Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 305502
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Double XP er noe dritt spør du meg...
Vis hele sitatet...
Hvorfor?
*titegn*
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Da har jeg endelig kjøpt meg BF3 Kan dere anbefale noen bra servere?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
PC. titegn
PS3 her, så da kan jeg nok ikke hjelpe deg.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Luci Tristis Vis innlegg
PS3 her, så da kan jeg nok ikke hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Anbefaler du noen servere til PS3 da?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Hvorfor?
*titegn*
Vis hele sitatet...
Fordi det er meningsløst.
Siterer meg selv

Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Noen som vet om noen aktive claner som rekrutterer folk?
Vis hele sitatet...
Har premium.
Sitat av Sjokomelk Vis innlegg
Siterer meg selv



Har premium.
Vis hele sitatet...

Hvilken plattform spiller du på?
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Fordi det er meningsløst.
Vis hele sitatet...
Ja for no dritt, enn at de prøver gi nye spillere en liten boost så kanskje de også klarer ta igjen litt på f.eks folk som har spilt siden release, friggin uhørt! ):
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Kjenner jeg har lyst til å spille på konsoll.
Da ene og alene pga alle som cheater på PC. Begynner å bli mektig lei... Er jeg alene?
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kjenner jeg har lyst til å spille på konsoll.
Da ene og alene pga alle som cheater på PC. Begynner å bli mektig lei... Er jeg alene?
Vis hele sitatet...
Jeg har da veeldig sjeldent møtt på en cheater på pc, kanskje en 2-3 stykker? Da har jeg bare stikki fra serveren umiddelbart. Men på den andre siden så får jeg kasta cheater skriking etter meg så fort jeg starter selv da. så vet ikke helt jeg.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kjenner jeg har lyst til å spille på konsoll.
Da ene og alene pga alle som cheater på PC. Begynner å bli mektig lei... Er jeg alene?
Vis hele sitatet...
Konsoll er en svært svak versjon av spillet, det kjøres allid på 30 fps og man får maks 24 spillere i en lobby. Blir ufattelig ensomt på noen av mapsene.

Dessuten har du mye mer kontroll over aimen din på pc. Også har du jo chatten da. På pc kan du nesten tvinge for til å motta en beskjed kjapt, utrolig praktisk
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Har nylig kjøpt med BF3 til Xbox 360! Er egentlig ikke så glad i online-FPS spill, men dette var sjuukt kult. )
Hvis noen vil spille ilag så er det bare å sende en PM! Er neppe den beste og er foreløpig bare lvl 9 eller noe sånt, men man lærer av å spille! Har såklart sånt headset også
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kjenner jeg har lyst til å spille på konsoll.
Da ene og alene pga alle som cheater på PC. Begynner å bli mektig lei... Er jeg alene?
Vis hele sitatet...
Hva pleier du å spille? 64 Rush på Metro? Tror jeg har møtt cheatere 1-2 ganger. Det er uansett ikke værre enn å bytte server.
Har møtt på en god del cheatere, men det er alltid på 64 player CQ på Metro. De står som regel i den russiske basen og sniper.
Ja, har inntrykk av at de fleste cheatere holder seg på 64-servere. 64 spillere blir uansett for mye for meg. Cluster fuck av dimensjoner.
Jeg spiller bare på 64-man servere og på de jeg spiller på blir hackere kicka tvert, før de får avfyrt et skudd, som regel. Spiller så og si bare på to-tre forskjellige servere, tho, men der er det ihvertfall ingen hackere.
BF3 tiems, sitter på Ese sin mumble-server for de som vil være med.
IP: etse.no-ip.biz
Port: 64738

EDIT: Etse, lol.
Sist endret av DikkeDikk; 24. juni 2012 kl. 20:32.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
BF3 tiems, sitter på Ese sin mumble-server for de som vil være med.
IP: etse.no-ip.biz
Port: 64738

EDIT: Etse, lol.
Vis hele sitatet...
Det var jo ingen på den...
Sitat av Zaloz Vis innlegg
Det var jo ingen på den...
Vis hele sitatet...
Uh, det er 4 stk på akkurat nå.
Pluss, det er en time siden vi sluttet å spille.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av kandetfixes Vis innlegg
Jeg har da veeldig sjeldent møtt på en cheater på pc, kanskje en 2-3 stykker? Da har jeg bare stikki fra serveren umiddelbart. Men på den andre siden så får jeg kasta cheater skriking etter meg så fort jeg starter selv da. så vet ikke helt jeg.
Vis hele sitatet...
Neida, det er forskjell på å være god, og det å cheate. Du har god aim, men min er ikke veldig mye dårligere, og skjeldent jeg blir beskyldt...

Men vi har jo de åpenlyse. 72 - 4 f.eks på Noshar TDM med 64? HAHA, prøv å si at det ikke er cheating.
Noe av det beste jeg har fått til på Noshar TDM er vel 85 - 17. Da haglet helelr ikke beskyldningene...

Og jeg har møtt på mange... Desverre er det blitt en "rage" greie. "Du drepte meg? Ok, du cheater"
Det er litt synd, for admin blir litt slappere, og bryr seg ikke så mye beskyldningene...
Sist endret av CHillZoNE; 25. juni 2012 kl. 00:30.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Uh, det er 4 stk på akkurat nå.
Pluss, det er en time siden vi sluttet å spille.
Vis hele sitatet...
aah... i see
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Men vi har jo de åpenlyse. 72 - 4 f.eks på Noshar TDM med 64? HAHA, prøv å si at det ikke er cheating.
Vis hele sitatet...
Jeg har hatt score som det på Noshar TDM. Det er ikke så veldig vanskelig, det finnes steder der man kan stå og få plenty med kills uten at så mange kan skyte tilbake, samt at de få gangene jeg ble skutt var det bestandig en medic klar for revive meg.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av meitemark Vis innlegg
Jeg har hatt score som det på Noshar TDM. Det er ikke så veldig vanskelig, det finnes steder der man kan stå og få plenty med kills uten at så mange kan skyte tilbake, samt at de få gangene jeg ble skutt var det bestandig en medic klar for revive meg.
Vis hele sitatet...
Meh... Jeg som var stolt av 85 - 17....
Ikke mye kult å campe inne ved containerne, også består disse serverne desverre alt for mye rambo medics...
Men, Det handler jo litt om hvordan dem oppfører seg, løper du agro og plukker folk på andre siden av mappet med mp7 er du liksom litt avslørt....
mmmmh... 72-4 på 64man.... Da camper du hardt slik at du alltid vil være i nærheten av medics. du må nesten dø MINST 20 ganger på 64 man. Folk spawner jo overalt, du er aldri trygg!
Er det noe galt med battlelog eller er det bare hos meg det er tregt og jeg ikke kan joine servere og velge maps osv?
Superlurker
merulz's Avatar
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Kjenner jeg har lyst til å spille på konsoll.
Da ene og alene pga alle som cheater på PC. Begynner å bli mektig lei... Er jeg alene?
Vis hele sitatet...
På mine 567t 34m har jeg møtt 3 juksere som er opplagte. Garantert flere av typen skap-juksere, men de er stort sett dårligere og lettere å lure enn en helt vanlig god spiller. Det er ikke så mange juksere som folk skal ha det til, spesielt ikke på gode servere (typ battlefield.no, webhallen, AnR). De juksemakerne jeg har sett, har alltid vært på en tysk amøbe-server.
BF3 TIEM nå, kom på Mumble
Jeg kan lage tittel?
Takub's Avatar
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Er det noe galt med battlelog eller er det bare hos meg det er tregt og jeg ikke kan joine servere og velge maps osv?
Vis hele sitatet...
jeg har også opplevd mye lag, stort sett bare på server browseren. det har dog vært fullt mulig å joine servere og sette filtere.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av merulz Vis innlegg
På mine 567t 34m har jeg møtt 3 juksere som er opplagte. Garantert flere av typen skap-juksere, men de er stort sett dårligere og lettere å lure enn en helt vanlig god spiller. Det er ikke så mange juksere som folk skal ha det til, spesielt ikke på gode servere (typ battlefield.no, webhallen, AnR). De juksemakerne jeg har sett, har alltid vært på en tysk amøbe-server.
Vis hele sitatet...
Jeg har inntrykk av det er flere som Cheater på TDM, en i alle andre moduser.
Om jeg foretrekker TDM, bør jeg vel få spille der i fred? Det er latterlig mange som er USAKELIG gode, eller så driver de med noe humbug. Som overnevnt, å plukke folk på andre siden av mappet med mp7 i full sprint er ganske åpenlyst?

Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
mmmmh... 72-4 på 64man.... Da camper du hardt slik at du alltid vil være i nærheten av medics. du må nesten dø MINST 20 ganger på 64 man. Folk spawner jo overalt, du er aldri trygg!
Vis hele sitatet...
Jeg har klart 17 ganger, og da sto jeg på for alt i hele verden! Så... Det er tydeligvis ganske åpentbart om man har så latterlig lave stats.
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Jeg har inntrykk av det er flere som Cheater på TDM, en i alle andre moduser.
Om jeg foretrekker TDM, bør jeg vel få spille der i fred? Det er latterlig mange som er USAKELIG gode, eller så driver de med noe humbug. Som overnevnt, å plukke folk på andre siden av mappet med mp7 i full sprint er ganske åpenlyst?



Jeg har klart 17 ganger, og da sto jeg på for alt i hele verden! Så... Det er tydeligvis ganske åpentbart om man har så latterlig lave stats.
Vis hele sitatet...
Det er vel da 17 respawns du sikter til, jeg tenker meg at du døde flere ganger men ble revivet. Hvis ikke så er det haugevis med credz til deg!
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
mmmmh... 72-4 på 64man.... Da camper du hardt slik at du alltid vil være i nærheten av medics. du må nesten dø MINST 20 ganger på 64 man. Folk spawner jo overalt, du er aldri trygg!
Vis hele sitatet...
Battlefield 3 TDM har veldig lik spawnfunksjon som feks CoD4 har. Når man har lært seg brettet og hvordan vektingen av spawn kontra hvor folk er, er det egentlig få problemer for en liten bunke spillere å få fienden til å spawne eksakt der man vil og hindre den ukontrollerte fienden. Det er ikke magi, men det krever "litt" spilletid. Man skal ikke spille mye før man vet eksakt hvor fienden spawner basert ut fra hvor en selv spawner.

Camping er en helt grei funksjon for å få slik K/D, og ja medic hjelper. Har du et eller to lag på skype, kan man effektivt drepe en server på ganske kort tid.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Det er vel da 17 respawns du sikter til, jeg tenker meg at du døde flere ganger men ble revivet. Hvis ikke så er det haugevis med credz til deg!
Vis hele sitatet...
Neida, jeg gikk superuber camping mothafucka med SKS. Tror kanskje jeg flyttet meg 12 ganger på en hel runde. Det var episk feigt! Så det er ikke mye creds over det, kun VM i feig :P
Sitat av meitemark Vis innlegg
Battlefield 3 TDM har veldig lik spawnfunksjon som feks CoD4 har. Når man har lært seg brettet og hvordan vektingen av spawn kontra hvor folk er, er det egentlig få problemer for en liten bunke spillere å få fienden til å spawne eksakt der man vil og hindre den ukontrollerte fienden. Det er ikke magi, men det krever "litt" spilletid. Man skal ikke spille mye før man vet eksakt hvor fienden spawner basert ut fra hvor en selv spawner.

Camping er en helt grei funksjon for å få slik K/D, og ja medic hjelper. Har du et eller to lag på skype, kan man effektivt drepe en server på ganske kort tid.
Vis hele sitatet...
4 deaths når du spiller mot 32 andre er jo ganske absurd. Du kommer jo garantert til å bli outmanned en eller annen gang, du klarer ikke ta 4 folk hver gang du treffer på en gruppe. I tillegg, å spawntrappe krever som du sa koordinasjon, noe som vil være helt vanvittig usannsynlig å komme over når du har 31 lagkamerater. Over 15 i K/D på noshahr tdm 64-man -> I call shenanigans.
'
BTW Chillzone, måtte le litt av "VM i feig" Love it!
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
4 deaths når du spiller mot 32 andre er jo ganske absurd.
Vis hele sitatet...
Det kommer an på hvor mange medics det er på ditt lag. Jeg har blitt kastet ut fra en server fordi jeg hadde 32-0 på en 64 metro conquest server. Jeg hadde blitt skutt og revivet over 20 ganger. Men det kommer ikke på scorelisten.
Sitat av meitemark Vis innlegg
Det kommer an på hvor mange medics det er på ditt lag. Jeg har blitt kastet ut fra en server fordi jeg hadde 32-0 på en 64 metro conquest server. Jeg hadde blitt skutt og revivet over 20 ganger. Men det kommer ikke på scorelisten.
Vis hele sitatet...
Sant nok, men metro cq er annerledes IMO, der forventer alle at du er død en stund, i motsetning til tdm hvor de fleste spawner før du blir revivet. Så en medic som fikk en kill, han ble mvp over karer med 80 kills, han bare revivet alle :P Var litt kult egentlig.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hva synes dere om close quarters? Jeg synes ihvertfall det er helt UBERT fette bra, hvis man skal bruke litt dialekt.

Nydelige maps, fin modus, om enn litt teit å komme inn i game å få lvl 1 pistol mens folk er på lvl 15 med machinegun...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva synes dere om close quarters? Jeg synes ihvertfall det er helt UBERT fette bra, hvis man skal bruke litt dialekt.

Nydelige maps, fin modus, om enn litt teit å komme inn i game å få lvl 1 pistol mens folk er på lvl 15 med machinegun...
Vis hele sitatet...
Jeg skal snart kjøpe premium, men av det jeg har sett på Teh Interwebz ser de iallfall ut som de mest grafisk fantastiske multiplayer-mapsene jeg noengang har sett :O

Det eneste som irriterer med med cq er den forbanna m417, den er overpowered IMO. Ikke for å klage eller syte, men den er jo bedre enn alle de andre semi-auto sniperne, nærmest udiskutabelt. Eneste som kan konkurrere er SKS, men det er kun fordi den er ganske forskjellig.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva synes dere om close quarters? Jeg synes ihvertfall det er helt UBERT fette bra, hvis man skal bruke litt dialekt.

Nydelige maps, fin modus, om enn litt teit å komme inn i game å få lvl 1 pistol mens folk er på lvl 15 med machinegun...
Vis hele sitatet...
CQ var meh.
Dårlige maps der folk spawner bak, fram og oppå deg.

Våpnene var kule though, I like me some H&K 417.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Hva synes dere om close quarters? Jeg synes ihvertfall det er helt UBERT fette bra, hvis man skal bruke litt dialekt.

Nydelige maps, fin modus, om enn litt teit å komme inn i game å få lvl 1 pistol mens folk er på lvl 15 med machinegun...
Vis hele sitatet...
Close Quarters er utvidelsen. Det du tenker på er Gun Master, som er en modus, akkurat som Conquest eller Rush. I CS kalles dette for "gun game". Det handler om å gå gjennom en rekke våpen fortest mulig.

Visse bakdeler med GM, siden det er helt klart at det ikke var en del av spillet som var planlagt fra starten av. Det ser man enkelt på at om du spiller GM, vil enkelte våpen være endret på klassene dine når du spiller andre modi.
Så ja, dette skjedde idag når jeg spilte CQ i Jet da..
http://imgur.com/gVSH5
Jeg haaaater dritt admins..
Sitat av meitemark Vis innlegg
...vil enkelte våpen være endret på klassene dine når du spiller andre modi.
Vis hele sitatet...
"Enkelte våpen"? Hos meg blir alt resatt. Alle klasser, jet, heli, tanks - absolutt alt utenom attachments. Og det er sykt irriterende.
Sist endret av Eplekjekk; 30. juni 2012 kl. 03:04.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Heilt canooon
Ser etter folk som spiller på Xbox, blir litt morsommere med teamwork å kommunikasjon.

GT: Arctichuman
Jeg måtte formatere PCen for noen uker siden. Har innstallert BF3 pånytt men får de samme problemene jeg fikk sist jeg innstallerte BF3 for første gang. Kommer opp feilmelding når jeg skal joine servere osv.

Noen som vet hvor jeg finner løsninger? Jeg hadde akkurat samme problem sist, men husker ikke hvordan jeg fikset det.. :/
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Sitat av SheepInPain Vis innlegg
Jeg måtte formatere PCen for noen uker siden. Har innstallert BF3 pånytt men får de samme problemene jeg fikk sist jeg innstallerte BF3 for første gang. Kommer opp feilmelding når jeg skal joine servere osv.

Noen som vet hvor jeg finner løsninger? Jeg hadde akkurat samme problem sist, men husker ikke hvordan jeg fikset det.. :/
Vis hele sitatet...
Jeg hadde det problemet før, men jeg tror jeg avinstallerte battlelog launcher tingen også innstallerte det på nytt
Sitat av HanDuck Vis innlegg
Jeg hadde det problemet før, men jeg tror jeg avinstallerte battlelog launcher tingen også innstallerte det på nytt
Vis hele sitatet...
Gjorde det nå.. Didn't work.

Bestandig et jævla helvette å innstallere BF3.. Forbanna fittespill!!
Chill&grill, Bf3 er et dødsbra spill
Sitat av Aftershave3k Vis innlegg
Chill&grill, Bf3 er et dødsbra spill
Vis hele sitatet...
Når man endelig har klart å innstallere det ja.

Første gangen jeg skulle innstallere BF3 brukte jeg 2 dager på å finne en løsning.. Mener det var en spesiell Nvidia driver som ble laget spesielt for BF3 jeg innstallerte, men jeg husker ikke.. Noen her som har peiling?
Det hadde hjelpt fælt om du hadde fortalt oss hva som står på denne feilmeldingen du får. Ikkje så lett og vite hva som er galt uten og lese den