Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1620
Why so serious?
Noen som har tips til noen torrent-clienter skolen kanskje ikke har blokkert?

Eller er det noen måte å få den ublokkert?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Klienten i seg selv er ikke blokkert, porten er blokkert, by default vil man ha 0 porter åpne inn.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Klienten i seg selv er ikke blokkert, porten er blokkert, by default vil man ha 0 porter åpne inn.
Vis hele sitatet...
Så det skal gå an å få uTorrent til å funke? Visst mulig, hvordan?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Du må bruke proxy for å laste ned.
Er flere som har prøvd dette på skolen vår, men IT finner ut av det og masse folk blir dritsure. Har blitt utdelt en del anmerkninger og jeg tror en fyr ble utvist en dag også.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Du må bruke proxy for å laste ned.
Er flere som har prøvd dette på skolen vår, men IT finner ut av det og masse folk blir dritsure. Har blitt utdelt en del anmerkninger og jeg tror en fyr ble utvist en dag også.
Vis hele sitatet...
Har lastet ned, men når jeg skal starte det kommer dette opp: Programmet er blokkert av gruppepolicy. Kontakt systemansvarlig for mer informasjon.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har lastet ned, men når jeg skal starte det kommer dette opp: Programmet er blokkert av gruppepolicy. Kontakt systemansvarlig for mer informasjon.
Vis hele sitatet...
Som begrenset bruker har du neppe tilgang til å installere software, med god grunn.
Why so serious?
Trådstarter
Kan installere andre programmer?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Kan installere andre programmer?
Vis hele sitatet...
Isåfall er gitte programmer blokker via GPO som nevnt over, da får du prøve deg fram til du finner et program som fungerer, hva de har blokkert slags filnavn vet ikke vi, kan godt hende å bare bytte filnavn på installeren hjelper.
Jeg har samme probleemt, men jeg sliter også med at skolen har blokket vpn. Når jeg skal starte Hot spot shield launch, så står den bare å starter opp
Why so serious?
Trådstarter
Noen som har tips til Torrent clients som kanskje ikke er blokkert?
Les svarene du får før du spør på nytt.

Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Klienten i seg selv er ikke blokkert, porten er blokkert, by default vil man ha 0 porter åpne inn.
Vis hele sitatet...
Sitat av TobNor Vis innlegg
Les svarene du får før du spør på nytt.
Vis hele sitatet...
Du også.
Han greier ikke og opne clienten.
Why so serious?
Trådstarter
Kommer inn i gruppe policy'en, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Kommer inn i gruppe policy'en, men finner ikke ut hva jeg skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke gjøre noe særlig nyttig. Og om du klarer det, når du kommer på skolen resetter alt seg.
uTorrent portable, problem solved. Krever ingen installering.
http://portableapps.com/apps/internet/utorrent_portable

Proxy får noen andre hjelpe deg med.
Sist endret av Mkvarner; 31. mars 2012 kl. 22:03.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
uTorrent portable, problem solved. Krever ingen installering.
http://portableapps.com/apps/internet/utorrent_portable

Proxy får noen andre hjelpe deg med.
Vis hele sitatet...
Hvordan starter du den etter du har lastet den ned, må den ligge på en minnepenn?
Anbefaler å lage en egen mappe og putte den inni der. Så enkelt er det. På Skolepc eller minnepenn.