Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 5822
Det var en dag hvor jeg var skikkelig tørst og var tom for saft
da tok jeg et glass kaldt vann og dyppet en vanlig tepose neddi vannet til det fikk litt små farge også drakk jeg dette, etter den første slurken virket det som jeg ble høy i max 3-5sek.

Noen som har opplevd dette før, og hvorfor dette skjer?
Kan ha vært kroppens reaksjon siden du var så tørst. Hver handling har en følge. Drikk regelmessig!
Hvis du tenker deg om, hva tror du er mest sannsynlig av de to alternativene:

- Du ble høy i tre til fem sekunder på te
- Du opplevde en eller annen fysiologisk reaksjon som følge av at du var skikkelig tørst
Sitat av Tawon Vis innlegg
Kan ha vært kroppens reaksjon siden du var så tørst. Hver handling har en følge. Drikk regelmessig!
Vis hele sitatet...
Jeg viste dette til broren min, og han fikk samme følelsen, så jeg tviler sterkt på at det var fordi jeg var så tørst

Prøv gjerne selv og se hva som skjer
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Sett deg på en kontorstol og snurr rundt 10-15 ganger. Da blir du også høy

Er det så mye å lure på? Med mindre du har en eller annen mystisk spesial-te er det sikkert kroppen din som reagerer på en eller annen måte. Earl Grey står ikke på narkolisten såvidt jeg vet.
Men uans ingen som tar mer særiøs? Må vel være noen her som kan prøve dette
du lagde vell tilfeldigvis ikke cannabis te?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
du lagde vell tilfeldigvis ikke cannabis te?
Vis hele sitatet...
nei drakk enda et glass til med "Lipton Blue Friut" te, fikk samme effekt? Noen andre som har prøvd dette og vet hva dette kommer av? Er ikke bare hjemme som har fått denne effekten som varer ca max 5 sek
Sjekk hvor gammel teposen er. Mugg kan gjøre rare ting med hodet ditt.
Sitat av EddieTheHead Vis innlegg
Sjekk hvor gammel teposen er. Mugg kan gjøre rare ting med hodet ditt.
Vis hele sitatet...
Tviler sterkt på at det er mugg, den er kjøpt for 2 dager siden, men er det ingen som har mulighet til å prøve dette og forklare selv hva som skjer?
kansje teen ble grodd rett ved en cannabis gård?

fra spøk til alvor: kansje noen har køddet med teen din?
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
kansje teen ble grodd rett ved en cannabis gård?

fra spøk til alvor: kansje noen har køddet med teen din?
Vis hele sitatet...
Jeg er seriøs, effekten varer max 5 sek, men uans har fått en venn til å gjøre dette han opplevde det samme, og han brukte en annen type lipton te hjemme hos seg selv. Men uans jeg lurer veldig på hvorfor dette skjer, og hvorfor så kort effekt?
placebo?

[COLOR="White"]*titegn*[/COLOR]
Sitat av dantrix Vis innlegg
Jeg er seriøs, effekten varer max 5 sek, men uans har fått en venn til å gjøre dette han opplevde det samme, og han brukte en annen type lipton te hjemme hos seg selv. Men uans jeg lurer veldig på hvorfor dette skjer, og hvorfor så kort effekt?
Vis hele sitatet...
Okey, så hvis jeg tar en tepose, dypper den litt i kaldt vann og så drikker det. Så er jeg høy i 5 sekund? Dette skal prøves i morgen, vent på en tripp rapport dere
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
placebo?

[COLOR="White"]*titegn*[/COLOR]
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende men tviler sterkt men folk får tru hva dem vil Dere må nesten prøve dette selv før dere utaler dere hehe
Game disconnected
pokemon's Avatar
Vil tro nesten alle her har drukket te før. Nei du ble ikke høy pga teen, antageligvis var det fordi du var så tørst å nå nekter du å inse det bare fordi du så absolutt vil tro at du ble rusa av te.
Sist endret av pokemon; 13. februar 2012 kl. 00:22.
Sitat av pokemon Vis innlegg
Vil tro nesten alle her har drukket te før. Nei du ble ikke høy pga teen, antageligvis var det fordi du var så tørst å nå nekter du å inse det bare fordi du så absolutt vil tro at du ble rusa av te.
Vis hele sitatet...

Kommet fram til noen konlusjoner
Dyppe te poser i kaldt vann, kan det få en eller annen reaksjon?
Ja det kan godt hende nekter for at dette er place fordi jeg er veldig sikker på at det ikke er..

Men uans det er vel noen her som kan prøve dette? Å styrte glasset og fortelle meg hva de følte?
Selv tror jeg dette er en hoax, men han sier at han hadde teposen i kaldt vann og at flere reagerer på samme måte, så slutt å gnag om at det bare var fordi han var tørst eller "alle har drukket te før, og jeg har aldri hørt noe slikt".

Prøv selv, eller hold kjeft. Jeg vet at jeg er nysjerrig nok til at jeg kommer til å prøve dette imårra (selv om, som sagt, jeg ikke har noen tro på dette).
Selvfølgelig er det en form for placeboeffekt, da du i praktisk drikker en slurk kald te. Trenger ikke være rakettforsker for å skjønne dette. Foruten dette lukter jeg troll, da det eneste jeg i praksis ser deg skrive er "Ingen andre som kan prøve???" etc

Du får dyppe 30 poser, og ta det i en slurk. Kanskje du får Earl-Grey OD!
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Selv tror jeg dette er en hoax, men han sier at han hadde teposen i kaldt vann og at flere reagerer på samme måte, så slutt å gnag om at det bare var fordi han var tørst eller "alle har drukket te før, og jeg har aldri hørt noe slikt".

Prøv selv, eller hold kjeft. Jeg vet at jeg er nysjerrig nok til at jeg kommer til å prøve dette imårra (selv om, som sagt, jeg ikke har noen tro på dette).
Vis hele sitatet...
altså har jeg har prøvd dette her 4-5 ganger i nå idag, og jeg er rimelig sikker på at dette ikke er placebo ble høy i max 5 sek også smålig slack 2-3min, men uans tricket er å ta et glass vann og putte en te pose oppi, la dette stå i 5min til du ser noe smålig farge også styrter du nedpå.
Verste er at jeg følte meg smålig svimmel. Hadde sikker aldri skjedd om jeg ikke hadde lest denne tråden.
Jeg tror på placebo uansett.

Dette gjaldt en random bringebær-te
Sitat av dantrix Vis innlegg
altså har jeg har prøvd dette her 4-5 ganger i nå idag, og jeg er rimelig sikker på at dette ikke er placebo ble høy i max 5 sek også smålig slack 2-3min, men uans tricket er å ta et glass vann og putte en te pose oppi, la dette stå i 5min til du ser noe smålig farge også styrter du nedpå.
Vis hele sitatet...
skal prøve dette i morra. Hvis dere ikke hører fra meg igjenn så har jeg enten dødd av overdose eller bare glemt og kjøpe te.

Lipton Blue Friut. skal se om jeg finner den i morra.
Sist endret av StålSkuff; 13. februar 2012 kl. 00:48.
Haha, kanskje dette er lipton som prøver å øke salget av teen deres? :P
jeg tror det smaker crap og han prøver å lure dere
Haha, kanskje det var moren eller faren din sitt hemmelige stash!
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Verste er at jeg følte meg smålig svimmel. Hadde sikker aldri skjedd om jeg ikke hadde lest denne tråden.
Jeg tror på placebo uansett.

Dette gjaldt en random bringebær-te
Vis hele sitatet...
du blir høy i ca max 5 sek hvis du styrter glasset
og dette smaker ikke dritt, kommer ann på hvilken smak du ikke liker
Nå ligger teen og trekker, kommer med tilbakemelding om 10 minutt.

Lipton blue fruit jeg bruker
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Nå ligger teen og trekker, kommer med tilbakemelding om 10 minutt.

Lipton blue fruit jeg bruker
Vis hele sitatet...
Spennende
Ok da har vi drukket litt, og jeg skal faktisk si at jeg fikk litt merkelig følelse! Det var forresten ganske godt og .

Placebo or not, jeg kjente noe.
Dette må nesten være placebo.. Selv om bringebærteen var dyrket i fjellene høyt over havet
Drakk nettopp et glass, grønn te og sitron tror jeg. Funka ikke for meg, selv om jeg har vært våken i hele natt og knapt spist. Så jeg tror nok dette er placebo, sorry folkens!
Kan det være effekten av koffeinet i teen dere merker?
jeg prøvde nå green gunpowder te, funket ikke det. men skal prøve lipton og earl grey te om ikke lenge, hitill drar jeg den konklusjonen om at dette bare er bullshit. men sier ikke noe helt sikkert før jeg har prøvd det mere xD

hvis ingen av de lovlige typer te fungerer, så prøver jeg cannabis te!
Sitat av ferskvann Vis innlegg
Kan det være effekten av koffeinet i teen dere merker?
Vis hele sitatet...
ja dette kan godt hende, har prøvd å søke opp hvorfor dette skjer med uten hell
▼ ... noen uker senere ... ▼
Vist du lager TE med muskat, altså nøtten det svarte inni. Da blir du høy! Muskat nøtt koster 10 kroner i dagligvare butikker i poser. Det er ikke til å anbefale, du får hangover i 2-3 dager etter!!
Sitat av ilovecerwin Vis innlegg
Vist du lager TE med muskat, altså nøtten det svarte inni. Da blir du høy! Muskat nøtt koster 10 kroner i dagligvare butikker i poser. Det er ikke til å anbefale, du får hangover i 2-3 dager etter!!
Vis hele sitatet...
men rusen varer ikke i 5 sekunder som TS sa da...
er jo umulig å få teposen til å synke!!!!
Sitat av idkhoe Vis innlegg
er jo umulig å få teposen til å synke!!!!
Vis hele sitatet...
You high? Funka det?
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Prøvde dette på kompissen min som IKKE visste om tråden, og han skjønte ingenting og følte ingenting. Ikke jeg heller, egentlig...
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Det er garantert ikke stoffer i teen han reagerer på, da det aldri i verden taes opp i systemet innen såpass kort tid.
Mest sansynligvis er det kroppens reaksjon på å styrte en viss mengde væske litt for fort.

Tenk på det å svelge en skje is. Da får du brainfreze.
Eller ''badtrip som varte i 10-15sek'' som sikkert TS trolig ville ha skrevet.
Sist endret av Bombasa; 14. mars 2012 kl. 16:20.
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Sitat av idkhoe Vis innlegg
er jo umulig å få teposen til å synke!!!!
Vis hele sitatet...
Bra du klarer å tenke.

Når jeg har kokt te på det la jeg bare skjeen oppå den som vekt for å holde den nede mens den trakk.
Det jeg tror er at man er vandt til å drikke te varm, da drikker man heller ikke mye på kort tid, når teen er kald drikker du fort så får du nok en slags koffeinkick eller noe.


Men ja dette er et troll. Pretty obvious.
Sist endret av lurtmegtredveår; 14. mars 2012 kl. 17:18.
Sitat av lurtmegtredveår Vis innlegg
Det jeg tror er at man er vandt til å drikke te varm, da drikker man heller ikke mye på kort tid, når teen er kald drikker du fort så får du nok en slags koffeinkick eller noe.


Men ja dette er et troll. Pretty obvious.
Vis hele sitatet...
men mindre noen skyter koffeinet så får de neppe effekten med en gang uansett
Sitat av Legend. Vis innlegg
You high? Funka det?
Vis hele sitatet...
Funket ikke litt engang
grattulerer ts da har du fått meg til å bruke 10 min av livet mitt på dette å jeg merket INGEN ting samma hvor mye jeg håpet på å få funk så merka jeg ZERO
Hvis du blir høy på te, lurer jeg på hvor høy du blir på ekte saker !
just a speck of dust
Vell, du blir vell ikke akkurat høg på det, men du føler deg temmelig chill en liten stund. Hender at det skjer når jeg tar en stor munnfull av sterk te.

Føles litt som rushet du får når du tar en sterk snus oppi overleppa uten at du har tatt en på en stund, bare uten akkurat den nikotin rusen, du kjenner det i hele spiserøret og blir behaglig varm innvendig.

får av og til samme effekten av kaffe. Så det kan vell bety at det har noe med koffeinet å gjøre.

Men jeg er ikke noen heksedoktor, så hva det er som gjør det er ikke noe jeg vet sikkert.
Sist endret av DogheadPenguin; 14. mars 2012 kl. 21:16. Grunn: skrev sterk feil :)
Har hatt en slakgs effekt av å styrte vann et par ganger når jeg var skikkelig tørst, varte i 3-5 sek så tror jeg skjønner hva du prater om. Små svimmel og litt trykk båk øya?

gar to random teorier: 1 tap av oksygen? 2 trykkendring i halsen (er jo endel nerver i området)?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dette virker som oppstandelsen til en ny ruskultur. "Drink tea everyday, brah"
Hvis du tror du blir høy på vanlig te så kan du ta deg en tur i hagen og gå på beite der isteden, Større sjangse for og bli høy da.
Man kan jo alltids treffe på noe slag av ymse sopper som faktisk også kanskje har en virkelig virkning på deg.

Ingen drikker te! Kun engelskfolket det, og de ligner jo på en rusten utgave av pinokkio's pinokkio!