Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1620
Heisann,

Jeg driver og gjør litt Research angående hvor jeg skal kjøpe meg webhotell til min nye nettside.

Jeg kommer til å bruke wordpress, og det blir en kombinasjon av blogg/hjemmeside. Jeg kommer til å ha en about me, about what I do, Contact, og en e-mail list du kan legge deg til på.

Webhuset er den nettsiden som har gitt meg et best inntrykk og virker som en seriøs aktør.
Total prisen hos webhuset blir 1300 kr inkl alle kostnader på 1 år. Ja alle kostnader uten domene da!

Kriteriene mine er at det er en seriøs nettside som holder seg stabil uten downtime.

Jeg henvendte meg så til one.com som gir meg beskjed om at pris hos dem er 335 kr.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er så billig.

Er det noen som kan anbefale meg en leverandør som tilfredsstiller mine behov?
Har du sjekka ut hostgator? Bruker de selv på to nettsider (en weebly og en joomla) anbefales! Live chat support innen to minutter, gode priser og svæææærtlite/ingen nedetid!

De har også en haug med programmvare som du kan installere på serveren kun ved et klikk, inkludert wordpress.

Ellers så har vi jo host1.no, norsk aktør.
Er keen på å ha en norsk aktør egentlig. Men det er jo pga det skal gå kjappest mulig og ha minst mulig downtime. Men du har kanskje god erfaring med hostgator virker det som?

Takk for tipset om host1. har tatt kontakt med dem!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Har hatt hosting hos host1 lenge, fornøyd med den.
ProISP.no har iallefall veldig fokus på oppetid, og går langt i å forklare både uventet og planlagt nedetid i sine driftsmeldinger. Jeg er strålende fornøyd iallefall.
Crimea River
Alec's Avatar
Jeg anbefaler også ProISP.no :-)
Jeg kan også anbefale host1.no jeg har flere nettsider hostet hos dem, og ingenting å klage over. De er også veldig gode på kundeservice!
Host1 med rabattkoden nff får du 15% avslag.

ProISP og SDW.no er også gode alternativer.
Sitat av Kaptein Aron Vis innlegg
Er keen på å ha en norsk aktør egentlig. Men det er jo pga det skal gå kjappest mulig og ha minst mulig downtime. Men du har kanskje god erfaring med hostgator virker det som?

Takk for tipset om host1. har tatt kontakt med dem!
Vis hele sitatet...
Tips: bruk rabattkode "nFF" om du bestiller webhotell fra Host1 for en rabatt på 15%
Sist endret av Dimergon; 14. november 2013 kl. 12:18.
Bruker selv Host1 Veldig fornøyd
Hei,
sjekk ut Webhotellene, det er en hjemmeside med en grei oversikt over
norske webhotelleverandører. Har kan du også lese omtaler fra andre brukere.
ProIsp og Host1 ser ut til å være rimelige og gode

Lykke til
King of Spooning
Acidous's Avatar
Jeg bruker One.com til webhotell.
Billig og stabilt. Jeg har i alle fall ikke hatt noen problemer i løpet av de åra jeg har brukt de.
Eneste bakdelen er at du kun får en database, og ikke har muligheten til å sette opp cron jobs, men det trenger du sannsynligvis ikke om du bare skal bruke Wordpress.
Sist endret av Acidous; 14. november 2013 kl. 16:48.