Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 729
Jeg har et problem med internettet mitt! når jeg har surfa i 10 minutter på nettet kommer det opp en error. jeg trykker OK og så slår explorer'n seg av. samme skjer med kazaa og div. andre nedlastings-program. dette er jævli plagsomt viss jeg holder på med å laste ned noe store greier imens jeg ikke er med dataen. hadde hvert bra om noen kunne hjelpe
Ikke bruk Iexplorer eller kazaa..


kjør en adware så får ordner det seg sikkert.
Hva slags error?
Ryan's Avatar
Trådstarter
det kommer opp noen nummer. fatal error 0001DS04 eller no'
Har du kjørt virussjekk? Spyware sjekk? Windows update osv?
Har hatt lignende problem før. Det eneste jeg kunne gjøre til slutt, var å formatere.
Forøvrig anbefaler jeg å skifte til Opera eller Mozilla, og kutte ut kazaa.
hvis du har prøvd ad-aware, kan du også prøve Hijackthis og Spybot S&D v1.3, samt Diagnose windows.

edit: Litt treig i avtrekkern der jeg

Du kan også prøve Soulseek til låter, og Bittorent til andre ting.
Hvis du i det hele tatt skal bruke kazaa, så bruk kazaalite.
Trallala, sjekk også hva du evt ikke kjenner igjen i Fjern/legg til programmer. Pluss også de forskjellige prosessene, hvis du kjenner til de du burde ha gående.
Håper det ordner seg
Sist endret av bloothax; 21. juli 2004 kl. 02:04.
Rettskrivning.

Kjør Spybot, adaware og antivirus.

edit: Treg på avtrekkeren der. Kazaa er flott til enkeltsanger og han skrev også at han hadde samme problem med andre p2p programmer.
Ryan's Avatar
Trådstarter
takk for alle svarene....evig takknemlig