Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 201930
Sitat av Eodor Vis innlegg
For dere som har kommet inn, er det egentlig mulig å spille? Lagger dere ikke bare ut med en gang?
Vis hele sitatet...
funker veldig bra å spille
Godt med smør
funker meget bra merker ikke noe spess lagg
Longboarder
zitare's Avatar
Merker ikke noe lagg i det hele tatt jeg..
Ble disconnecta én gang, det var ganske tidlig men nå fungere det fett uten lagg
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Bare jeg som ikke kommer meg på
Victory at last!

3 av 4 som sitter på skype er kommet inn nå
Er det noen andre som har problemer med achievements? jeg får men ikke kompisen jeg spiller med :/
Hva syns folket om spillet så langt? Selv sitter jeg og venter på at lønna skal komme inn på konto så jeg får kjøpt spillet så det hadde vært kult å høre hva folk syns
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hva syns folket om spillet så langt? Selv sitter jeg og venter på at lønna skal komme inn på konto så jeg får kjøpt spillet så det hadde vært kult å høre hva folk syns
Vis hele sitatet...
bare positive erfaringer Best i coop.
Har spillet på nedlasting nå, gleder meg som en unge. Rett under 10% nå, faen at nettet ikke er kjappere!

Hvis noen vil spille coop inatt/morgen så er jeg gjerne med, har mic
Sist endret av murloc; 15. mai 2012 kl. 04:04.
Sykt fett spill!
Gled dere til cinematics til act 2, den var syyk
Spillt til lvl 12 nå med en kompis, eksamen om 2 timer. FML
Sinnsykt spill! En verdig oppfølger.. Som nevnt over kan dere glede dere til Act II cinematic. Fikk frysninger og nesten ereksjon
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Da gir jeg meg for kvelden, nådde level 25, og nå kaller senga noen timer før fortsettelsen venter. Svette tider i vente.
Har crappy linje hjemme for øyeblikket, og lurer derfor på om det var mye ekstra å laste ned, for de som lastet ned installasjonsfilene på forhånd?
Sitter på jobb for øyeblikket og får derfor ikke sjekket før senere i kveld..
da var jeg kommet godt i gang med Act 3. Til nå synes jeg spillet er awsome, men er helt klart et multiplayerspill. Vanskelighetsgraden er mer enn vanskelig nok, med tanke på at vi nå er på den letteste vanskelighetsgraden. Og om man ikke følger med bli man drept. Er og mange episke monstere som man møter på.
Har aldri prøvd Diablo spillene, men er veldig glad i Warcraft spillene. Er dette verdt pengene, er det noe jeg ville likt når jeg er fan av WoW?
det er et hack and slash spill, ikke et RPG. Kan altså ikke sammenlignes med WoW. Om du liker spill som Torchlight vil du elske diablo.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
det er et hack and slash spill, ikke et RPG. Kan altså ikke sammenlignes med WoW. Om du liker spill som Torchlight vil du elske diablo.
Vis hele sitatet...
Per definisjon er det vel et Third-person Action role-playing, hack and slash, dungeon crawl spill.
Såpekoker av rang
Sitat av Zyke Vis innlegg
Per definisjon er det vel et Third-person Action role-playing, hack and slash, dungeon crawl spill.
Vis hele sitatet...
Per realiteten er det ikke mye - om noe - rom for rollespill i Diablo 3. Det er også veldig lineært. Men action er det masse av. Ser ikke RPG-elementet whatsoever.
Sist endret av monoid; 15. mai 2012 kl. 09:08.
Sitat av monoid Vis innlegg
Per realiteten er det ikke mye - om noe - rom for rollespill i Diablo 3. Det er også veldig lineært. Men action er det masse av. Ser ikke RPG-elementet whatsoever.
Vis hele sitatet...
Du er én karakter. Du spiller en rolle. Der har du det rollespill elementet ditt.
Såpekoker av rang
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Du er én karakter. Du spiller en rolle. Der har du det rollespill elementet ditt.
Vis hele sitatet...
Det kan man i så fall si om nesten alle spill, og det er ikke poenget.
Soulgrind#2828
tribalgoth's Avatar
hva er egentlig konseptet?
har lasta ner og installert greia så det er klart til jeg kommer hjem fra jobb idag, men aldri spellt diablo før
er det slikt att om man dauer så er charn dø for alltid? eller er det bare visse game modes?

litt kjipt og lvle opp en dude for så og bli ganka elns av en random dude som er mye villere enn det man selv er
Dette du tenker på gjelder bare "Hardcore" characters, ikke vanlige.

Mener og at man må først lvl en char til lvl 10 før man kan lage hardcore characters.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av monoid Vis innlegg
Det kan man i så fall si om nesten alle spill, og det er ikke poenget.
Vis hele sitatet...
RPG elementet er helt klart der, men det blir mer og mer opp til spilleren å velge i hvor stor grad man vil leve ut storyen og rollespillingen. I dagens typiske RPG-spill er det mye større fokus på character advancement enn story og roleplaying.
Neutral Good
Mith's Avatar
Diablo handler om en eneste ting og det er loot. Rpg-elementer som historie og hvordan du utvikler karakteren din er så og si totalt fraværende.
Sitat av Mith Vis innlegg
Diablo handler om en eneste ting og det er loot. Rpg-elementer som historie og hvordan du utvikler karakteren din er så og si totalt fraværende.
Vis hele sitatet...
Historie er ikke fraværende med karakterutvikling skal jeg si med enig i.
WHAAAT bare jeg som kan logge innpå, mekke character og spille uten å ha betalt for det?
Eller får alle gratis 30-dagers trial eller noe sånt? Kan nevne at jeg deltok i open-betaen, hvis det har noe å si.
Sist endret av Juicekongen; 15. mai 2012 kl. 09:58.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
WHAAAT bare jeg som kan logge innpå, mekke character og spille uten å ha betalt for det?
Eller får alle gratis 30-dagers trial eller noe sånt? Kan nevne at jeg deltok i open-betaen, hvis det har noe å si.
Vis hele sitatet...
Har du pre-paid WoW for over et år?
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Raymond Vis innlegg
Historie er ikke fraværende med karakterutvikling skal jeg si med enig i.
Vis hele sitatet...
Den er jo fraværende når du har spilt gjennom alle aktene en gang. Det er ingen variasjon what so ever etter at du er ferdig på normal med din første char, så historiedelen slutter i praksis før selve spillet begynner.
Det som gjør det morsomt er å denge stygge dyr med øks og det er enda mer moro og denge enda styggere dyr med en enda større øks og slik baller det på seg.
Sist endret av Mith; 15. mai 2012 kl. 10:04.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
WHAAAT bare jeg som kan logge innpå, mekke character og spille uten å ha betalt for det?
Eller får alle gratis 30-dagers trial eller noe sånt? Kan nevne at jeg deltok i open-betaen, hvis det har noe å si.
Vis hele sitatet...
Har du annual pass så får du D3 "gratis".
Det er ingen månedlig fee her, så du har 100% sikkert IKKE 30-dagers trial.
Såpekoker av rang
Sitat av Zyke Vis innlegg
RPG elementet er helt klart der, men det blir mer og mer opp til spilleren å velge i hvor stor grad man vil leve ut storyen og rollespillingen. I dagens typiske RPG-spill er det mye større fokus på character advancement enn story og roleplaying.
Vis hele sitatet...
Si meg, hvordan skal man leve ut "rollespillingen" i Diablo 3? Du har ingen valg å ta som bygger opp rollen til karakteren din slik du vil. Ikke engang stats. Det er ekstremt lineært - du følger en satt vei og får servert både quester og skills én etter én. Du har ikke noe say i hva slags rolle figuren din skal spille. Du får tildelt en veldig bestemt rolle fra begynnelsen, nemlig spillets store, uovertrufne helt.

Det eneste valget du har utover det å følge questline slavisk (eller ikke gjøre det, og ikke komme noen vei) er om du vil bry deg om story/lore utover det du får matet direkte hele veien. Noen steder finner du bøker du kan lese, eller høre på, for å få en bedre innsikt (tja).

Det største valget du vil stå ovenfor i dette spillet er muligens; "Skal jeg gå inn i denne hulen jeg ikke trenger å gå inn i, eller skal jeg la være?"

Og hvis du velger å gå inn der, så er det jo for å få loot.

Jeg elsker dette spillet så langt, selv om jeg muligens synes det er litt vel straight forward. Men noe rollespill klarer jeg ikke å se at det er, foruten de typiske RPG elementene som dungeons, monstere, skills og levels, men disse alene gjør det ikke til noe rollespill i mine øyne.
Urutt av CDON å sende spillet fra Sverige på release når jeg forhåndsbestilte det fra de for 2 uker siden.
Blir vel å laste det ned fra Battlenet asap...
Skal knækkes
Golder's Avatar
Ble bare en time spilling i natt, etter mangen timer med venting og feiling og prøving. På den timen fikk jeg gjort nesten hele betaen. Spiller Wizard, er utrolig fornøyd så langt. Spillet er fornøyelig fra A til B, og stemmen til Deckard Cain, som man hører gjennom hele akten, er meeeget eventyrlig og "Cain-ish" - slik det skal være.

Klassen Wizard er meget morsom. AoE, og protective spells = win.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av monoid Vis innlegg
Si meg, hvordan skal man leve ut "rollespillingen" i Diablo 3? Du har ingen valg å ta som bygger opp rollen til karakteren din slik du vil. Ikke engang stats. Det er ekstremt lineært - du følger en satt vei og får servert både quester og skills én etter én. Du har ikke noe say i hva slags rolle figuren din skal spille. Du får tildelt en veldig bestemt rolle fra begynnelsen, nemlig spillets store, uovertrufne helt.

Det eneste valget du har utover det å følge questline slavisk (eller ikke gjøre det, og ikke komme noen vei) er om du vil bry deg om story/lore utover det du får matet direkte hele veien. Noen steder finner du bøker du kan lese, eller høre på, for å få en bedre innsikt (tja).

Det største valget du vil stå ovenfor i dette spillet er muligens; "Skal jeg gå inn i denne hulen jeg ikke trenger å gå inn i, eller skal jeg la være?"

Og hvis du velger å gå inn der, så er det jo for å få loot.

Jeg elsker dette spillet så langt, selv om jeg muligens synes det er litt vel så straight forward. Men noe rollespill klarer jeg ikke å se at det er, foruten de typiske RPG elementene som dungeons, monstere, skills og levels, men disse alene gjør det ikke til noe rollespill i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Hva hindrer meg i å lage mitt eget rollespill i D3? Greit nok, du har storyen servert rett fram, men man kan da fortsatt leve seg inn i det på rollespillvis.
Det er vel egentlig hva ens fantasi tillater. Men jeg er helt enig, spillet er veldig lineært, men mulighetene er der.
Noen som har forslag til hvilken class en som er relativt ny til Diablo bør velge?
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Skateward Vis innlegg
Noen som har forslag til hvilken class en som er relativt ny til Diablo bør velge?
Vis hele sitatet...
Velg den klassen som passer din spillestil best, spillet er utrolig nybegynnervennlig.
Sitat av Zyke Vis innlegg
Hva hindrer meg i å lage mitt eget rollespill i D3? Greit nok, du har storyen servert rett fram, men man kan da fortsatt leve seg inn i det på rollespillvis.
Det er vel egentlig hva ens fantasi tillater. Men jeg er helt enig, spillet er veldig lineært, men mulighetene er der.
Vis hele sitatet...
Det er stor forskjell på et rollespill og det å kunne "leve seg inn i det" (immersion som det heter på nynorsk)
Sist endret av Mith; 15. mai 2012 kl. 11:46.
Sitat av Mith Vis innlegg
Velg den klassen som passer sin spillestil best, spillet er utrolig nybegynnervennlig.
Vis hele sitatet...
Spiller for det meste FPS-shooters så kjenner ikke meg selv godt nok der. Har tidligere likt å spille aggressivt og raskt så vurderer Monk. Men jeg kan jo eventuelt lage en annen class senere hvor jeg får testet en annen spillestil.
Da e eg igang. Gondron#1999 Viss noen vill ta kontakt ingame
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Blir Barbarian eller Monk senere i dag
Den gamle Grisen
slarti's Avatar
Blir munk på meg så snart jeg er ferdig på jobb og kommer hjem
Gud hvor jeg gleder meg
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
Collectors Edition ligger hjemme og venter, men får ikke spilt før onsdag kveld. Regner med at det blir Wizard på meg. Slenger ut navn og gamertag da, håper på noen å spille med ettersom gamerkompisene mine ikke har somlet seg ut av hulen sin for å skaffe spillet.

Hørte på soundtracken i går, og gleder meg som en unge til jeg får spilt! Send pm om det ikke finnes soundtrack i bukta
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
cjs-cdkeys.com.
Betalte 380kr der.

Gleder meg til å komme hjem fra jobb.

Bare 500kb's .. Ser ut som jeg rekker å lage middag.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar


Da var den her Endelig
Prøvd å laste ned 3 ganger nå... får aldri ferdig Installer Tome 3 og Installer Tome 2... Noen osm har noen tips om hva jeg kan gjøre? Sykt frustrerende!
Neutral Good
Mith's Avatar
Du må slette filene og laste ned hele skiten på nytt.
Sist endret av Mith; 15. mai 2012 kl. 15:08.
Sitat av Mith Vis innlegg
Du må slette filene og laste ned hele skiten på nytt.
Vis hele sitatet...
Gjort det 3 ganger -.- Du trenger ikke slette filene, bare avslutt downloader og start den på nytt, velg samme mappe som før, så fikser den resten. Men det ser ikke helt ut til å funke atm... Skrudde av P2P nå så skal vi se
Neutral Good
Mith's Avatar
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Gjort det 3 ganger -.- Du trenger ikke slette filene, bare avslutt downloader og start den på nytt, velg samme mappe som før, så fikser den resten. Men det ser ikke helt ut til å funke atm... Skrudde av P2P nå så skal vi se
Vis hele sitatet...
Det er jo hele poenget med å slette filene da skjønner du vel. Hvis filene dine er korrupte så hjelper det jo ikke å resume...
Jeg hadde samme problemet i går, Installer Tome 2.part tok ca. 4gb, downloadmanageren klarte ikke å reparere den, slettet .part fila, lot den laste ned hele shiten på nytt, vips, inne.
Rart hvordan det funker.
Sist endret av Mith; 15. mai 2012 kl. 15:15.
Sitat av seppoen Vis innlegg
er det mulig å spille en slags beta eller trial av dette spillet? har sykt lyst å prøve det før jeg starter
Vis hele sitatet...
Følger med en "friend key" til alle som kjøper fysiske utgaver av spillet. Du kan spille opp til level 13 eller noe med disse.
Sitat av Mith Vis innlegg
Det er jo hele poenget med å slette filene da skjønner du vel. Hvis filene dine er korrupte så hjelper det jo ikke å resume...
Jeg hadde samme problemet i går, Installer Tome 2.part tok ca. 4gb, downloadmanageren klarte ikke å reparere den, slettet .part fila, lot den laste ned hele shiten på nytt, vips, inne.
Rart hvordan det funker.
Vis hele sitatet...
Gjort akkurat det der 3 ganger, nå er første gang jeg prøver uten slette, så får vi se