Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1019
Hei freaks.
Nå skal jeg kjøpe ny pc som skal brukes til redigering og gaming.
Jeg har funnet alle delene jeg trenger til en grei pris men jeg har et lite problem;
Grafikkortet er 5 mm for langt. er det noen enkle måter å fikse dette på eller må jeg eventuelt kjøpe et annet kabinett?

takk for all hjelp!
hvilket kabinett og skjermkort er det snakk om?
kabinettet er z11 plus og skjermkortet er et 680, Jeg er ikke helt sikkert på hvilket av de jeg skal ta men de fleste er minst 5 mm for stort.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av hobbypyro Vis innlegg
kabinettet er z11 plus og skjermkortet er et 680, Jeg er ikke helt sikkert på hvilket av de jeg skal ta men de fleste er minst 5 mm for stort.
Vis hele sitatet...
What? Enten er jeg skadet, eller så var den setningen litt kronglete?

Uhm, 680 er ikke akkurat store kort, så sant du ikke har DCU2 versjonen. Men selv mitt pinglete R3 har plass GTX690... o.O
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
What? Enten er jeg skadet, eller så var den setningen litt kronglete?

Uhm, 680 er ikke akkurat store kort, så sant du ikke har DCU2 versjonen. Men selv mitt pinglete R3 har plass GTX690... o.O
Vis hele sitatet...
hmm,, kanskje det bare er de jeg har sett dimensjonene på som er store.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vel, hva skal du ha ditt 680 i ? (link ??)

Og eventuelt, er det mulig å flytte på HDD brønner etc i kabinettet?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Vel, hva skal du ha ditt 680 i ? (link ??)

Og eventuelt, er det mulig å flytte på HDD brønner etc i kabinettet?
Vis hele sitatet...
kabinettet er et ZALMAN Z11 Plus
kabinettet har plass til skjermkort på 29 cm.
de fleste 680ene er kortere enn dette, så det skal nok gå, men pass på fordi noen er lengre.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Referansekortene er godt under 29cm, mens en god del av aftermarketløsningene går over 29cm. Gigabyte har som oftest kurante kort, f.eks dette som er 27.5cm langt. Det sagt så kan du egentlig like greit gå for et GTX670 istedet. De yter tilnærmet like godt og er betraktelig billigere såfremt du da ikke finner et 680 på salg.

Personlig hadde jeg valgt et annet kabinett også, både mtp. utseende og funksjonalitet.