Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 9427
Kjøpte for en liten stund siden.
Kan noen si noe om hvor mye dette er evt og jeg har kjøpt skikkelig?

http://imgur.com/2ezlPel,chOwybA#0

Takk
så ut som 0,3- 0,4gram med hasj
Trådstarter
6 1
Sitat av TorgHAtten Vis innlegg
så ut som 0,3- 0,4gram med hasj
Vis hele sitatet...
Så på bilder her

http://www.420magazine.com/gallery/d...m/hash2gd9.jpg
http://media.photobucket.com/user/vx...g.html?filters[term]=1g%20hash&filters[primary]=images

så jo ikke så veldig mye større ut.
Kan nok være opp mot et gram, tviler på at det er under 0.5. Ser ikke ut som noe fantastisk bønne, men ikke det verste jeg har sett.
Kan ikke bedømme kvalitet på hasj kun ved å se på bilder / lukte på sjiten. Man er faktisk nødt til å smake på den for å kunne si noe om kvaliteten. Men ja, det ser ut som hasj, vil tippe 0,5, men øyemål er også vanskelig å få riktig.
Trådstarter
6 1
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Kan ikke bedømme kvalitet på hasj kun ved å se på bilder / lukte på sjiten. Man er faktisk nødt til å smake på den for å kunne si noe om kvaliteten. Men ja, det ser ut som hasj, vil tippe 0,5, men øyemål er også vanskelig å få riktig.
Vis hele sitatet...
Lukter sterkt med et lite hint av parfyme.

Takk for svar

Edit: Ser ut som det er en liten bit med plastikk inne i siden til hasjen???
Sist endret av Zipz; 20. desember 2013 kl. 13:26.
Kan lett skje når idioter pakker inn sakene i tynn plastfolie, eller tynne plastposer. Hasjen går i lomme og blir fin og myk, og setter seg litt fast i plasten, som kan lett resultere i at det er noe som blir igjen.
Ser ut som du har kjøpt litt hasj og en ølkork.
Du kan jo f.eks. veie det? Er vanskelig å anslå vekta ut i fra et bilde.

Når det gjelder kvaliteten er google din venn.

5 steps for identifying quality hash/hashish
1. The first and most fundamental sign of good stuff (in terms of hash) is how quickly it catches fire. Good hash catches fire fast, whereas some of the very high quality stuff found in Pakistan/Afghanistan catches fire as soon as you poke it on a pokey and light it and let it catch fire for a few seconds. Hash, which does not catch fire, if not immediately when you burn it, but takes a while to burn before you mix it with a bit/adequate amount of tobacco for the joint being rolled, is not usually good quality and clean/pure hash. Whether your stuff is soft, squiggy, elastisy like playdo, hard, dry, wet, does not matter, how fast it catches fire does, which brings SWIM to his next point.

2. Usually, but not always, softer and squigglier hash is better quality. However, the words not always are justified. Conditions can alter stuff as well, as even softer stuff can become slightly hard in the winter time.

3. Texture and colour: Both are important in identifying good stuff. Good quality hash is usually black, dullish dark dark green, extremely dark brown, and not light green or very light brown usually. Texture is essential. This point is difficult to explain in words, the texture and feel has to be right, and years of smoking quality stuff all the time will obviously let one know how the texture of good quality hash is to be.

4. Taste. Sweet taste is essential in good quality stuff. Good hash will taste good and bad stuff will taste bad. Period. High quality stuff is absolutely delicious

5. How stoned the stuff gets you. Good stuff, of high quality and potency, will get you BAKED And baked the way pure quality hash can get you and nothing else can ))))))


Read more: http://www.drugs-forum.com/forum/sho...#ixzz2o1P4r8JD
Vis hele sitatet...
http://www.drugs-forum.com/forum/sho...d.php?t=149669
Ser ut som ok hasj, sikkert mer enn 0.5 hvertfall.
Umulig å vite uten vekt, hasj varierer veldig i vekt og volum.
Trådstarter
6 1
Virker veldig kompakt, skulle gjerne hatt en myntvekt.
Har bare kjøkkenvekt med 1g nøyaktighet.
Røyk no skiten.

Eneste måten du finner ut av om det er snop eller ikke.
Du kan vel sammenligne vekta til seks fystikker med bønna di, og se om det er noen forskjell. Nitedals fyrstikker veier ca. 150mg, altså 0.15g per.

6*0.15=0.9g
Trådstarter
6 1
Sitat av Snilepisk Vis innlegg
Du kan vel sammenligne vekta til seks fystikker med bønna di, og se om det er noen forskjell. Nitedals fyrstikker veier ca. 150mg, altså 0.15g per.

6*0.15=0.9g
Vis hele sitatet...
Hva med sigaretter? En sigarett skal vel veie omtrent 1g trodde jeg.
Ingen anelse, har ingen sigaretter jeg kan veie.
Zips, ta et nytt bilde som ikke er "fancy". Rett på. Legg også en 1 kroning ved siden av.
Sist endret av PerPerPerPer; 20. desember 2013 kl. 18:15.
Trådstarter
6 1
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Zips, ta et nytt bilde som ikke er "fancy". Rett på. Legg også en 1 kroning ved siden av.
Vis hele sitatet...
http://imgur.com/sH0KPcr,Lck50KV
For meg ser det ut som tørr og dårlig hasj, 2 gram ca
Sist endret av madmaz; 20. desember 2013 kl. 19:06.
Sitat av Zipz Vis innlegg
Hva med sigaretter? En sigarett skal vel veie omtrent 1g trodde jeg.
Vis hele sitatet...
En sigg veier 0.9g
Sitat av Dorian Explorer Vis innlegg
En sigg veier 0.9g
Vis hele sitatet...
Sitat av Zipz Vis innlegg
Hva med sigaretter? En sigarett skal vel veie omtrent 1g trodde jeg.
Vis hele sitatet...
Det kommer vel ann på hvilken type sigarett.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det kommer vel ann på hvilken type sigarett.
Vis hele sitatet...
Tar man utgangspunkt i en vanlig sigarett å ikke 100´s, så har ihvertfall jeg kommet frem til at en vanlig sigarett veier 0,9 gram.

Testet på lukcy strike (vanlig rød), petterøes 3, camell (Blå), prince mild og rød 3
For en håpløs tråd. Mekk opp det du har kjøpt. Er det møkk merker du det fort på lukten og konsistensen på tjallen. Hvor mye du har er umulig si uten en vekt, men over et gram. Røyk deg fjern. Regner med du ikke skal stille ut tjallen i utstillingsvinduet.
Sitat av Zipz Vis innlegg
Kjøpte for en liten stund siden.
Kan noen si noe om hvor mye dette er evt og jeg har kjøpt skikkelig?

http://imgur.com/2ezlPel,chOwybA#0

Takk
Vis hele sitatet...
Mengden er ikke lett å måle ut fra bildet, men den ser tørr ut og da veier den mindre og kvaliteten der etter! Men som sagt ikke lett å se ut fra bildene!
Har du digitalvekt eller en "dingle" kan du veie den!!
Sitat av Zipz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Ser ut som ett gram omtrent. Er den myk? Om ikke, blir den myk når du varmer den litt? At hasjen blir myk er som regel ett godt tegn, og om den er myk før du varmer den er det ofte enda bedre. Men om den er porøs og jævlig og fortsatt er like hard når du varmer den, i tillegg til at den kanskje smuldrer litt opp har du gjort ett dårlig kjøp.
Gratulerer med hasj kjøp! forøvrig den dummeste tråden jeg har lest.