Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1215
Hei, har fått i meg 6mg rivotril idag. er en stund siden jeg spise rivo sist.. bør jeg komme meg til legevakta? er varm, heartbeat og føler meg ruset..

Vil evt legevakt besøk få politiet tilkalt, eller lignende?

takk for hurtige svar!
6mg som i 3 stk. 2mg-tabletter? Det kommer til å gå bra.
Trådstarter
jess, 3 2mg roche tabletter..

Har røyket weed i tillegg, så er sikkert derfor jeg noier som faen..
Var på lignende rivotril doser ca ett år tilbake, men etter det har jeg ikke spist..

søkte litt på nettet og så lethal dose var 3.5mg per døgn, så freaket litt ut..
Det kommer nok til å gå helt fint, ikke røyk mer weed så blir du fortere '' normal''
Trådstarter
Noen sjangs for at jeg vil få en unormal dyp søvn, så jeg ikke hører vekkerklokka imorgen tidlig? Kan virkelig ikke komme for sent på jobb...
De gangene jeg har brukt rivotril har jeg vært VELDIG tungstartet morgen etter ihvertfall, mulig det vil være vanskelig å bry seg om vekkerklokken å falle rett i søvn igjen
Sist endret av Aaatcho; 25. juli 2011 kl. 01:45.
Jeg fikk i meg 20+ av de 2mgs tablettene sammen med sprit. Hele kvelden ble til et helvette, men noe døden nær var jeg nok ikke.
Trådstarter
takk for gode, beroligene svar! da tar jeg kvelden
Sov godt
Sist endret av Trippa; 25. juli 2011 kl. 01:49.
Ingen grunn til bekymring. Ifølge wikianswers ligger LD50 for clonazepam (virkestoffet i rivotril) på omkring 70 000stk 2mg piller. Dette er naturligvis ikke en 100% sikker kilde, men du skjønner hva det går i.

Kilde: http://wiki.answers.com/Q/How_much_c..._will_kill_you
Men! av 3-4 rivotril er man absolutt påvirket dagen etter, just so u know av 20+ tok det rundt en uke før jeg fikk klarna hodet. husker ikke flere av dagene.
Sist endret av Trippa; 25. juli 2011 kl. 01:54.