Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1015
Jeg har flere ganger nå forsøkt å laste opp profilbilde på Twitter, men hver eneste gang må jeg da i prosessen beskjære det til å bli et betydelig mindre kvadratformet bilde før det "godkjennes". Når man da klikker på bildet fra profilen min, kommer det opp i veldig lite format. Dette til tross for at bildet er mye større i utgangspunktet.

Jeg ser mange brukere som har store og flotte profilbilder når man klikker på dem, og mange også i avlange format. Hvordan får man til dette?
Jeg har egentlig ikke noe fornuftig svar på spørsmålet, men prøver du å gjøre dette fra mobil eller data?
Virina's Avatar
Trådstarter
9 1
Sitat av FlipMcFlop Vis innlegg
Jeg har egentlig ikke noe fornuftig svar på spørsmålet, men prøver du å gjøre dette fra mobil eller data?
Vis hele sitatet...
Jeg fant faktisk en snedig løsning på det. Yay!
Da kan du jo kanskje være en engel å dele løsningen slik at andre med samme problem kan komme hit å finne løsningen.