Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 4020
TruckWars, laga i samarbeid med en fyr.
http://gamesforfree.x10.mx/TruckWars.htm

Spillet er laget med 3D Rad; Et program som gir en mulighet til
å kombinere smarte objekter for å laga interaktive verdener!

Powered med OsaKitProPlayer
Sist endret av GuttenAndi; 12. desember 2010 kl. 21:41.
Tøft! Orker ikke laste ned den kit greia, men skal teste gamemakeren

Hva går spillet ut på?
Kan få lyst til å prøve hvis du utdyper deg litt
Det går ut på å skyte så mange "Trucks"; En stygg bil :P
Hvis man skyter alle truckene vinner man!

Spillet ble laget med nesten ingen script, bare intelligente objekter som jobber sammen!
Sist endret av GuttenAndi; 12. desember 2010 kl. 21:53.
http://lastopp.no/filer2/3e170a92d72b2d6c9d6f5c0fc7193ab5.bmp

?
Big picture is big
Kan vi få se noen screenshots av selve spillet, så vi får sett om det er verdt å laste ned?
Sitat av Erlendman Vis innlegg
http://lastopp.no/filer2/3e170a92d72b2d6c9d6f5c0fc7193ab5.bmp

?
Vis hele sitatet...
Er det noe galt med ditt skjermkort, bare se på fargene dine :P
Funker ikke her, - Navigering til websiden ble avbrutt -

Siden funket, helt til jeg installerte den greia.
Samme her. Virker ikke...
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Er det noe galt med ditt skjermkort, bare se på fargene dine :P
Vis hele sitatet...
Nei :P bare lagra som .bmp og alt ble fucka. Orka ikke endre det xD
Tja, sikkert bra?
Men så lenge ingen klarer å se det, så får vi stole på ordet dit, OP.
Usj.. måtte laste ned pluggin... da står jeg over :P
Her ser du et bilde av "Ingame loading bar"
Bilder av selve spillet, da loadingbar ikke er så altfor kult?
Her er et bilde av "Ingame" Menyen og gameplay
Sitat av GuttenAndi Vis innlegg
Her ser du et bilde av "Ingame loading bar"
Vis hele sitatet...
Loading baren = Skrik?
Sitat av Markmus Vis innlegg
Loading baren = Skrik?
Vis hele sitatet...
Ja, eller bare ett foster.
Å herre gud så mange toolbars du hadde i IE... og hvorfor benyttes IE?

No offence men spillet ditt så crap ut
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Å herre gud så mange toolbars du hadde i IE... og hvorfor benyttes IE?

No offence men spillet ditt så crap ut
Vis hele sitatet...
No offence men du er drittsekk

Syns det var bra for ditt første spill, stå på!
Herregud, hva for en negativ tone er det i denne tråden? Her er det en bruker som har vært produktiv og skapt noe i stedet for dere søppelnerder som kommer med snappy kommentarer bare for å få KP.

Gutten har lagd sitt første spill, i 3D (!), og spør om tilbakemelding, og det eneste dere går utifra i kommentarene deres er screenshot som bare viser grafikken i spillet. Hvis dere har noe givende å komme med kan dere da vitterlig prøve spillet først før dere slakter løs?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
så fett ut! liker det simple designet! eneste kjipe er at jeg ikke får lasta ned :/ da det står "refresh this site by cliking *here*" så kommer jeg inpå "ask" hvor den har søkt opp truckwars. noen som kan forklare noen som ikke kan NOENTING om spill hva som skjer?

velkommen til nFF btw
Skuuuuffaaa!

Her sitter jeg med nyåpnet cola og epic gameface, men så funker ikke spillet.
Sist endret av Bombasa; 13. desember 2010 kl. 23:37.
Beklager at jeg kan virke litt dritt sekk men jeg hater spill hvor jeg må laste ned ditt og datt bare for å få det til å fungere...

Noen venner av meg lagde et rimelig bra spill med et program som jeg ikke husker no, men var rimelig enkelt.
Kommer jeg på navnet bør du prøve deg på det
Hva skjer med at alle rager da? Denne personen har lagt sitt første 3d spill! Dette er et stort skritt i riktig retning. Har selv ikke prøvd spillet men etter bildene ser det ut til å være et veldig bra spill første gang!

Gratulerer!
Synes det er litt teit at folk skal snakke dritt om meg på 13 år som lager spill i 3D :P
Sitat av GuttenAndi Vis innlegg
Synes det er litt teit at folk skal snakke dritt om meg på 13 år som lager spill i 3D :P
Vis hele sitatet...
Ser ut som en dritbra jobb til å være første gang! Stå på, og du kommer nok til å få laget deg et mega-fett spill om noen år!

Har ikke prøvd det enda, men det ser kurant ut til å være første gang
Bra jobbet!
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Å herre gud så mange toolbars du hadde i IE... og hvorfor benyttes IE?

No offence men spillet ditt så crap ut
Vis hele sitatet...
Jeg ser virkelig bare 2 toolbars, google og somekindof translator, hvordan får du det til å bli mange?
kult at du er interesert i spilldesign. Ambefaler deg å prøve ut noen litt mer kjente verktø som for eksempel Unreal Development Kit, Unity 3D eller Game Maker.
Sitat av xShadyx Vis innlegg
Beklager at jeg kan virke litt dritt sekk men jeg hater spill hvor jeg må laste ned ditt og datt bare for å få det til å fungere...

Noen venner av meg lagde et rimelig bra spill med et program som jeg ikke husker no, men var rimelig enkelt.
Kommer jeg på navnet bør du prøve deg på det
Vis hele sitatet...
Hvorfor gir folk KP til xShadyx? Dersom du hater spill der du må laste ned noe for å prøve det, så lar du være å kommentere. Å anbefale et spill til som noen av dine venner lagde, driter så og si alle i. Dette er en tråd hvor trådstarter ber om tilbakemeldinger og råd.

Og ja, du er en jævla idiot.
Sitat av Neutralizer Vis innlegg
Hvorfor gir folk KP til xShadyx? Dersom du hater spill der du må laste ned noe for å prøve det, så lar du være å kommentere. Å anbefale et spill til som noen av dine venner lagde, driter så og si alle i. Dette er en tråd hvor trådstarter ber om tilbakemeldinger og råd.

Og ja, du er en jævla idiot.
Vis hele sitatet...
Nå anbefalte han vel programmet de brukte til å lage spillet. Men, ja. Enig i at det kunne vært mer konstruktiv kritikk.

Selv har jeg ikke fått spillet til å virke. Lastet ned plugin-en og refresha siden, men det er helt svart, bortsett fra reklamen(?) i toppen og bunnen. Bruker Firefox, hvis det har noe å si.
Sitat av OlavH Vis innlegg
kult at du er interesert i spilldesign. Ambefaler deg å prøve ut noen litt mer kjente verktø som for eksempel Unreal Development Kit, Unity 3D eller Game Maker.
Vis hele sitatet...
Jeg er litt ung og suger i script og sånt :P
Dette spillet ble laga uten script altså

Last ned 3D Rad Player'en og
alt e fiksa!
Har fortsatt ikke prøvd spillet ditt men husket navnet på programmet som noen venner av meg brukte, Game Maker.

http://www.yoyogames.com/gamemaker/

God Luck + Have Fun med ditt neste spill
▼ ... noen måneder senere ... ▼
GuttenAndi's Avatar
Trådstarter
15 8
Har lagt inn flere spill på siden!!!!
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Det er jo ikke han som har lagd det engang
GuttenAndi's Avatar
Trådstarter
15 8
Sitat av cos Vis innlegg
Det er jo ikke han som har lagd det engang
Vis hele sitatet...
Hæ jo :S Hvordan kan du si det?
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Fordi jeg vet det ikke er du? Det gir ikke mening. Alle spillene som ligger på siden din er vel hentet ut fra nettet en plass.

Hvem er Isaiah Blank?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Vel, er ikke akkurat så mye å skryte av. "Alle" kan lage ett 3D spill med RAD. Hadde du derimot kodet dette selv i OpenGL/DX med ett programmeringsspråk, så hadde jeg vært imponert
Så kjempe bra ut til og være dit første spill.
Har ikke no erfaring men til og være første så er det jo drit bra
Sitat av cos Vis innlegg
Fordi jeg vet det ikke er du? Det gir ikke mening. Alle spillene som ligger på siden din er vel hentet ut fra nettet en plass.

Hvem er Isaiah Blank?
Vis hele sitatet...
Sitat av Trådstarter
TruckWars, laga i samarbeid med en fyr.
Vis hele sitatet...
'Nuff said