Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  650 83352
Trådstarter
Han har nok sikkert vunnet litt og økt de 7$'ene og vunnet en større MTT.

Jeg spillte bort alle pengene mine i helgen... Nå tar jeg meg en liten pause. I mellomtiden skal jeg lese ferdig pokerboka osv.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Azarat Vis innlegg
Han har nok sikkert vunnet litt og økt de 7$'ene og vunnet en større MTT.

Jeg spillte bort alle pengene mine i helgen... Nå tar jeg meg en liten pause. I mellomtiden skal jeg lese ferdig pokerboka osv.
Vis hele sitatet...
Neste samme her. Har gått på utallige bad-beats, og falt ned fra 50$ til 35$. Idag skulle jeg prøve å spille et par cash games, og endte opp med hardcore badbeats på 2 av de (vettafaen hva som skjer med så sykt mange badbeats) og er nå nede i 25$, helt jævlig kjipt.

Skulle aldri starta på cash games hvertfall, på micro limits så spiller folk så jævla dårlig der at det blir helt latterlig vanskelig. Umulig å bløffe, umulig å lese folk og bad beats heele tida.
Ingen MTT's, kun cashgames. Skal sies at jeg runna som en gud i starten, gikk opp til 200NL med en gang jeg hadde minstebuyin. Tok vel 5-6 timer til sammen, men har hatt mange myye sykere runs enn denne.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av IpN Vis innlegg
Ingen MTT's, kun cashgames. Skal sies at jeg runna som en gud i starten, gikk opp til 200NL med en gang jeg hadde minstebuyin. Tok vel 5-6 timer til sammen, men har hatt mange myye sykere runs enn denne.
Vis hele sitatet...
Hvordan spiller du når du gjør dette da? Multitabling og ultratight eller?
Multitabler som regel men spilte bare 1 bord i går. Som sagt 200NL, så pottene blir jo lett på noen hundre. Spilte det motsatte av tight, spilte på et 3 handed bord, så kun aggression. Spilte 100NL og 200NL før jeg "slutta". Har tatt noen shots på 2kNL osv, med varierende resultat. :P
Sist endret av IpN; 27. januar 2012 kl. 00:22.
Noen her som har tjent mer enn 3000 VPPs i Januar? Da kan dere slenge dere med på en satellitt til den vanvittige $1M Quarterly Freeroll for Supernova+. Satellitten koster bare 1500 FPPs og 1 av 5 får plass i freerollen. En helt vanvittig premiestige, som kan sees dersom du søker etter turnering 462395584.

De to oppførte satellittene går i morgen kveld klokken 20 og 21. Vet ikke om det kanskje kommer flere satellitter..?

Dette er i alle fall en helt sinnsyk turnering, som faktisk er gratis, men den kommer som sagt bare en gang hver tredje måned. Her er det penger å hente!

Som en funfact på siden kan det nevnes at dersom dere enda ikke har spilt i januar, men likevel vil være med på denne turneringen, så er det ikke for sent å begynne. Bare til å følge vanlig SNE-pace. Tjener dere 3000 VPPs i løpet av det neste døgnet, så blir det ca 1 mill i året, som er det man trenger for å bli SuperNova Elite... Go for it, folkens!
Trådstarter
Fint tips Realist1 jeg er nok langt unna å kunne melde meg på noe slikt med mine usle 190 vpp

Bruker dere noe slags farge-markering på spillerne dere spiller mot?

Det er ikke alltid jeg gjør det, men når jeg gjør det så er det noe sånt:

Gul - passive spillere (det er egentlig sjeldent jeg bruker denne)
Grønn - fisk/dårlige spillere, disse prøver jeg å spille mye med
Blå - 'calling stations'
Lilla - ganske lik som de røde bare at disse bluffer oftere
Rød - gode eller veldig tight-aggressive spillere

Jeg liker spesielt å bruke dette fargesystemet når jeg spiller i sng'er.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Som en funfact på siden kan det nevnes at dersom dere enda ikke har spilt i januar, men likevel vil være med på denne turneringen, så er det ikke for sent å begynne. Bare til å følge vanlig SNE-pace. Tjener dere 3000 VPPs i løpet av det neste døgnet, så blir det ca 1 mill i året, som er det man trenger for å bli SuperNova Elite... Go for it, folkens!
Vis hele sitatet...
Hva er SNE-pace?
Noen andre som har problemer med å sette inn penger på PokerStars via Moneybookers? Får det ikke til, og Neteller og alt annet er blokka for meg..

Tenkte sette opp en Freakturnering i helga
Sitat av Azarat Vis innlegg
Fint tips Realist1 jeg er nok langt unna å kunne melde meg på noe slikt med mine usle 190 vpp

Bruker dere noe slags farge-markering på spillerne dere spiller mot?

Det er ikke alltid jeg gjør det, men når jeg gjør det så er det noe sånt:

Gul - passive spillere (det er egentlig sjeldent jeg bruker denne)
Grønn - fisk/dårlige spillere, disse prøver jeg å spille mye med
Blå - 'calling stations'
Lilla - ganske lik som de røde bare at disse bluffer oftere
Rød - gode eller veldig tight-aggressive spillere

Jeg liker spesielt å bruke dette fargesystemet når jeg spiller i sng'er.
Vis hele sitatet...
Min HUD analyserer spillerne og gir de ikoner etter det systemet. Calling station, fish, whale, rock, by the book, maniac, gambler, etc. Vet ikke om det er standard funksjon i HUDs, har bare prøvd den jeg bruker nå. Poker CoPilot 2 for OS X, 30 dagers free trial har de også.
Sitat av Myhre Vis innlegg
Min HUD analyserer spillerne og gir de ikoner etter det systemet. Calling station, fish, whale, rock, by the book, maniac, gambler, etc. Vet ikke om det er standard funksjon i HUDs, har bare prøvd den jeg bruker nå. Poker CoPilot 2 for OS X, 30 dagers free trial har de også.
Vis hele sitatet...
Denne fungerer på Pokerstars?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Myhre Vis innlegg
Min HUD analyserer spillerne og gir de ikoner etter det systemet. Calling station, fish, whale, rock, by the book, maniac, gambler, etc. Vet ikke om det er standard funksjon i HUDs, har bare prøvd den jeg bruker nå. Poker CoPilot 2 for OS X, 30 dagers free trial har de også.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne hatt noe sånt, til windows though. Hva betaler du i måneden for Poker CoPilot 2?
Sitat av fletchy Vis innlegg
Denne fungerer på Pokerstars?
Vis hele sitatet...
Jepp, er Pokerstars jeg spiller på. Etter hva jeg kan se skal den funke på de fleste av de store nettsidene og nettverkene.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Skulle gjerne hatt noe sånt, til windows though. Hva betaler du i måneden for Poker CoPilot 2?
Vis hele sitatet...
Engangssum på $69 etter trial, ikke noen månedspris. Kun til Mac, dessverre. http://pokercopilot.com/
Trådstarter
Sitat av IpN Vis innlegg
Noen andre som har problemer med å sette inn penger på PokerStars via Moneybookers? Får det ikke til, og Neteller og alt annet er blokka for meg..

Tenkte sette opp en Freakturnering i helga
Vis hele sitatet...
Spørsmålet ditt må jeg desverre overlate til noen andre siden jeg ikke bruker Mooneybookers.

Men jeg blir gjerne med på en Freakturnering i helga
Kan hende jeg setter inn noe penger i dag
Sist endret av Azarat; 27. januar 2012 kl. 18:48.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Hva er SNE-pace?
Vis hele sitatet...
Det er pace=tempo.. SNE = SuperNova Elite..

Du må ha minst 1 million VPPs i året for å bli SuperNova Elite. Delt på 365 dager blir det omtrent 3000 VPPs per dag.

Altså, dersom du tjener 3000 VPPs per dag, så holder du SNE-pace..

Du trenger 3000 VPPs på en måned for å bli GoldStar. Du må være GoldStar for å regge deg i satellitten i morgen, ergo må du tjene 3000 VPPs i løpet av det neste døgnet dersom du ikke har spilt i det hele tatt i januar. Det høres helt jævlig mye ut, men hvis du tenker SNE-pace, så gjør faktisk SNE-ene dette hver eneste dag..
Holdem-manager har samme systemet med ikoner for rock, fish osv
Bruker selv trial atm, og har planer om å kjøpe den når jeg er ferdig med trial.
Testet og funket på pokerstars og betsson av undertegnede.

Blir gjerne med på en freak turnering i helgen, om det passer med arbeidstider
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er pace=tempo.. SNE = SuperNova Elite..

Du må ha minst 1 million VPPs i året for å bli SuperNova Elite. Delt på 365 dager blir det omtrent 3000 VPPs per dag.

Altså, dersom du tjener 3000 VPPs per dag, så holder du SNE-pace..

Du trenger 3000 VPPs på en måned for å bli GoldStar. Du må være GoldStar for å regge deg i satellitten i morgen, ergo må du tjene 3000 VPPs i løpet av det neste døgnet dersom du ikke har spilt i det hele tatt i januar. Det høres helt jævlig mye ut, men hvis du tenker SNE-pace, så gjør faktisk SNE-ene dette hver eneste dag..
Vis hele sitatet...
Vil tro det er temmelig umulig når man spiller micro limits though, hahah.
Sitat av IpN Vis innlegg
Noen andre som har problemer med å sette inn penger på PokerStars via Moneybookers? Får det ikke til, og Neteller og alt annet er blokka for meg..

Tenkte sette opp en Freakturnering i helga
Vis hele sitatet...
Bruker ikke moneybookers selv lengre, men har flere kammerater som sliter med å overføre til PS med den, så regner med det er et kjent problem.

Bruk entropay.com eller kjøp ucash på narvesen for å sette inn penger. Netteller fungerer, men du får ikke sette inn på netteller med visa (må overføre via bank)
Trådstarter
Vant akuratt en 5 FPP (har ingen penger for øyeblikket ) satelitt (1. plass av 40) til en "TCOOP-49 Sat: 200 FPP NLHE Rd2 Hyper-turbo".

På 'current prize pool' står det 2,178,000 FPP
10890 spillere registrert for øyeblikket

Vil det si at gevinstplassene er fordelt på 2,178,000 FPP?
Får håpe jeg ikke vinner såpass mye, for da vil jeg jo sannsynligvis komme i litt trøbbel da jeg ikke har fylt 18 år ennå (fyller 18 år i år, om jeg ikke har nevnt det tidligere i denne tråden), vil jeg ikke det?
Det vil si at det totalt fordeles 2,178,000FPP mellom de som får gevinst. Er ikke sikkert du får problemer siden du ikke har fylt 18, det pleier først å skje når du prøver å innkassere gevinstene i noe, etter du er blitt 18 er det bare å forklare at du brukte fake dato så går alt greit
Sist endret av BaconWeed; 28. januar 2012 kl. 00:43.
Trådstarter
Sitat av BaconWeed Vis innlegg
Det vil si at det totalt fordeles 2,178,000FPP mellom de som får gevinst. Er ikke sikkert du får problemer siden du ikke har fylt 18, det pleier først å skje når du prøver å innkassere gevinstene i noe, etter du er blitt 18 er det bare å forklare at du brukte fake dato så går alt greit
Vis hele sitatet...
Skjønnte ikke helt det siste du sa. At om jeg f.eks hadde vunnet mye FPP nå (noe jeg sikkert ikke gjør) så kunne jeg bare sagt at jeg skrev feil dato/eller at jeg brukte fake dato med vilje (om jeg sier det sistnevnte så tar de jo garantert gevinsten fra meg?)?

Eller var det bare ironi? (hehe, litt sent på kvelden nå )
Altså er ikke helt sikker om det gjelder FPP, men når det gjelder cash så tar de ikke pengene fra deg i hvertfall. Når jeg registrerte meg på stars som 17åring så endret jeg bare året i fødselsdatoen et år fram, så når jeg skulle ta ut penger som 19åring og ble bedt å sende inn kopi av id så stemte jo selvfølgelig ikke datoen på iden med stars, men jeg bare kommenterte at jeg hadde faket som 17åring så var det ikke noe større problem en det.
Gjorde akkurat det samme i kveld som i går. Nå husker jeg hvorfor jeg slutta å spille poker, haha. Starta med at jeg tapte en 400$ pot med AA mot 54 etter dusten calla en 3 bet preflop OOP med 54, traff 4 på flop, calla en stor bet, og traff 5 på turn. Også en cooler da, A9 mot AA på A 9 x bord. Så var det rett til blackjack og tape alt jeg hadde på spillekontoen der. Oh well, ny dag i morgen.
Trådstarter
Sitter å venter på en 800 spillers hyper-satelitt til TCOOP nå.
Kom først på 1/100 i en 2FPP satelitt, så en 30/90 satelitt tror jeg, så en 3000/11000 satelitt, så en 800/3200 satelitt og nå en 25/800 (3000 FPP buy-in) satelitt som jeg nå venter på (sikkert den siste, men jeg taper sikkert nå )

[b]Det står 2,526,000 FPP i current pricepool, vil det si at det er absolutt 0$ i gevinster? /B]
Sist endret av Azarat; 29. januar 2012 kl. 20:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Satt inn mer penger i kveld. Har tjent 1$ på en liten halvtime på cashgame.

La merke til at det står at jeg må tjene 558 VPP's (750 totalt) innen 31. desember 2012 for å få 10$/sølvstjerne. Er ikke det feil? For er det ikke på en måned da, ikke ett helt år?
Sitat av Azarat Vis innlegg
Satt inn mer penger i kveld. Har tjent 1$ på en liten halvtime på cashgame.

La merke til at det står at jeg må tjene 558 VPP's (750 totalt) innen 31. desember 2012 for å få 10$/sølvstjerne. Er ikke det feil? For er det ikke på en måned da, ikke ett helt år?
Vis hele sitatet...
Du får ikke sølvstjerne, nei. Du får bare $10-bonusen. Du får $10 for hver 750-de VPP du tjener fremover. Når du har tjent tilsammen 5000 VPP, får du bonus på $50. Du har hele året på deg.
Hvis du vil ha sølvstjerne, må du tjene 750 VPP i én og samme kalendermåned, ja.
Noen som har noen nye achievements/historier de vil dele siden sist?

Jeg har starta å spille litt turneringer, endte på 2. plass i en 6k gtd her om dagen, også har jeg endt på final table på de 5 siste turneringene jeg har spilt. Greit å spille turneringer i stedet for å donke alt på cash games eller blackjack som jeg vanligvis gjør.
Sist endret av IpN; 19. februar 2012 kl. 21:57.
Tja.. Gjort det bra heads-up. Vunnet et par HU-turneringer (128 og 256-man). Spiller egentlig ikke så mye HU, men har gjort noen shots på $100 HU SnG, og har faktisk vunnet 5 av 5 der. Fornøyd med det. Er rangert som en femstjerners ace i heads up på Pokerprolabs.com, det beste mulige, i tillegg til et generelt "PRO"-merke. VELDIG fornøyd med det.

I tillegg til de ca $500 jeg vant på HU SnG, har jeg grindet opp ca $1800 i februar på smallstakes SnG. Det er jeg også veldig fornøyd med, aldri tjent så mye på så kort tid før. Har også blitt PlatinumStar, noe jeg heller aldri har vært før. Dog fikk jeg en kompis på besøk i helga, som foreslo high stakes MTTs, og slik ble det. Spilte bort hele februars profitt på en kveld, men føltes ikke så galt egentlig. Litt kjipt å begynne å grinde fra bunnen igjen, men angrer ikke på at jeg prøvde. Det var veldig artig å spille slike turneringer. Folk kan faktisk spille poker der. Jeg har noen alvorlig tiltebyger innimellom når jeg spiller med alle idiotene på lavt nivå, men jeg tapte altså 10.000 kr (to månedslønner for meg som er i førstegangstjenesten) på én kveld, uten å bli sint i det hele tatt, fordi det føltes så ok. Poker er bare en hobby for meg, og det er high stakes MTTs jeg synes er morsomme å spille. Alle de elendige SnGene spiller jeg bare for å tjene opp så jeg faktisk kan ta meg råd til noen store. Fornøyd med pokerlivet for tiden, selv om jeg kjenner jeg er litt lite motivert akkurat nå. Har liksom ikke noe spesielt å strekke meg etter. I mars begynner Platinum-pacen på nytt, så da får jeg ny giv. I februar nå har jeg liksom ikke noe å spille for lenger.. Jaja..!

Synd denne tråden dauet litt. Var kjekt med aktivitet her, synes jeg!
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Fornøyd med pokerlivet for tiden, selv om jeg kjenner jeg er litt lite motivert akkurat nå. Har liksom ikke noe spesielt å strekke meg etter. I mars begynner Platinum-pacen på nytt, så da får jeg ny giv. I februar nå har jeg liksom ikke noe å spille for lenger.. Jaja..!
Vis hele sitatet...
http://us.cdn2.123rf.com/168nwm/ayzek/ayzek1105/ayzek110500018/9522888-stack-of-100.jpg


Synd å høre om tilten, kjenner meg igjen det er det som er farlig med poker, 10 000 er "ingenting" når det er på en pokerkonto. Har blitt helt elendig med penger etter jeg starta å spille poker.
Sitat av IpN Vis innlegg
http://us.cdn2.123rf.com/168nwm/ayzek/ayzek1105/ayzek110500018/9522888-stack-of-100.jpg


Synd å høre om tilten, kjenner meg igjen det er det som er farlig med poker, 10 000 er "ingenting" når det er på en pokerkonto. Har blitt helt elendig med penger etter jeg starta å spille poker.
Vis hele sitatet...
De 10k hadde ingenting med tilt å gjøre (annet enn at jeg tapte dem UTEN å tilte.. ).. Det var som sagt nøye overveid, og foregikk i sømmelige former med gode venner.

Jeg tilter bare på small stakes SnG, fordi der er det så jævlig mye søppel ute og går, som suger ut på meg hele tiden. Men jeg tror det bare er sunt å ha noen utblåsninger der, jeg. Vet jo at jeg er en stødig vinner der uansett, og jeg har ingen planer om å slutte å tilte.

Jeg klarer utmerket godt å la være, for eksempel når jeg ligger på kasernen og spiller om natten. Sier ikke et ord, uansett hvor mye stygt jeg ryker på, av respekt for kameratene mine som sover på samme rom. Men sitter jeg hjemme og taper konsekvent mot idioter med -80% i avg ROI så tilter jeg stygt, og det går ut over både inventar og naboer og personlige eiendeler. Kan fint la være om jeg vil, men føler meg bedre etter en liten tilt.

Og det har ingenting med penger å gjøre. Jeg kan tape ufattelige summer uten å bli særlig sint, men du skal se meg ryke fra en $2 MTT mot en pikk som caller all-in med 22 etter 6 timers spill...
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Og det har ingenting med penger å gjøre. Jeg kan tape ufattelige summer uten å bli særlig sint, men du skal se meg ryke fra en $2 MTT mot en pikk som caller all-in med 22 etter 6 timers spill...
Vis hele sitatet...

Lagde bildet over for å summer microstakes på pokerstars til tider....

Satte inn 10$ for 4 uker siden og har nå 20$. Har vært oppe i 60, men datt ned Sliter litt med å komme meg vekk fra 0.02/0.05 blinds. Noen tips?
Sist endret av maxphone; 22. februar 2012 kl. 16:52.
Sitat av maxphone Vis innlegg
Satte inn 10$ for 4 uker siden og har nå 20$. Har vært oppe i 60, men datt ned Sliter litt med å komme meg vekk fra 0.02/0.05 blinds. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Double deuce never lose. Jeg spiller hovedsaklig kun ett-bordsturneringer; ni spillere, tre betalte plasser. Gjerne Knockout-turneringer, de er awesome (få spenn for å slå ut en motstander). Buy-in er fra $1.50 og oppover. Anbefaler disse!
http://www.pokerstars.com/poker/prom...y-anniversary/

Noen som skal være med å spille denne turneringen eller?
Er nok av satelites man kan få seg en inngang via fra ned til 1$ eller så vil det koste 215$. Blir nok det siste for meg.

Hvis det er flere som skal spille turneringen så kan vi holde hverandre opptadert på hvordan det går underveis her
Da er det grinding igjen. Denne gangen må jeg være mer tålmodig. Satt inn 33$ på Søndag, og har 44$ nå.
Satser på å spille en del 1,5$ STT'er fram til jeg når rundt 120$ og så begynne med 3,5$ STT'er. Høres det ut som en god ide?

Har tapt noe jævlig i det siste pga. dårlig tålmodighet. Men nå de siste dagene har jeg spilt mer fornuftig, noe jeg ser funker bra. Favoritten min er 9-spillers sng'er, da jeg sliter litt med at jeg buster ut på bobla i 6-spillers. Har på følelsen at det er på grunn av at jeg spiller litt for passivt, veldig likt som på 9-spillers...
Sitat av Azarat Vis innlegg
Da er det grinding igjen. Denne gangen må jeg være mer tålmodig. Satt inn 33$ på Søndag, og har 44$ nå.
Satser på å spille en del 1,5$ STT'er fram til jeg når rundt 120$ og så begynne med 3,5$ STT'er. Høres det ut som en god ide?

Har tapt noe jævlig i det siste pga. dårlig tålmodighet. Men nå de siste dagene har jeg spilt mer fornuftig, noe jeg ser funker bra. Favoritten min er 9-spillers sng'er, da jeg sliter litt med at jeg buster ut på bobla i 6-spillers. Har på følelsen at det er på grunn av at jeg spiller litt for passivt, veldig likt som på 9-spillers...
Vis hele sitatet...

Sitter på 125$ selv nå etter litt 1.5$ STT 9 max.
Og tenker at jeg skal prøve meg på 3,5$ STT
Ville egentlig vente til jeg hadde 50 buy-ins, men tror jeg prøver meg litt, og heller hår ned til 1,5$ igjen om jeg går under 100$

Vil anbefale og holde deg til 9 om du spiller tight.
Siden du får flere hender og mindre blinds.^

Edit: Er også mye mindre rake på 3,5$, ihvertfall på stars
Sist endret av Almenning; 29. februar 2012 kl. 12:27.
Sitat av fletchy Vis innlegg
http://www.pokerstars.com/poker/prom...y-anniversary/

Noen som skal være med å spille denne turneringen eller?
Er nok av satelites man kan få seg en inngang via fra ned til 1$ eller så vil det koste 215$. Blir nok det siste for meg.

Hvis det er flere som skal spille turneringen så kan vi holde hverandre opptadert på hvordan det går underveis her
Vis hele sitatet...
Skal spille den, ja. Men det blir nok (forhåpentligvis) en langdryg affære.

EDIT: Ellers har jeg forsøkt å justere spillet mitt fra button og storeblind de siste dagene (6-max 0,25/0,5$). Det har vært et kostbart forsøk. Får det ikke riktig til.
Sist endret av apocalypse; 29. februar 2012 kl. 12:35.
Spilt cash games for å tjene noen raske, tapt 150 dollar på en time, kjipern.
Folk må skjønne at mange mennesker sitter der for å tjene penger som jobb, det er ekstremt vanskelig å tjene penger i lengden .. som de fleste postene i tråden her forteller...
Prøvde meg nå nettopp på en liten session med 3,5$ STT.
Fyrte opp 3 bord med 3,5$ Turbo Knockout 9 players.

Røk ut ganske tidlig på den ene der jeg hadde QQ mot 88, der han traff en heldig river.

Kom på 1. de to andre, så ligger ca 20$ i +.
Likte 3,5 mye bedre enn 1,5, men er tidlig å dømme enda!

Det er like mye fish, men alikevel litt mer "stabilt" og mer gøy å spille der.

Spilte 10 og 20$ STT før og, men sluttet med det da jeg har BRM som jeg følger relativt bra
Sitat av Taurean Vis innlegg
Folk må skjønne at mange mennesker sitter der for å tjene penger som jobb, det er ekstremt vanskelig å tjene penger i lengden .. som de fleste postene i tråden her forteller...
Vis hele sitatet...
That's correct

Er vanskelig å tjene i lengden når det er tusenvis av andre som prøver på det samme. Det blir vanskeligere når man øker i blinds/innsatser da den gjennomsnittlige kunnskapen og erfaringene er langt høyere.
På lave innsatser har man derimot gode sjanser på å tjene et par kroner, da det er veldig mye noobs som meg

Sitat av Almenning Vis innlegg
Prøvde meg nå nettopp på en liten session med 3,5$ STT.
Fyrte opp 3 bord med 3,5$ Turbo Knockout 9 players.

Røk ut ganske tidlig på den ene der jeg hadde QQ mot 88, der han traff en heldig river.

Kom på 1. de to andre, så ligger ca 20$ i +.
Likte 3,5 mye bedre enn 1,5, men er tidlig å dømme enda!

Det er like mye fish, men alikevel litt mer "stabilt" og mer gøy å spille der.

Spilte 10 og 20$ STT før og, men sluttet med det da jeg har BRM som jeg følger relativt bra
Vis hele sitatet...
Høres bra ut! Tror jeg også har prøvd meg på et par 3,5$ stt'er før. Det var ikke store forskjellen fra 1,5$'s. Jeg tror det er et mye større hopp å gå fra 3,5$ til 7$. Har sett en del spillere med mange stjerner på 7$ stt'er.
Sitat av Azarat Vis innlegg
Høres bra ut! Tror jeg også har prøvd meg på et par 3,5$ stt'er før. Det var ikke store forskjellen fra 1,5$'s. Jeg tror det er et mye større hopp å gå fra 3,5$ til 7$. Har sett en del spillere med mange stjerner på 7$ stt'er.
Vis hele sitatet...
Mange stjerner betyr ikke nødvendigvis at de er gode, husk det. Ei heller at de multitabler konstant og spiller slavisk etter et system.

Men du har rett - hoppet fra 3,5$ til 7$ SNGs er ganske stort, men det er fortsatt mange torsk der.
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Mange stjerner betyr ikke nødvendigvis at de er gode, husk det. Ei heller at de multitabler konstant og spiller slavisk etter et system.

Men du har rett - hoppet fra 3,5$ til 7$ SNGs er ganske stort, men det er fortsatt mange torsk der.
Vis hele sitatet...
Du har nok rett der. Når jeg spiller i STT'er bruker jeg ofte å sjekke om spillerne multitabler, siden jeg da vet at de vil spille veldig 'robotisk'.

Som oftest starter jeg først med en STT. Når jeg har studert spillet et stund joiner jeg ofte en til. Så jeg spiller som oftest bare 2 om gangen, eller bare 1 hvis bankrollen ligger litt under det jeg ønsker.
Sist endret av Azarat; 29. februar 2012 kl. 14:21.
Det som er dumt med nettpoker er jo at man mister det sosiale som gjør deg til en god pokerspiller som bløffing og evne til å lese bløffer. Derfor blir det egentlig bare tall og sannsynlighet og halve moroa er borte.
Sitat av reklame Vis innlegg
Det som er dumt med nettpoker er jo at man mister det sosiale som gjør deg til en god pokerspiller som bløffing og evne til å lese bløffer. Derfor blir det egentlig bare tall og sannsynlighet og halve moroa er borte.
Vis hele sitatet...
Ord.

Det er jo selvsagt litt man kan lese ut av betting patterns og sånn, men spesielt morsomt er det ikke.
Sitat av Taurean Vis innlegg
Folk må skjønne at mange mennesker sitter der for å tjene penger som jobb, det er ekstremt vanskelig å tjene penger i lengden .. som de fleste postene i tråden her forteller...
Vis hele sitatet...
Heldigvis er det fem ganger så mange (minst!) som sitter der og ikke har peiling på hva de driver med. Low- og Microstakes er en lukrativ affære. Det er ingen som slutter i jobben for å spille 3-dollar SnG. Proffene er høyere oppe.
Hvis man har bankrollen for det kan man jo alltids ta seg en sunday million i ny og ne Er ganske gøy når man kommer langt i store turneringer, selvom det er online!
Sitat av Azarat Vis innlegg
Høres bra ut! Tror jeg også har prøvd meg på et par 3,5$ stt'er før. Det var ikke store forskjellen fra 1,5$'s. Jeg tror det er et mye større hopp å gå fra 3,5$ til 7$. Har sett en del spillere med mange stjerner på 7$ stt'er.
Vis hele sitatet...
Jeg merker faktisk ikke forskjellen fra 1,5 til 3,5 engang.. Synes det er helt Hawaii der nede uansett. Fatter ikke at folk orker. Selv på $15 er det mye fisk. $7 er nok et stort steg opp fra 3,5 ja (skulle bare mangle), men det er absolutt overkommelig! Sykt mye folk som gjør masse dumt her.
Sitat av fletchy Vis innlegg
Hvis man har bankrollen for det kan man jo alltids ta seg en sunday million i ny og ne Er ganske gøy når man kommer langt i store turneringer, selvom det er online!
Vis hele sitatet...
Tviler på at det er mange her inne med stor nok bankroll til at Sunday Million kan forsvares ved BRM (MINST 100x buy-in ved MTTS gir en bankroll på langt over $20k), men å ta en og annen stor turnering bare for kosens skyld, er selvfølgelig bare fint. Det gjør jeg selv også. Bare ikke Sunday Million, hater premiestigen på den. Men spiller den nok 11. mars ja
Har såklart ikke BRM til å spille Sunday million, men er det en turnering man skulle ville gjøre det bra i så er det ihvertfall den :P Blir morsomt med 6millioner dullars i guaranteed. Kom ganske langt i 5th anniversary, men ikke langt nok for en skikkelig premiestigning ^^
sitter på en 360 spillers $0,10 buy-in, ligger rett under highest stack med 40 spillere igjen

1. plass vinner $6,8 lol
Sist endret av Spirituell; 29. februar 2012 kl. 16:57.