Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 2738
Jeg går for øyeblikket på sonans, men ønsker å avslutte hele studieløpet. Dessverre så er det en regning på nærmere 35 000 som jeg ikke vil betale ettersom jeg ikke skal gå der. Problemet er at jeg hadde bare 2 uker på å avbryte kontrakten, og eneste muligheten nå er en legeerklæring.

Fristen er 15 oktober.

Hadde en legetime i dag hvor jeg fortalte at jeg ville utredes for adhd (denne ble bestilt før jeg bestemte meg for å slutte). Valgte også å fortelle legen at jeg tror jeg er deprimert og har angst, og at faren min døde tidligere i år. Fikk ny legetime i starten av oktober, og bestemte meg for å ikke nevne Sonans til legen i dag.

Neste gang jeg skal til legen vil jeg prøve å få han til å skrive ut noe som gjør at jeg slipper å betale den store summen sonans. Er det noen som har tips?
Du burde spørre han tidligere enn oktober så har du tid til å se enter andre leger som er villig til å skrive meldingen (f.eks dr dropin eller andre private)