Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2170
Hei. Jeg lurer på om det er mulig og lage en slags "Spice", "K2","Leagal Marijuhana" med bare Tobakk og AM-2201. Og eventuelle måleforhold.

Jeg har nettopp bestilt meg et gram med AM-2201, men har ikke vekt som kan måle opp til .001g så derfor hadde det vert veldig oversiktelig om jeg lagde meg selv en type "spice".

Som dere ser på denne videoen (http://www.youtube.com/watch?v=mMVw9...eature=related) så lager han dette, men persjonen bruker damiana, det har ikke jeg tilgang til. Så derfor lurer jeg på om det går an og bruke vanlig tobakk? Jeg vet at effekten ikke blir den samme. Men dette er som sakt bare for og lettere kontrolere intaket av RC'et.

Edit: Går det på en måte an og bare erstatte de 28g damiana med tobakk?
Sist endret av TheSunshine; 7. august 2011 kl. 10:55.
Du kan fint bruke tobakk, men kan se for meg at tobakken blir ganske tørr og ikke så god å røyke.
Pass på å få AM-2201 jevnt fordelt over all tobakken eller så risikerer du å få en ujevn blanding.
AM-2201 er kanskje det sterkeste cannabiodet du kan få tak i så det er ikke mye som skal til for å få en fryktlig dårlig opplevelse.
Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
Du kan fint bruke tobakk, men kan se for meg at tobakken blir ganske tørr og ikke så god å røyke.
Pass på å få AM-2201 jevnt fordelt over all tobakken eller så risikerer du å få en ujevn blanding.
AM-2201 er kanskje det sterkeste cannabiodet du kan få tak i så det er ikke mye som skal til for å få en fryktlig dårlig opplevelse.
Vis hele sitatet...
Jeg kan jo alltid blande det med "vanlig" tobakk som ikke har gått gjennom aceton prosessen. Og ja, jeg er ganske forsiktig med dette. Men tror du jeg kan bare bruke samme "blandings" forhold som om det skulle vert damiana?

Og et spøsmål til, er det mulig og røyke 5-Meo-Dalt Freebase?

Jeg tenker og blande AM-2201 (250mg) i en pakke Petterøes (tror den veier 50g). Det vil sa at en dose på 1gram (noe en sigarett cirka veier) gir meg 5mg med (am-2201). Om dette blir for svakt for meg så kan jeg vel røyke en "joint" ekstra. Jeg vil vell oppgi samme rus da som om jeg skulle røkt en "joint" med dobbelt så mye am-2201?
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Jeg vil vell oppgi samme rus da som om jeg skulle røkt en "joint" med dobbelt så mye am-2201?
Vis hele sitatet...
Kommer litt ann på hvordan am-2201 "treffer" deg, men i utgangspunktet skal det jo gi ca de samme resultatet.
Er forsåvidt smartere å heller røyke 2 litt svake en 1 jævlig sterk, rekker å kjenne litt på formen før du vil tenne en ny.
Du kan bruke samme blandingsforhold ja.

Si at du bruker 1g AM-2201 på 50g tobakk, da får du 20mg AM-2201 per gram tobakk.
Ta feks 0.250g av dette å bland med 0.750g "rein" tobakk igjen å lag en "joint".
Da får du 5mg AM-2201 per joint, pluss at ikke det blir så tørt.

Setter pris på en tilbakemelding på hvordan det gikk!
Tobakk er jo et vanskelig medium å blande et stoff jevnt fordelt i. En liten dert av tobakken kan jo uheldigvis inneholde en klump med 100mg eller mer av dette AM. Nei, jeg ville nok heller bare tatt noe på mengde med et par sandkorn første gangen og så tatt det derifra.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
Kommer litt ann på hvordan am-2201 "treffer" deg, men i utgangspunktet skal det jo gi ca de samme resultatet.
Er forsåvidt smartere å heller røyke 2 litt svake en 1 jævlig sterk, rekker å kjenne litt på formen før du vil tenne en ny.
Vis hele sitatet...
Jepp, var akkurat det jeg tenkte på når jeg har planer om bare 5mg/1g.

Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
Du kan bruke samme blandingsforhold ja.

Si at du bruker 1g AM-2201 på 50g tobakk, da får du 20mg AM-2201 per gram tobakk.
Ta feks 0.250g av dette å bland med 0.750g "rein" tobakk igjen å lag en "joint".
Da får du 5mg AM-2201 per joint, pluss at ikke det blir så tørt.

Setter pris på en tilbakemelding på hvordan det gikk!
Vis hele sitatet...
For meg så har det egentlig ikke så velig mye og si om den er tørr eller våt. tobakk er vell tobakk uansett. Og ja, jeg kommer opp med tilbakemelding og kansje en trippraport

Sitat av Trippa Vis innlegg
Tobakk er jo et vanskelig medium å blande et stoff jevnt fordelt i. En liten dert av tobakken kan jo uheldigvis inneholde en klump med 100mg eller mer av dette AM. Nei, jeg ville nok heller bare tatt noe på mengde med et par sandkorn første gangen og så tatt det derifra.
Vis hele sitatet...
Så du videoen jeg linka til?

Kan jo også bruke denne metoden for og dekke tobakken med RC'et. http://www.youtube.com/watch?v=s7GXUmMRBy8
ArbeidsledigProletar
Sitat av Trippa Vis innlegg
Tobakk er jo et vanskelig medium å blande et stoff jevnt fordelt i. En liten dert av tobakken kan jo uheldigvis inneholde en klump med 100mg eller mer av dette AM. Nei, jeg ville nok heller bare tatt noe på mengde med et par sandkorn første gangen og så tatt det derifra.
Vis hele sitatet...
trikset er å blande det ut i aceton, pakk det i en ildfast form og stapp det i ovnen på LAV varme med god avtrekk. Da blir sakene jevnt fordelt.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
trikset er å blande det ut i aceton, pakk det i en ildfast form og stapp det i ovnen på LAV varme med god avtrekk. Da blir sakene jevnt fordelt.
Vis hele sitatet...
Må jeg ha dette i ovnen? Kan jeg ikke bare bruke den sprayflaske metoden? Og med tanke på at Aceton fordamper så skal det vel ikke ha noe og si om jeg har det i ovnen eller ikke?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Må jeg ha dette i ovnen? Kan jeg ikke bare bruke den sprayflaske metoden? Og med tanke på at Aceton fordamper så skal det vel ikke ha noe og si om jeg har det i ovnen eller ikke?
Vis hele sitatet...
Sprayflaske metoden er nok det beste for å få virkestoffet jevnt fordelt.
Det er viktig at sprayflasken er av HDPE plast eller så spiser acetonen gjennom plasten.
Acetonen fordamper fint i romtemperatur så er ikke nødvendig å ha det i ovnen.
Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
Sprayflaske metoden er nok det beste for å få virkestoffet jevnt fordelt.
Det er viktig at sprayflasken er av HDPE plast eller så spiser acetonen gjennom plasten.
Acetonen fordamper fint i romtemperatur så er ikke nødvendig å ha det i ovnen.
Vis hele sitatet...
Takk Men jeg tenker at så lenge jeg sprayer raskt så sjer det vell ingen ting?

Har du isåfall navnet på aen plast som ikke løses opp av aceton?
Jeg blander JWH-122 med vanlig tobakk. Små mengder JWH og større mengder tobakk er perfekt. Med aceton (tror jeg), kan du binde større mengder på tobakken. Damiana smaker dritt uansett.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
Sprayflaske metoden er nok det beste for å få virkestoffet jevnt fordelt.
Det er viktig at sprayflasken er av HDPE plast eller så spiser acetonen gjennom plasten.
Acetonen fordamper fint i romtemperatur så er ikke nødvendig å ha det i ovnen.
Vis hele sitatet...
Nei? Hvis du blander ut JWHen i vann og aceton, putter tobakken i ildfast form og da dynker den i acetonen så er nok dette den beste måten å få det godt fordelt.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Takk Men jeg tenker at så lenge jeg sprayer raskt så sjer det vell ingen ting?

Har du isåfall navnet på aen plast som ikke løses opp av aceton?
Vis hele sitatet...
Hvis du først skal bruke en sprayflaske så må du bruke en av HDPE plast eller så risikerer du å få med oppløst plast.
Dette er nok ikke noe du har lyst til å røyke. Tomme HDPE sprayflasker får man kjøpt blant annet på clas ohlson.
Se under flasken så står det hva slags type plast det er.

Sitat av Batabusa Vis innlegg
Nei? Hvis du blander ut JWHen i vann og aceton, putter tobakken i ildfast form og da dynker den i
acetonen så er nok dette den beste måten å få det godt fordelt.
Vis hele sitatet...
Godt mulig det blir bedre fordelt av dette. Men tror man trenger mer aceton/vann enn ved sprayflaske metoden,
noe som resulterer i lengre tørketid og man ender muligens opp med et tørrere produkt som ikke er like godt å røyke.
Litt synsing det siste her så ta det med en klype salt.
Sist endret av Jwh-Ftw; 8. august 2011 kl. 15:53.
Har desverre ikke Clas Ohlson, Jernia, Biltema etc. her jeg bor.
Men vi har Coop Bygmix. Byggmaker. Fargerike. Matvarebutikker. Parfyme buttikker.
Dette er jo selvfølgelig ikke alle butikkene vi har ;p Men er det foreksempel noen av dem det er mulig og få kjøpt en liten spray flaske fra? Jeg tenkte meg og kansje bruke en tom slik prøve parfyme ting. Du vet en slik man kan få gratis, sånn tester. Dem er jo ganske små og praktisk, og kan også finne dem i glass. Men problemet kan jo fort bli at dem blir for små. :s
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Har desverre ikke Clas Ohlson, Jernia, Biltema etc. her jeg bor.
Men vi har Coop Bygmix. Byggmaker. Fargerike. Matvarebutikker. Parfyme buttikker.
Dette er jo selvfølgelig ikke alle butikkene vi har ;p Men er det foreksempel noen av dem det er mulig og få kjøpt en liten spray flaske fra? Jeg tenkte meg og kansje bruke en tom slik prøve parfyme ting. Du vet en slik man kan få gratis, sånn tester. Dem er jo ganske små og praktisk, og kan også finne dem i glass. Men problemet kan jo fort bli at dem blir for små. :s
Vis hele sitatet...
Fult mulig at noen av butikkene du nevner har sånn sprayflaske, du får reise rundt å sjekke.

Jeg var innom diverse matbutikker, europris og byggmaker før jeg fant det tilslutt på clas ohlson.
Hvis du ikke finner det så er det jo bare å gjøre det på den måten Batabusa forklarte.

Sånne små sprayflasker kan lett tette seg så vil ikke anbefale å bruke det.
Se etter noe lignende av dette:
http://imageshack.us/photo/my-images...raybottle.jpg/
Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
Fult mulig at noen av butikkene du nevner har sånn sprayflaske, du får reise rundt å sjekke.

Jeg var innom diverse matbutikker, europris og byggmaker før jeg fant det tilslutt på clas ohlson.
Hvis du ikke finner det så er det jo bare å gjøre det på den måten Batabusa forklarte.

Sånne små sprayflasker kan lett tette seg så vil ikke anbefale å bruke det.
Se etter noe lignende av dette:
http://imageshack.us/photo/my-images...raybottle.jpg/
Vis hele sitatet...
Ja. Jeg er ikke serlig begeistret for og bruke en slik en. Fordi jeg tenker at systemet på disse flaskene er så "stort" eller "langt", så mye AM blir sløset bort inni flasken. Men en løsning på det kan jo selvfølgelig være og fylle flasken med litt ekstra aceton etter jeg har spraya på AM'et. Så får jeg på en måte rensa flaska og får ut alt av AM'et`?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Ja. Jeg er ikke serlig begeistret for og bruke en slik en. Fordi jeg tenker at systemet på disse flaskene er så "stort" eller "langt", så mye AM blir sløset bort inni flasken. Men en løsning på det kan jo selvfølgelig være og fylle flasken med litt ekstra aceton etter jeg har spraya på AM'et. Så får jeg på en måte rensa flaska og får ut alt av AM'et`?
Vis hele sitatet...
AM'et blander seg bra ut i acetonen så skal ikke være noe problem å få ut alt, bare rist litt på flasken før du begynner å spraye.
Skader ikke å tilsette litt aceton på slutten i tilfelle det er litt i bunnen av flasken eller i slangen.
Sist endret av Jwh-Ftw; 10. august 2011 kl. 11:40.
Sitat av Jwh-Ftw Vis innlegg
AM'et blander seg bra ut i acetonen så skal ikke være noe problem å få ut alt, bare rist litt på flasken før du begynner å spraye.
Skader ikke å tilsette litt aceton på slutten i tilfelle det er litt i bunnen av flasken eller i slangen.
Vis hele sitatet...
Men da har jeg ingen problemer. Så lenge jeg kan bruke en så stor flaske så Takk for hjelpa