Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1059
Heisan freaks!

Jeg lurte på om det var noen andre her som er blitt forelsket i dette spillet?

Det blir litt kjedelig og spille alene i lengden så om noen vil spille er det bare og sende meg en PM.
Ja jeg elsker dette spillet! Så enkelt men allikevel så mye å tenke på, taktikk og posisjonering osv.. Problemet mitt er at når jeg startet å spille en gang i 2011, var det på den nord amerikanske serveren (som jeg ikke tenkte så mye på da). Jeg har ikke funnet en måte til å skifte til EU serveren på. Har investert en del tid på å spille og har kommet meg til tier X på de tyske tanksene. Så jeg gidder ikke begynne på ny. Hadde dog vert gøy å spilt med nordmenn eventuelt en norsk klan.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Bodegaman Vis innlegg
Ja jeg elsker dette spillet! Så enkelt men allikevel så mye å tenke på, taktikk og posisjonering osv.. Problemet mitt er at når jeg startet å spille en gang i 2011, var det på den nord amerikanske serveren (som jeg ikke tenkte så mye på da). Jeg har ikke funnet en måte til å skifte til EU serveren på. Har investert en del tid på å spille og har kommet meg til tier X på de tyske tanksene. Så jeg gidder ikke begynne på ny. Hadde dog vert gøy å spilt med nordmenn eventuelt en norsk klan.
Vis hele sitatet...
prøvd og sende mail til support hos wot folka og hørt om de kan hjelpe ?
Ja.. Er vist flere som har samme problem. Lest på en del forum rundt om, og den eneste måten som vist funka var å bli med i en russisk klan for så å på en eller annen måte kunne bli flytta fra server til server under klan slag for så å melde seg ut av klanen når du var på eu serveren.. Det ble litt stress! Så jeg håper bare på en patch der det lar seg gjøre i fremtiden så lenge.
Snipart's Avatar
Trådstarter
Add "DoAsnipart" på skype hvis du vil spille.

Har ikke spilt så mye, så jeg er bare komt til tier 6.