Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1150 205983
er vel ikke lenge til noen fikser slik at man kan få spilt det lokalt og offline :P
The Nerdrager
De fikser det nok, men når jeg skal spille Diablo 3 så vil jeg ha tilgang til å spille med vennene mine på Battle.net
ja, og det vil jeg også, men er ikke altid jeg sitter på nett og spiller så da blir det lite med diablo 3 for min del.
Sitat av 46312724 Vis innlegg
ja, og det vil jeg også, men er ikke altid jeg sitter på nett og spiller så da blir det lite med diablo 3 for min del.
Vis hele sitatet...
problemet er at i så fall måtte de gjort det som i diablo 2, med egne offline karakterer - som ikke hadde noen påvirkning mot multiplayer delen.

Det vil si, at om du hadde hatt en offline-karakter kunne du ikke spillt sammen med vennene dine på internett med denne. Det føles litt bortkastet etter min mening. Ja det er litt kjipt å ikke kunne spille bare fordi man ikke har internett - men er uansett kjipt å ha en karakter som man kun kan spille alene på. Spillet blir ikke like morsomt da.
Sitat av etse Vis innlegg
problemet er at i så fall måtte de gjort det som i diablo 2, med egne offline karakterer - som ikke hadde noen påvirkning mot multiplayer delen.

Det vil si, at om du hadde hatt en offline-karakter kunne du ikke spillt sammen med vennene dine på internett med denne. Det føles litt bortkastet etter min mening. Ja det er litt kjipt å ikke kunne spille bare fordi man ikke har internett - men er uansett kjipt å ha en karakter som man kun kan spille alene på. Spillet blir ikke like morsomt da.
Vis hele sitatet...
Apropo. Hvordan fungerer CO-OP egentlig? Spiller man videre på saven til en av deltakerne eller starter man en ny save? Eller er det noe helt annet?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Apropo. Hvordan fungerer CO-OP egentlig? Spiller man videre på saven til en av deltakerne eller starter man en ny save? Eller er det noe helt annet?
Vis hele sitatet...
Hvis du har gjort 2-3 quests og en venn inviterer deg til co-op og han nettopp laga en char, så vil du bli teleportert til starten og du får gjort de første questene på nytt, men du vil fortsatt ha samme level.

Kort versjon: Du joiner saven til de som inviterer.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Apropo. Hvordan fungerer CO-OP egentlig? Spiller man videre på saven til en av deltakerne eller starter man en ny save? Eller er det noe helt annet?
Vis hele sitatet...
Du har en karakter, denne er knyttet til en bestemt story. Når du lager en game kan du velge å fortsette fra siste checkpoint eller gå tilbake til en tidliggere del av storien og fortsette der.

Når du joiner en venn sitt game kan han ikke være kommet lengre enn deg i spillet. (Altså samme checkpoint eller tidliggere). Når dere gjør progress vil dette lagres hos begge to, slik at om du f.eks. i ditt game har fullført hele akt 1, og en venn bare er halveis - så kan du joine hans game og hjelpe han gjennom siste halvdel av akt 1 - og kun få penger, drops og experience. (drops er vesentlig bedre første gang du dreper bossen vel og merke). Når dere da kommer til akt 2 vil all progress også bli lagret på din karakter, slik at du kan fortsette der dere slapp og spille videre solo, eller med andre om det er ønskelig.
Sitat av etse Vis innlegg
Du har en karakter, denne er knyttet til en bestemt story. Når du lager en game kan du velge å fortsette fra siste checkpoint eller gå tilbake til en tidliggere del av storien og fortsette der.

Når du joiner en venn sitt game kan han ikke være kommet lengre enn deg i spillet. (Altså samme checkpoint eller tidliggere). Når dere gjør progress vil dette lagres hos begge to, slik at om du f.eks. i ditt game har fullført hele akt 1, og en venn bare er halveis - så kan du joine hans game og hjelpe han gjennom siste halvdel av akt 1 - og kun få penger, drops og experience. (drops er vesentlig bedre første gang du dreper bossen vel og merke). Når dere da kommer til akt 2 vil all progress også bli lagret på din karakter, slik at du kan fortsette der dere slapp og spille videre solo, eller med andre om det er ønskelig.
Vis hele sitatet...
For et genialt system! Jeg kan virkelig ikke se for meg noen bedre løsning.
The Nerdrager
Synest det er helt fantastisk Spesielt det at du kan gjøre oppdragene på nytt, slik du ikke kunne i Diablo II. Da du kun kunne gjøre mephisto om og om igjenn
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
Hehehehe. Da har du en overraskelse i vente. Normal mode er selvfølgelig enkelt, og med det i bakhodet, kan jeg legge til at jeg daua MANGE ganger selv på normal.

Jeg tror ikke det er så mange som har kommet til de høyere vanskelighetsgradene som klager på at det er for enkelt.

Nyt det mens du kan
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
Når du starter begynner vanskelighetsgraden på normal. Når du kjører gjennom spillet vil du gå opp en vanskelighetsgrad. Rekkefølgen: Normal, Nightmarish, Hell og Inferno. Inferno skal visstnok være i grenseland til umulig^^
Jaha, så de har altså fire vanskelighetsgrader i stedet for tre? Spennende. Jeg har med vilje unngått å lese om Diablo III for å få mest ut av opplevelsen. Jeg vil nok kanskje si jeg var Norges største D2-fan, så dette er stort.

I går rigget jeg opp Diablo på storskjermen, soundtracket i bakgrunn, hang opp gamle diablo II plakaten min og senket lyset. Leoric fikk smake.
The Nerdrager
Gameplay blir ikke så mye ødelagt av å lese opp da. Da er man bare mer forberedt Dersom du leser på story derimot, så blir jo litt av opplevelsen ødelagt.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
ja, det blir betraktelig vanskeliggere etterhvert. Og du kommer til å møte på mange store utfordringer. Og med mindre du hele tiden outlevler eller outgearer områdene du er i - så kommer du mest sansynlig til å dø flere ganger.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
Å gud det kommer til å bli INSANE vanskelig! Gled deg til Hell og Inferno Difficulty!!
Superlurker
merulz's Avatar
De første 12 nivåene i D3 kan sammenlignes med de første 12 meterne du løper i super mario bros 3. Hvis du faktisk klager på at dette er for lett har du en mindre hjerneskade. (Etter min mening vel å merke)
Da er det bare og få unger i seng, synke ned i behagelig stilling, og glemme alt som har med sosial liv og gjøre (med mindre man er på skype samtidig)

Diablo 3 CE er en farlig boks
Sist endret av zlinkey; 16. mai 2012 kl. 15:51.
Såpekoker av rang
Sitat av merulz Vis innlegg
De første 12 nivåene i D3 kan sammenlignes med de første 12 meterne du løper i super mario bros 3. Hvis du faktisk klager på at dette er for lett har du en mindre hjerneskade. (Etter min mening vel å merke)
Vis hele sitatet...
Meningen din bærer preg av en større hjerneskade. Etter min mening.
Sitat av merulz Vis innlegg
De første 12 nivåene i D3 kan sammenlignes med de første 12 meterne du løper i super mario bros 3. Hvis du faktisk klager på at dette er for lett har du en mindre hjerneskade. (Etter min mening vel å merke)
Vis hele sitatet...
Du ser vel at det du skriver er feil? Du mener vel -vanskelig-?

Sitat av Kimstah Vis innlegg
Når du starter begynner vanskelighetsgraden på normal. Når du kjører gjennom spillet vil du gå opp en vanskelighetsgrad. Rekkefølgen: Normal, Nightmarish, Hell og Inferno. Inferno skal visstnok være i grenseland til umulig^^
Vis hele sitatet...
Minner meg om første gang jeg spilte i fissure of woe i guild wars. Det var drittvanskelig. Tror meningen er at man skal spille sammen for å i det hele tatt ha en sjans. På noen få items ser man også "+damage to elites" noe jeg kan tenke meg kan er monstre man møter i inferno
Sist endret av Taurean; 16. mai 2012 kl. 17:17.
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
Er for øyeblikket på act 2 Nightmare, begynner å bli noe krevende til tider
Godt med smør
Sitat av Rayes Vis innlegg
Er for øyeblikket på act 2 Nightmare, begynner å bli noe krevende til tider
Vis hele sitatet...
Liker at gold droppet ble betraktelig bedre i nightmare.

Liker ikke at jeg døde 10x ganger nå på kort tidsperiode = begynde på normal med barbar!
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg syns det er i overkant enkelt. Blir spillet mer krevende etterhvert? Er riktignok bare lvl 12.
Vis hele sitatet...
Jeg begynte å daue en del rundt level 18. Demon Hunter.
så last ned demoen.

Apropo det med å dø litt som demon hunter lvl 18-19 ish, kjenner meg godt igjen, er i act 2, loker rundt på oasen :P
ble irritert utav kroppen min av en gjeng homser der, føler at demon hunteren ikke tåler noe særlig til trøkk as.

Noe som kan komme an litt på valget av kompanjong, wizard damen, gjemmer seg like mye som meg.
bruker 1 x 1-handed crossbow, noen som vet av en annen god setup i våpen? føler jo at to-hånds våpen blir waste of
time i kampene?

og forresten, hvor langt må vi komme oss som artisans før vi kan "lage" rare items?
Sist endret av frevev; 17. mai 2012 kl. 03:00.
Neutral Good
Mith's Avatar
Ang. vanskelighetsgrad så er normal mye mye lettere enn nightmare, det er laget slik at alle som gidder investere 10-15timer i spillet skal komme gjennom uten å rive seg i håret Selv har jeg igrunn bare kjørt på, er en level 47-48 wizzard helt i slutten i akt 3 på nightmare og det er til tider frustrerende mange dødsfall. En elite/champion/rarespawn/whatever kommer sjelden alene og det er disse som kommer til å drepe deg flest ganger. I tillegg virker det som om de har plukket med seg konseptet (fra diablo2) om at høyere vanskelighetsgrad = større maps og lengre avstander, noe som fører til at det er langt å gå og plass til mange flere fiender ettersom du kommer lenger og lenger ut i spillet. Ting tar tid og alt er overvaskende dyrt.
Sist endret av Mith; 17. mai 2012 kl. 03:03.
Sitat av frevev Vis innlegg
så last ned demoen.

Apropo det med å dø litt som demon hunter lvl 18-19 ish, kjenner meg godt igjen, er i act 2, loker rundt på oasen :P
ble irritert utav kroppen min av en gjeng homser der, føler at demon hunteren ikke tåler noe særlig til trøkk as.
Vis hele sitatet...
DH tåler ikke mye nei. Gjelder å holde seg på avstand. Level 25 as we speak.

De "ninja-blades'a" som second og exploding arrow som main er imba combo.

Vanish special pleier også å redde meg en del.
Sist endret av Source; 17. mai 2012 kl. 03:18.
Sitter akkurat nå på level 46 med en Monk, storkoser meg. Har og et par chars på level ~17. På tide med søvn snart, kanskje.
Noe intel om hvor lenge serverne skal være nede?
Jaja, da er serverene nede for denne dagen. Usikker på hvor lenge serverne er nede, bruker bare å legge meg da

Sitter nå selv på en 49 Barbarian i act 3 nightmare. Må si de Herald of Pestilence er ganske irriterende når du ikke kommer deg inntil dem. Generelt alle ranged vampiric folkene er harde også. Storkoses ellers! Var og hjalp en kompis i act 2 normal, skal si de ble oneshottet alle sammen. Deilig å se at det nytter å lvle Min lille oppdatering fra D3.
For de som fortsatt vil spille natten gjennom, så er det ca en time, ifølge en twittermelding.
Kilde: http://twitter.com/#!/blizzardcs
Noen som har noen formening om coop vs. alene? Hvordan blir fiendene skalert? Jeg har spillt endel nå med Monk (med ganske mye vitality) som semi-tank, og kameraten min kjører Wizard for DPS. Føler at det funker ganske bra, men vi har daua endel ganger i Nightmare allerede (akkurat drept Skeleton King)
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Sitat av bobbo Vis innlegg
Noen som har noen formening om coop vs. alene? Hvordan blir fiendene skalert? Jeg har spillt endel nå med Monk (med ganske mye vitality) som semi-tank, og kameraten min kjører Wizard for DPS. Føler at det funker ganske bra, men vi har daua endel ganger i Nightmare allerede (akkurat drept Skeleton King)
Vis hele sitatet...
Har spilt bare monk, jeg og en monk til og 2 witch doctor, gjorde det veldig bra sammen. Klarte å presse ut mye dps, og det dropper veldig mye rare på Nightmare med 4 stk, det går som det suser! Og bossene har 200k + i hp, så boss fightene tar gjerne 2-4 min
Har akkurat kjøpt Diablo 3 via battle.net Når jeg skal begynne nedlastingen så kommer det opp en melding som sier: The tracker is not responding.

Noen som har hvert borti den feilen?
Sitat av Kniltass Vis innlegg
Og bossene har 200k + i hp, så boss fightene tar gjerne 2-4 min
Vis hele sitatet...
Goddamn, bare i nightmare?? Da lurer jeg på hvordan det er i inferno .... !
Okey, noen sier til disse tiggerne om at de bare skal laste ned demoen. Hvor søren er denne demoen da..? :P
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Vistnok om du er logget inn på battle.net?
Nope. Står ingenting om noe Diablo greier på battle.net utenom "59,99€" for å kjøpe spillet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
nFF er feil plass å tigge etter keys. Tilbud og etterspørsel etter keys til diablo tre vil bli belønna med standardtariffen på tre dagers ferie om vi er i humør til det.
Vanskelig i nightmare sier dere?
bare vent til dere kommer på gell difficulety, da blir det vanskelig da!

spiller som demonhunter lvl 53, med en kompis som er wizard lvl 53, så det inneberer en del kiting ;p

akkurat ferdig med sisteboss op act I.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
noen som har møtt på tnoen "secret levels" ennå?, slik som
http://www.youtube.com/watch?v=IvRTJ...&feature=g-u-u
Inferno Act 2 Live Stream, noen dansker som vistnok har kommet lengst i verden.

http://www.twitch.tv/justw8

PS: De er nettopp ferdig med Act 2 bossen - fortsetter på act 3 om en halvtime.
Sist endret av voktern; 17. mai 2012 kl. 12:55.
Noen som føler seg truffet?

If Diablo 3 was a girl
Jeg har ikke fått lest så mye om det, har bare et spørsmål: hvordan er PVP på diablo? noe BG liknenes, world PVP, arena etc?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Freestyler Vis innlegg
Jeg har ikke fått lest så mye om det, har bare et spørsmål: hvordan er PVP på diablo? noe BG liknenes, world PVP, arena etc?
Vis hele sitatet...
PvP er ikke eksisterende i d3 atm, men kommer senere
Tenkte å begynne å spille så snart jeg får 500 spenn ledig til dette spillet.
Merkelig nok gadd jeg aldri å spille gjennom de tidligere, men gameplay og alt som er i 3eren ser dritgøy ut!
Kan si så mye som at desto lengre jeg kommer i spillet, desto gøyere er det. Har nå et godt utvalg av spells jeg kan bruke - og fiendene jeg møter i nightmare har virkelig tatt vanskelighetsgraden opp et steg. Ser frem til å prøve Hell - hvor jeg regner med å dø masse.
Vurderer og kjøpe dette, hmm... hvor kan jeg laste ned demoen?
Sist endret av Maniox; 17. mai 2012 kl. 15:49.
det er ingen demo bare last ned spillet og registrer deg så kan du spille til lvl 10
noen som er lvl 55+ barbar/monk, som kunne tenkt seg å hjulpet meg og en kompis med sisteboss på act 2, Hell difficulety?
Spørsmål: Når man spiller som wizard, har det noe å si om man bruker tryllestav eller f.eks et sverd? Skulle jo tro det var tryllestav som var the shit, men skjønner ikke helt hvordan det fungerer med beregning av damage..