Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 814
Hei! Når jeg laster ned ett spill på steam (fks. halflife 2), vill game data lagres online, slik at jeg kan forsette på ett spill via en annen pc via samme steam konto?
Sitat av Alsklaftsk123 Vis innlegg
Hei! Når jeg laster ned ett spill på steam (fks. halflife 2), vill game data lagres online, slik at jeg kan forsette på ett spill via en annen pc via samme steam konto?
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det kommer litt ann på spillet. Spill som er online, som for eksempel Call of Duty, tror jeg dataen blir lagret online. Mens spill som er offline, sånn som binding of Isaac, er nok bare på hver enkelte pc.

Jeg er ikke 100% sikker, men jeg tror det fungerer sånn
Sist endret av ice_ag; 21. januar 2014 kl. 21:11.
[COLOR="Red"]Lurer på det samme.. skal innstalere w7 på ny SSD i morgen, er det noen filer jeg trenger og ta med meg over?

Er dayz det er snakk om.[/COLOR]
Sist endret av MemoryCard; 21. januar 2014 kl. 21:12.
Det er bare et utvalg av spill som gjør det. Half Life 2 gjør ikke det.

Steam Cloud is a built in feature in some Steam games, it synchronizes game saves, settings and other data to the internet for access from any computer that has Steam installed.
http://www.giantbomb.com/steam-cloud/3015-4581/games/
Sitat av MemoryCard Vis innlegg
[COLOR="Red"]Lurer på det samme.. skal innstalere w7 på ny SSD i morgen, er det noen filer jeg trenger og ta med meg over?

Er dayz det er snakk om.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
[COLOR="Red"]Standalone vel å merke.[/COLOR]
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av MemoryCard Vis innlegg
[COLOR="Red"]Standalone vel å merke.[/COLOR]
Vis hele sitatet...
[COLOR="LightBlue"]I DayZ tror jeg charactern din er bundet til produktnøkkel, så den vil nok bli med over[/COLOR]
Sitat av FatMan Vis innlegg
[COLOR="LightBlue"]I DayZ tror jeg charactern din er bundet til produktnøkkel, så den vil nok bli med over[/COLOR]
Vis hele sitatet...
[COLOR="Lime"]Fint,[/COLOR] [COLOR="Magenta"]takk for svar[/COLOR]
Når jeg avinstallerer ett kjøpt spill, så blir det fjernet fra listen over kjøpte spill. Hvordan forindrer jeg dette?
Det blir fjernet fra listen over installerte spill, men forsvinner absolutt ikke fra spillbiblioteket. Du må bare installere spillet på nytt.