er så jævlig lei tørre utsagn som at de har blitt gravid, krasja osvosv. så tok å snekra sammen noe som faktisk er troverdig!

Vil først belyse om at jeg ikke står ansvarlig for evt. konsekvenser dette får for deg, og du står helt fritt til å endre på innholdet. Selv skal denne fakturaen til mor og far i dag, så blir responsen filmet på film.

http://s23.postimg.org/6s8h19dl7/fakegiro.png

Last ned PSD fil http://depositfiles.com/files/j1xufxlti!
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Sitat av eclipze Vis innlegg
Er det at hele dritten er blitt på norsk?
Skjønte nada
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=H542nLTTbu0 her er link til den.
Sa att dama var gravid men mamma trudde ikkje på meg.
Sitat av Melcor Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Aha, det var litt mer i youtube style ja.
Gjennomført video men litt for obvious.

Men skjønner fortsatt ikke hvorfor youtube plutselig bestemte seg for å gå helnorsk på meg.
I går kveld var den da på engelsk.
[quote=Ru11er;2883100]Mye gøy her, men redd denne vil toppe alt og alle!
Er så jævlig lei tørre utsagn som at de har blitt gravid, krasja osvosv. så tok å snekra sammen noe som faktisk er troverdig!

Huske å endre dato fra 01.04.2012 til året etter i hvertfall. Også ville jeg ført inn et betydelig mindre beløp. 250 000 virker lite troverdig, og de tenker bare at det må være en feil. Et beløp på 47.053 kr ville f.eks sett litt mer troverdig ut. Også kunne det stått: Mislikehold av lån eller noe som detalj