Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1897
Noen som vet hvor man eventuelt kan få tak i en SVÆR, svart kappe med stor hette (type skummel) i Oslo? Rekker ikke bestille på nettet. Tips mottas med STOR takk! Er ikke så ofte jeg er på leting etter den typen klær (haha) så jeg vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne. Noen butikker som har mye utvalg i goth-greier eller noe kanskje? Noen som vet om noe?

http://www.speilmasken.net/Elisabeth...E.B.Hansen.jpg

Denne typen, men trenger ikke være like fin såklart. Kappen på bildet er vel håndsydd osv. Skal være Nazgûl for en dag nemlig :P
Har jo en butikk som selger kostymer i oslo. Ligger rett bak stortiget (gata hvor trikkene og bussene kjører).

EDIT: Prinsensgate i oslo sentrum. http://www.festmagasinet.no
Sist endret av Putas; 10. desember 2012 kl. 19:07.
Gjest
Trådstarter
28 6
Ja, vet om Standard. Men ser for meg at de har mer korte, tynne eller halv-gjennomsikte lette plast-kapper og ikke helt den tunge kvaliteten jeg leter etter :/ Skal ri på hest så kan ikke ha noe som blåser opp av ingenting liksom ..
Sort laken + saks + nål og tråd.
Gjest
Trådstarter
28 6
Haha, hadde jeg bare hatt nok syskills hadde jeg nok sydd kapper hele dagen
Ring opp på NRK. kostymelageret der er temmelig bra.
Jeg vet de har lånt bort shit til privatpersoner tidligere.
Skal nok ikke så mye til, om du søker litt på nettet. De fleste har vel gjort det på skolen?
Sitat av MatildeB Vis innlegg
Denne typen, men trenger ikke være like fin såklart. Kappen på bildet er vel håndsydd osv. Skal være Nazgûl for en dag nemlig :P
Vis hele sitatet...
Kan jeg tolke det dithen at vi ses på Colloseum i morgen natt?
Sitat av moret Vis innlegg
Kan jeg tolke det dithen at vi ses på Colloseum i morgen natt?
Vis hele sitatet...
" Skal ri på hest så kan ikke ha noe som blåser opp av ingenting liksom .."
Mulig hun rir til, og parkerer hesten utenfor though
Sist endret av Sinken; 10. desember 2012 kl. 19:37.
Gjest
Trådstarter
28 6
Haha, ikke meg som skal dit nei men dere møter ryttere der og! Tusen takk for tips, skal sjekke NRK og vurdere om jeg får til å sy likevel. Om ikke annet er det vel verdt et forsøk!
Syr egen kappe jeg

Skal være hobbit/frodo, da, og har sydd litt nå og da i noen uker. Hørtes litt sent ut å begynne å se seg om etter kostyme nå!