Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201250
Godt med smør
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Som Volch0k sa. Blir uansett 1 hitta av alt vis du er ranged, nytter uansett ikke ha 100k hp og 5k dps i inferno pga av enrage timer på elites og bosser. Derfor driter jeg i hp å stacker dps som F Kiting er alt inferno handler om for ranged sin del uansett

http://www.youtube.com/watch?v=PEyk63UaBI4
Vis hele sitatet...
Hvordan i helvete kiter du mortar/teleporter/waller osv da? jo ja, du kan jo teleporte forbi de/vaulte whatever men jeg klarer ikke å gjøre dette perfekt over flere minutt, og hater å bli 1 hittet.

Får se om påstandene blir sannere senere i inferno, For jeg ser det overalt, alle stacker dps, i går var jeg i inferno public party. Vi fikk ordna oss 5 stacks etter utallige deaths forårsaket av sinnsyke elites (som vanlig i inferno??) kom oss endelig til skeleton king, der hele helvetes greia gikk til helvete fordi en WD hadde 13k i hp og døde konstant når skeleton king busta ut teleport+smack skillen sin, dette gjorde at hele partiet forvitret sakte men sikkert da 3 man som regel ikke klarer åleine (avhengig av gear og kompetanse seff) vi ga de 3 forsøk, så forsvann stacksene og folk ble pissed.

Hoppet inn solo i dag på questen "find the skeleton crypt" og ordna meg 3 stacks og fikk drept skeleton king.

Så jeg er skeptisk så langt : / bruker sånn 12% increase life hjelm og stacker ivit rett bakom int (wizard) med den hjelmen var det vertfall null problem å stacke opp mot 30k hp da du får 10% økning av din totale vitality i liv.
Har og 1,1k regen og jobber sakte men sikkert på å få ordna meg opp mot 300+ ressistance. Når jeg da kiter med blizzard og disintegrate (evt. orb) får jeg kverka de og holdt meg unna livsfare, har 30 sec mythic potion selvsagt og diamond skin som get out of shit skills.

Jeg tviler ikke at på at dette endre seg, men med energy armor har jeg 4,8k defense og 31k hp og blir vertfall ikke 1 hittet av vanlige mobs, og noen eliter one hitter meg vist de får "gangbanga" meg med molten, vortex, mortar eller noen annen sykt stygg kombo, men selv da kan jeg få kitet de slik at det som regel ikke er problem. Merk, dette er bare fram til skeleton king, da jeg ikke har komt meg lenger. Og selvsagt dør jeg "ofte" uansett.

Men igjen, så er jo det så mange variabler avhengig av passives, de du spiller med, og gear, at jeg vurder å prøve full DPS som flere andre.

Hvor langt har dere kommet i inferno og hvor høyt har dere stacket DPS før dette tjener seg?
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Hvordan i helvete kiter du mortar/teleporter/waller osv da? jo ja, du kan jo teleporte forbi de/vaulte whatever men jeg klarer ikke å gjøre dette perfekt over flere minutt, og hater å bli 1 hittet.

Får se om påstandene blir sannere senere i inferno, For jeg ser det overalt, alle stacker dps, i går var jeg i inferno public party. Vi fikk ordna oss 5 stacks etter utallige deaths forårsaket av sinnsyke elites (som vanlig i inferno??) kom oss endelig til skeleton king, der hele helvetes greia gikk til helvete fordi en WD hadde 13k i hp og døde konstant når skeleton king busta ut teleport+smack skillen sin, dette gjorde at hele partiet forvitret sakte men sikkert da 3 man som regel ikke klarer åleine (avhengig av gear og kompetanse seff) vi ga de 3 forsøk, så forsvann stacksene og folk ble pissed.

Hoppet inn solo i dag på questen "find the skeleton crypt" og ordna meg 3 stacks og fikk drept skeleton king.

Så jeg er skeptisk så langt : / bruker sånn 12% increase life hjelm og stacker ivit rett bakom int (wizard) med den hjelmen var det vertfall null problem å stacke opp mot 30k hp da du får 10% økning av din totale vitality i liv.
Har og 1,1k regen og jobber sakte men sikkert på å få ordna meg opp mot 300+ ressistance. Når jeg da kiter med blizzard og disintegrate (evt. orb) får jeg kverka de og holdt meg unna livsfare, har 30 sec mythic potion selvsagt og diamond skin som get out of shit skills.

Jeg tviler ikke at på at dette endre seg, men med energy armor har jeg 4,8k defense og 31k hp og blir vertfall ikke 1 hittet av vanlige mobs, og noen eliter one hitter meg vist de får "gangbanga" meg med molten, vortex, mortar eller noen annen sykt stygg kombo, men selv da kan jeg få kitet de slik at det som regel ikke er problem. Merk, dette er bare fram til skeleton king, da jeg ikke har komt meg lenger. Og selvsagt dør jeg "ofte" uansett.

Men igjen, så er jo det så mange variabler avhengig av passives, de du spiller med, og gear, at jeg vurder å prøve full DPS som flere andre.

Hvor langt har dere kommet i inferno og hvor høyt har dere stacket DPS før dette tjener seg?
Vis hele sitatet...


Sitter med en barbarian akkurat nå i inferno. Har 40k hp, 240 ressistance og 17k dps, men nei. Kommer ned i crypten og dør der.

Har ikke sjangs til å ta champions, Elites uten å dø 3000000 ganger og rage quite. Nå i det siste så har jeg tatt Public Games. Jeg glitcha meg opp til Belial og tok Public Games der for å farme gear.

Det fungerer som regel fint det, men får så å si ALDRI gear som jeg har bruk for, så da må man selge lvl 60 rare items på Ah og håpe at noen kjøper.

har egentlig gitt opp barb for det suger så sinnsykt bal*e, så nå går jeg for wizard så det faktisk er mulighet å kite ting litt rundt.
Anime Freak
rart du sliter...
Du har 240 resist, jeg har 32k HP 810resist og 16k dps som monk.
Da klarer jeg meg helt greit, han jeg spiller med som er barb har 50k hp 800resist og 9k dps heller ikke han sliter solo.
Act 1,2,3 er greie act 4 sliter vi med champions.
Sitat av Notrik Vis innlegg
rart du sliter...
Du har 240 resist, jeg har 32k HP 810resist og 16k dps som monk.
Da klarer jeg meg helt greit, han jeg spiller med som er barb har 50k hp 800resist og 9k dps heller ikke han sliter solo.
Act 1,2,3 er greie act 4 sliter vi med champions.
Vis hele sitatet...
Dere har mye mer ressistance enn meg da. Jeg dør på 1-2 slag fra champions / Elites og det er ikke akkurat noe bra som en melee class.
Jeg har da 12k dps hvis jeg bruker skjold (Som jeg for det meste bruker), men sliter uansett.
Anime Freak
Det jeg mente, du har alt for lite resist for å gjøre noe i inferno, ser ut som du har prioritert litt feil stats på gear.
Sitat av Notrik Vis innlegg
Det jeg mente, du har alt for lite resist for å gjøre noe i inferno, ser ut som du har prioritert litt feil stats på gear.
Vis hele sitatet...
Aha. Ja veit jeg ikke har mye res. Har prøvd å kjøpt alt gearet med res, så jeg får mest mulig, men må først farme gull osv så jeg kan kjøpe mer.
Godt med smør
Hvordan fikk du glitchet deg opp i games btw :P ?
Anime Freak
Join en game med noen som er der, fullfør 1 quest. Da har du plutselig save der.
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Hvordan fikk du glitchet deg opp i games btw :P ?
Vis hele sitatet...

Om du er level 60 i f.eks act1 inferno og har lyst å prøve deg på act4 inferno kan du ta å

#1 gå på changequest, bytt til normal og velg et quest i act4
#2 start game
#3 leave game
#4 join public game act4
#5 leave game
#6 Tada! du har save i act4 inferno :-)

nyttig lite exploit som de snart kommer til å fikse
The Nerdrager
Du kan også ta Solo game Act IIII, så går du på Public game, og du kan velge Act IIII Inferno På det oppdraget du var på før.
Etter utallige forsøk på å stacke VIT, armor, res osv samt utallige speccer på wizarden min, så har jeg nå begynt å bare stacke dps. Har nå litt over 40k dps uten drahjelp fra skills og da ser det omtrent slik ut når jeg spiller på inferno:

http://www.youtube.com/watch?v=opSGm...hannel&list=UL

seff dør man et par ganger når man møter på elites men syke kombinasjoner av attributes, men jevn over så går det bedre enn noen gang.
Etter å ha installert nytt hovedkort, og os så måtte jeg installere diablo 3 på pcen igjen... når jeg logga på var alt borte! Tror jeg dauer, noen som har opplevd det samme? Får jeg alt igjen om jeg lager ticket?
Anime Freak
Du har ikke klart å endre fra EU til US eller motsatt?
Sitat av Obsidi Vis innlegg
Etter å ha installert nytt hovedkort, og os så måtte jeg installere diablo 3 på pcen igjen... når jeg logga på var alt borte! Tror jeg dauer, noen som har opplevd det samme? Får jeg alt igjen om jeg lager ticket?
Vis hele sitatet...
Endre fra US til EU eller motsatt så ser du dine chars.

Edit: Ninja. Må lære meg å trykke på "send inn svar" istedenfor å bomme å tru at jeg trykka...
Sist endret av Nikon01; 31. mai 2012 kl. 15:00.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Endre fra US til EU eller motsatt så ser du dine chars.

Edit: Ninja. Må lære meg å trykke på "send inn svar" istedenfor å bomme å tru at jeg trykka...
Vis hele sitatet...
Japp, det var det som var feil! takk for det
Sitat av Bishop Vis innlegg
Etter utallige forsøk på å stacke VIT, armor, res osv samt utallige speccer på wizarden min, så har jeg nå begynt å bare stacke dps. Har nå litt over 40k dps uten drahjelp fra skills og da ser det omtrent slik ut når jeg spiller på inferno:

http://www.youtube.com/watch?v=opSGm...hannel&list=UL

seff dør man et par ganger når man møter på elites men syke kombinasjoner av attributes, men jevn over så går det bedre enn noen gang.
Vis hele sitatet...
Jepp, er og mye dyrere å kjøpe resi gear i forhold til å kjøre full dps gear.
har slitt med error 37 i 2 dager nå. hva er det som skjer?
Sliter med samme, får ikke logget inn. Er dette noe man kan/bør klage in til forbrukerrådet? Vi har åpenbart kjøpt en tjeneste/vare som overhodet ikke fungerer slik det er lovet. Jeg vet at i EUAL'en står det at de ikke garanterer at spillet er tilgjengelig når man ønsker. Men Norsk lov er ofte svært sterk i slike saker.
Sitat av 46312724 Vis innlegg
har slitt med error 37 i 2 dager nå. hva er det som skjer?
Vis hele sitatet...
uakseptabelt at det skal være så mye problemer,burde ikke være noen problemer med den kapitalen blizzard sitter på.
kan se gjennom fingrene med at de første dagene kan være litt problematisk, men når det er såpass mye tull som det er nå kunne de latt være med utgivelsen til det holdt mål.
Sitat av Apeloff Vis innlegg
Hvordan i helvete kiter du mortar/teleporter/waller osv da? jo ja, du kan jo teleporte forbi de/vaulte whatever men jeg klarer ikke å gjøre dette perfekt over flere minutt, og hater å bli 1 hittet.

Får se om påstandene blir sannere senere i inferno, For jeg ser det overalt, alle stacker dps, i går var jeg i inferno public party. Vi fikk ordna oss 5 stacks etter utallige deaths forårsaket av sinnsyke elites (som vanlig i inferno??) kom oss endelig til skeleton king, der hele helvetes greia gikk til helvete fordi en WD hadde 13k i hp og døde konstant når skeleton king busta ut teleport+smack skillen sin, dette gjorde at hele partiet forvitret sakte men sikkert da 3 man som regel ikke klarer åleine (avhengig av gear og kompetanse seff) vi ga de 3 forsøk, så forsvann stacksene og folk ble pissed.

Hoppet inn solo i dag på questen "find the skeleton crypt" og ordna meg 3 stacks og fikk drept skeleton king.

Så jeg er skeptisk så langt : / bruker sånn 12% increase life hjelm og stacker ivit rett bakom int (wizard) med den hjelmen var det vertfall null problem å stacke opp mot 30k hp da du får 10% økning av din totale vitality i liv.
Har og 1,1k regen og jobber sakte men sikkert på å få ordna meg opp mot 300+ ressistance. Når jeg da kiter med blizzard og disintegrate (evt. orb) får jeg kverka de og holdt meg unna livsfare, har 30 sec mythic potion selvsagt og diamond skin som get out of shit skills.

Jeg tviler ikke at på at dette endre seg, men med energy armor har jeg 4,8k defense og 31k hp og blir vertfall ikke 1 hittet av vanlige mobs, og noen eliter one hitter meg vist de får "gangbanga" meg med molten, vortex, mortar eller noen annen sykt stygg kombo, men selv da kan jeg få kitet de slik at det som regel ikke er problem. Merk, dette er bare fram til skeleton king, da jeg ikke har komt meg lenger. Og selvsagt dør jeg "ofte" uansett.

Men igjen, så er jo det så mange variabler avhengig av passives, de du spiller med, og gear, at jeg vurder å prøve full DPS som flere andre.

Hvor langt har dere kommet i inferno og hvor høyt har dere stacket DPS før dette tjener seg?
Vis hele sitatet...
Alt handler om timing og dine evner til å forutse når, hva og hvor. Bruker også rain of vengance med stampeded eller hva faen det heter, dene spellen dytter alle mobs bakover i flere sekunder. Mens denne spellen er oppe (30 sec CD) Så nuker jeg som en gud, når den er over legger jeg traps slik at trapsene er line perfect etter hverandre + at de immobilizer findene (gjør så de ikke kan bevege seg) i 1 eller 2 sek. Mortar har en viss minimumslenge på bombene så pleier enten å stå sånn at de ikke kan kaste bombene kortere enn meg, eller så får jeg de immobiliza å står langt nok unna til at de ikke treffer meg men jeg treffer de. Er også praktisk å bruke "naturen" til å "lame" de. For. eks, får de immobiliza rett før en inngangsdør, De vil da kaste bombene i veggen rett over døra osv. Teleporters er litt stress, men tp'er de, vaulter jeg. Eneste jeg sliter MAX med er DMG reflect... De folka som mekker sånn wall er litt stress da, men når jeg tp'er å treffer finden så knockbacker + stunner jeg, så vaulter som regel mot de når jeg er innestengt.

Vertfall noen av mine tacts, nå vet ikke jeg hvordan det er med wizzard da.
Sist endret av heihallohade; 31. mai 2012 kl. 20:10.
Superlurker
merulz's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Som jeg sa tidligere, spiller ingen rolle om du har 30k hp, du døvver av 1, MAX 2 slag uansett
Vis hele sitatet...
Da gjør du noe feil.
På normal, nightmare og hell kan du stacke damage så høyt du bare vil, men på inferno må du tenke totalt anderledes og det skaper problemer med det gearet du allerede har. Anbefaler at alle starter å tenke på resistance allerede tidlig i hell.
Min barbarian med 700res og 7k armor klarer LETT å ta de fleste champion packs på inferno act2 inferno. På act3 trenger jeg bedre gear for å gjøre det lett, men jeg dør kanskje 3-4 ganger på de verre kombinasjonene.

(38k health med buff og 14k dmg for de som måtte lure. Ikke møtt en eneste enragetimer enda.)

Aktiver også 'elective mode', fyr på den defensive skills for alle pengene. Spiller selv med flere DH som tar i mot 3-4 slag hvis de står stille, noe de uansett ikke skal gjøre. Når det er sagt har jeg også en annen kompis med 127k damage, han dør på stort sett alt, men kryper fremover sakte men sikkert pga høy skade.
Sitat av murloc Vis innlegg
Sliter med samme, får ikke logget inn. Er dette noe man kan/bør klage in til forbrukerrådet? Vi har åpenbart kjøpt en tjeneste/vare som overhodet ikke fungerer slik det er lovet. Jeg vet at i EUAL'en står det at de ikke garanterer at spillet er tilgjengelig når man ønsker. Men Norsk lov er ofte svært sterk i slike saker.
Vis hele sitatet...
Sliter med de samme problemene. Hadde ikke vært noe problem om det hadde vært singleplayer offline, men på grunn av kopisperren så MÅ man være online. Hater virkelig denne løsningen. Skal legges til at mesteparten blir lagret her i det minste i motsetning til Ubisoft sin "pull the plug" løsning.
Sitat av merulz Vis innlegg
Da gjør du noe feil.
På normal, nightmare og hell kan du stacke damage så høyt du bare vil, men på inferno må du tenke totalt anderledes og det skaper problemer med det gearet du allerede har. Anbefaler at alle starter å tenke på resistance allerede tidlig i hell.
Min barbarian med 700res og 7k armor klarer LETT å ta de fleste champion packs på inferno act2 inferno. På act3 trenger jeg bedre gear for å gjøre det lett, men jeg dør kanskje 3-4 ganger på de verre kombinasjonene.

(38k health med buff og 14k dmg for de som måtte lure. Ikke møtt en eneste enragetimer enda.)

Aktiver også 'elective mode', fyr på den defensive skills for alle pengene. Spiller selv med flere DH som tar i mot 3-4 slag hvis de står stille, noe de uansett ikke skal gjøre. Når det er sagt har jeg også en annen kompis med 127k damage, han dør på stort sett alt, men kryper fremover sakte men sikkert pga høy skade.
Vis hele sitatet...
Du spiller barbarian, jeg spiller demon hunter. Det er vesentlig forskjell i prioritering på gear.

Tviler ikke på at demon hunters med vit items osv, kan komme like langt i spillet. Er de like effektivt? Desverre ikke.
Sist endret av Volch0k; 1. juni 2012 kl. 00:52.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Du spiller barbarian, jeg spiller demon hunter. Det er vesentlig forskjell i prioritering på gear.

Tviler ikke på at demon hunters med vit items osv, kan komme like langt i spillet. Er de like effektivt? Desverre ikke.
Vis hele sitatet...
Vitality er en tullestats uansett hvordan du velger å se på det, en skal nesten aldri velge gear på inferno utifra den statsen (ved mindre det er snakk om veldig store summer).
Det du vil ha er resistance og armor. Ca 1k res og 8k armor tilsvarer over 2 millioner health, sier seg selv hva du burde satse på.

Anbefaler at du prøver å skaffe masse gear med resistance på din neste karakter, så vil du se hvor underholdene spillet blir på inferno. Personlig forsøker jeg å bli ferdig med inferno med alle klasser før det nerfes til helvete pga "i only needz damage, inferno is too hard, yo"-unger. (Sier ikke at du er en av dem)
Sitat av merulz Vis innlegg
Vitality er en tullestats uansett hvordan du velger å se på det, en skal nesten aldri velge gear på inferno utifra den statsen (ved mindre det er snakk om veldig store summer).
Det du vil ha er resistance og armor. Ca 1k res og 8k armor tilsvarer over 2 millioner health, sier seg selv hva du burde satse på.

Anbefaler at du prøver å skaffe masse gear med resistance på din neste karakter, så vil du se hvor underholdene spillet blir på inferno. Personlig forsøker jeg å bli ferdig med inferno med alle klasser før det nerfes til helvete pga "i only needz damage, inferno is too hard, yo"-unger. (Sier ikke at du er en av dem)
Vis hele sitatet...
Mer presist så er det et relasjonsforhold mellom vitality, armor og resistance. Alle deler vil øke din EHP (effective health points). Men desto mer armor or resistance du har, desto større effekt vil vitality ha på EHP. Og desto mer Vitality du har, desto mer effekt vil hvert poeng i armor og ressistance ha på din EHP.

Det er kanskje sant at på punktet hvor du starter i inferno så vil res/armor påvirke EHP i en mye mer betydelig grad enn Vitality, men på et eller annet punkt vil dette skifte.
Sitat av Bishop Vis innlegg
Etter utallige forsøk på å stacke VIT, armor, res osv samt utallige speccer på wizarden min, så har jeg nå begynt å bare stacke dps. Har nå litt over 40k dps uten drahjelp fra skills og da ser det omtrent slik ut når jeg spiller på inferno:

http://www.youtube.com/watch?v=opSGm...hannel&list=UL

seff dør man et par ganger når man møter på elites men syke kombinasjoner av attributes, men jevn over så går det bedre enn noen gang.
Vis hele sitatet...

Når jeg er på inferno ser det slik ut :

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=PEyk63UaBI4
Sitat av merulz Vis innlegg
Vitality er en tullestats uansett hvordan du velger å se på det, en skal nesten aldri velge gear på inferno utifra den statsen (ved mindre det er snakk om veldig store summer).
Det du vil ha er resistance og armor. Ca 1k res og 8k armor tilsvarer over 2 millioner health, sier seg selv hva du burde satse på.

Anbefaler at du prøver å skaffe masse gear med resistance på din neste karakter, så vil du se hvor underholdene spillet blir på inferno. Personlig forsøker jeg å bli ferdig med inferno med alle klasser før det nerfes til helvete pga "i only needz damage, inferno is too hard, yo"-unger. (Sier ikke at du er en av dem)
Vis hele sitatet...
Ser ut som vi er enige om å være uenige. Resistance, armor, hp, alt av defensive stats er bortkastet på demon hunter. Det er min mening.
Om man går fullt ut dps som DH, er ikke inferno noe vanskelig.
Sist endret av Volch0k; 1. juni 2012 kl. 02:05.
Er det bare meg eller er wizards veldig gear-dependant? dør uvanlig ofte i nightmare, prøver å avoide meste dmg men blir som oftest 2-shotta.
Sitat av Jennymas Vis innlegg
Er det bare meg eller er wizards veldig gear-dependant? dør uvanlig ofte i nightmare, prøver å avoide meste dmg men blir som oftest 2-shotta.
Vis hele sitatet...
Du er ikke alene. Jeg spiller Demon Hunter og blir one-shotta av alt som er i act2 og fremover. (Er ca halveis i act2 og dauer hele tiden).

Takler mobs som er melee veldig greit, men de som teleporter og drar deg inn + kanskje noe mortar = døden.

EDIT : Jeg spiller i Inferno ikke nightmare Så det ble litt feil sammenligning.
Sist endret av Source; 3. juni 2012 kl. 17:08.
Morsomt at dere sier våte drømmer. If u know what i mean.
Har begynt en wizard nå og levla meg opp til 20 kjøpte bra gear og føler meg sykt Over powerd. er det sånn hele veien med wizard? Akkurat nå er jeg lvl 25 og har 226 dps.
Sitat av 46312724 Vis innlegg
Har begynt en wizard nå og levla meg opp til 20 kjøpte bra gear og føler meg sykt Over powerd. er det sånn hele veien med wizard? Akkurat nå er jeg lvl 25 og har 226 dps.
Vis hele sitatet...
Normalmode er fantastisk lett uansett class. Blir hardere når du kommer på nightmare og hell.
Prøv deg gjennom Akt 2 inferno, da får du deg nok å bryne deg med.
Akt 2 inferno med en lvl 25 , Høres ok ut det da.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Noen som vet om det er mulig og bytte gåknappen fra venstre til høyre museknapp?

har googlet meg grønn på dette, men ikke funnet ut noe.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
Noen som vet om det er mulig og bytte gåknappen fra venstre til høyre museknapp?

har googlet meg grønn på dette, men ikke funnet ut noe.
Vis hele sitatet...
er da bare å bytte på knappene i keybindings, skal være en egen for move der.
eler bytte funksjon i windows? bruk keivhendt opplegg og voila venstre blir høyre men kjipt resten av dagen
Norskehesten
Alden's Avatar
vil annbefale dere å finne en waypoint som har muligheter for en Goblin spwan og stack Magic find gear.. Driver å farmer 2 spots i Act II inf nå med 220% MF de dropper nesten samme mengde loot som bosses.

Ac-II Road to Alcarnus og Ancient path. Der vil det ofte være goblin rett utenfor way point.

Hvis du er i Act I så er det av og til en goblin i en hule rett nedenfor The old ruins.
Akkurat begynt på Inferno med min barbarian tank nu! Gleder meg vilt da verken nightmare eller Hell har vært noe utfordring overhode! Satser på at jeg dør masse og må grinde inferno nu! Funnet fin balanse med 40k hp, 9k dps, 9k armos og rundt 150 resist! Jobber fortsatt resist, kommer te å trenge mye av det etterhvert trur eg.
Har fullført spillet og er meget skuffet over det hele.

Jeg har vært Diablo franchise fan siden det første spillet, og har gledet meg lenge til Diablo III. Men dessverre kunne jeg ikke blitt mere skuffet.

En god del Error 37 og Error 73 som gjorde at man nesten ikke fikk spilt i det heletatt.

Men når jeg først fikk spilt kom jeg meg til Diablo i inferno på dag 6 etter release (21.mai), dagen etter ble da characteren min ''hotfixed'' som gjorde alt utstyret mitt ubrukelig. Ble litt grinete, men startet meg en ny character og farmet nytt gear til wizarden min. Dagene gikk, og utstyret begynte og komme seg. Etter nesten 3 dager i strekk med konstant farm i act2 Ancient Path, fikk jeg fylt opp hele kista mi med Legendaries/Rares/Patterns med veldig høy verdi (20-40m IGG), samt mye oppgraderinger til characterene mine, ble jeg hacked. Blizzard gjorde en rollback, som selvfølgelig var på ca 3dager, så nå står jeg igjen på bar bakke uten noe gear og verdier. Blizzard nekter selvfølgelig å gi meg det tilbake.

Så da sier jeg takk får meg. Ikke fikk jeg tilbake pengene mine, ikke fikk jeg alt jeg hadde farmet, ikke fikk jeg noen form for kompensasjon.

Etter Activision og Blizzard slo seg sammen har alt gått nedenom og hjem, både med WoW og Diablo III.
The Nerdrager
Tror nok du troller litt for mye Dannyboy. Er da kun din egen feil om du ble hacked. Ikke Blizzard sin.
Sitat av dannyboy92 Vis innlegg
Har fullført spillet og er meget skuffet over det hele.

Jeg har vært Diablo franchise fan siden det første spillet, og har gledet meg lenge til Diablo III. Men dessverre kunne jeg ikke blitt mere skuffet.

En god del Error 37 og Error 73 som gjorde at man nesten ikke fikk spilt i det heletatt.

Men når jeg først fikk spilt kom jeg meg til Diablo i inferno på dag 6 etter release (21.mai), dagen etter ble da characteren min ''hotfixed'' som gjorde alt utstyret mitt ubrukelig. Ble litt grinete, men startet meg en ny character og farmet nytt gear til wizarden min. Dagene gikk, og utstyret begynte og komme seg. Etter nesten 3 dager i strekk med konstant farm i act2 Ancient Path, fikk jeg fylt opp hele kista mi med Legendaries/Rares/Patterns med veldig høy verdi (20-40m IGG), samt mye oppgraderinger til characterene mine, ble jeg hacked. Blizzard gjorde en rollback, som selvfølgelig var på ca 3dager, så nå står jeg igjen på bar bakke uten noe gear og verdier. Blizzard nekter selvfølgelig å gi meg det tilbake.

Så da sier jeg takk får meg. Ikke fikk jeg tilbake pengene mine, ikke fikk jeg alt jeg hadde farmet, ikke fikk jeg noen form for kompensasjon.

Etter Activision og Blizzard slo seg sammen har alt gått nedenom og hjem, både med WoW og Diablo III.
Vis hele sitatet...
Hvis du bare hadde giddet å installere en authenticator så hadde du sluppet hele problemet. Spillet suger fordi du ble keylogga/hadde dårlig passord ja
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hvis du bare hadde giddet å installere en authenticator så hadde du sluppet hele problemet. Spillet suger fordi du ble keylogga/hadde dårlig passord ja
Vis hele sitatet...
Session hijack bypasser både passordmog authenticator.
The Nerdrager
Session Hijack har ikke blitt bevist. Og da vil jeg heller tro at det var besøket hans på hornygirlsxxxtube.com som gav ham en keylogger.
Sitat av etse Vis innlegg
Session hijack bypasser både passordmog authenticator.
Vis hele sitatet...
Fortsatt ikke vært noen beviser for at man kan bli session hijacka.
Hadde man kunnet blitt det, så tror jeg det hadde vært fler som hadde blitt det.

Har selv joinet public games siden starten av spillet og vært aktiv i General chat. Har ikke merket noenting.

Så jeg skal tru på det der, den gangen det er bevis for det. Intill den gang, så er det folk som er alt for uforsiktig og har keylogger osv på PCen.
Heller ingen med authenticator som har blitt hacka enda.

Mange har prøvd å si at de har authenticator, men avslørt etterpå at de ikke hadde det alikavell etter at blizz motbeviste dem.
The Nerdrager
Selv om de har Authenticator, så er det ikke helt sikkert uansett. Blizzard skriver at dette er for å øke sikkerheten på din account. Ikke gjøre den pernament utilgjengelig for alle andre enn deg selv.
Sitat av dannyboy92 Vis innlegg
Men når jeg først fikk spilt kom jeg meg til Diablo i inferno på dag 6 etter release (21.mai), dagen etter ble da characteren min ''hotfixed'' som gjorde alt utstyret mitt ubrukelig. Ble litt grinete, men startet meg en ny character og farmet nytt gear til wizarden min.
Vis hele sitatet...
Måtte også legge om noe av spillestilen min etter en hotfix (for demon hunter, men jeg var på lav level og kunne ikke utnytte ting så mye som de på høyere level gjorde - og skjønte ikke helt hvorfor man trengte det heller). Men du må innrømme at det her ikke burde være mulig: http://www.youtube.com/watch?v=CS4LSZy6qik og at en patch var på sin plass. Ingen burde kunne drepe hva de vil i spillet ved å stå stille og trykke på én knapp. Spesielt ikke så få dager etter release.

At de ikke gadd å faktisk patche spillet, men hotfixet en haug med abilities uten å oppdatere tooltips likte jeg derimot dårlig. Og angående ustabiliteter ved innlogging er jeg derimot enig i at dette er helt uakseptabelt uansett. USA har, så vidt jeg vet, ikke hatt noen problemer etter release. Når EU-serverne er nede pga overbelastning kan jeg fint skifte til US og spille der.

Jeg er også svært misfornøyd med auction house. Recipes/plan/gem-AH har vært nede i dagesvis uten bedring og utstyr er forferdelig vanskelig å søke fram. Man kan ikke sortere f.eks. armor etter noen andre kriterier enn nettopp armor, og pga altfor mange søketreff vil ikke en sortering etter DPS på våpen faktisk vise de våpnene i lista med mest dps (selv om du kan se de på den usorterte førstesiden!). Enkelte ganger søker jeg etter svært spesifikke ting med et buyout-tak på f.eks. 300k og får ingen treff, for så å søke med 400k som grense og finner da flere auksjoner for 150-200k. Det er helt vanvittig at det fungerer så dårlig som det gjør, og kun sett og legendaries er forholdsvis enkle å holde seg oppdatert på. Dette holder ikke når RMAH åpner i alle fall.

Ellers er jeg fornøyd med vanskelighetsgraden, selv om jeg dør forferdelig mye på Inferno. Har tatt Belial og er kommet et stykke ut i Act3, så jeg tror ikke det er mye igjen før jeg tar Diablo og kan kalle meg ferdig med spillet for en stund.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Selv om de har Authenticator, så er det ikke helt sikkert uansett. Blizzard skriver at dette er for å øke sikkerheten på din account. Ikke gjøre den pernament utilgjengelig for alle andre enn deg selv.
Vis hele sitatet...
Ingenting er sikkert. Men er ikke så lenge siden jeg så en bluepost med statistikk over hvor mange med authenticator som var hacket overall siden den kom ut.

Syns jeg husker det var ca 1-2% av alle med authenticator som hadde blitt hacket 1 gang og ingen som var blitt hacket flere enn 1 gang. Men ingen med authenticator er hacket i D3 etter blizz sine uttalelser og de som påsto at de ble hacket.

Så må si det er temmelig sikkert. Det er jo ikke bare bare å cracke koden.
Sist endret av Nikon01; 6. juni 2012 kl. 11:46.
Sitat av Rediver Vis innlegg
Selv om de har Authenticator, så er det ikke helt sikkert uansett. Blizzard skriver at dette er for å øke sikkerheten på din account. Ikke gjøre den pernament utilgjengelig for alle andre enn deg selv.
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at jeg har lest at Blizzard uttalte seg at ingen som har blitt hacket på D3 har hatt en authenticator, men orker ikke å google etter uttalelsen nå. Uansett blir det ekstremt mye tryggere, så det er ingen god grunn til ikke å ha det.

Session hijacks er vel bare en stor konspirasjon ettersom hva jeg har fått med meg.
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Ingenting er sikkert. Men er ikke så lenge siden jeg så en bluepost med statistikk over hvor mange med authenticator som var hacket overall siden den kom ut.

Syns jeg husker det var ca 1-2% av alle med authenticator som hadde blitt hacket 1 gang og ingen som var blitt hacket flere enn 1 gang. Men ingen med authenticator er hacket i D3 etter blizz sine uttalelser og de som påsto at de ble hacket.

Så må si det er temmelig sikkert. Det er jo ikke bare bare å cracke koden.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt ingen som har blitt "hacket" når de har hatt en authenticator tilknyttet kontoen. Du har tilfeller av folk som har skaffet seg en authenticator etter at skaden er gjort, men det hjelper jo lite.

Session hijacks er også bare tull fra en ende til en annen. For eksempel er det mange som aldri spiller i public game, kun med venner, og hvordan skal en utestående kid få tak i hans session?
Dette er bare en unnskylding fra selvutnevnte IT-eksperter som tror det er smart å bruke samme passord på D3 login, som de gjør på "diablo-rocks.ch" med sine utdaterte SQL-databaser.
Sist endret av merulz; 6. juni 2012 kl. 12:08.