Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 557
Hei skjære medfreaks!
en kompis av meg har nettopp gått til innkjøp av en MSI GE60 (denne) og spiller diverse spill med den. Han hadde tidlig veldig dårlig ytelse på skjermkortet men disse ble bedre etter en driver-oppdatering.
Han har dog enda litt for dårlig ytelse i spill som DayZ og ArmA 2, ettersom han har kun 10-25 FPS ved laveste settings.
Før driveren ble oppdatert hadde han rundt 1-3 FPS...
Noen tips om hva han kan gjøre? Han burde etter min mening ha mye bedre ytelse enn dette... og ja, jeg vet hvor krevende ArmA er.

Takk
-EB
Sist endret av ExcludedBug; 23. januar 2014 kl. 12:44.
Bump! ingen som vet noe som kan gjøres?
Det kan hende han kjører spillene på den integrerte grafikkprosesoren i CPU'en. Det går an og endre standard GPU for spill inne i Nvidia kontrolpanelet.
Sitat av Snipart Vis innlegg
Det kan hende han kjører spillene på den integrerte grafikkprosesoren i CPU'en. Det går an og endre standard GPU for spill inne i Nvidia kontrolpanelet.
Vis hele sitatet...
Jepp!
Har samme bærbar, må høyreklikke ---> kjør med grafikkprosessor for å løse det.
Har satt på NVidia kontrollpanel at det skal være den faste grafikkprosessoren... Det hjalp lite.
Batterilader; du høyreklikker på spillet idèt du starter det? kan be han prøve det. Takk for tips