Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  132 17476
trur dere det kommer til å skje noe med mellom Nord-Korea, og USA?
er veldig nyskjerrig på dette her.
Om det skjer noe så blir det nok atomkrig.
Ikke at jeg bryr meg så lenge USA beholder sin verdens politi
Sitat av KaiN Vis innlegg
Om det skjer noe så blir det nok atomkrig.
Ikke at jeg bryr meg så lenge USA beholder sin verdens politi
Vis hele sitatet...
ja, det blir det nok, men trur ikke USA gjør noe før Nord-Korea.
menst synst hvertfall viss artiklene på vg osv stemmer, at eg blir irritert på Nord-Korea. provoserer, og viser fram hva dei har osv. Har dei egentlig noen som helst sjans ?
Vanskelig å si, men er ganske sikker på at om det starter er det Nord Korea som tar første skuddet. Jeg håper ikke på krig men slik det er nå ser jeg ikke noe annen løsning. Ja de kan gi seg, men da kommer nord korea fortsatt til å være like lukket som før og beboerene slikker ikke ut av "fengeslet" for å se det slik.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
ja, det blir det nok, men trur ikke USA gjør noe før Nord-Korea.
menst synst hvertfall viss artiklene på vg osv stemmer, at eg blir irritert på Nord-Korea. provoserer, og viser fram hva dei har osv. Har dei egentlig noen som helst sjans ?
Vis hele sitatet...
tror ikke de vinner, men de kan gjøre mye skade.
Sitat av norwegianhobo Vis innlegg
ja, det blir det nok, men trur ikke USA gjør noe før Nord-Korea.
menst synst hvertfall viss artiklene på vg osv stemmer, at eg blir irritert på Nord-Korea. provoserer, og viser fram hva dei har osv. Har dei egentlig noen som helst sjans ?
Vis hele sitatet...
For alt vi vet så er det USA som har påkalt seg demonet Kim, synes USA brifer mye om makten å våpene.
Sitat av KaiN Vis innlegg
For alt vi vet så er det USA som har påkalt seg demonet Kim, synes USA brifer mye om makten å våpene.
Vis hele sitatet...
ja, eg tipper USA har gjort mye, og har sakt mye som vi vet lite/ingenting om.
Hvilke allierte har Nord Korea per dags dato? Dette er vel veldig relevant når det kommer til diskusjon om verdenskrig?

Om Nord Korea står alene vil de vel kunne smelle noen atombomber her og der, men bli knust as kjempestater som USA?
Er jeg way off her?
Så vidt jeg vet har Nord-Korea bare Kina som allierte.

Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Hvilke allierte har Nord Korea per dags dato? Dette er vel veldig relevant når det kommer til diskusjon om verdenskrig?

Om Nord Korea står alene vil de vel kunne smelle noen atombomber her og der, men bli knust as kjempestater som USA?
Er jeg way off her?
Vis hele sitatet...
Såvidt jeg vet er Nord Korea bare alliert med Kina.
Sist endret av Miniders; 4. april 2013 kl. 13:36.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Hvilke allierte har Nord Korea per dags dato? Dette er vel veldig relevant når det kommer til diskusjon om verdenskrig?

Om Nord Korea står alene vil de vel kunne smelle noen atombomber her og der, men bli knust as kjempestater som USA?
Er jeg way off her?
Vis hele sitatet...
tenker i samme bane som deg,

eg ser det sånn at dei prøve seg på USA. USA skyter tilbake. no more Nord Korea. men begge har vel et slags defense for raketter.
ikke vet eg, men tenk viss Nord-Korea har en eller anna sjuk ting på gang.

Sitat av Miniders Vis innlegg
Så vidt jeg vet har Nord-Korea bare Kina som allierte.



Såvidt jeg vet er Nord Korea bare alliert med Kina.
Vis hele sitatet...
er dei? synst det sto at Kina, og hadde gjort seg klar i tilfelle Nord-korea kjører på.
Sist endret av norwegianhobo; 4. april 2013 kl. 13:42.
De har vel Kina som alliert, men hvor villig Kina er på å kjøre en full krig mot USA er litt vanskelig å si. Til og med Kina fordømte jo prøvespregningene Nord-Korea kjørte her om dagen.
Sitat av moret Vis innlegg
De har vel Kina som alliert, men hvor villig Kina er på å kjøre en full krig mot USA er litt vanskelig å si. Til og med Kina fordømte jo prøvespregningene Nord-Korea kjørte her om dagen.
Vis hele sitatet...
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ki...artid=10115102
les den da tolker eg det feil ?
EDIT: beklager ja, dei er allierte, men det spørst om det varer.
Sist endret av norwegianhobo; 4. april 2013 kl. 13:44.
Nord-Korea liker å bitche litt når de trenger noe, enten roer de seg snart, eller så starter de en krig som vil bli deres endelikt. De fleste ignorerer bråket fra de, men må selvsagt vise at de er obs på det. Kineserne er lei av drittunge-oppførselen til Nord-Korea og vil ikke aktivt forsvare de hvis det skulle smelle. Det som kan skje er at Kina (muligens sammen med US/Sør-korea), selv går inn og rydder opp i tullet. Skulle Nord-korea starte en krig kommer ikke kineserne til å risikere noen tiår med ødelagt økonomi, så viktig er ikke Nord-korea lengre. (tidligere var de et buffer for å holde vestlige styrker unna Kinas grense)

USA har en forsvarspakt med Sør-Korea og -vil- forsvare de hvis nødvendig. De kjører en taktikk som baserer seg på ~tilsvarende svar på et angrep. Så brukes atomvåpen av fienden, så -vil- USA gjøre det samme, de vil mao ikke bruke det før det brukes mot de.

Så: Sannsynligvis skjer det ikke noe, skulle det skje noe er det Nord-Korea som vil slutte å eksistere som i dag.

Personlig syns jeg nesten at sistnevnte er best, befolkningen i landet har lidd lenge nok.
Tviler sterkt på at Nord Korea kommer til å gjennomføre noe av truslene sine.

Men nå er det ikke nord Korea vi burde være redde for.

Du kan se for deg Nord Korea som en lillebror til Russland.
Om Usa angriper Korea så vill Russland steppe inn som hjelp, som da kan få store konsekvenser for resten av verden

Og ja Kina er også en alliert. men vill neppe gjøre noe, siden dem er fryktelig på vei opp pga stor økonomisk vekst og vill trulig ikke risikere noe som Ueland sa
Sist endret av NoSkillZ; 4. april 2013 kl. 14:31.
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Tviler sterkt på at Nord Korea kommer til å gjennomføre noe av truslene sine.

Men nå er det ikke nord Korea vi burde være redde for.

Du kan se for deg Nord Korea som en lillebror til Russland.
Om Usa angriper Korea så vill Russland steppe inn som hjelp, som da kan få store konsekvenser for resten av verden

Og ja Kina er også en alliert. men vill neppe gjøre noe, siden dem er fryktelig på vei opp pga stor økonomisk vekst og vill trulig ikke risikere noe som Ueland sa
Vis hele sitatet...
Tror aldri Russland eller Kina kommer til å støtte Nord-Korea ved et angrip mot USA eller Sør-Korea. Glemmesak!
Sist endret av Spelly; 4. april 2013 kl. 14:31.
Den lukkede staten Nord-Korea har ingen allierte, og eksperter mener at atom-teknologien deres er årevis bak USA. Dette har nok mye å gjøre med at de utestenger seg fra resten av verden. Selv om de hadde en vellykket prøvesprengning i desember, har de nok ikke utviklet interkontinentale raketter som kan ramme USA. I og med at USA har mobilisert rakettforsvarsystemet sitt på en øy ikke langt i fra Nord-Korea, vil en eventuell krig bryte ut der nede. Kina vil også støtte USA dersom en krig skulle brutt ut.

Kanskje denne krigen er absolutt nødvendig for å hindre at Nord-Korea produserer sterkere og bedre våpen, og muligens gir den stakkars staten friheten tilbake! Dersom Kim Jong dør, vil folket få makten tilbake- tror jeg!
Tror personlig at vist dette fortsetter, så blir et høyt erfart team fra USA sendt ned til Nord-Korea for å ødelegge det truende. Er ikke noe vits for Nord-Korea å prøve å skyte raketter mot USA, de kommer til å bli skutt ned. Nord Korea er på veldig tynn is, men synes selv at det er "spennende" at noe skjer.
Nord Korea er alliert med Russland. så jo den lukkende staten har hvertfall ett land bak seg



In May 2012 Russia appointed Alexandr Timonin as the new ambassador to North Korea. The latter presented his credentials to Kim Yong Nam at the Mansudae Assembly Hall.[35] In September 2012 Russia agreed to write off 90% of North Korea's $11 billion historic debt to Russia as a sign of closer engagement with North Korea's new leader.[36]


Dem har vært allierte helt siden 1948.

Source spør du nokk http://en.wikipedia.org/wiki/North_K...ssia_relations
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Eldgammel sovjet teknologi fra 50 tallet er ikke mye å bekymre seg for. Tror nok NK får seg en liten overaskelse når deres propaganda plakater med amerikanere med 50 talls utstyr og garand rifler ikke er up to date.
Men at Russland gidder å gå til krig mot USA for kjipe Nord-Korea finner jeg heller usannsynlig.
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Nord Korea er alliert med Russland. så jo den lukkende staten har hvertfall ett land bak seg



In May 2012 Russia appointed Alexandr Timonin as the new ambassador to North Korea. The latter presented his credentials to Kim Yong Nam at the Mansudae Assembly Hall.[35] In September 2012 Russia agreed to write off 90% of North Korea's $11 billion historic debt to Russia as a sign of closer engagement with North Korea's new leader.[36]


Dem har vært allierte helt siden 1948.

Source spør du nokk http://en.wikipedia.org/wiki/North_K...ssia_relations
Vis hele sitatet...
Sier du at siden Russland er alliert med Nord-Korea så vil de støtte et angrep på SK eller USA? Håper ikke det...
Alle vet at nord-korea kommer til å tape om de sender den første bomba, til og me de selv burde vite det. Men de kan gjøre MYEEEE skade før de taper.
Sitat av Spelly Vis innlegg
Sier du at siden Russland er alliert med Nord-Korea så vil de støtte et angrep på SK eller USA? Håper ikke det...
Vis hele sitatet...
Selvsagt ikke. Ingen har per dags dato mulighet, eller en god nok grunn til å gå til krig mot de. ingen har planer om å åpne Pandoras eske for en liten snørrvalp i Nord-Korea.
Sitat av Ueland Vis innlegg
Selvsagt ikke. Ingen har per dags dato mulighet, eller en god nok grunn til å gå til krig mot de. ingen har planer om å åpne Pandoras eske for en liten snørrvalp i Nord-Korea.
Vis hele sitatet...
Du må se det jeg har sitert i mine to tidligere innlegg
Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Nord Korea er alliert med Russland. så jo den lukkende staten har hvertfall ett land bak seg



In May 2012 Russia appointed Alexandr Timonin as the new ambassador to North Korea. The latter presented his credentials to Kim Yong Nam at the Mansudae Assembly Hall.[35] In September 2012 Russia agreed to write off 90% of North Korea's $11 billion historic debt to Russia as a sign of closer engagement with North Korea's new leader.[36]


Dem har vært allierte helt siden 1948.

Source spør du nokk http://en.wikipedia.org/wiki/North_K...ssia_relations
Vis hele sitatet...
Russland og Nord-Korea har diplomatiske forbindelser, men nei, Russland vil absolutt ikke støtte Nord-Korea i en eventuell krig.

"We have made clear to North Korea that its long-term interests will only be served by constructive engagement with the international community. These threatening statements will only seek to isolate it further,"

Altså, Russland vil kun ha diplomtaiske forbindelser med Nord-Korea om den isolerte staten holder åpen og konstruktiv dialog med omverden, og ikke om sablene blir raslet med.

http://www.guardian.co.uk/world/2013...orea-restraint
http://rbth.ru/international/2013/02...est_22765.html
Sist endret av neffla; 4. april 2013 kl. 14:55.
Sitat av Spelly Vis innlegg
Du må se det jeg har sitert i mine to tidligere innlegg
Vis hele sitatet...
Whops, gikk litt fort der.
Hvorfor skulle Russland og Kina i det hele tatt beskytte Nord-Korea? Det er ikke noen ressurser som er såpass viktige for Russland eller Kina i Nord-Korea, at de er villige til å sette store deler av hæren sin i fare. De ville også blitt rammet hardt økonomisk. Regner med at de veit såpass at Nord-Korea ikke er verdt å beskytte.

Men som mange andre sier. For guds skyld, noen må få lille Kim ut av styret. Men samtidig, de aller fleste som bor der har ingen idé om hva et liv uten fattigdom og sult er. Og Kim-jong un vokste også opp i det samme regimet. Han har blitt matet med ideologien han har fra han var liten.

Tror egentlig at det kan bli vanskelig å få et godt regime i Nord-Korea med en som er derifra som leder, ihvertfall de første tiårene.
Kongen av web'n!
steinolav1's Avatar
Tror Nord Korea kommer til å angripe USA etter verdt... Men USA er jo mye bedre rustet enn "NK" sånn jeg ser det, USA har sikkert flere allierte enn det "NK" har. Så jeg tror ikke "NK" burde være så kjepphøye som det de er, håper selvfølgelig ikke på en krig, men noe må skje nede i "NK" nå, stakkars folk, de aner jo ikke at de lever med full sensur der nede en gang, de har jo ikke den minste anelse om hva som foregår rundt dem! Hvis det blir krig håper jeg USA vinnner hvertfall, og jeg håper hvertfall ikke på atomkrig, det hadde gått utover ekstremt mange sivile!
Sist endret av steinolav1; 4. april 2013 kl. 16:26.
Best uten ball!
r0bin's Avatar
N.K. er veldig glad i å rasle med sablene og gjør det nå for å få bedre forhandlings vilkår om sanksjonene som har blitt innført av FN.

Tviler sterkt på at NK kommer til å gå til krig iogmed de har absolutt ingen sjanse til å vinne mot supermakten usa. Det er derimot en høy fare for at en soldat på en av sidene kan gjøre en feil og dermed eskalere situasjonen.
Militære analytikere har også sagt at en eventuell opptrapping av situasjonen vil skje til sjøs hvor sjansen for sivile tap er liten og det er lettere å roe det ned igjen. (eksempel trefningene som ikke skjedde for så lenge siden)

Kina er selvfølgelig en viktig brikke i maktspillet om den koreanske halvøya og de har foreløpig vært fornøyd med å ha et vennligsinnet kommunist regime som nabo som har fungert som en buffer for vestlige innflytelser og militær aktivitet. Jeg tviler på at Kina ville stått bak en liten stat som NK i en åpen krig med sin aller største handelspartner. De har tross alt investert enorme summer i amerikanske selskaper som det fort kunne blitt spørsmål om i en eventuell krig. Det meste NK kan forvente fra den kanten er kanskje økonomisk støtte eller noe militært materiell.

Russland er såvidt meg bekjent ikke involvert og vil holde seg langt unna en konflikt.

Og etter hva jeg har forstått så er NK mange år unna å miniatyrisere atomvåpnene sine slik at de kan brukes på raketter og vil derfor ha få muligheter til å kunne bruke dem i en krig.
Nk bombarderte jo en sør-koreansk øy i 2010, og alle bevis peker vel mot at de også senket korvetten Cheonan samme år, Så tror at vis det skjer noe så vil det være et angrep som vil være alvorlig, men kanskje ikke alvorlig nok til at Sør-korea vil angripe tilbake med full styrke. Men begge land har jo en ny leder, så man vet aldri
Det som står lite om i "mainstream media" er de svært provokative militærøvelsene som USA avholder kloss opp i grensen it Nord-Korea. Fra en nylig artikkel i Asia Times:
...annual joint US-South Korean maneuvers that have so far included, among other well-publicized features, fly-overs by B-52 bombers and mock bombing runs close to the North's border by two B-2 Stealth bombers that flew directly from the US. The exercises, code-named ''Foal Eagle', appear to have provoked the latest escalation in tensions that were already at near-record highs after the UN Security Council imposed new economic and diplomatic sanctions against Pyongyang last month.
http://www.atimes.com/atimes/Korea/KOR-01-030413.html

Hva er USA sin interesse i å opprettholde spenningen i området? Svaret er enkelt: Påskudd til å opprettholde baser såpass nær Kina, rett og slett. USA drives av en slags paranoia og har en umettelig trang til å opprettholde eller utvide sitt base-imperium, uansett følgene (som er å drive Kina og Russland i armene på hverandre, ny livsfarlig kald krig osv). Ingen av partene i Korea-konflikten er dumme nok til å ville starte krig, men under forholdene kan det skje ved et uhell.
Det som dypest sett gjør USA farlig, er ikke noe slags medfødt ondsinnethet, men at amerikanerne i naiv provinsialitet ikke synes å være istand til å trenge inn i andres kulturers mentalitet, andres måte å betrakt situasjonen på, forutse andres naturlige reaksjoner osv. (Da ser vi bort fra neo-cons og andre som virkelig VIL krig mens USA enda er militært sterkest, og som jeg vil karakterisere som ondsinnete kynikere).
De frastøtende sider ved NK innenlands bør ikke påvirke akkurat denne diskusjonen, etter min mening.
Jeg mente jo ikke at det er en selvfølgelighet at Russland vill assistere Nord-Korea.

Men sjansen er jo der selv om den er veldig liten.
Nord-Korea har ingen sjangse overhode mot USA. Store deler at NK's våpensystemer og arsenal er fra slutten av ww2 og starten/midten av 60-tallet. Ikke nok med det, i NK pr i dag er det allerede stor matmangel, og da spesielt i deres forsvar. NK har nok viljen til å gjennomføre, men de har ikke evne, soldater virker ikke uten mat.
>>Hackere går til angrep på Kim.

Kim er et svin;
http://ap.mnocdn.no/incoming/article7165168.ece/ALTERNATES/w380cFree/afp000504547-Qzp2zdjHj9.jpg?updated=040420131927
Sist endret av aeon_illuminate; 4. april 2013 kl. 22:44.
Med mindre Nord-Korea gror seg et par baller (tvilsomt) og angriper USA, så vil ikke USA angripe først, da dette går imot folkeretten. Samtidlig er det vist at USA kan være veldig uforutsigbare, da de brøt denne retten ved å rykke inn i Iraq i 2003, selv om FN bannlyste en invasjon.

Det Nord-Korea prøver seg på er å vise frem makt gjennom trusler for å få frem viljen sin. Jeg har derimot liten tro på at de kommer til å utføre disse handlingene, og USA ser helt sikkert bløffen dems også. NK vet at oddsen er mot dem, på langt nær, men at de tror de har en sjans på å få oppfylt kravene sine iom. at det er det svært innesperret land, og ingen vet så mye hva som foregår innenfor "staten" dems.

Dette er min hypotese ihvertfall, det kan selvsagt hende at Nord-Korea har noe vi ikke vet om, men lite sannsynlig.
Sitat av moret Vis innlegg
De har vel Kina som alliert, men hvor villig Kina er på å kjøre en full krig mot USA er litt vanskelig å si. Til og med Kina fordømte jo prøvespregningene Nord-Korea kjørte her om dagen.
Vis hele sitatet...
Kina har null interesse av en krig mot USA, og derfor blir det ikke noen krig heller. I 1950 hadde Nord-Korea støtte fra et hissig Sovjet og et hissig Kina, begge hadde masse våpen og var forbanna på USA. Da kunne Nord-Korea trygt angripe Sør. I dag er Sovjet borte, og Nord-Korea er helt avhengig av mat og produkter fra Kina. Det vil si, uten Kina kan Kim Jong-un ikke opprettholde luksus-livsstilen til generalene sine, og da blir han verdiløs. Og Kina har ingen verdens ting å tjene på å gå inn i en teit krig med en utdatert, femti år gammel problemstilling.

Ingen sier det så vi hører, men fakta er at Nord-Korea må spørre Kina om lov før de skyter mot USA. Og svaret er nei.

Med mindre Kim Jong-un faktisk er sprø. Altså faktisk klinisk sinnssyk og ute av stand til å vurdere situasjonen. Dét vet vi jo ikke...
Sist endret av Ramaskrik; 4. april 2013 kl. 23:01.
Altså.. Jeg er kanskje dum som spør, men om nordkorea sender en atombombe, hva skjer da? Og hva skjer, eventuelt hvor mye skade vil skje om den treffer foreksempel i USA?
Hvis det blir atomkrig så vil vel mange andre land bli påvirket også vel??
Sitat av Miniders Vis innlegg
Så vidt jeg vet har Nord-Korea bare Kina som allierte.



Såvidt jeg vet er Nord Korea bare alliert med Kina.
Vis hele sitatet...
Kina er i mot det Nord-Korea driver med i øyeblikket, så tror bare Iran (?)er alliert med dem.
Har ikke NK den største spesial kommandoen i verden?
Eller er dette noe som har poppet inn i hode mitt på en eller annen random måte..
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Kina er i mot det Nord-Korea driver med i øyeblikket, så tror bare Iran (?)er alliert med dem.
Vis hele sitatet...
Russland. (Titegn)
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Samer blir ikke kvitt Tsjernobyl-stråling?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Altså.. Jeg er kanskje dum som spør, men om nordkorea sender en atombombe, hva skjer da? Og hva skjer, eventuelt hvor mye skade vil skje om den treffer foreksempel i USA?
Vis hele sitatet...
http://www.mojaveunderground.com/media/photos/forum_photos/Nuclear/11sts_07.gif

Du kan jo tenk deg hvor mange som dør om den treffer midt i new york

Å i tillegg til det så blir vell område radioaktivt i mange år senere?
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Altså.. Jeg er kanskje dum som spør, men om nordkorea sender en atombombe, hva skjer da? Og hva skjer, eventuelt hvor mye skade vil skje om den treffer foreksempel i USA?
Vis hele sitatet...
Noe relatert.


Om Nord-Korea skulle sendt atomrakett, så vil den nok bli skutt ned i god tid før den når usa.Tror jeg. Så ville usa fucket shit opp.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ad/DPRK_missile_ranges.jpg

Kommer rakettene i det hele tatt til USA da?
Jeg suger i matte men har prøvd å beregne hvor mange som vil dø vis en atombombe sprenger midt i new york.

I new york så bor det 27550 mennesker/sq mile

A = pi * r^2 = 3.14 * 3^2 = 28.26*3.14 = 88,73 sq miles * 27550 = 2444687. Så VIS jeg har regnet riktig så vil altså 2.5 mill personer være innefor "complete destruction" sonen til a-bomba
Ser ut til at selv Russland begynner å bli lei av dette nå
I dag fordømte Russland Nord-Koreas beslutning om å fortsette sitt atomprogram og sa at dette gjør det vanskelig å gjenoppta sekslandssamtalene med landet.

– Dette kompliserer radikalt utsiktene til å gjenoppta sekslandssamtalene, om det ikke i praksis stenger utsiktene helt, sa det russiske utenriksdepartementets talsmann Aleksandr Lukasjevitsj i Moskva, melder NTB.
Vis hele sitatet...
Saus
Sitat av fth Vis innlegg
Har ikke NK den største spesial kommandoen i verden?
Vis hele sitatet...
Nord-Korea har verdens største reserve-hær, med over 8 millioner soldater. Det er fordi medlemskap i hæren er obligatorisk for alle mellom 17 og 49 som ikke er i fengsel. De fleste eksperter regner dette høye tallet som et statistikk-triks. Antall faktiske soldater med trening er mye lavere.

Sitat av NoSkillZ Vis innlegg
Russland. (Titegn)
Vis hele sitatet...
Nord-Korea var i sin tid alliert med Sovjetunionen. Dagens Russland har en del handel med dem, av økonomiske grunner, men ingen politisk allianse. De kommer ikke til å støtte NK under et eventuelt angrep på et FN-land.
Nord-Korea har i dag informert ambassader i landet at de bør vurdere evakuering ettersom de snart "ikke kan garantere for sikkerheten lengre". Samtidig har de forberedt 2 missiler. Og nå tikker det inn meldinger om et større jordskjelv på grensen mot Russland, sannsynligvis ikke en atombombe som er fyrt av, men imponerende bra tilfeldighet at det skjer akkurat nå.

Spent på neste trekk.