Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2020
Heisann. Har en facebook gruppe som vokser raskt og har snart 1000 likes. Jeg vil ha en mail til denne gruppen, men vil ha .no på slutten av mailen. Vil også at navnet på gruppa skal være navnet på mailen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette med .no ?

Takker for alle tips!
Sitat av Fkleppe Vis innlegg
Heisann. Har en facebook gruppe som vokser raskt og har snart 1000 likes. Jeg vil ha en mail til denne gruppen, men vil ha .no på slutten av mailen. Vil også at navnet på gruppa skal være navnet på mailen. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette med .no ?

Takker for alle tips!
Vis hele sitatet...

Fra hvilken som helst webhost?

Kjøp et domene og lag en email. Done.
Du må ha et organisasjonsnummer for å registrere .no. Ellers er jo kanskje ".net" et alternativ, selve domenet kjøper du hos et host eller et domene register (namechap.com, etc.) også kjøper du hosting med cPanel. Å sette opp email med cPanel er en lek.
Du må kjøpe deg et dommenet. siden du skal ha .no så må du ha org nummer.
1. Registrer business hos brøynnøysund. Dette trengs for .no-domene
2. Kjøp domenet du ønsker.
3. Kjøp hosting
4. Sett opp mail mot host og domene

(host1 gir deg domene, hosting og cPanel for å sette opp email i èn pakke: dritt enkelt)
De fleste ovenfor her har rett, du trenger altså et orgnr og domene for å ha . Dersom du vil ha er det selvfølgelig andre måter for å gå frem.
gmail er vell det beste alternativet til e-post klient. For den nette sum av null kroner og nullenull øre får du opp til 10 epostkontoer knyttet til ditt domenenavn.
Har selv gjort dette med min organisasjon, funker gull =)
Sitat av yellowpillow Vis innlegg
gmail er vell det beste alternativet til e-post klient. For den nette sum av null kroner og nullenull øre får du opp til 10 epostkontoer knyttet til ditt domenenavn.
Har selv gjort dette med min organisasjon, funker gull =)
Vis hele sitatet...
Må jeg ha et domene for å få mail navn?
Ja, du vil få en kode fra google som du må legge inn på domenet ditt eller noe slik for at de skal kunne se at faktisk eier domenet.