Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 14347
? Just a Q.
Jeg er det ihvertfall, vet at noen sitter på creative også.
Når du først stiller et sånt spørsmål kunne du godt ha laget en poll også.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Hvem er ikke her?
Noen som har tilkoblings info for tg kjøp/salg på irc?
Jeg er her

#tg.salg på efnet
Sist endret av GreenRay; 2. april 2015 kl. 01:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg er her <3
Hostinger.no
72 3
Jeg er på TG sammen med 6 venner!
har rotet meg bort hit jeg og,, med noen venner ofc
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Er det ei jente som pleier å være på Gimle her? Altså, her i tråden.
Jeg er plassert i skipet også
Jeg er også her
Jeg er også i skipet =)
Vell å merke som crew og ikke deltager.
Sitter i Creative.
Jeg skulle dit, men ettersom mine venner ditchet meg sitter jeg med 4 billetter og ingen måte å komme meg dit på.. Kult
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Hexacore Vis innlegg
Jeg skulle dit, men ettersom mine venner ditchet meg sitter jeg med 4 billetter og ingen måte å komme meg dit på.. Kult
Vis hele sitatet...
Høres ut som du bør skaffe deg nye venner. Men, det er sikkert noen her på freak som ikke bor langt unna som er villig til å bli med.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Høres ut som du bør skaffe deg nye venner. Men, det er sikkert noen her på freak som ikke bor langt unna som er villig til å bli med.
Vis hele sitatet...
Jeg bor i Nord-troms. Tror heller jeg hiver de ut på face for noen hundrelapper. Jeg er bare en litt mer enn veldig lang kjøretur unna skipet..
Kunne godt tenkt meg å prøve ut TG en gang. Ser ut som folk har det gøy der. Jeg spiller imidlertid absolutt ingenting, og har ikke masse utstyr og hyller og sånt å dra med meg. Hva gjør dere andre der, bortsett fra spilling? Har dere noen gode argumenter til å dra dit? :-)
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Kunne godt tenkt meg å prøve ut TG en gang. Ser ut som folk har det gøy der. Jeg spiller imidlertid absolutt ingenting, og har ikke masse utstyr og hyller og sånt å dra med meg. Hva gjør dere andre der, bortsett fra spilling? Har dere noen gode argumenter til å dra dit? :-)
Vis hele sitatet...
TG er mye mer enn bare spilling. Tror de fleste kommer for god stemning, De sosiale aspektene og events. Det er jo også en haug med foredrag og konkurranser.

Selv er jeg med på kreative konkurranser.
Er også i skipet i år. Ble det egentlig noe av Freak rekka i år?
Sitat av robojot Vis innlegg
Er også i skipet i år. Ble det egentlig noe av Freak rekka i år?
Vis hele sitatet...
Joda, vi sitter ved scenen Se etter store høyttalere og 3d printer
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Joda, vi sitter ved scenen Se etter store høyttalere og 3d printer
Vis hele sitatet...
Hvordan er det å sitte borte ved scenen? Må jo være helt jævlig når det er konsert og sånt (om man ikke ser på). Vi sitter på andre siden av skipet og det rister som bare f når bassen kicker inn.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvordan er det å sitte borte ved scenen? Må jo være helt jævlig når det er konsert og sånt (om man ikke ser på). Vi sitter på andre siden av skipet og det rister som bare f når bassen kicker inn.
Vis hele sitatet...
Heh, husker første året på TG. Satt på raden nærmest scenen og det var helt jævlig. Spesielt når MIU spilte^^ wubwub
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Hvordan er det å sitte borte ved scenen? Må jo være helt jævlig når det er konsert og sånt (om man ikke ser på). Vi sitter på andre siden av skipet og det rister som bare f når bassen kicker inn.
Vis hele sitatet...
Musa mi hoppa av bordet flere ganger mens jeg sov, så det var mildt sagt jævlig i fjor iaf. (ikke at det var noe bedre in game, en kunne spore hitraten min til droppsene i sangene. Ble bare verre da noen på rekka vår hadde noen tusen watt med subwoofer i tillegg, og de spilte om kapp med scenen innimellom.)

Kan forøvrig kaste med dette: vær forsiktig når du sover i stolen, om en ikke passer på får en fort skinke i trynet. (speaking from personal experience)
Sist endret av Freddy_fred5; 3. april 2015 kl. 12:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg
Musa mi hoppa av bordet flere ganger mens jeg sov, så det var mildt sagt jævlig i fjor iaf. (ikke at det var noe bedre in game, en kunne spore hitraten min til droppsene i sangene. Ble bare verre da noen på rekka vår hadde noen tusen watt med subwoofer i tillegg, og de spilte om kapp med scenen innimellom.)

Kan forøvrig kaste med dette: vær forsiktig når du sover i stolen, om en ikke passer på får en fort skinke i trynet. (speaking from personal experience)
Vis hele sitatet...
Haha nei sove i stolen orker jeg ikke. Prøvde litt i starten men det gikk ikke. Vi sover ved stolene på siden, det funker dritbra. Sov utrolig godt og lenge i natt.

Folk som sover i stolene må jo få skade i rygg og nakke slik som de sover..
Sist endret av Xernox; 3. april 2015 kl. 14:22.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hvordan fungerer det der egentlig? Drar man i en gjeng sånn at man kan bytte vakt slik at ingen stjeler PC-en? Er det ikke noe slags sove-camp? Ta med telt? Jeg hadde ikke turt å sove noe sted uten at jeg visste at PC-en var låst inn eller vanskelig å få tak i.
Det er bare og spørre sidemannen din om å passe på mens du sover, eller bare drite i å passe på å ta sjansen i stedet.
Generelt lite stjeling her. Hvertfall ikke av større objekter.
Bærbare maskiner bør man låse fast, som en sikkerhet.


Ellers så har vi sovetelt på yttersiden, som alt for få bruker.


Generelt kowzy, varmt, svett, bråkete, illeluktene og direkte deilig hær
Sitat av Freddy_fred5 Vis innlegg

Kan forøvrig kaste med dette: vær forsiktig når du sover i stolen, om en ikke passer på får en fort skinke i trynet. (speaking from personal experience)
Vis hele sitatet...
Haha, opplevde selv det samme i fjor. Satt å så film når 2 personer kom og spurte om jeg kjente han jeg satt med (han lå i stolen og sov), jeg svarte at jeg reise med han. Dem la en salami i trynet hans og gikk videre, morsomme typer

Sist endret av GJERDE; 3. april 2015 kl. 15:22.
Sitter nå her på TG jeg. å sove i stolen er null stress, har med en typ gammel stressless daa, aldri hvert så behagelig før!
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Det har vært noen freaks innom her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=275257.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av GJERDE Vis innlegg
Haha, opplevde selv det samme i fjor. Satt å så film når 2 personer kom og spurte om jeg kjente han jeg satt med (han lå i stolen og sov), jeg svarte at jeg reise med han. Dem la en salami i trynet hans og gikk videre, morsomme typer

Vis hele sitatet...
Jævlig perfekt, nesten eksakt det samme som skjedde med meg! Haha

Sitat av Xernox Vis innlegg
Haha nei sove i stolen orker jeg ikke. Prøvde litt i starten men det gikk ikke. Vi sover ved stolene på siden, det funker dritbra. Sov utrolig godt og lenge i natt.

Folk som sover i stolene må jo få skade i rygg og nakke slik som de sover..
Vis hele sitatet...
Bare å skaffe behagelig stol det, så funker det

Gikk egentlig helt fint, jeg fikk dog advarsel fra crewet om at jeg burde sove ordentlig, men det funket for meg iaf.