Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 725
Noen som har denne tv'en, og kan si noe om hvordan jeg kobler dette til internett?

Har tenkt å kjøpe denne smart tv'n, har Viasat parabol.

Hva trengs av utstyr/kabel/adapter for å koble oss opp til internett?
Du trenger en TP-kabel, ellers kjent som en internettkabel. Ser også at TV'en er spesifisert som "Wifi-klart", så jeg vil tro det betyr at du kan kjøpe et wifi-adapter i tillegg for å få trådløst internett på TV'en, men jeg kan ta feil her.
Sist endret av Dimergon; 10. februar 2014 kl. 19:26.
Den har nok WiFi, men det Samsung ikke akkurat roper i gatene er at det trådløse nettet MÅ være DLNA-sertifisert. Hvis det ikke er det så finner den ikke det aktuelle trådløse nettet i det hele tatt.
I skrivende stund får jobb-SamsungTVen nett via en gammel Linksys WRT54G med tomato satt opp som wireless client.
Det trådløse nettet den tar inn er et offentlig nettverk som igjen krever pålogging via nettleser, og hvis du tror at SamsungTVen sin nettleser kan åpnes FØR den får verifisert tilkobling til Internett, så tar du grundig feil. Et høna før egget problem uten like fordi Samsung på død og liv nekter å finne ikke-DLNA WiFi og heller ikke lar deg åpne en nettleser før den får pinget en ukjent server ute på Internett..
Samsung? Dette er en Phillips TV...
Var sikker på jeg leste Samsung 46" Smart LED-TV..., men jeg ser nå at du skrev Phillips. Beklager!