Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  449 19524
kjøpte akkurat preorderen til siste beta, så jeg blir med jeg... er det en liste over folk som er med?

edit: lette litt i de 13 sidene, og fant ut hvor lista lå...
Særiøst blizzard begynner og bli trege!
:P
De begynner ikke å bli trege de har alltid vært det helt siden Orcs and Humans.
neh tror du det var en grunn til og avslutte posten med en :P eller
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
*****Oppdatering av førsteposten******



les selv... Viktig at alle i guildet skaffer seg downloaderen og begynner å laste ned.
Har ekstraktet torrent fila fra downloaderen slik at man slipper å bruke den fordømte dritten.
http://www.arandoir.com/files/TORRENT_108.torrent
Den funker som bare eff for meg.
ingen her som funnet ut noe nytt om WoW sin dato(hacka, tatt noen gissler fra blizzard e.l.) eller:P jeg tipper at det kommer i februar
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
jeg forstår ikke hvorfor folk maser slilk. Hvis det kommer noen ny info vill wiggles være her medl en gang og si ifra. Spill korean eller bruk tiden på warcraft orcs an humans
Det dere kan gjøre er jo å finne en adresse i australia som dere kan bruke å kjøpe konto, og bruke den adressen! mange som har gjort det.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Eller en kan bare spille på Korean beta gratis
wtf feiler det folk her, jeg spørr om noen har hacka blizzard eller tatt gisler og det ser ut som om dere tar posten særiøst

Point And Laugh
Antim0n's Avatar
For å ta en serriøs verson av spørsmålet: Er det noen som har litt peiling på når Final Beta starter?
nei... ingen som jobber i blizzard på nFF(tror jeg)
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Det er ikke kommet en offisiell dato, så uansett hvor mye dere spør så kommer jeg til å henvise til setningen over. Open beta har blitt utsatt av blizzard, istedet for å komme tidlig desember som det var sagt, så kommer den istedet i månedsskiftet Desember-Januar.
Vis hele sitatet...
Jeg tør sitere meg selv... Egne spekulasjoner derimot, hvis dere vil ha håp så les her: Det vil nå snart være nyttårsaften i Azeroth, og blizzard har laget nisser i spillet så hvorfor ikke fyrverkeri?
Lager man noe så spektakulært så vil man vel at folk skal få se det, altså det er mulig at Betaen kommer imorgen eller fredag.

For de som er litt mer pessimistiske: Blizzard lager fyrverkeriet som en takk til de som har spilt lukket beta, før de slipper til oss andre. Altså det blir ikke noe WoW Final Beta på oss før nyttår og ikke i starten av januar heller, fordi serverne må "sjekkes" og gjøres helt klare til å ta imot den strømmen av spillere som vil registrere seg og spille WoW.

ALTSÅ for å oppsummere: Blizzard har ikke sagt noen dato, det de har sagt er månedsskiftet. Noe mer presis informasjon enn det finner dere ikke før blizzard oppdaterer sidene sine og jeg skriver om det her. Tro meg, dere hadde merket det hvis det hadde kommet ut.
så nettopp at strategi guiden til WoW kommer til norge/europe den 15. januar kan være at den kommer samtidig med final beta...

Edit: kilde http://www.gamezone.no/index.php?mai...ducts_id=12809
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Tvilsomt. Jeg tror det er bare en dato som er satt for å ha noe å forholde seg til. Er det noe som kommer 15 januar så er det isåfall Retail.
Regner med at Final beta vil komme mellom idag og 5 januar.
Nei tror ikke retail kommer 15. januar det er litt for "kjapt" til blzzard å være.
Opprinnelig postet av Wiggles
Jeg tør sitere meg selv... Egne spekulasjoner derimot, hvis dere vil ha håp så les her: Det vil nå snart være nyttårsaften i Azeroth, og blizzard har laget nisser i spillet så hvorfor ikke fyrverkeri?
Lager man noe så spektakulært så vil man vel at folk skal få se det, altså det er mulig at Betaen kommer imorgen eller fredag.

For de som er litt mer pessimistiske: Blizzard lager fyrverkeriet som en takk til de som har spilt lukket beta, før de slipper til oss andre. Altså det blir ikke noe WoW Final Beta på oss før nyttår og ikke i starten av januar heller, fordi serverne må "sjekkes" og gjøres helt klare til å ta imot den strømmen av spillere som vil registrere seg og spille WoW.

ALTSÅ for å oppsummere: Blizzard har ikke sagt noen dato, det de har sagt er månedsskiftet. Noe mer presis informasjon enn det finner dere ikke før blizzard oppdaterer sidene sine og jeg skriver om det her. Tro meg, dere hadde merket det hvis det hadde kommet ut.
Vis hele sitatet...
I det hele tatt er det teit at de tar seg tid til å jobbe med noe fyrverkeri in-game enn å få i gang den forbanna final betaen! Selv om det er forskjell på EU og US, og de gjør forskjellig ting.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
De trenger vel neppe å gjøre det begge steder. Altså, US-Crew mekker fyrverkeri og evt sender til EU-crew. Men ikke vet jeg, det er som sagt bare tomme spekulasjoner.

**Oppdatering av førsteposten**
Opprinnelig postet av Wiggles
De trenger vel neppe å gjøre det begge steder. Altså, US-Crew mekker fyrverkeri og evt sender til EU-crew.
Vis hele sitatet...
Damn det der er noen kraftige raketter(fra blizzard sitt kontor i usa til blizzard sitt europeiske hovedkvarter i frankrike) tror de der er de kraftigeste jeg har hørt om


Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
høhø.
Men for de som ikke har fått det med seg, betaen er utsatt atter en gang. Altså blizzard sier nå tidlig i januar.
foresten skjekk ut: http://www.thottbot.com/ ganske fin WoW søke side
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
det du tenker på skywold2 er slippingen av retail. Final Beta var egentlig satt til november en gang, ganske rett etter at Retail ble sluppet i US.
Hvis dere ser her så har blizzard nå sagt at betaen kommer tidlig i januar. følg med for videre updates


offtopic: Hold dere til topic dere, så får vi enda fler poster i threaden
Opprinnelig postet av FotSopp
Hvis dere ser her så har blizzard nå sagt at betaen kommer tidlig i januar. følg med for videre updates
Vis hele sitatet...
Å tror vi på det???

Nei!
Det er jeg enig med deg i Classic_War! Man vet aldri med Blizzard..
Man kan nok plusse på en måned (minst), men kan love dere at det er verd å vente på.

*kose meg med clsoe beta acc*
fint for deg! du hadde flaks!
jeg er med, jeg.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
icTus:Send meg PM med Race, class, nick og professions.

Og til ALLE medlemmer og fremtidige medlemmer:
Dere SKAL lese førsteposten før dere poster her. Jeg oppdaterer den når det er noe å oppdatere. Hvis noen setter igang chat slik som igår så blir vedkommende nektet adgang i guildet. Vi prøver å holde guildet rent for søppelnerder. Slik at vi slipper at tråden blir stengt. Den ble stengt igår, om det var fordi crew skulle rydde opp i alle de offtopic postene eller fordi jeg gjorde uttrykk for at jeg ABSOLUTT ikke ville at min tråd skulle stenges pga noen som drev med idiotfakter, det vet jeg ikke. Men forsøk å holde en eventuell diskusjon ontopic. Jeg har egentlig lite lyst å sparke noen fra guildet, men litt regler må vi desverre ha. Spesielt hvis vi skal kunne bruke nFF som "hovedsenter" sammen med nyhetssiden til Effect.

Ellers, godt nyttår og takk for det gamle :P
En ide og mekke ett eget forum som bare medlemmer av guilden har tilgang til?


Sorry for minne oftopic poster...
Håper jeg blir tillgjitt.
nja.. jeg har en god del skjyld i det selv.. lei for å sette guild forumet i fare
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
When will the localized phase of the Beta begin?
The localized phase of the European Beta Test is scheduled to begin with the next patch. The patch is currently in final testing and if validated we intend to push it with the localized versions on the European servers this coming weekend.

Tenkte jeg skulle få inn dette spørsmål/svar fra FAQ'en til Blizzard. Så det er altså mulig at de setter i gang Final Beta til helgen. Sammen med de forskjellige regionserverne.
Opprinnelig postet av Wiggles
When will the localized phase of the Beta begin?
The localized phase of the European Beta Test is scheduled to begin with the next patch. The patch is currently in final testing and if validated we intend to push it with the localized versions on the European servers this coming weekend.

Tenkte jeg skulle få inn dette spørsmål/svar fra FAQ'en til Blizzard. Så det er altså mulig at de setter i gang Final Beta til helgen. Sammen med de forskjellige regionserverne.
Vis hele sitatet...

NAJS!!! (hvis dette stemmer)
men er ikke dette litt gammelt eller?


må poste litt jeg også da... til dere som ikke har fått dette med dere:

Server languages
Ryann 30/12/2004
Starting with the European Final Beta Test in early January 2005, all European servers will be assigned a preferred language. English, French and German will each be the preferred language on at least two PvP and two PvE servers at the beginning of Final Beta. Additional servers will be added throughout the Final Beta period to accommodate the increasing number of players. The type and language of added servers will be based on the demand we see from server populations.

While you are able to use any language client on any server, we strongly encourage you to use a client of the server's preferred language. When playing on a European server all public chat and contact with customer service is required to be in the server's preferred language.
Det her var gode nyheter, kjøpte WoW beta kit i går (De har faktisk en haug igjen). Er det bestemt hvilken server som skal bli spilt på da mener jeg ikke PVP eller PVE, men navn på serveren?
Hadde vært fint om du kunne lagt til det til i første posten.
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Foreløpig vet vi ikke navn på noen av serverne, men jeg kan love deg at det blir vanskelig å få alle inn på samme server. Så før noen joiner server så sjekk førsteposten, meg og skaarj skal komme med en oppdatering ganske tidlig.
eeh.. hvorfor blir det vanskelig å få alle inn på en sørver? på grunn av plass eller at folk glemmer å se på første posten?
vi får holde øyene oppe så vi får satt navn på sørveren så fort som mulig..

har du fått fiksa den sørveren til ventrilo egentlig?
bare så vi har det klart..
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Tenkte jeg kunne informere dere om at vi har nå ventrilo-server oppe. Hvorvidt min microfon funker, det vet jeg ikke.
Sist endret av Wiggles; 2. januar 2005 kl. 21:26.
BESKJED TIL ALLE: dere som har mic burde skaffe dere VENTRILO for å kunne komunisere lettere når vi ikke akkurat har tid til å trykke ender og chat..
Bra at vi endelig har ventrilo server oppe men er det ikke dumt og poste den her fordi man aldri vet hvem som da kommer på over belaster serveren.

###IDE###
fjern den fra denne posten og si at alle skal kontakte deg på irc eller sende en PM!

###END OF IDE###
hele klanen har ikke mirc.. uansett tror jeg ikke det blir noe problem å kicke dem fra en sørver...
Å der fikk jeg meg nytt headsett(med mic). dvs let the ventrilo begin!
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
Okey, da var det på tide med en oppdatering igjen, Closed Beta serverne er nede, forumene er nede og blizzard har kommet med enda en nyhet.

In preparation for the imminent Final Beta Test of World of Warcraft, we will be shutting down the Closed Beta servers for maintenance and temporarily suspending the official forums within the next few hours. We regret the short notice, but are doing our utmost to roll out the Final Beta Test as quickly as possible. The downtime between the close of the current Beta and the start of the Final Beta Test will be kept to a minimum, although we are unable to reveal an exact start date at this time. However, we anticipate that this maintenance will only last a few days, whereupon the Final Beta Test will begin.

We will provide initial access to the Final Beta to those who attained a beta key through the official Blizzard pre-order campaign, as well current Closed Beta testers. These testers will maintain their existing account and characters. Additional testers will be included as the Final Beta moves forward.

More details regarding the Final Beta, including the start date, will be announced here shortly, so please stay tuned. We are working hard to bring you the next exciting phase of World of Warcraft as soon as possible.


Altså dette vil si at FB er like om hjørnet, ALTSÅ alle i guildet må skaffe seg en acc så fort som mulig, og deretter kommer jeg med en oppdatering angående hvilken server vi spiller på. Det er dette vi har ventet på nerder

Hvis noen har spørsmål så send en PM, med mindre du mener at det er i alles interesse å vite svaret.

Mvh
noe jeg lurer på? hvilke level er du i wigles.. å hvis vi skal plutselig møte på en annen med flere closed beta testere med da vil jo de vinne?
det vil jo bli en konkuranse om å få med flest closed beta testere for de er jo alerede sterke?
Eventyrbesatt
Wiggles's Avatar
Trådstarter
hehe, jeg starter på lvl 1 som alle andre.. Closed Beta folkene vil mest sannsynlig være der fra starten ja. Derfor må vi satse på å lvl'e raskt alle sammen, slik at vi har større sjanse til å overleve. Jeg regner med å være lvl 25+ etter første uken. Regner også med at skaarj er det. Dessuten håper jeg at blizzard gjør noe for å hindre raiding i Noobcampene. Da det hadde vært veldig kjipt for oss.
Uansett så er det ikke noe vanskelig å unngå de på høyt level. Og du må tenke på at vi har folk i vårt område som er høyt level også.

Når det gjelder å ta inn slike folk i guildet, så blir det vanskelig fordi de på høyt level ikke vil henge med en haug folk på lavt level. Enkelt og greit. Dessuten satser vi på å bare ta med folk fra landet. Eventuelt Svensker og dansker. For at disse skal få være med må vi være litt strengere.
Dere må vite at min hensikt er at dere får dere opp level så fort som mulig, slik at vi da kan starte å pvp'e.

mvh
Må jeg skrive inn noe bankkort-nummer eller registrere meg for å spille betaen? Foreldrene mine er nemlig i mot å betale for spill, og jeg er verkem myndig eller har bankkort.
Du må ikke ikke skrive inn kort nummer på betaen, men når det "virkelige" spillet kommer ut må du gjøre det.