Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  164 21533
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Kan du tenke deg å gjøre det åpenlyst, eller bekymrer du deg for å bli sett på som en stereotyp pothead?
Vis hele sitatet...
Kommer garantert ikke til å gjøre det åpenlyst. Har ganske konservativ omgangskrets på det området.
Din omgangskrets var jo ikke så konservativ som du først trodde, vil du legge ut uskyldige følere eller fiske etter hint når du snakker med andre enn din partner eller søster?

Å være diskrè er jo nøkkelen til å ikke tråkke i salaten, men det er alltid hyggelig å finne likesinnede
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Din omgangskrets var jo ikke så konservativ som du først trodde, vil du legge ut uskyldige følere eller fiske etter hint når du snakker med andre enn din partner eller søster?

Å være diskrè er jo nøkkelen til å ikke tråkke i salaten, men det er alltid hyggelig å finne likesinnede
Vis hele sitatet...
Jeg har fisket litt, men aldri fått så mye som et lite hint om at det skulle vært greit. Har i tillegg ei veninne som er politi og som ikke ville sett med milde øyne på det, så intill videre forblir dette en hemmelighet.
Nytt spørsmål: Innimellom når jeg tar meg en vanlig sigarett nå så kommer det plutselig cannabis lukt, en liten dunst liksom. Trodde først det bare var innbilning fra min side, men typen sier han merker det også. Hva kan dette komme av?
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Nytt spørsmål: Innimellom når jeg tar meg en vanlig sigarett nå så kommer det plutselig cannabis lukt, en liten dunst liksom. Trodde først det bare var innbilning fra min side, men typen sier han merker det også. Hva kan dette komme av?
Vis hele sitatet...
Enten har du hatt hasj/weed i siggpakka, eller du lukter dine egne fingre. evt. placebo-effekt.
Sist endret av fetter; 8. mars 2012 kl. 13:23.
Sitat av fetter Vis innlegg
Enten har du hatt hasj/weed i siggpakka, eller du lukter dine egne fingre. evt. placebo-effekt.
Vis hele sitatet...
Har ikke hatt noe i pakka.. Kan forsåvidt være at det henger igjen litt lukt på meg eller placebo, men hvorfor merker da typen dette?
Han har også merka dette før jeg begynnte med dette.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Har ikke hatt noe i pakka.. Kan forsåvidt være at det henger igjen litt lukt på meg eller placebo, men hvorfor merker da typen dette?
Han har også merka dette før jeg begynnte med dette.
Vis hele sitatet...
Hvis han har merka det før du begynte å røyke er det garantert placebo.
Kanskje du har klart å dryppe litt hasj på lighteren din under mekking?
Har ikke lest alt, men meste på første siden Må bare si at jeg likte fremgangsmåten din, med tanke på at du verken har prøvd før, eller har noen som helst erfaring/kunnskaper om cannabis. Fett!!
Sitat av Skateward Vis innlegg
Hvis han har merka det før du begynte å røyke er det garantert placebo.
Vis hele sitatet...
Mulig jeg er treg nå, men jeg skjønte ikke.. Hvorfor er det garantert placebo?

Uansett så håper jeg dette er bare noe jeg og han merker, og ikke andre. Kan bli paranoid av mindre
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Uansett så håper jeg dette er bare noe jeg og han merker, og ikke andre. Kan bli paranoid av mindre
Vis hele sitatet...
Det er som regel slik at folk som ikke har brukt hasj før kjenner igjen lukten. Så for vennene dine kan det lukte... stekte reker?
Har lest gjennom tråden og vil bare si lykke til når den tid kommer! Men. Ikke ha for store forhåpninger, det er ikke alltid så flott og fantastisk som man tror det er. Første gang jeg røyket og fikk virkning ble jeg litt skuffet, ettersom jeg ikke visste mye om stoffet, og hadde alt for store forventninger. Trodde rusen var mye sterkere enn det den var..
Sist endret av V3r0n1(4; 8. mars 2012 kl. 23:43. Grunn: Skrivefeil
Sitat av V3r0n1(4 Vis innlegg
Har lest gjennom tråden og vil bare si lykke til når den tid kommer! Men. Ikke ha for store forhåpninger, det er ikke alltid så flott og fantastisk som man tror det er. Første gang jeg røyket og fikk virkning ble jeg litt skuffet, ettersom jeg ikke visste mye om stoffet, og hadde alt for store forventninger. Trodde rusen var mye sterkere enn det den var..
Vis hele sitatet...
Du har tydeligvist ikke lest gjennom tråden. Ts har testet det ut allerede. To ganger, faktisk.
Jeg lukter også hasj når jeg røyker vanlige sigaretter. Smaker litt hasj å igrunn. Men det er som oftest når jeg er tom for røykings da.
Dere vil ikke tro det... Pappa syns det var greit at jeg røyka cannabis...
Jeg fiska no jævlig på området for å finne ut hvor han sto. (Tanken var å eliminere et noia-moment, slippe å bekymre meg for å bli "tatt" av han)
Nå skal det sies at pappa har vært borti mye rart oppogjennom åra bl. a. hasj, sopp og sniffing av diverse midler, så jeg hadde en mistanke om at han ikke var så streng på det. Hvertfall siden jeg nå er voksen.
Og jaggu, jeg slapp bomba og han syns det var helt greit. Han sa at det var da vitterlig ikke noe værre enn å drikke seg drita.
Syns dette var såppas artig at jeg måtte bare dele det her.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Det er jo bare sykt.

Du har kommet langt unge padawan.
Ja det gikk unna i svinga her gitt.
Haha, jeg fikk pappa til å kødde med samboeren min da. Han kom rett hit til pappa etter jobb og spankulerer inn på kjøkkenet hvor pappa med en morsk mine sier "jasså gutt! Dere driver med hasj???"
Stakar gutten min sto der med hjertet i halsen og ante ikke hva han skulle si før jeg kom leende inn fra stua og pappa glisa med.

Og etterpå satt vi i stua og høre på alle de ville dop-historiene til pappa fra hans yngre dager bla. a. om en kamerat av han som hadde blitt livredd for å bli skrella av en forbipasserende mann. Han var overbevist om at han var en appelsin! Haha
Gammel Traver
lockhead's Avatar
Fantastisk, du skal være glad han tok det slik, da slipper man mye noia når telefonen ringer osv. Du kan jo bare si: jeg er drit stein, gidder ikke snakke nå, glad i deg osv, Hadet!

Bare pass på at du klarer å holde det på bruk nivå å ikke misbruk, noen klarer fint å røyke hverdag, andre tror de gjør det, og noen gjør ikke det. men røyking er fantastisk uansett

blaze on!
Jeg har ganske klare grenser for hvor mye jeg skal røyke. Har aldri hatt noe problem med å kontrollere alkohol inntak og ser ikke noen grunn til at det skal skeie ut med cannabis.
Nå har jeg uansett fler rundt meg (da spesiellt samboeren) som ser om det går over til misbruk og som vil ta affære.
Jeg ser på meg selv som såppas moden, reflektert og bevisst på konsekvenser at jeg har troa på min egen viljestyrke.
Sitat av Vicarious Vis innlegg
Jeg nyter mange ting, og har vært der hvor jeg har prøvd ulike ting, så vil påstå at dette er noe jeg ikke anbefaller.
Vis hele sitatet...
Det er greit du har negative opplevelser med det, men når folk spør om hjelp om hvordan sier du ikke "nei".
Jeg er enig at hvis man synes at livet er fett og man har det bra så trenger man det ikke, men det er gøy og spennende. Og anderledes, et bra alternativ.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Dette blir bare mer og mer spennende, begynner og ligne på en debatt for/imot røyking nå
Vis hele sitatet...
Hvilket ikke var meningen med denne tråden må jeg få påpeke.
At han mener jeg ikke burde prøve må han få lov til å mene, selv om det jo er for sent.

Sitat av Vicarious Vis innlegg
Men hva er vitsen, det er ikke noen grunn til dette.
Vis hele sitatet...
For å svare deg direkte så er grunnen min at jeg vil ha en annen rus enn alkoholrus. Jeg liker det. Siden dette er mitt valg så er faktisk det mer enn god nok grunn.
Sist endret av dragoon88; 9. mars 2012 kl. 22:57.
Og etterpå satt vi i stua og høre på alle de ville dop-historiene til pappa fra hans yngre dager bla. a. om en kamerat av han som hadde blitt livredd for å bli skrella av en forbipasserende mann. Han var overbevist om at han var en appelsin! Haha [/quote]

Du er nok ikke alene om å ha hørt denne historien.. dog i en litt annen setting
Det skumle med cannabis er faktisk at det er et mildt rusmiddel. Man blir normalt sett ikke voldsomt fjern, og det er lett å kose seg litt ekstra i helgene med spliffs og god mat/munch. Har en først kommet over barrierer der hvor cannabis blir betraktet som noe negativt, så skal det faktisk endel viljestyrke til å slutte å bruke det sporadisk. Og hvorfor skulle man det?
Cannabis er et flott rusmiddel, med mange positive sider!! Men, problemet slik jeg ser det er at det er litt for enkelt å røyke oftere enn kroppen din klarer å skille ut thc fra fettet i kroppen. Resultat?
At cannabis påvirker folk i det lange løp.

Så vær forsiktig, og husk at cannabis kan skape mer problemer for folk enn tyngre dop, kun pga. at det er et så "lett" rusmiddel!
dragoon88's Avatar
Trådstarter
Jeg tar til meg advarslene og setter pris på alle innspill.
Jeg skjønner selv at det kan være negative effekter av dette og jo mere kunnskap jeg har, jo bedre rustet er jeg mot konsekvensene.
Har typen din vist noe større interesse for å prøve selv? Har han blitt mer nysgjerrig eller er han ikke helt der enda?
dragoon88's Avatar
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Har typen din vist noe større interesse for å prøve selv? Har han blitt mer nysgjerrig eller er han ikke helt der enda?
Vis hele sitatet...
Han sier selv at han egentlig har lyst til å prøve, men han er livredd for å miste førerkortet i f eks en trafikkontroll 2 dager etter han har røyka og det fortsatt er i blodet hans.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Han sier selv at han egentlig har lyst til å prøve, men han er livredd for å miste førerkortet i f eks en trafikkontroll 2 dager etter han har røyka og det fortsatt er i blodet hans.
Vis hele sitatet...
De tar ikke blodprøver i trafikkontroller.
Sist endret av Don Veto; 10. mars 2012 kl. 14:36.
dragoon88's Avatar
Trådstarter
Sitat av Don Veto Vis innlegg
De tar ikke blodprøver i trafikkontroller.
Vis hele sitatet...
Vel det kan nok stemme. Men sett at han blir dårlig og må ta blodprøve og de finner thc i blodet?
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Vel det kan nok stemme. Men sett at han blir dårlig og må ta blodprøve og de finner thc i blodet?
Vis hele sitatet...
Sjansen for det er minimal vil jeg tro, de ser ikke etter thc i blodet hvis du er dårlig så vidt jeg veit, og legen har jo uansett taushetsplikt. Men om han virkelig er så urolig så er det nok best for han at han holder seg unna uansett, er ingen vits i å gå rundt og være redd fordi han røyka seg en rev for 2 dager siden.

Leser også litt om advarslene rundt omkring her, og kunne ikke sagt meg mer enig. Noe jeg tror er grunnen til at mange havner litt utpå og begynner å røyke oftere er jo fordi det er såpass lett å røyke seg fjern i forhold til å drikke seg full, og ikke blir man bakfull dagen etter heller. Så vær forsiktig! Men nå virker du ganske oppegående og reflektert, så lenge du har viljestyrken din og klarer å følge grensene du selv setter så er det ikke noe stress.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Og etterpå satt vi i stua og høre på alle de ville dop-historiene til pappa fra hans yngre dager bla. a. om en kamerat av han som hadde blitt livredd for å bli skrella av en forbipasserende mann. Han var overbevist om at han var en appelsin! Haha
Vis hele sitatet...
hahaha, den dop-historien der har jeg hört og lest mange ganger för, tipper det heller er en vandrehistorie eller hva det heter
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Han sier selv at han egentlig har lyst til å prøve, men han er livredd for å miste førerkortet i f eks en trafikkontroll 2 dager etter han har røyka og det fortsatt er i blodet hans.
Vis hele sitatet...
ble stoppet av politiet en gang, hvor de fant en grammer i bilen, og innrømmet tidligere bruk av hasj. men de lot meg kjøre videre med førerkort i behold.

men hvis du blir tatt for å kjøre i påvirket tilstand, eller i å selge cannabis.
da ryker førerkortet rimelig kjapt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Vel det kan nok stemme. Men sett at han blir dårlig og må ta blodprøve og de finner thc i blodet?
Vis hele sitatet...
Det er ikke slik blodprøver fungerer, når man er syk og legen tar en blodprøve tester de blodet for spesifikke ting som kan avsløre typer bakterier, diverse nivå av vitaminer etc. Tester for narkotika krever helt andre metoder for identifisering.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Okay. Jeg tenkte som så at jeg hadde en god sjangs til å klare meg bra om jeg var godt forberedt på hva som kan komme til å skje.
Jeg stoler forsåvidt 100% på min samboer, men han er veldig anti-narkotika så å røyke med han er uaktuelt.
Det er et stort problem egentlig, hvordan jeg skal få gjort dette uten at han finner ut av det.
Vis hele sitatet...
du finner deg en heit stoner og blir pult mens du er fjern, god stuff babe

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er ikke slik blodprøver fungerer, når man er syk og legen tar en blodprøve tester de blodet for spesifikke ting som kan avsløre typer bakterier, diverse nivå av vitaminer etc. Tester for narkotika krever helt andre metoder for identifisering.
Vis hele sitatet...
Du har sagt det her før Dodecha!

Vet du hva ville skjedd hvis du fikk i deg blod med si 1-10% thc innhold? poenget er altså om du kunne blitt fjern ved å få ''fjernt'' blod?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Kommunisten Vis innlegg
du finner deg en heit stoner og blir pult mens du er fjern, god stuff babe



Du har sagt det her før Dodecha!

Vet du hva ville skjedd hvis du fikk i deg blod med si 1-10% thc innhold? poenget er altså om du kunne blitt fjern ved å få ''fjernt'' blod?
Vis hele sitatet...
Ja jeg har sagt det mange ganger før, og vil sikkert måtte si det mange ganger igjen. Problemet er at dette er en tråd som egentlig ville blitt slettet, men den fikk for mange svar, noen ganske informative også. Og da er terskelen mye høyere for å slette hele tråden.

Det som eventuellt kan hjelpe er om medlemmer rapporterer tråder og evt henviser trådstarteren til de eksisterende trådene med gode svar.

Svaret til spørsmålet om thc holdig blod så sier du ingenting om mengde.
Du nevner blod med 1-10% prosent THC i seg, om man gikk ut i fra alt blodet i kroppen (ca 5 liter) der ti prosent er en halv liter så kan du vel regne med å bli historiens første tilfelle av menneskelig THC indusert dødsfall.

Kort og godt: Ja du kunne blitt fjern av å få i deg THC holdig blod, THC er THC, uansett hva det er blandet ut med, får du det i deg, vil du bli påvirket.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Ja jeg har sagt det mange ganger før, og vil sikkert måtte si det mange ganger igjen. Problemet er at dette er en tråd som egentlig ville blitt slettet, men den fikk for mange svar, noen ganske informative også. Og da er terskelen mye høyere for å slette hele tråden.

Det som eventuellt kan hjelpe er om medlemmer rapporterer tråder og evt henviser trådstarteren til de eksisterende trådene med gode svar.

Svaret til spørsmålet om thc holdig blod så sier du ingenting om mengde.
Du nevner blod med 1-10% prosent THC i seg, om man gikk ut i fra alt blodet i kroppen (ca 5 liter) der ti prosent er en halv liter så kan du vel regne med å bli historiens første tilfelle av menneskelig THC indusert dødsfall.

Kort og godt: Ja du kunne blitt fjern av å få i deg THC holdig blod, THC er THC, uansett hva det er blandet ut med, får du det i deg, vil du bli påvirket.
Vis hele sitatet...
Skal lage egen klinikk for stonere
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nytt spørsmål.
Røyka på lørdag og hadde en litt guffen opplevelse. Rulla meg en joint og røyket den, men merket at jeg plutselig ble veldig seig på leppene og at det smakte helt forjævlig av leppene. Jeg tok på leppene og så på fingeren som da var full av det jeg trur er tjære. Var brunt og veldig seigt, nesten som myk kvae. Da tok jeg rett og slett og kastet resten av røyken. (Hadde røyket halve ca)
Dette kan da umulig være noe bra? Har jeg gjort noe feil?
Jeg lagde filter av en sånn filterpakke som jeg kjøpte i utlandet, la ren tobakk foran filteret og weed med litt tobakk innblandet i resten, akkurat som jeg har gjort før. (Bortsett fra at dette var første gang jeg prøvde disse filterarkene)
Kan det ha vært papir?

Det kan hende du ble veldig tørr/klissete på leppene og det fargede stoffet var papiret/filteret som festa seg på leppene.
Sitat av Ilmag Vis innlegg
Sjansen for det er minimal vil jeg tro, de ser ikke etter thc i blodet hvis du er dårlig så vidt jeg veit, og legen har jo uansett taushetsplikt. Men om han virkelig er så urolig så er det nok best for han at han holder seg unna uansett, er ingen vits i å gå rundt og være redd fordi han røyka seg en rev for 2 dager siden.
Vis hele sitatet...
Gjør de dette hvis du har hatt problemer relatert til cannabis med politiet før? For en venn av meg røyk noen scener, og da ble han tatt for cannabis bruk. Var dette bare fordi han gikk på tilfeldig pissings?
Sist endret av ImsdalFlaske; 2. april 2012 kl. 14:06.
Det viktigste; ikke forvent noe rus. Det er derfor nesten ingen blir så fjerne når de tar sine første trekk, nettopp fordi de forventer en megafjern rus med rosa elefanter.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Kan det ha vært papir?

Det kan hende du ble veldig tørr/klissete på leppene og det fargede stoffet var papiret/filteret som festa seg på leppene.
Vis hele sitatet...
Vel, det kan jo det.. Men med den smaken og konsistensen så tviler jeg.
Var i hvertfall ikke noe morro. Vet jo at det ikke er særlig bra for helsa å røyke, men når man ser brun guffe på filteret så blir jeg nervøs.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Vel, det kan jo det.. Men med den smaken og konsistensen så tviler jeg.
Var i hvertfall ikke noe morro. Vet jo at det ikke er særlig bra for helsa å røyke, men når man ser brun guffe på filteret så blir jeg nervøs.
Vis hele sitatet...
Det er nok tjære fra tobakken ja. Har skjedd flere ganger med meg å, som oftest når jeg har blandet det med lugubre plantematerialer. Det er litt ekkelt, men ikke noe spesielt å bry seg om. Husk at det er jo akkurat det der som planter seg i lungene dine når du røyker.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Det er nok tjære fra tobakken ja. Har skjedd flere ganger med meg å, som oftest når jeg har blandet det med lugubre plantematerialer. Det er litt ekkelt, men ikke noe spesielt å bry seg om. Husk at det er jo akkurat det der som planter seg i lungene dine når du røyker.
Vis hele sitatet...
Blæh.. Men okay, takk for svar.
Til de som måtte være nysgjerrige: I går røyka jeg sammen med samboer. Fikk han altså til å prøve for første gang.
Han fikk ganske mye effekt til å være første gang. Han var ganske forvirret og syns det var en merkelig opplevelse. Men jeg passet på å fortelle han at alt var normalt og at det går over av seg selv. Når han til slutt ble seg selv igjen var han fornøyd med min håndtering av situasjonen og endte opp med å like det.

Ps: Min bror som er veldig voksen og moden (vi snakker om en type som alltid har prioritert skole først og som ikke begynnte drikke før han var langt over 20 år) fikk vite om røykinga. Jeg vet egentlig ikke hva jeg forventet av reaksjon, men IKKE at han faktisk røyker selv og har dratt til amsterdam og greier og røyka der.
Gir meg ende over jeg nå... Eneste som mangler er at sognepresten sitter å fyrer i helgene.
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Ps: Min bror som er veldig voksen og moden (vi snakker om en type som alltid har prioritert skole først og som ikke begynnte drikke før han var langt over 20 år) fikk vite om røykinga. Jeg vet egentlig ikke hva jeg forventet av reaksjon, men IKKE at han faktisk røyker selv og har dratt til amsterdam og greier og røyka der.
Gir meg ende over jeg nå... Eneste som mangler er at sognepresten sitter å fyrer i helgene.
Vis hele sitatet...
Kjenner igjen den! Har aldri røyket selv, men ble kjent med en som liker å fyre opp en sjelden gang, og så straks jeg kom litt inn i miljøet fikk jeg nesten bakoversveis over hvor mange i omerådet som røyker. Har blitt en vanesak nå
Spennende, tror du kjæresten din kommer til å prøve igjen?

Kan du finne ut når broren din starta å røyke? Det kan være litt interessant.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Spennende, tror du kjæresten din kommer til å prøve igjen?

Kan du finne ut når broren din starta å røyke? Det kan være litt interessant.
Vis hele sitatet...
Jeg trur han har lyst til å prøve igjen en gang ja.

Broren min prøvde første gang når han var 22 år. Han er 27 nå.
Kjenner meg godt igjen i begge tingene du skriver. Satt å fyra med en kompis som aldri hadde fått effekt før, og han var sykt forvirra, og spurte om de samme tingene om å om igjen. Alltid like koselig å røyke med nybegynnere.

Også dette med hvor mange som faktisk røyker. Etter jeg stakk storetåa inn i cannabismiljøet her i byen, dukket det opp kjente fjes overalt.

Dette blir jo nærmest hasjbloggen din.
Hehe, ja. Syns det er fantastisk å ha denne tråden hvor jeg både kan få svar på det jeg lurer på fra erfarne folk, samtidig som jeg kan skrive ned tanker rundt emnet og fortelle om prosessen. "Fra flink pike til hasjbruker, steg for steg"
Det er mange som har litt jazztobakk i røyken sin som man ikke skulle tro, kjenner meg utrolig godt igjen i det

Et åpent spørsmål (som kanskje er aktuelt for TS også): Vil filter fra en vanlig sigarett filtrere ut noe godsaker? De siste ukene har jeg laget cityjoints med winnertip-maskin, men glemte å prøve en vanlig joint fra denn batchen for å sammenligne effekten.

Jeg ble jo skjeiv som et uvær uansett, men kunne jeg blitt enda skjeivere hvis jeg brukte hjemmelaget filter?
Sitat av dragoon88 Vis innlegg
Nytt spørsmål.
Røyka på lørdag og hadde en litt guffen opplevelse. Rulla meg en joint og røyket den, men merket at jeg plutselig ble veldig seig på leppene og at det smakte helt forjævlig av leppene. Jeg tok på leppene og så på fingeren som da var full av det jeg trur er tjære. Var brunt og veldig seigt, nesten som myk kvae. Da tok jeg rett og slett og kastet resten av røyken. (Hadde røyket halve ca)
Dette kan da umulig være noe bra? Har jeg gjort noe feil?
Jeg lagde filter av en sånn filterpakke som jeg kjøpte i utlandet, la ren tobakk foran filteret og weed med litt tobakk innblandet i resten, akkurat som jeg har gjort før. (Bortsett fra at dette var første gang jeg prøvde disse filterarkene)
Vis hele sitatet...
Har fått det samme på bong, et tykt lag med ekkel og seig væske fester seg på tennene, kan umulig være noe fra tobakken fordi dette får man jo ikke av en vanlig sigarett.