Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  449 19571
"However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin."

Tipper med dette at blizzard starter final beta til fredag eller lørdag
Jeg kommer til å bruke omtrent en uke til å nå lvl 30 etter mine "beregninger"
Ganske så kjent med alliansen, så vet hvor det er effetkivt å lvl'e.
Veldig viktig at vi har noen i guildet til å powerlvl'e, da det er en PVP-server, og det trengs noen til å betale guild-kostnadene, lede raid og å generelt "være høyt lvl"
Intill vi får penger til å stifte guild, som blir når vi har 10 gull, om jeg ikke husker feil, så er det kjekt om alle har hverandre på friendsliste. Blir vel til å legge ut en mer fyldig oversikt over nick/rase.osv. når spillet kommer.

Ingen burde lage en char. før jeg og W1ggels har gitt ut klar beskjed om hvilken server det skal spilles på.
Hva hvis vi bare velger den første PVP serveren på lista da? trossalt kommer det 2 pvp og 2 pve servere i starten.

Når det gjelder gullet er ikke dette noe vi må ha... det er 10 gull for og skaffe en guild tabbard, dvs vi kan starte og klare oss uten en tabbard til vi har skaffa 10 gull.
Er enig med Classic_war der ja..
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
La nå lederne bestemme, det var tross alt de som startet dette nydelige eventyret (*smiske smiske*)
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
VI har nå flyttet ventriloserver, sorry at jeg ikke har sagt fra, men det gikk fort. Det er satt opp forskjellige channels for Ingame nå, slik at dverger snakker med dverger osv... Det vil også komme flere kanaler etterhvert, hvis noen ser en kanal vi burde hatt med, så si fra.

Her er:
Ip:213.158.233.43
Pass:Nlegends

Jo fler som kommer innpå jo bedre... :P

Btw: Meg og skaarj bestemmer som sagt server med en gang den kommer, når det gjelder gull og sånn så trenger vi bare 10 sølv for å starte guild. Jeg kommer ikke til å starte guildet med en gang, regner med jeg er på lvl 15 når jeg lager guildet. og da må jeg ha ni stykker fra guildet som må befinne seg i Ironforge nær meg. Dette er viktig.

Mvh
Kanskje legge til at det er versjon 2.1.2 av ventrilo vi bruker. Dvs den aller siste versjonen som er å finne.

Skal du lage clan til FB også? eller vente til spillet er ute for godt?
Sist endret av dMb; 7. januar 2005 kl. 00:05.
Blir det noen nFF guild på Amerikanske servere også? Tenkte om det var folk som bodde der borte eller noe. Selv har jeg beste kompisen min der borte, derfor vil jeg satse på amerikansk versjon.
Opprinnelig postet av dMb
Kanskje legge til at det er versjon 2.2 av ventrilo vi bruker. Dvs den aller siste versjonen som er å finne.

Skal du lage clan til FB også? eller vente til spillet er ute for godt?
Vis hele sitatet...

Eh denne guilden har i utgangs punktet vert til FB(les førstepost) og det blir ny påmelding når retail kommer
Opprinnelig postet av classic_war
Hva hvis vi bare velger den første PVP serveren på lista da? trossalt kommer det 2 pvp og 2 pve servere i starten.
Vis hele sitatet...
Nei.

Hvorfor?

Fordi, stor sjanse at den er enten High population, eller Low.
Vi skal spille på en med medium
Opprinnelig postet av skaarj
Nei.

Hvorfor?

Fordi, stor sjanse at den er enten High population, eller Low.
Vis hele sitatet...
Samme det, når det er to servere vil det sansyneligvis bli "high" på begge.
Det som skjer i nesten alle mmorpg er, på dagen er det low population på serverne og når kvelden faller på å folk slutter på jobb/skole begynner populationen og gå oppover til full.

Syntes guild lederne skulle velge en serveren med navn som er kult og helst lett å huske.
Opprinnelig postet av Karlsen
[B
Syntes guild lederne skulle velge en serveren med navn som er kult og helst lett å huske. [/b]
Vis hele sitatet...

Når det kommer til navn synes jeg personelig at det er det samme og at da population er viktigere, men the_rebel hadde et godt poeng der at det kom til og bli masse folk på begge.
Og, nye servere har bare low lvl char, hvor det blir ubalansert økonomi og dårlig utvalg på auction house. Kommer ikke på tale
Desutten, de serverne har ingen kule navn, bare "betaserver 1" og "pvpserver 1" f.eks
Nå er downloadingen startet.. Tipper betaen begynner iløpet av noen timer
Jeg finner ikke noe sted der jeg kan downloade ventrilo 2.1. jeg kommer meg ikke inn på serveren da.
wee.. sommerfugler i magen

edit: gikk jævlig tregt med den nedlastningen... noen som kan fyre opp på ftp eller liknende?
Sist endret av Unreal143; 7. januar 2005 kl. 22:39.
Opprinnelig postet av zionix
Jeg finner ikke noe sted der jeg kan downloade ventrilo 2.1. jeg kommer meg ikke inn på serveren da.
Vis hele sitatet...
skjekk nyhets siden(link i første post)

edit: siden jeg er i så godt humør så poster jeg link her nyhets side: http://effect.no-ip.info/northernleg...news/show_news

og ventrilo 2.1.4:
http://www.le-freaks-ot.de/down/vent...ndows-i386.exe
Sist endret av classic_war; 8. januar 2005 kl. 00:04.
Opprinnelig postet av Unreal143
edit: gikk jævlig tregt med den nedlastningen... noen som kan fyre opp på ftp eller liknende?
Vis hele sitatet...
hvis det fremdeles går sakte kan du jo skjekke ut denne siden: http://www.wowtorrents.de.vu/
Neida... ble fart på den i natt

Har hørt betaen begynner på mandag.. noen som kan konstantere dette?
Opprinnelig postet av Unreal143
Har hørt betaen begynner på mandag.. noen som kan konstantere dette?
Vis hele sitatet...
Ser sånn ut nå ja, siden det ikke har kommet noen FB ennå ville jeg tro at den kommer i morgen eller på mandag.

Men så kommer jo blizzard sin måte og regne tid på...
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
UNreal143: Hvor har du hørt det fra?
Jeg tror forresten ikke at blizzard ønsker at serverne skal bli voldtatt av 15000(??) stk som vil inn på en gang, og samtidig registrere seg. Derfor tipper jeg at mellom nå og kl 20 ikveld kommer betaen. For det er før alle har fått lastet ned slik at de kan porsjonere ut loaden.
Bare min tanke da
Wiggles: Står i guild-message at den vil starte da

Tanken din hørtes forbausende logisk ut, men da skulle vel dem ha planlagt det slik at serverene var oppe allerede i natt da dem første fikk lastet det ned?
Jippi, digg at betaen er rett rundt hjørnet!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Unreal143: Neida, for det er mange uforutsette problemer som kan dukke opp når det blir så evig høy trafikk for å skaffe seg downloaderen. Så derfor tror jeg de satser på å ha høy beredskap for å få sørget for at downloaderen kommer ut til alle. Og når da trafikken begynner å dabbe litt av så setter de i gang med siste konfig av serverne.

btw: Wow-europe er nede... men ikke en.wow-europe.com
Sist endret av Wiggles; 8. januar 2005 kl. 12:54.
så du tror den kommer iløpet av dagen da?
fordi for mange kan det ta minst 1 og en halv dag liksom..
Jeg kommer meg inn på begge.

og en ... til effect
http://forum.hardware.no/index.php?s...ic=357026&st=0
Har nesten vert konstant 40 stk innpå siden tråden vart startet igår.. Koker nesten over der

edit: den en europeiske sida er nede nå, torrentserverene også
Å der var www.wow-europe.com nede og det samme gjelder for http://en.wow-europe.com/



edit: min post 100 i en thred om WoW hehe
Pussig, kanskje det skjer noe nå?
Neh, tor ikke det kommer ennå. Siden har vært ganske mye nede i det siste. Men det er sikkert ikke umulig. Hadde vært veldig gøy om det hadde kommet nå da. Downloaderen ble jo lagt ut i går.
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg tipper den kommer rundt midnatt, jeg for min del.
Men jeg skulle ønske Blizzard kunne få rævva i gir og få igang Final Beta.

(Litt mye søppelsnakk her igjen nå kansje?)
Kan ikke dere slutte og snakke om tull her? Hold dere til ting om guilden. Posting her skal nesten være unødvendig nå som all info ligger i førstetråd av Wiggles.
Opprinnelig postet av Effect
Kan ikke dere slutte og snakke om tull her? Hold dere til ting om guilden. Posting her skal nesten være unødvendig nå som all info ligger i førstetråd av Wiggles.
Vis hele sitatet...
Nja Wiggles har ikke oppdatert om internett sidene er nede eller ikke.
å om internett sidene er oppe eller nede kan bety at det snart skjer noe, jeg tror det skjer noe ganske snart( rundt 00:00 - 01:00) bakrund for og tro dette er at sidene har vert veldig mye oppe og nede og det kan bety at de driver med updates på serverene sine
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Du skjønner det at hvis jeg skulle komme med oppdatering hver gang sidene gikk opp og ned så måtte jeg ha laget en post hvert tiende minutt. Derfor jeg heller venter til vi har the real thing ute.

Så til resten av folket, hvis denne tråd blir stengt "so help me god" da blir det frem med bjærkeriset.

Ja, sidene hopper opp og ned. Greit nok det, men ingen ny info etter en nedeperiode, så altså ingenting å rapportere. Så mitt råd er, folk tar det litt rolig med postingen i tråden og så ber vi en stille bønn om at WoW kommer før kl 24 i natt. Jeg vil komme med en oppdatering med en gang jeg ser at registreringen begynner.. Ingen vits i å informere meg om at sidene er nede, det får jeg med meg selv. Ikke glem at jeg gleder meg like mye, om ikke mer, til wow kommer som dere.
Siden wiggles ikke har posetet noe nytt eller oppdatert første post så gir jeg litt nyheter:


Final Beta Update
Thundgot, 08/01/2005
Our technical teams are currently working around the clock to finalize the preparations for the start of the European Final Beta Test. We ask you to bear with us until the servers are ready to be opened. Stay tuned for updates on this website. We are sorry for the inconvenience and thank you for your patience.
<lekeadmin>
classic_war, hørte du ikke hva jeg sa? Drit i og snakk om betaen her! Dette er en tråd om GUILDEN ikke WoW beta! Skjerp deg gutt.
</lekeadmin>
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
WOW beta er nå ute!!! Det betyr at ALLE skal lage sin egen account nuh! Fra nå av og utover kan folk begynne å lage accounts. Server blir annonsert i denne posten så snart jeg har skaffet meg account og kan oppdatere!!
JAAA!!! Jessda, endelig dette har vi ventet på!
da var den første engelske pvp serveren oppe.. kom på den da gutta

edit: kom på EN Final Beta 5
Sist endret av Unreal143; 9. januar 2005 kl. 02:42.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Vi holder til på ENgelsk PvP server nr 6!
Må bare få gjort særemnet ferdig, så ser jeg dere online

Have fun imens

edit: serverene er nede

Sist endret av FotSopp; 9. januar 2005 kl. 09:50.
hmm skaarj sier nr server nr 7
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
OKay, er ikke dette et fint lite kaos å våkne til... -Nei!!
Anyways, vi holder oss til server nr seks. Dropp det andre sier,


PvP SERVER NR 6 FOLKENS

Hvis du spiller på en annen så er du ikke med i guildet enkelt og greit.
hehe.. ikke at jeg er med i guildet, men er en god del folk som skulle være med i guildet som er på 7-eren.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Vel, igår informerte jeg over ventrilo OG oppdaterte nFF OG oppdaterte topic på irc, der jeg sa at vi holdt til på server nr 6.
Hvis folk heller vil spille på server 7 så værsågod. Spill i vei. Det går an å reqruite ingame også.

Wiggles out -_-
Ingen server er oppe ennå. Kommer nok til å ta en god stund før den kommer opp igjen.

The_Rebel
Jeg tror nok dem vil poppe opp nå når som helst... Siden den eneste serveren som var oppe, ble stengt ( ikke crash )
Blizzard sa de skulle ha 4 servere ved launch av FB og hvordan skal vi spille nr 6 eller 7 da?!?!