Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  386 23057
Sitat av Rellativ
Han spurte jo indirekte om invite. Han prøvde å oppnå å få invite, og du gikk på den.
Uansett så svarte ikke du på spørsmålet hans.
han spurte om han kunne slippe unna.. Da kunne du svart: Du kan sende folk som meg pm, og spørre direkte, da slipper du å vente så lenge.
Vis hele sitatet...
Jeg svarte at han kunne få invite, regner med at fyren er kompetent nok til å forstå hva en invite gjør, så hvordan svarte jeg ikke på spørsmålet hans?
Jeg viste ikke om at andre måtte invite meg. Så det var en kø på 5000 og lurte på hvordan jeg kunne komme rundt den. Og han hjalp meg med det
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Da er det nok en gang presidentvalg i morra, og bare få dager til krigsfunksjonen trer i kraft
Ok så jeg har kommet meg på, kjøpt mat å hele greia ikke sant? Men hvordan eter jeg? :P
Sitat av erikcas
Ok så jeg har kommet meg på, kjøpt mat å hele greia ikke sant? Men hvordan eter jeg? :P
Vis hele sitatet...
Du gjør det automatisk hver dag som går.
hehe ok tusen hjertelig!
Om noen skulle trenge invites så er det bare å sende meg en pm med mailadr. Har masse invites å gi bort...
Ta invite-maset på http://www.erepublik.no eller på #erepublik på EFNet. (IRC)

Er ikke populært med invite-mas på nFF.

Vil også bare nevne at det er presidentvalg i morgen, og krigsmodulen kommer om 8 dager.

Norge er 3dje største land for tiden, noe som gir gode muligheter for litt morro når krigsmodulen blir implementert.

Så kom dere inn i erepublik og hjelp Binærpartiet med å fortsatt beholde makten i Norge så blir det morro den 7 April
Sist endret av Forconin; 31. mars 2008 kl. 18:34.
jaja er i binærpartiet selv, men du behandla den handelsavtalen med hellas vel dårlig men men gjort er gjort, hadde vært kjempe morsomt å gå med Sverige i en ny verdenskrig
Sitat av Forconin
Ta invite-maset på http://www.erepublik.no eller på #erepublik på EFNet. (IRC)

Er ikke populært med invite-mas på nFF.

Vil også bare nevne at det er presidentvalg i morgen, og krigsmodulen kommer om 8 dager.

Norge er 3dje største land for tiden, noe som gir gode muligheter for litt morro når krigsmodulen blir implementert.

Så kom dere inn i erepublik og hjelp Binærpartiet med å fortsatt beholde makten i Norge så blir det morro den 7 April
Vis hele sitatet...

Etter denne uttalelsen fra deg så blir det vel heller lite morro med krigsmodulen i April.

Og å støtte et parti som har fått for seg at vi har mulighet til å ta over mye av Europa er ikke bare politisk selvmord, det er et militært selvmord for eNorge også. Vi har INGEN mulighet til å ta over hauger med land, vi er store, men vi er ikke så store. Og svenskene er IKKE med på planene til Kim & Sjefen. Vi har ingen angrepsallianse med dem, vi har en forsvarspakt, enkelt og greit. Vi forsvarer dem hvis de blir angrepet og omvendt.
Vis hele sitatet...
Håper alle interesserte i krigsmodulen stemmer på Gullpartiet og går fra normalen at alle i nFF alltid må stemme på Binærpartiet. Det er ett enkelt valg imorgen, valget står mellom å gjøre eNorge til en stormakt eller gjøre oss til en handelsstat med Binærpartiet.

Som sagt, slutt med nFF er Binærpartiet tullet, det er ikke sant. Finnes nFF medlemmer i så å si alle partiene nå.

Lykke til til alle partiene og håper folk bruker stemmen sin på hvordan de faktisk vil spille spillet, og om dere ikke vil spille så vær så snill å ikke stem, men jeg håper selvfølgelig at så mange som mulig vil spille.
Sist endret av Kimern9; 31. mars 2008 kl. 22:34.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Velkommen til nFF kim. Var det ikke godt nok for deg å dele ut pakker som om det var julaften?.
Sist endret av Rellativ; 31. mars 2008 kl. 22:44.
Godt nok for hva da? For at helsa di skal gå opp? :P Takk for velkomsten.
At Kim støtter denne ordningen er opp til han

Hvis du skal daske på Kim, så kommer jeg til å slå på Forconin. Og tro meg, jeg har mye mer snusk på Forconin som jeg kan støtte opp med bevis enn det du kan finne om Kim

Syntes hjelpeordningen var en fin ide, selv driter jeg selvsagt oppi den.

Og ja, fint med velkomster
Sist endret av reggenhersuger; 31. mars 2008 kl. 22:50.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Hvorfor skal forconin få dritt for MINE meninger? det er jo jeg som sier det, på vegne av mine meninger. Det har ingenting med verken forconin, eller binærpartiet å gjøre.

OT: noe sier meg at reggenhersuger er Sjefen:P
Sist endret av Rellativ; 31. mars 2008 kl. 22:55.
Sitat av Forconin
Ta invite-maset på http://www.erepublik.no eller på #erepublik på EFNet. (IRC)

Er ikke populært med invite-mas på nFF.
Vis hele sitatet...
Er ikke populært med invite-mas på nFF? Det er da bare å lage en egen invite tråd! Folk må ikke inn på ditt private forum for å kunne bli en del av dette spillet. Og ja, det er ditt eget private forum. Dere sensurerer jo t.o.m kongressdebatter der
Sitat av Rellativ
Hvorfor skal forconin få dritt for MINE meninger? det er jo jeg som sier det, på vegne av mine meninger. Det har ingenting med verken forconin, eller binærpartiet å gjøre.

OT: noe sier meg at reggenhersuger er Sjefen:P
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal jeg få dritt for ordningene jeg velger å støtte? Samme logikk :S
Javel Rellativ, trodde bare at du slang dritt om Kim jeg Du representerer BP ved å være dems medlem antar jeg? Så hvis du faktisk angrep, så har jeg all grunn til å ta igjen.

OT: Jepp, reggen her er helt dritt. Den tillater ikke nick med "Sjef" i
Sist endret av reggenhersuger; 31. mars 2008 kl. 23:00.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Grådig hvor mangen nye medlemmer det kom nå da. velkommen skal dere være, selv om jeg ikke tror dere skal bli så lenge.

Det var faktisk oppe en tråd, men den ble slettet, nettopp pga for mye mas om invite. Derfor skal ikke invite komme i denne tråden. _derfor_ er det linket til en annen side der du kan spørre etter invite.

reggenhersuger: hva får deg til å tro at jeg er med i binærpartiet bw? hvis du hadde skjekket, er det ingenting som tilsier at jeg er det.
Sitat av Rellativ
Grådig hvor mangen nye medlemmer det kom nå da. velkommen skal dere være, selv om jeg ikke tror dere skal bli så lenge.

Det var faktisk oppe en tråd, men den ble slettet, nettopp pga for mye mas om invite. Derfor skal ikke invite komme i denne tråden. _derfor_ er det linket til en annen side der du kan spørre etter invite.

reggenhersuger: hva får deg til å tro at jeg er med i binærpartiet bw? hvis du hadde skjekket, er det ingenting som tilsier at jeg er det.
Vis hele sitatet...
Du er fra NFF(?), du kommer mer eller mindre med upassende(ivertfall slik jeg oppfattet det først) kommentarer til GP's partileder....

I gamledager så var dette soleklare tegn på BP
Sist endret av reggenhersuger; 31. mars 2008 kl. 23:02.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Ja, men som kimmern sa, så finns det nFF-ere i alle partiene. Så det er ikke en selvfølge at jeg kommer fra binærpertiet.
Sitat av Rellativ
Ja, men som kimmern sa, så finns det nFF-ere i alle partiene. Så det er ikke en selvfølge at jeg kommer fra binærpertiet.
Vis hele sitatet...
Ja det er godt mulig, kan sikkert hende jeg var litt generaliserende, men med tanke på at de fleste andre partier har alliert seg med GP for å stå imot BP, så lurer jeg virkelig på hvilket parti du er ifra siden du er såppas kritisk?
Sitat av Rellativ
Ja, men som kimmern sa, så finns det nFF-ere i alle partiene. Så det er ikke en selvfølge at jeg kommer fra binærpertiet.
Vis hele sitatet...
"Rellativ: Er du en Nff-er, så har du med å begynne i binary-gruppen. EOD"

Snakk om å la politikk faktisk bety noe :P
Og sjefen, jeg svarte vel på ditt spørsmål også.
Sist endret av Evleos; 31. mars 2008 kl. 23:10.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Det finnes jo endel partier som ikke er så store, kanskje jeg er en av de. Kanskje jeg er uavhengig for å være sikker før jeg velger parti. Kanskje jeg er i de som er alliert med GP, men har mine egne meninger om ting. Alle medlemmene i et parti trenger ikke være enig i ALT

Evleos; er du binærpartiet?, eller siterte du en userriøs kommentar fra førstesiden?
Sist endret av Rellativ; 31. mars 2008 kl. 23:14.
Sitat av Rellativ
Det finnes jo endel partier som ikke er så store, kanskje jeg er en av de. Kanskje jeg er uavhengig for å være sikker før jeg velger parti. Kanskje jeg er i de som er alliert med GP, men har mine egne meninger om ting. Alle medlemmene i et parti trenger ikke være enig i ALT

Evleos; er du binærpartiet?, eller siterte du en userriøs kommentar fra førstesiden?
Vis hele sitatet...
Okey, kan du si hvem du er da? Herregud.
Hoho, jeg er Teknokrat :P

Og Rellativ, historien taler for at du er en BP'er!
Sitat av Rellativ
Det finnes jo endel partier som ikke er så store, kanskje jeg er en av de. Kanskje jeg er uavhengig for å være sikker før jeg velger parti. Kanskje jeg er i de som er alliert med GP, men har mine egne meninger om ting. Alle medlemmene i et parti trenger ikke være enig i ALT

Evleos; er du binærpartiet?, eller siterte du en userriøs kommentar fra førstesiden?
Vis hele sitatet...
Da lar jeg ikke tvilen komme til gode.....
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Herregud. Sterke ord du bruker. Jeg tror iallefall ikke på ham.
Men uansett. Hva forskjell gjør det hvis dere får vite hvem jeg er? jeg foretrekker å være anonym intill videre.
Sist endret av Rellativ; 31. mars 2008 kl. 23:17.
Kim: Blir lite morro hvis vi skal få konstant juling når vi skal krige ja. Et land eller to er gøy, ikke gøy å møte på 500+ soldater i et land vi skal angripe.
Rellativ's Avatar
Trådstarter
Når/hvis vi skal i krig, er det viktig å se hvor mangen aktive spillere det er, og ikke bare hvor mangen spillere som er i eNorge.
De som ikke stemmer, er (etter mitt syn) ikke aktive.
Sitat av Forconin
Kim: Blir lite morro hvis vi skal få konstant juling når vi skal krige ja. Et land eller to er gøy, ikke gøy å møte på 500+ soldater i et land vi skal angripe.
Vis hele sitatet...
At du ikke kan strategi og får juling er da ikke våres problem hvis det blir valgt en ny president.
Sitat av Forconin
Kim: Blir lite morro hvis vi skal få konstant juling når vi skal krige ja. Et land eller to er gøy, ikke gøy å møte på 500+ soldater i et land vi skal angripe.
Vis hele sitatet...
I samarbeid med svenskene kan vi godt danke ut 500 soldater uten problemer. Men du har jo ikke snakket med svenskene, så hva vet du om hva de vil.

Du står jo helt uten strategi også ved at du tar ett terningkast i kongressforumet og spør hvilket land folk vil at vi skal angripe, før du sier du er usikker på om du mener om vi faktisk skal krige eller ei.

Nei, stem for en sterk strategisk plan om å fornuftig ekspandere og bli til en stormakt. Det er det Gullpartiet står for, ikke å angripe land på kryss og tvers som Forconin hevder. Han kan heller ikke referere til noen steder der dette blir hevdet. Jeg kan derimot henvisse til mange steder der Forconin snakker om diplomati og å ordne allianser med så mange land som mulig. Ikkeangrepspakten med England ville vært dråpen i havet.
Sist endret av Kimern9; 31. mars 2008 kl. 23:26.
Og hva er vitsen med å krige overalt? Savner dere vikingtiden?

Vi har en forsvarsavtale med svenskene, og det er egentlig det vi behøver bare. Å være trygge, satse på egen vekst
Sist endret av Wrasko; 31. mars 2008 kl. 23:57.
Det er bare trist når dere faktisk går til nFF for å prøve å få flere stemmer.
Kimmern9:

Velkommen til nFF. Men hva om vi holder de politiske debattene der de hører hjemme, nemlig ingame eller på erepublik.no ?

Så kan vi der ta for oss den latterlige "strategiske" planen deres for hvordan dere skal overta hele verden på tross av at ingenting tyder på at eNorge vil kunne overta stort mer enn halve danmark...
høhø, noen som har en invite?
Og hva er vitsen med å krige overalt? Savner dere vikingtiden?

Vi har en forsvarsavtale med svenskene, og det er egentlig det vi behøver bare. Å være trygge, satse på egen vekst
Vis hele sitatet...
Vi vil ikke få noen særlig vekst om vi holder oss nøytrale og beskytter våre egne grenser. Det norske markedet har potensiale til å bre seg lenger enn til det lille markedet som eNorge besitter.

Krig vil bare bringe mer vekst Dette er ett spill. Det er ingen som blir skadet her, og om man faktisk vil bli noe stort i dette spillet så er dette måneden man må starte.

Så kan vi der ta for oss den latterlige "strategiske" planen deres for hvordan dere skal overta hele verden på tross av at ingenting tyder på at eNorge vil kunne overta stort mer enn halve danmark...
Vis hele sitatet...
Okey, og hva er det som tyder på det? Vi er i den mektigste alliansen i verden. Sverige har rundt 3000 innbyggere. Om vi ordner en god avtale med svenskene kan vi godt ta over mesteparten av Europa. Men det vil ikke skje i løpet av en måned, selvfølgelig.

Vi tar det ett skritt av gangen. Vår militærstrategi er da en god del sannsynligere enn deres terningskaststrategi der dere ikke har noen og spør kongressen om hvilkene land de mener vi skal angripe.

Velkommen til nFF. Men hva om vi holder de politiske debattene der de hører hjemme, nemlig ingame eller på erepublik.no ?
Vis hele sitatet...
Det hadde fungert, om dere hadde gjort det samme.

Archj Det er bare trist når dere faktisk går til nFF for å prøve å få flere stemmer.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det? Er det ikke trist at dere har gjort det samme i de 2 forrige valgene?
Du kan si så mye du vil at det er løsningen med krig, men selve krigen koster jo ikke småpenger den heller, så jeg ville ment at det var bedre å satse på å få landet ferdig bygget, så heller gå for eksport.


Norge og Sverige er den mektigste alliansen ja, men sist jeg sjekket er det ingen angrepsallianse, er kun forsvar.
Sitat av Wrasko
Du kan si så mye du vil at det er løsningen med krig, men selve krigen koster jo ikke småpenger den heller, så jeg ville ment at det var bedre å satse på å få landet ferdig bygget, så heller gå for eksport.


Norge og Sverige er den mektigste alliansen ja, men sist jeg sjekket er det ingen angrepsallianse, er kun forsvar.
Vis hele sitatet...
Nei, men vi vil få tilbake gullet vi bruker med renter. Selve krigsspørsmålet viser seg jo ikke til å være synonymt med Gullpartiet. Binærpartiet har også nå sagt de vil gå til krig. Så er spørsmålet hvem som har den beste strategien.

Binærpartiet vil ta avstemming om land de skal angripe i kongressen. De har ikke noen gode relasjoner med svenskene, så de vil ikke hjelpe dem med hvilket land de bestemmer seg for.

Gullpartiet vil samarbeide med svenskene og gjøre eNorge større gjennom samarbeid mellom oss to. Svenskene uttrykket interesse for en sånn avtale med oss, og den vil gagne oss begge.
Da er det valg, dere. Anbefaler alle som har konto å komme seg på eRepublik og stemme på Forconin og Binærpartiet!
da har jeg stemt på forconin. Mest fordi jeg ikke har likt kim sin holdning og oppførsel i det siste angående spillet. Fiske stemmer overalt..
Takktakk folkens, oppfordrer alle som har konto på erepublik til å komme seg inn å stemme i dag! Vi trenger flere stemmer for å sikre at Kim ikke tar over presidentvervet!
Congress:
GullPartiet: 48
Binærpartiet: 40

Candidates:
Kim: 57
Forconin: 42


Stem på Binærpartiet og Forconin, ellers ender Norge opp som et u-land!
Sist endret av Turbolego; 1. april 2008 kl. 14:46.
Det er bare å komme seg på og stemme ja. Stem på Gullpartiet for at eNorge skal bli en stormakt!
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Da har juksinga til gullpartiet tatt seg opp igjen. Anbefaler alle som ikke orker å lese side opp og ned, til å vise sin forakt mot Kimern og hans forsøk med å jukse seg til topp.

Sterke og fornuftige freakere bør lede eNorge mot seier
Sitat av Kimern9
Hvorfor det? Er det ikke trist at dere har gjort det samme i de 2 forrige valgene?
Vis hele sitatet...
"Dere"? Fælt så generaliserende GP-medlemmer skal være da. Jeg vet ikke om BP-medlemmer går aktivt rundt på andre forums for å prøve å rekruttere, men jeg syns fortsatt det er trist at dere kommer hit.
Sitat av Archj
"Dere"? Fælt så generaliserende GP-medlemmer skal være da. Jeg vet ikke om BP-medlemmer går aktivt rundt på andre forums for å prøve å rekruttere, men jeg syns fortsatt det er trist at dere kommer hit.
Vis hele sitatet...
Javel... da får det være trist. Dere, altså Binærpartiet. Ikke noe generaliserende. Dere var igang med valgpropaganda før jeg kom hit.

Om du mistenker juks så ta det opp med admin Ond Sofa
Sitat av Kimern9
Javel... da får det være trist. Dere, altså Binærpartiet. Ikke noe generaliserende. Dere var igang med valgpropaganda før jeg kom hit.

Om du mistenker juks så ta det opp med admin Ond Sofa
Vis hele sitatet...
Til opplysnong så er i all hovedsak Binærpartiet nFF folk. Vi startet mange av oss sammen og samarbeidet og det endte med at mange folk strtet et parti osv. Selfølgelig noen nFF medlemmer som ikke er med i Binær partiet, og selfølgelig noen utenfor nFF som er med i partiet. Men det startet opp som et parti fra dette forumet. Men regner med du allerede har forstått det? Binærpartiet kom aldri hit for å sanke stemmer, nFF kom til eRepublik og startet partiet.
Sitat av etse
Til opplysnong så er i all hovedsak Binærpartiet nFF folk. Vi startet mange av oss sammen og samarbeidet og det endte med at mange folk strtet et parti osv. Selfølgelig noen nFF medlemmer som ikke er med i Binær partiet, og selfølgelig noen utenfor nFF som er med i partiet. Men det startet opp som et parti fra dette forumet. Men regner med du allerede har forstått det? Binærpartiet kom aldri hit for å sanke stemmer, nFF kom til eRepublik og startet partiet.
Vis hele sitatet...
Jepp, dere hadde ikke vunnet valgene om dere ikke hadde nFF sin støtte. Men jeg hadde håpet at de fleste hadde gjort opp sine egne meninger ved denne tid, og at dere faktisk ikke trengte å bumpe aviser og forumtråder for å få folk som ikke spiller lenger til å stemme på dere.

Folk som ikke har peiling på hva som foregår i spillet.

Du ser tydeligvis ikke problemet i det.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av Kimern9
Jepp, dere hadde ikke vunnet valgene om dere ikke hadde nFF sin støtte. Men jeg hadde håpet at de fleste hadde gjort opp sine egne meninger ved denne tid, og at dere faktisk ikke trengte å bumpe aviser og forumtråder for å få folk som ikke spiller lenger til å stemme på dere.

Folk som ikke har peiling på hva som foregår i spillet.

Du ser tydeligvis ikke problemet i det.
Vis hele sitatet...
På samme måte som dere sender brev til samtlige medlemmer i deres eget parti?
Dette er uansett ikke en tråd for valgkamp Kimmern, den kan du drive ett annet sted.
Nei, dette er en tråd for "Kom på erepublik og stem binærpartiet". Ser ikke forskjellen Fylkessjefen.

Jeg presenterer ihvertfall litt om partiet mitt i motsetning til dere som bare sier "Stem på Binærpartiet".