Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 10786
Jeg har de gode gamle rohypnolene med grønt belegg på utsiden som er blå inni. Har sugd bort det grønne belegget for og koke det opp til en mørk blå veske, slik det vanligvis gjøres av de som skyter. Har tidligere bare erfaring med og skyte en av disse for og forsterke opiat rusen, men denne gangen skøyt jeg 5 av disse i underkant av en tidsperiode på 2-3 timer.

Når jeg gikk på toalettet for og pisse så jeg til min store overaskelse at pisset hadde en skarp blåfarge. Er dette normalt?
Menthylene blue?
hva? det er Flunitrazepam og pillen heter Rohypnol.

http://www.erowid.org/pharms/flunitrazepam/images/archive/rohypnol_tablet3.jpg
Fargestoff som gjør urinen blå. Link
http://en.wikipedia.org/wiki/Methylene_blue#As_a_prank

Kanskje noe lignende?

EDIT: For sen
Sist endret av The Great Catsby; 6. august 2011 kl. 19:42.
skyte piller... seriøst?

Ta det blå pisset som et hint.
Sitat av GrønnUgle Vis innlegg
skyte piller... seriøst?

Ta det blå pisset som et hint.
Vis hele sitatet...
Hva faen? Det er da vel helt normalt og skyte piller, jeg veit om mange som skyter både subutex og Stilnoct så fremst de har muligheten til det..
Jeg vet piller er ikke laget for og skytes. Men det er da fult av narkomane som regelmessig skyter piller. Jeg ville bare vite om det er normalt at fargen på urinen skifter farge, og at det ikke er jeg som har fått noen dårlige kopier eller lignende.

Det er heller ikke bra og skyte urent gatepulver. Tror du det er det den avhengige tenker på når han/hun setter ett smell?
Sist endret av heroline; 6. august 2011 kl. 19:58.
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Hva faen? Det er da vel helt normalt og skyte piller, jeg veit om mange som skyter både subutex og Stilnoct så fremst de har muligheten til det..
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker subutex er du vell ganske desperat, og gjør alt for å bli ruset, så ville ikke helt stolt på det her.
Mulig jeg er det. Jeg bruker Subutex nesten konstant hvis jeg ikke har Amfetamin. Subutexen gjør meg rett og slett frisk igjenn.
ArbeidsledigProletar
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Hva faen? Det er da vel helt normalt og skyte piller, jeg veit om mange som skyter både subutex og Stilnoct så fremst de har muligheten til det..
Vis hele sitatet...
Det gjør det ikke noe smartere. Å skyte piller er lavmål og idiotisk, de ferreste har tilgang på gode nok filtre, så da ender man opp med fyllstoff i årene er man riktig heldig ender man opp med slag, blodpropp i hjernen.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=182998 <--- DDD
Sist endret av Batabusa; 7. august 2011 kl. 00:20.
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Hva faen? Det er da vel helt normalt og skyte piller, jeg veit om mange som skyter både subutex og Stilnoct så fremst de har muligheten til det..
Vis hele sitatet...
Nei!
Man skyter ikke piller!
Det er kanskje normalt i en bestemt gruppe- i en bestemt tidsperiode, men denne trenden vedvarer ikke ettersom de trendy misbrukerne dør av blodpropper og andre festeligheter innen ikke alt for lang tid.

- Hilsen en som har bodd vegg i vegg med et råtnende lik som faktisk endte opp slik pga. skyting av piller.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Det gjør det ikke noe smartere. Å skyte piller er lavmål og idiotisk, de ferreste har tilgang på gode nok filtre, så da ender man opp med fyllstoff i årene er man riktig heldig ender man opp med slag, blodpropp i hjernen.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=182998 <--- DDD
Vis hele sitatet...
Tenkte på den tråden jeg også, men de smileyene er litt unødvendige...
De gamle, ekte Rohypnol'ene gjorde ikke pisset blått, tror du kan ta dette som et tegn på at de du skyter ikke er ekte Roche...
Jeg vet det finnes et stoff som gjør urinen blå, stoffet skal i seg selv være ufarlig, men så vidt jeg skjønt har ikke du hatt i deg det rene stoffet.

mange som bruker det til fest-pranking
Sist endret av Kamrud; 9. august 2011 kl. 13:24.
Sitat av Kamrud Vis innlegg
Jeg vet det finnes et stoff som gjør urinen blå, stoffet skal i seg selv være ufarlig, men så vidt jeg skjønt har ikke du hatt i deg det rene stoffet.
Vis hele sitatet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Methylene_blue

Methylene blue is a monoamine oxidase inhibitor (MAOI)
Vis hele sitatet...
Hehe, nå kom jeg til å tenke på å pisse blått på DMT-rus.
det er vel snart 10 år siden de ble tatt av markedet, så sjansen for at den er ekte er svimlende liten
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Hvis du bruker subutex er du vell ganske desperat, og gjør alt for å bli ruset, så ville ikke helt stolt på det her.
Vis hele sitatet...
Greit nokk at skyting av piller er helt på trynet idiotisk og gjøre,men hvorfor sier du at man må være desperat for og bruke subutex?Jeg bruker subutex ganske ofte og vil ikke si jeg er noe spesielt desperat.Det er billig,gir en bra rus,og er ett bedre alternativ enn mange andre opiater.
Sist endret av JayHova; 10. august 2011 kl. 02:00.
Sitat av weedsm0ker Vis innlegg
Hva faen? Det er da vel helt normalt og skyte piller
Vis hele sitatet...
Nei, det normale er vel å spise piller.
De 542'ene som er ute å går nå er jo bare piss. Etter en 9stk fikk jeg bare blurry syn og trang til å ligge å slappe av. Noe er i dem, men lite og vet ikke hva.
Det er garantert flere enn en type rundt omkring, knasket noen så sent som i forgårs som var like fine som de originale.
De som florerer i vestfold tror jeg er fra samme produsent. Av de par/tre gangene jeg har kjøpt 542 den siste måneden er alle garantert bøff og finnes nok ikke flunitrazepam i de. Merkelige er at jeg har hørt mye opp og ned, noen kunne ikke skjønne at jeg syntes de var dritt, mens andre var enige. Skal nevnes at jeg så og si ikke får funk på benzoer som diazepam eller nitrazepam lenger etter mye hobbymissbruk av denne legemiddelgruppen. Kanskje de inneholder et av disse benzoene? Noe psykoaktivt og benzoaktig var/er i de i allefall.
Nitrazepam er helt vanlig i de Har erfart!
▼ ... flere år senere ... ▼
Var til tannlegen i dag. Oog siden jeg har stor angst for tannlege så fikk jeg en Rohypnol av ham. Trodde disse var gått ut. Men lord behold. En ekte 1mg Rohypnol.. Kkan det være at han har hatt disse liggende en stund. siden det er gått noen år siden de gikk ut? Men så til det litt flaue spm: Skal jeg suge av det ytterste laget. eller har det ingenting å si? Snakker intravenøst nå. Ser helst seriøse svar. ikke moralprekener.
For tolv år siden da jeg holdt på så suttet vi av det ytterste laget.
For å unngå abcesser og blodforgiftning så ville jeg lagt i litt finesse.
Sitat av Cinderoth Vis innlegg
Var til tannlegen i dag. Oog siden jeg har stor angst for tannlege så fikk jeg en Rohypnol av ham. Trodde disse var gått ut. Men lord behold. En ekte 1mg Rohypnol.. Kkan det være at han har hatt disse liggende en stund. siden det er gått noen år siden de gikk ut? Men så til det litt flaue spm: Skal jeg suge av det ytterste laget. eller har det ingenting å si? Snakker intravenøst nå. Ser helst seriøse svar. ikke moralprekener.
Vis hele sitatet...
Fikk med deg en hjem av tannlegen?
Sitat av Cinderoth Vis innlegg
Skal jeg suge av det ytterste laget. eller har det ingenting å si? Snakker intravenøst nå. Ser helst seriøse svar. ikke moralprekener.
Vis hele sitatet...
Man skal aldri ha spytt rett i åra. Her kommer vi inn på dette å benytte seg av sterilt utstyr. Menneskebitt er f.eks er av de farligste bittene du kan få, verre en de fleste dyrebitt faktisk på grunn av de typer virus og bakterier som finnes i menneskets munn.
Det er stor sjanse for infeksjon når du blander inn spytt i bildet. I verste fall kan en infeksjon føre til blodforgiftning, og i ekstreme tilfeller dødsfall.

Ikke sug det av, for all del.. Et kjapt bad i sprit, med litt gnukking fungerer ypperlig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Cinderoth Vis innlegg
Var til tannlegen i dag. Oog siden jeg har stor angst for tannlege så fikk jeg en Rohypnol av ham. Trodde disse var gått ut. Men lord behold. En ekte 1mg Rohypnol.. Kkan det være at han har hatt disse liggende en stund. siden det er gått noen år siden de gikk ut?
Vis hele sitatet...
Jeg fikk Rohypnol 1mg på sykehuset for ca. 1 år siden. Ei venninne av meg fikk Rohypnol i nesten 2 år, men har nylig trappet ned og sluttet.

Legen hennes måtte selvfølgelig søke om fritak og pakken ble spesialbestilt fra et tysk-talende land.
Sist endret av Mexxy; 29. april 2015 kl. 07:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.