Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5761 1406262
Sitat av wargen Vis innlegg
Hadde bilen stått i P-huset ville da alle vinduer rundt stedet vært blåst ut? Kan tenke meg store skader på regjeringsbygget men ikke all skaden på andre bygg flere kvartaler unna.
Vis hele sitatet...
Nå snakker jeg om mulig fremtidig detonering under rettsmøtet i Tinghuset. Ibsen P-hus ligger under tinghuset.

Utenfor R4 må Crafteren ha stått på gata ja.
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 19:03.
Kall meg en kjerring, men jeg felte en del tårer da jeg hørte om alle som døde på den øya. Jeg kjente ingen som omkom, og det gjorde heller ingen av mine venner... Men dette er likevel helt for jævlig.

Ironisk at jeg var i NYC akkurat da det skjedde. Jeg våknet opp til det jeg anser som en av de tristeste dagene i mitt liv.

Jeg håper denne mannen får sin rettmessige straff. Ingen fortjener å dø, ikke engang ABB. Selv om han drepte så mange 22/07, så gir det oss ikke grunn til å være barbarer. Klart vi vil rive ballene av drittsekken og svi ræva av han i kokende olje, men hvorfor skal vi synke til samme nivå?
Etter å ha lest litt av manifestet så skjønner jeg litt av hatet Breivik hadde bygget opp men det retferdiggjør selvfølgelig ikke denne grusome handlingen.
Tror derfor det er vikti at folk får utrykke seg i media istedenfor å bli knebla for da kommer hatet?
En må respektere yttringer på både høyre og venstresiden selv om de ligger langt ute.
Eit åpent sammfunn snakker alle om men når noen ikke får ut de de ønsker så ser vi hva dette kan føre til:-(
Pressen i dag består stort sett av folk på venstresiden og Breivik fikk aldri publisert innlegg han sente ut. Tror derfor han følte seg utstøtt av sammfunnet og da gikk egne veier?
Det som vil drepe han er isolasjon, ingen kontakt med andre, ingen intervjuer altså ingen oppmerksomhet og ingen mulighet for å spre budskapet sitt. Lås han bort i 24 timers isolasjon og gi han mat 1 gang om dagen gjennom døren.
Valget sto jo mellom at uskyldige barn fortsetter å bli blåst vekk, eller om politiet utsetter seg selv for en potensielt farlig og uoversiktlig situasjon for å få raskest mulig slutt på det. De er tross alt trent for det, og har som jobb å utsette seg selv for risiko. Enhver nøling i den situasjonen er graverende og kritikkverdig!! Å vente for å få full oversikt eller hva det er de har gjort er utilgivelig. De er trent til å håndtere slike situasjoner. Oversikt skaffer de seg mens de jobber og mens de angriper situasjonen. Absolutt alt er verre enn å ikke gripe inn med en gang.
Sitat av Jotun Vis innlegg
Nå snakker jeg om mulig fremtidig detonering under rettsmøtet i Tinghuset. Ibsen P-hus ligger under tinghuset.

Utenfor R4 må Crafteren ha stått på gata ja.
Vis hele sitatet...
Hmm, mulig jeg har forstått feil men var ikke all dreping/bombing rettet direkte mot Arbeiderpartiet? Grunnet innvandring til Norge og multikulturisme? Ville vært veldig rart viss han ville fjærne all politikk?
Lurer på hva han gjorde på gården ved halv 2 tiden dagen før attentatet, hadde han bilen der? Noen som har lest noe om det?
Fertilizer PP woven bags purchased
I was unable to find a supplier of this product in my country. I therefore ordered 60 units of
large plastic bags able to contain 50 kg content (woven polypropylene, waterproof and
robust fertilizer type bags, excellent for storage and transportation of chems). Chinese
supplier found through Alibaba.com, cost: 50 USD for bags + 290 USD for EMS shipping
courier. Paid by Western Union.
Cover story; I contacted 30 companies, a majority of them located in China and explained
that I was planning to order 200 000 units per year with intent for distribution in
Scandinavia. In this context I wanted to order 60 units for testing.
I don’t like lying, but I know from experience that you need a story like this if you want to
prevent being ignored. These companies usually just ignore small purchases/inquiries.
I received the 60 units shortly after and they are optimal for their intended use.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke sett han har beskrevet avvik fra denne planen:
Total weight of ANALFO, 18 bags = 900kg + 50kg ANALNM (inner charge) + 130kg (1 person +
gear) + 80kg (mini MC) = 1160kg. The max carrying capacity of Volkswagen Crafter is 1340kg but
it's safer to leave a certain safety margin, just in case.
Vis hele sitatet...
Fertilizer-bag'ene finnes det drøssevis av fra Kina, et eksempel:
http://www.alibaba.com/product-gs/45...showimage.html

Sitat av YvesS Vis innlegg
Lurer på hva han gjorde på gården ved halv 2 tiden dagen før attentatet, hadde han bilen der? Noen som har lest noe om det?
Vis hele sitatet...
Er dette bekreftet noe sted?

Sitat av wargen Vis innlegg
Hmm, mulig jeg har forstått feil men var ikke all dreping/bombing rettet direkte mot Arbeiderpartiet? Grunnet innvandring til Norge og multikulturisme? Ville vært veldig rart viss han ville fjærne all politikk?
Vis hele sitatet...
Ved å ta tinghuset på mandag, vil han ta "alt" av journalister, som i hans øyne i det store og hele i Norge er "kulturmarxister".
Dagbladet: I morgen klokka 13 står Anders Behring Breivik ansikt til ansikt med en dommer for første gang etter terrorangrepet han gjennomførte i regjeringskvartalet i Oslo og på AUFs sommerleir på Utøya.

Rettslokalet i Oslo tingrett kommer til å være stappfullt av norsk og internasjonal presse.
Vis hele sitatet...
ABB er kynisk, kald og ytterst beregnende. Ingen grunn til å ta lett på hva han har uttenkt.
Sist endret av Jotun; 24. juli 2011 kl. 19:18.
Sitat av thomjak Vis innlegg
Det som vil drepe han er isolasjon, ingen kontakt med andre, ingen intervjuer altså ingen oppmerksomhet og ingen mulighet for å spre budskapet sitt. Lås han bort i 24 timers isolasjon og gi han mat 1 gang om dagen gjennom døren.
Vis hele sitatet...
Er det slik vi vil ha det i Norge da? Skal ikke en tilbake til sammfunnet lenger?
Er det åpent i morgen for de som vil komme til rettsalen? Hadde vært intressant å møtt opp..
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Er det åpent i morgen for de som vil komme til rettsalen? Hadde vært intressant å møtt opp..
Vis hele sitatet...
Hadde holdt meg langt unna sentrum imorgen...
Sitat av bo1e Vis innlegg
Valget sto jo mellom at uskyldige barn fortsetter å bli blåst vekk, eller om politiet utsetter seg selv for en potensielt farlig og uoversiktlig situasjon for å få raskest mulig slutt på det. De er tross alt trent for det, og har som jobb å utsette seg selv for risiko. Enhver nøling i den situasjonen er graverende og kritikkverdig!! Å vente for å få full oversikt eller hva det er de har gjort er utilgivelig. De er trent til å håndtere slike situasjoner. Oversikt skaffer de seg mens de jobber og mens de angriper situasjonen. Absolutt alt er verre enn å ikke gripe inn med en gang.
Vis hele sitatet...
Men om den eventuelle eksplosjonen vil ta ut alt av politi, foreløpig overlevende ungdommer og gjerningsmannen, forstår jeg at de avventet. Og jeg ser ikke for meg at de sto og glodde i vannkanten. Som nevnt over her var det f.eks. en båt som skulle sjøsettes fra henger på land.

I tillegg ville det vel være overilt å sende alle over i en båt på åpent vann, rett mot en som potensielt sto skjult i busker med ukjent våpen, som tok dem alle ut. For å male et litt svart-hvitt bilde

edit: språkvask
Sist endret av upside; 24. juli 2011 kl. 19:21.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Er det åpent i morgen for de som vil komme til rettsalen? Hadde vært intressant å møtt opp..
Vis hele sitatet...
Hva tror du? Dette er ikke USA, og det er sikkert et par hundre tusen personer som har lyst til å ta livet av ham.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av bo1e Vis innlegg
Valget sto jo mellom at uskyldige barn fortsetter å bli blåst vekk, eller om politiet utsetter seg selv for en potensielt farlig og uoversiktlig situasjon for å få raskest mulig slutt på det. De er tross alt trent for det, og har som jobb å utsette seg selv for risiko. Enhver nøling i den situasjonen er graverende og kritikkverdig!! Å vente for å få full oversikt eller hva det er de har gjort er utilgivelig. De er trent til å håndtere slike situasjoner. Oversikt skaffer de seg mens de jobber og mens de angriper situasjonen. Absolutt alt er verre enn å ikke gripe inn med en gang.
Vis hele sitatet...

Komplett enig, Det er derers jobb å gå i første linje og dø hvis og når nødvendig!!!!!

Selvfølgelig prøver en å unngå det maksimalt, Beredskapstroppen er der for å beskytte norsk befolkning og norske systemer.

Sykt at de ikke hadde helikopter, og da ha en sniper eller gunner som kunne ha drept eller evt. nøytralisert ABB??
Dramatisk sammensatt den greia på Tv2, kjenner det godt i mitt norske hjerte at man er såret.
Sitat av Breiflabben Vis innlegg
Er det slik vi vil ha det i Norge da? Skal ikke en tilbake til sammfunnet lenger?
Vis hele sitatet...
Hyklekoret lenge leve.
Sitat av thomjak Vis innlegg
Det som vil drepe han er isolasjon, ingen kontakt med andre, ingen intervjuer altså ingen oppmerksomhet og ingen mulighet for å spre budskapet sitt. Lås han bort i 24 timers isolasjon og gi han mat 1 gang om dagen gjennom døren.
Vis hele sitatet...
Han har skrevet et manifest på 1500 sider, som er lett tilgjengelig for alle sprø folk der ute i verden. De som måtte støtte hans syn og handlinger blir ikke "lært opp til hat" på den måten. Å late som om dette ikke skjedde er mye verre, og å la det være mediefokus på slikt mener jeg er viktig. Det er ikke få som har sterke nasjonalistiske meninger (og mener makt kan være viktig om nødvendig). Selv på "vanlige" forum og nettaviskommentarer ser man ganske ekstreme meninger om innvandring og "drittpartiet AP". Disse blir neppe inspirert av Breivik, men det sier litt om hvor vanlig den typen meninger er (selv om de ønsker å bruke ulike midler).
Sist endret av Voreah; 24. juli 2011 kl. 19:25.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Komplett enig, Det er derers jobb å gå i første linje og dø hvis og når nødvendig!!!!!

Selvfølgelig prøver en å unngå det maksimalt, Beredskapstroppen er der for å beskytte norsk befolkning og norske systemer.

Sykt at de ikke hadde helikopter, og da ha en sniper eller gunner som kunne ha drept eller evt. nøytralisert ABB??
Vis hele sitatet...
For alt de visste kunne han ha hatt flere bomber på øya som kunne drept dem alle, inkludert alle ungdommene. Du har tydeligvis ikke det minste peiling på hvordan politiaksjoner foregår. Det er ikke bare å løpe inn og skyte.
Sist endret av nikons; 24. juli 2011 kl. 19:23.
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Kall meg en kjerring, men jeg felte en del tårer da jeg hørte om alle som døde på den øya. Jeg kjente ingen som omkom, og det gjorde heller ingen av mine venner... Men dette er likevel helt for jævlig.

Ironisk at jeg var i NYC akkurat da det skjedde. Jeg våknet opp til det jeg anser som en av de tristeste dagene i mitt liv.

Jeg håper denne mannen får sin rettmessige straff. Ingen fortjener å dø, ikke engang ABB. Selv om han drepte så mange 22/07, så gir det oss ikke grunn til å være barbarer. Klart vi vil rive ballene av drittsekken og svi ræva av han i kokende olje, men hvorfor skal vi synke til samme nivå?
Vis hele sitatet...
Du er ei kjerring. Han fortjener ikke dø? Synke til hans nivå? FUCK THAT. Jeg synker mer enn gjerne til hans nivå for å se han dø en smertefull død. Jeg personlig liker absolutt ikke tanken på at han antageligvis blir sittende på ei celle med TV, PS3, få servert frokost, middag og kvelds. Spille pingpong på ettermiddagene... Åååånei du..
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Du er ei kjerring. Han fortjener ikke dø? Synke til hans nivå? FUCK THAT. Jeg synker mer enn gjerne til hans nivå for å se han dø en smertefull død. Jeg personlig liker absolutt ikke tanken på at han antageligvis blir sittende på ei celle med TV, PS3, få servert frokost, middag og kvelds. Spille pingpong på ettermiddagene... Åååånei du..
Vis hele sitatet...
Du er en idiot. Han kommer til å sitte i isolasjon for at de andre fangene ikke skal drepe ham. Dødsstraff er å slippe lett unna, og det er bare barbarisk.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Du er ei kjerring. Han fortjener ikke dø? Synke til hans nivå? FUCK THAT. Jeg synker mer enn gjerne til hans nivå for å se han dø en smertefull død. Jeg personlig liker absolutt ikke tanken på at han antageligvis blir sittende på ei celle med TV, PS3, få servert frokost, middag og kvelds. Spille pingpong på ettermiddagene... Åååånei du..
Vis hele sitatet...
Hva tror du han kommer til å gjøre hvis han kommer ut? Få seg en jobb? Han kommer aldri til å stable seg på beina uanse hvis han kommer ut. Det er blir drittkjipt for han å komme ut av fengsel.
Noen som ser på TV2 Nyhetskanalen? Det blir sitert flere sider fra boken hans samtidig som det er en liten filmsnutt mellom hvert sitat. Det er jo nettopp dette ABB vil? TV2 sender budskapet hans med glans!
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Komplett enig, Det er derers jobb å gå i første linje og dø hvis og når nødvendig!!!!!

Selvfølgelig prøver en å unngå det maksimalt, Beredskapstroppen er der for å beskytte norsk befolkning og norske systemer.

Sykt at de ikke hadde helikopter, og da ha en sniper eller gunner som kunne ha drept eller evt. nøytralisert ABB??
Vis hele sitatet...
Det finnes ikke et apparat i norge for å beskytte det norske folk mot slike ting som dette. Det finnes ikke et apparat i norge for å beskytte det norske folk omtrent i det hele tatt. Politiet har ikke kapasitet til annet enn det de har på papiret fra før og knapt nok det. Skjer det noe med deg og du ringer politiet for å få hjelp så får du beskjed om at de har ikke kapasitet til det. Skjer det noe alvorlig og politiet MÅ rykke ut så kommer de så seint at de nesten like gjerne kunne latt vær å komme i det hele tatt. Sånn er det bare.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Du er ei kjerring. Han fortjener ikke dø? Synke til hans nivå? FUCK THAT. Jeg synker mer enn gjerne til hans nivå for å se han dø en smertefull død. Jeg personlig liker absolutt ikke tanken på at han antageligvis blir sittende på ei celle med TV, PS3, få servert frokost, middag og kvelds. Spille pingpong på ettermiddagene... Åååånei du..
Vis hele sitatet...
Ja du stiller i samme klasse som Breivik.
Er jo eit hat han har og du og mange flere kommer med samme lekse tilbake:-(
Kommer aldri til å bli fred her da desverre!
Unnskyld meg men lurer på en ting, går det ann og dømme anders til døden med tanke på krigsrett samme som landsforæderi? Eller ble dette avskaffet etter Quisling?
Sitat av Jotun Vis innlegg
Er dette bekreftet noe sted?
Vis hele sitatet...
En lokal taxisjåfør plukket han opp rett etter klokken 1300 på togstasjonen og ble da kjørt til gården.
I hensyn til etterforskningen, regner jeg med det blir ett lukket fengslingsmøte.

Han får forvaring og kommer aldri ut igjen.
Sitat av Randompope Vis innlegg
Unnskyld meg men lurer på en ting, går det ann og dømme anders til døden med tanke på krigsrett samme som landsforæderi? Eller ble dette avskaffet etter Quisling?
Vis hele sitatet...
Avskaffet ja.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Er det åpent i morgen for de som vil komme til rettsalen? Hadde vært intressant å møtt opp..
Vis hele sitatet...
Det er enda ikke tatt stilling til det.
Sitat av Randompope Vis innlegg
Unnskyld meg men lurer på en ting, går det ann og dømme anders til døden med tanke på krigsrett samme som landsforæderi? Eller ble dette avskaffet etter Quisling?
Vis hele sitatet...
Dødsstraff ble totalt avskaffet i Norge i 1978 mener jeg.
han kan ikke bli stilt for krigsrett, da han ikke er i, har hatt noe med militær å gjøre.
Sitat av bo1e Vis innlegg
Avskaffet ja.
Vis hele sitatet...
Så det er ikke noen mulighet på dødstraff? Bare isolasjon resten av livet?
Sist endret av Randompope; 24. juli 2011 kl. 19:30.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Hva tror du han kommer til å gjøre hvis han kommer ut? Få seg en jobb? Han kommer aldri til å stable seg på beina uanse hvis han kommer ut. Det er blir drittkjipt for han å komme ut av fengsel.
Vis hele sitatet...
Han skriver selv i boken at han er ekstremt sterk psykisk, men at oppstyret rundt handlingene hans + media kan gi han problemer med det mentale.

Han var jo forberedt på å sitte inne, han får videre budskapet sitt så lenge han lever. Folk vil etterhvert gjøre intervjuer med han akkurat slik som med seriemorderne som sitter sperret inne i USA får eller Lasermannen.

Dere er noen forbaska sosialistvrak av noen sprelledåser som ikke vil inse at han heller vil være levende enn død. Selv ABB frykter døden..
Sitat av Randompope Vis innlegg
Så det er ikke noen mulighet på dødstraff? Vare isolasjon resten av livet?
Vis hele sitatet...
Max forvaring er 21 år. Forvaring kan forlenges med 5 år av gangen hvis gjerningsmann ikke regnes som skikket til å være i det offentlige rom.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Max forvaring er 21 år. Forvaring kan forlenges med 5 år av gangen hvis gjerningsmann ikke regnes som skikket til å være i det offentlige rom.
Vis hele sitatet...
Hmm okai okai, tenkte på at han kan bli behandla som Toska? Med tanke på at ingen vil at noen av dem skal komme ut? Eller tar jeg helt feil? Sammenligner ikke de altså bare så dere skjønner det.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Er det åpent i morgen for de som vil komme til rettsalen? Hadde vært intressant å møtt opp..
Vis hele sitatet...
Du kan banne på at rettsmøtet imorgen vil foregå for lukkede dører, etter begjæring fra Politiet.
Sterk den Maria Mena låta med film
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av nikons Vis innlegg
For alt de visste kunne han ha hatt flere bomber på øya som kunne drept dem alle, inkludert alle ungdommene. Du har tydeligvis ikke det minste peiling på hvordan politiaksjoner foregår. Det er ikke bare å løpe inn og skyte.
Vis hele sitatet...

Peiling?! De kunne for h?#$/te ta og sende rundt helikoptere rundt øya..
Hadde det distrahert ham? Hadde det skremt ungdommene ytterligere??
Ville helikoptre ha gjort aABB enda sinnere? eLLER ville det ha sendt et i allefall liiite håp til de stakkars ungdommene?
Det vet egentlig ingen.

Peiling, du. Si meg har du erfaring fra Forsvaret eller?
Kjensgjerning at helikoptere hadde også hatt muligheten til å yte passiv støtte til ungdommene, f.eks taue dem opp eller evt sette ut små båter.
Sitat av YvesS Vis innlegg
Lurer på hva han gjorde på gården ved halv 2 tiden dagen før attentatet, hadde han bilen der? Noen som har lest noe om det?
Vis hele sitatet...
Boka har noen hopp:

Tuesday July 19 - Day 79:
...
Go to bed 18.30
Wednesday July 20 - Day 80: Wake up at 02.30. Start downloading movie at 02.30,
05.30 Eat + pack,
...
Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotel
Friday July 22 - Day 82...

Hvordan kan "downloading movie" passe inn?
Noe han skulle se torsdag? Muligens ikke Sex in the City 2.
Uploading ville rimet bedre, men et par dager tidlig.
Sist endret av gastau; 24. juli 2011 kl. 19:35.
Jeg lurer på hvem som blir dommer i denne saken
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Peiling?! De kunne for h?#$/te ta og sende rundt helikoptere rundt øya..
Hadde det distrahert ham? Hadde det skremt ungdommene ytterligere??
Ville helikoptre ha gjort aABB enda sinnere? eLLER ville det ha sendt et i allefall liiite håp til de stakkars ungdommene?
Det vet egentlig ingen.

Peiling, du. Si meg har du erfaring fra Forsvaret eller?
Kjensgjerning at helikoptere hadde også hatt muligheten til å yte passiv støtte til ungdommene, f.eks taue dem opp eller evt sette ut små båter.
Vis hele sitatet...
Og når ABB skyter på helikopteret helt til enten piloten dauer eller motoren streiker pga. kuler, hva skal de da gjøre?

Tenk litt da..
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Peiling?! De kunne for h?#$/te ta og sende rundt helikoptere rundt øya..
Hadde det distrahert ham? Hadde det skremt ungdommene ytterligere??
Ville helikoptre ha gjort aABB enda sinnere? eLLER ville det ha sendt et i allefall liiite håp til de stakkars ungdommene?
Det vet egentlig ingen.

Peiling, du. Si meg har du erfaring fra Forsvaret eller?
Kjensgjerning at helikoptere hadde også hatt muligheten til å yte passiv støtte til ungdommene, f.eks taue dem opp eller evt sette ut små båter.
Vis hele sitatet...
Det var for dårlig vær til at de kunne sende helikoptre. og hva er poenget hvis han bare skyter dem ned?
Sitat av gastau Vis innlegg
Boka har noen hopp:

Tuesday July 19 - Day 79:
...
Go to bed 18.30
Wednesday July 20 - Day 80: Wake up at 02.30. Start downloading movie at 02.30,
05.30 Eat + pack,
...
Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotel
Friday July 22 - Day 82...

Hvordan kan "downloading movie" passe inn?
Noe han skulle se torsdag? Muligens ikke Sex in the City 2.
Uploading ville rimet bedre, men et par dager tidlig.
Vis hele sitatet...
Han våknet nok bare tre timer for tidlig i forhold til plan, og måtte ha noe å fordrive tiden med.
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Du er ei kjerring. Han fortjener ikke dø? Synke til hans nivå? FUCK THAT. Jeg synker mer enn gjerne til hans nivå for å se han dø en smertefull død. Jeg personlig liker absolutt ikke tanken på at han antageligvis blir sittende på ei celle med TV, PS3, få servert frokost, middag og kvelds. Spille pingpong på ettermiddagene... Åååånei du..
Vis hele sitatet...
Hva søren får deg til å tro at han får spesialbehandling i fengsel? Du må ha helt skrudde formeninger om hvordan terrorister blir tatt hånd om.

Hadde Norge stort sett bare bestått av sånne typer som deg, tror jeg neppe Norge ville vært en så hyggelig plass å leve. Heia destruktiv tankegang.
"Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotel" .. Jeg skjønner ikke den helt, dro han da først på gården ved 13.00 tiden og så dro han deretter til Kautokeino? Uansett så tar det ikke 11 timer dit med bil som noen skrev tidligere. Mye som skurrer.
Jeg har ellers bemerket en mulig feil i tidsskjemaet hans:

Tuesday July 19 - Day 79:
... Pack and load gear during day,
Go to sleep at 22.00

06.30 - drive 1 Small, there 10.00
train back (11.00), there 14.00, taxi, there 14.30
drive 2. (there 17.00)
Check area.
Go to bed 18.30
Wednesday July 20 - Day 80: Wake up at 02.30.

Han hopper over en dag der... Wednesday begynner egentlig 06.30 fem linjer i forveien?
Så det han oppgir som Wednesday er egentlig Thursday...
Vis hele sitatet...
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg

Dere er noen forbaska sosialistvrak av noen sprelledåser som ikke vil inse at han heller vil være levende enn død. Selv ABB frykter døden..
Vis hele sitatet...
Skyt han selv.
Sitat av YvesS Vis innlegg
"Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotel" .. Jeg skjønner ikke den helt, dro han da først på gården ved 13.00 tiden og så dro han deretter til Kautokeino? Uansett så tar det ikke 11 timer dit med bil som noen skrev tidligere. Mye som skurrer.
Vis hele sitatet...
Den er kommentert før... kautokeino-turen er formodentlig bare et skalkeskjul i tilfelle aksjonen mislykkes fullstendig, og han trenger alibi e.l.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Kunitsyn Vis innlegg
Og når ABB skyter på helikopteret helt til enten piloten dauer eller motoren streiker pga. kuler, hva skal de da gjøre?

Tenk litt da..
Vis hele sitatet...
Ehhhhh, serr, kulene til ABB går IKKKKE så lett gjennom Bellcockpiten kan jeg love deg. Skytter i døra har full rustning og massivt bedre skytetrening enn ABB.

Greit - jeg skjønner at du mener at jeg kunne ha roa meg litt ned i innlegget.
MEN; man tar det forsiktig i f.eks kompliserte antiterror-operasjoner i Afghanistan der det er få sivile å ta hensyn til.
HER er det en gal psyko som tar livet av ungdommer, dessuten er han relativt sett ikke farlig for Deltaoperatører; ergo skyt eller nøytraliser!!!
Sitat av YvesS Vis innlegg
"Thursday July 21 - Day 81: Drive 11 hours straight to Kautokeino, sort out cheap hotel" .. Jeg skjønner ikke den helt, dro han da først på gården ved 13.00 tiden og så dro han deretter til Kautokeino? Uansett så tar det ikke 11 timer dit med bil som noen skrev tidligere. Mye som skurrer.
Vis hele sitatet...
Drosjesjåfør fortalte en historie på TV2 isted om at han kjørte ABB fra Rena og opp til gården sin på torsdag. Han snakket også om at han hadde vært til frisøren i Rena på Onsdag. Altså har han ikke vært i Kautokeino som det står i loggen.
Informasjon om denne tråden: Vi har valgt å kjøre en mer passiv modereringsstil når det gjelder denne hendelsen, men nå begynner ting å gå litt over styr. Vi varsler at denne tråden kommer til å bli stengt om en dag eller to ettersom den har syltet ned i "chatting" og et evig sammensurium av ulike emner. Dere som har emner dere fortsatt ønsker å diskutere som er relatert til dette kan lage dere en egen tråd som er litt mer avgrenset til ett emne.

"Internett-detektiver": Vær snill å tenk dere om et par ganger før dere legger ut informasjon om mennesker som dere "tror" kan ha noe med denne saken å gjøre. Tro kan dere gjøre i kirken, som de sier. Dere hadde ikke likt det hvis andre la ut deres navn og på syltynnt grunnlag insinuerte at dere hadde noe med denne saken å gjøre...
Tråden er nå stengt. Dette er på ingen måte for å stoppe diskusjon om emnet eller å bedrive sensur, men for å føre til en ryddigere og mer strukturert debatt. Dere som ønsker å diskutere videre kan lage nye tråder som er mer avgrenset til et konkret emne per tråd.