Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 145686
Lost er en serie som bli bedre og bedre for hver episode som går!
I fjor var det en slik pause i 24. Vis jeg ikke husker feil var det pga valget i USA eller at Bush skulle holde noen taler de dagene 24 gikk.
Har du sett alle episodene Fex? Kommer noen episoder lenger utti som ikke er like bra. Og serien blir litt mer langdratt etterhvert synes jeg.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av kjpuck
I fjor var det en slik pause i 24. Vis jeg ikke husker feil var det pga valget i USA eller at Bush skulle holde noen taler de dagene 24 gikk.
Vis hele sitatet...
Ja, du har helt rett. Men det er jo ikke noe valg iår såvidt jeg vet.
det er nok bare 21.episoder
I like turtles
Skyfex's Avatar
Ikke faen om de får fortalt hele historien på bare en sesong. Men det er nok ikke mer enn 21 episoder i sesong 1.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sikkert ikke, men hvordan kan dere si dette sikkert?
Jaja. Er vist ikke alle som vil vekk fra øya da og saboterer for andre.
Sist endret av Sjakaa; 2. mars 2005 kl. 12:57.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
SPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOILERSPOI LERSPOILERSPOILERSPOILER

Det var jo ikke Locke som satt fyr på båten, det var negergutten. Virker som det er han som er mest fornøyd med tilværelsen på øyen for øyeblikket.
Sitter her faktisk og ser Lost nå. Har tv på pcen. Serien er bra men det er vel kansje for mye tilbakeblikk, det er vel sikkert 90% av serien er basert på. Det som lever i junglen er en annen sak. Kansje det er romvesner! eller en jæva stor maur, tja hvem vet

Sist endret av satosk; 2. mars 2005 kl. 22:25.
Jævla genial serie. er komt til episode nr 5. Men har heller ikke sett en på tv. Ble hekta, btw de fem er sett kun idag
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Tilbakeblikkene er jo svært vesentlig for hele serien. Jeg tror man skal få oppdage dette enda mer mot slutten.
Trodde de tilbakeblikkene var halve poenget jeg. Man får liksom vite hva og hvorfor alle folkene er der.
Så episode 14 i dag. Elsker den serien.
De er jo 1000 miles ute av kurs, så det kan jo hende at de er i nærheten av sydpolen eller noe? Finnes det ikke isbjørner der?
Da er e18 lagt ut folkens! Løp og .. øhh.. last ned.
Sitat av ibanez
Da er e18 lagt ut folkens! Løp og .. øhh.. last ned.
Vis hele sitatet...
Downloader nuh
åååh! episode 18 er spennende! Får vite om hurley ja

edit:seriøst... en av de mest spennende episodene jeg har sett
Sist endret av Sabbi; 3. mars 2005 kl. 14:36.
I dag på skolen, så var et en jente i klassen som sa at en kollega på jobben til moren hennes hadde
nesten hele sessong 3 av lost.
Alstå, hun sa han hadde lastet ned til og med nesten hele sessong 3.
Jeg sa jeg ikke trodde henne, for det kan vel ikke være sant :P ?
Det ville jo bare være for dumt om det bare er han som har de lissom.
kan jo hende at det var noe annet enn "lost", jeg klarte å laste ned en episode av en serie som het "the lost world" da jeg skulle ha tak i en "lost" episode. Men nei, de har ikke laget noe mer enn sesong 1 av lost.

btw: Episode 18 er sinnsykt spennende.
4 8 15 16 23 42
Sitat av b1rken
I dag på skolen, så var et en jente i klassen som sa at en kollega på jobben til moren hennes hadde
nesten hele sessong 3 av lost.
Alstå, hun sa han hadde lastet ned til og med nesten hele sessong 3.
Jeg sa jeg ikke trodde henne, for det kan vel ikke være sant :P ?
Det ville jo bare være for dumt om det bare er han som har de lissom.
Vis hele sitatet...
Tåpeligste skrønen jeg noen gang har hørt...

I USA lager man ofte ikke engang ferdig sesong 1 før man er helt sikker på at den gir gode seertall.. Jeg har selv lastet opptil flere programmer som ganske enkelt er droppet etter ett par programmer. (Green Screen Show og My Big Fat Obnoxious Boss er to eksempler... My Big Fat var faktisk ganske morsom...).

At de skal ha laget hele 3 sesonger allerede er mildt sagt en latterlig påstand.

Btw: Episode 18 må være den råeste til nå. Eeeeendelig fikk vi svar på enkelte ting!
episode 18 var helt rå, beste til nå.

bare så synd at det er 6 uker til neste
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Setter pris på at folk ikke spoiler episode 18 enda. Takk.

Når det er sagt så må jeg si at når det gjelder jenter og filmer/serier så har de som regel ikke peiling. De kan si at de har sett sesong 100 av friends, så utelukk alt slikt (med mindre det er jenter som har peiling da, finnes et par av de men få)
Så ep 18 netopp. Sykt spennende. Lurer noe sinsykt på hva de tallene var for noe, som var på metalltingen ute i jungelen. Noen som har lest/hørt noe om det?


Edit: Er ikke så lenge til neste episode som noen skal ha det til;

Next Episode:
Wednesday, March 9, 8/7c
"All the Best Cowboys Have Daddy Issues"
Survivors wonder why Charlie and the pregnant Claire have been abducted - and by whom — and a search party ventures into the treacherous jungle to try to find and rescue the missing duo. Meanwhile, inner-demons about his father resurface for Jack, and Boone and Locke discover another island mystery.
Vis hele sitatet...
Altså neste onsdag
Sist endret av Darris; 3. mars 2005 kl. 22:44.
Da var episode nr 18 sett, spennende, men synd at det er en uke til neste episode blir lagt ut til nedlasting. Det er mange av personene som er omkranset av mystikk: Walter, Claire, Hurley. Lurer på hvordan disse unaturlige evnene / hendelsene blir vevd inn i historien etter hvert. Det er så absolutt en serie man blir avhengig av jeg venter i spenning på neste episode...

Litt info (sikkert mange som vet...) Lost går på Onsdager i USA og blir lagt ut på nett onsdag kveld / torsdag morgen, da tisdsforskjellen mellom USA og Norge er ca -6 timer.
Darris:

Den episoden du viser til som det står info om er jo allerede vist...
Ja, episode 18 er sett.. Dette var beste episode hittil, er lost-narkoman .. Får jeg ikke sett neste så vil jeg ikke leve ! .. Har snart nyeste smallville også.. *koseseg*
Akkurat sett episode nr. 18. Syntes selv den var sylt spennende. Fikk litt klarhet i den... Men virker jo mer og mer som om ting ikke blir forklart av naturlige årsaker da? Hvis de klarer å vri alt som har skjedd til nå om til naturlige årsaker. Ja, da er forfatteren god.
episode 18 er den beste jeg har sett hittil. fikk endelig vite hva hurley drev med før øya. det jeg digger er at alt er så uforutsigbart..



SPOLER FOR DE SOM IKKE HAR SETT e18!!!!!


De tallene som ble vist på slutten tror jeg sto på den metalluken som Locke og Boone drev og åpnet. Fant ikke noe annen grunn for at de viste den delen i introen..

edit: neste episode sendes ikke før 13 april..hvordan i helvette skal jeg klare meg
Sist endret av Zoidberg; 3. mars 2005 kl. 23:09.
Sitat av Zoidberg
SPOLER FOR DE SOM IKKE HAR SETT e18!!!!!


De tallene som ble vist på slutten tror jeg sto på den metalluken som Locke og Boone drev og åpnet. Fant ikke noe annen grunn for at de viste den delen i introen..
Vis hele sitatet...
Det var de tallene. Snart må vi lage et kart over hvordan personene er knuttet sammen, det begynner og bli vanskelig og henge med.

Kode

                /-- Locke (Hurley eiger firmaet han jobber i (kansje))
Hurley <
               \-- Sai (på tv i Korea)
Dette var bare i denne eppisoden, og det var sikkert flere. Sånn har det vært hele tiden og slik kommer det nok til og fortsette
Episodene 18 var knallbra. Forbanna at det er 6 uker til neste gang, særlig med den cliffhangeren det var. Utspekulert gjort av serieskaperne
Spoiler
Jeg tror ikke Hurley jobber fordi han var god for mange millioner.
Vi hørte han advokaten/finansmannen til Hurley sa han var god for 137millioner dollar eller kanskje mindre.
Pantoliano: Han var god for 160 mill $.

Spennende episode 2k! men det jeg lurer på er: De tallene, lennart og han andre duden snappet opp da de satt på kontroll post. Var det for lenge siden? Var det når Gulfkrigen var? Vietnam? Korea? eller andre verdenskrig?

De tallene stod på den metall opplegget noe jeg tror er en forsknings ting..noe som et eller annet miltært land har brukt og som muligens har falt ned på øya...
Sitat av Darris
Så ep 18 netopp. Sykt spennende. Lurer noe sinsykt på hva de tallene var for noe, som var på metalltingen ute i jungelen. Noen som har lest/hørt noe om det?


Edit: Er ikke så lenge til neste episode som noen skal ha det til;



Altså neste onsdag
Vis hele sitatet...

hvis du kikker litt rundt så finner du ut at den episoden er vist før. de kommer til å vise repriser i 5 uker, fordi ABC starter med en ny serie. så kommer det ny episode av Lost den 13. april, og så er det ny episode hver uke fremover til sesongen er ferdig
Sist endret av Goberg; 4. mars 2005 kl. 09:04.
Meget bra serie!
Sitat av r33l
Pantoliano: Han var god for 160 mill $.

Spennende episode 2k! men det jeg lurer på er: De tallene, lennart og han andre duden snappet opp da de satt på kontroll post. Var det for lenge siden? Var det når Gulfkrigen var? Vietnam? Korea? eller andre verdenskrig?
Vis hele sitatet...
Tror ikke de var stasjonert til noen spesiell krig. Det var 16 år siden de var stasjonert ute i stillehavet.
Sitat av karamba
En ting, jeg har lagt merke til. Når Charlie er tilbake for å hente dopet sitt i den første episoden ellerno så får han flashback fra han var inne på doen med dopet. Og når flyet får kraftig turbulens så går han ut av dassen som er helt foran i flyet og setter seg i et sete helt foran i flyet. Hvorfor er ikke han blandt de folka som satt helt foran i flyet, men med de folka som kræsja på stranda?

Dette ble jævla surrete. men håper noen forstår
Vis hele sitatet...
Litt sent svar, men etter jeg så det ikke kom noen spesiell teori her, så spurte jeg om dette på et annet forum, og der var konklusjonen rett og slett dårlig redigering. Når Charlie krabber gjennom midtgangen ser vi en blå gardin bak ham, som er mellom to klasser på flyet. Så han krabber mye lengre enn det ser ut som.
For de som har flere spørsmål om "Lost så kan man jo alltids spør eller søke på http://p073.ezboard.com/blosttheunof...ortheabcseries
IKKE LES DENNE OM DU IKKE HAR SETT EPISODE 18!!


Episode 18 var uten tvil den beste hittil. Fikk svar på mye, men det ble enda mer spørsmål.
Hva om Hurley finner fram til sourcen på forbannelsen, og klarer å bryte den?
Tror dere de kan bli reddet da? Vil båten til Michael noen gang seile? Jeg tviler
Nei det er så mye man vil ha svar på nå, men tiden er ikke inne enda :P Jeg ser bare frem til neste episode. Deux Ex Machina. Kommer garantert til å handle om den dingsen som er ute i jungelen...igår så var episoden litt komisk hvis jeg får si d..
Komisk? På hvilken måte?
One of the good guys
2rs1's Avatar
satt og leste på www.lost-norge.tk. Der har dem en bønsj med teorier om serien, denne synes jeg virket ganske interessant:
MULIGENS SPOILER, DOG BARE EN TEORI
MULIGENS SPOILER, DOG BARE EN TEORI
MULIGENS SPOILER, DOG BARE EN TEORI
Teori #12 - Franske atomprøvesprengninger i 80 årene

-
I 1985 bombet en Fransk spesial gruppe en Greenpeace båt som skulle til Mururoa for å stoppe franske atomsprengingsforsøk. Navnet på den franske båten var "The Rainbow Warrior". Båten sank på Auckland, New Zealand.
Siden det hadde gått 16 år siden Rosseau, og forskerne kom til øya kan dette stemme bra viss en ikke går ut i fra at ting foregår akkurat i 2004/2005. 1985 + 16 år blir nemlig 2001.
En kan tenke seg til at den franske spesialstyrken var Rosseau, og de andre.
Dersom en velger å tro at serien tar plass i det tidsrommet vi lever i nå (2004/2005), blir 16 år tidligere rundt 1988/1989.
Dette var en periode da Frankrike hadde flere steder der de eksperimenterte med atomprøvesprengninger i Stillehavet. De franske forskerne i serien skal kanskje forestille den gruppen som prøvde å beskytte disse eksperimentene mot aktivister som var imot dette.
Den 27. Januar 1996 sluttet Frankrike med atomtestingen.
”Rainbow Warrior 2” ble satt i gang I 1989, det er akkurat 16 år siden. Dette stemmer bra med tidsrommet da aktivistene drev på sitt hardeste mot disse prøvesprengningene.
Vi vet at Rosseau, og de andre reiste fra Tahiti, som hadde en veldig sterk militær aktivitet på den tiden,og har vært utgangspunktet for flere operasjoner av det franske militæret i 80 årene.I mai 1985, like før ”The Rainbow Warrior” sank utenfor Auckland (NZ), var samme skipet med på å hjelpe å flytte befolkningen på rongelap øyene (marshall øyene),fordi de var utsatt for stråling fra Amerikanske prøvesprengninger i det området.
Marshall øyene ligger et par hundre kilometer fra kursen som fly fra Sydney bruker når de skal til Los Angeles (Den ruten flyet I lost skulle tatt), og kunne også ha vært de franske forskerne sin rute.
Marshall øyene ligger rundt 2/3 av avstanden til Australia, og 1/3 av avstanden fra Tahiti. Beliggenheten til disse øyene er nokså lik den ruten flyet i serien kom ut av kurs. (Rundt 2000 miles), og dette stemmer nokså bra med det tidsrommet forskerne brukte fra Tahiti før de grunnstøtte.
Marshall øyene ligger mellom Tahiti og new caledonia (To franske territorier).
En kan dermed konkludere med at ruten til forskerne og ruten til flyet krysser hverandre like rundt Marshall øyene.
Mange av disse øyene som ble brukt til prøvesprengninger har ligget aldeles øde på grunn av strålingen. Det er mulig at installasjonene som er på øya (Bunkeren med luken uten håndtak) er det som er igjen etter de som jobbet der.
Dette forklarer hvorfor det ikke er håndtak på utsiden av luken siden den er laget slik at folk som er ute ikke kan komme inn og utsette andre for fare. Det forklarer også hvorfor luken er så solid som den er (for å holde radioaktiv stråling ute).

Sakset ifra www.lost-norge.tk
Vis hele sitatet...
Sist endret av 2rs1; 4. mars 2005 kl. 14:25.
hm....vanskelig å si det der..
IKKE LES DETTE HVIS DU IKKE HAR SETT ALLE EPISODENE!!
IKKE LES DETTE HVIS DU IKKE HAR SETT ALLE EPISODENE!!
IKKE LES DETTE HVIS DU IKKE HAR SETT ALLE EPISODENE!!




Grunnen til at de franske folkene kom til øya er jo fordi de plutselig mottok en radio melding som repeterte seg, nemmelig de tallene som hurley vant lotteriet med. Derfor begynnte de å lete etter kilden og fant denne øya med et radio tårn på, "The black rock" eller noe sånt.
Sist endret av Cybergasm; 4. mars 2005 kl. 15:29.
Ja det stemmer det.
men etter å ha lest en del på lost-norge så kom jeg over denne fargede kvinnen. Hun som hadde mistet mannen sin i ulykken. Hvorfor har vi ikke sett mer til henne? hun var bra innblandet i de første episodene...Hun sier jo at mannen er her. Samme gjelder faren til Jack. Fikk han det samme i seg som Locke? er han på øya? liket er jo ikke funnet enda....
Mange fine teorier på Lost-norge.tk.

men J.J Abrams har uttalt seg om at alt har en naturlig forklaring (dessverre).
Vis hele sitatet...

Hvem er han fyren som ikke var med på flyet? En som var på øya fra før? blindpassasjer? (husker ikke navnet på han)
One of the good guys
2rs1's Avatar
Ethan? Han som ble pwna av Charlie?

Men disse talla må jo bety noe.
Jah, Ethan. Hvem er/var han? Og hvordan kom han til øya?

Spoiler!!
Spoiler!!
Spoiler!!

Tallene har jo en viss forbannelse over seg, i episode 18 får du jo vite at alle som har vært borte i tallene har fått livet sitt ødelagt og de de er glad i har død eller blitt skadet. Du ser jo også hvor mye faenskap som skjer med Hurley og hans nærmeste etter at han vinner i lotteriet.

Hvordan dette har en naturlig forklaring kan jeg ikke svare på....
Hvis dere vil vite litt om noen ting som kommer til å skje/oppdages senere, så anbefaler jeg å se på "bilder fra settet" på www.lost-norge.net.
Viser ikke så mye, men litt.

Anbefales kun for nyskjerrige folk, folk som ikke vil vite noe mer enn det som er vist på Norsk/Amerikansk TV bør ikke se.
I dag fikk jeg snakket med denne jenten som gikk i klassen min. Hun som sa en kollega av moren hadde til og med nesten hele sessong 3 av Lost.
I dag sa hun at han hvertfall hadde sessong 2, og at monsteret fortsatt ikke hadde vist seg i sessong 2 heller. Jeg blir bare så utrolig irritert, i og med at til og med dere sier det ikke er mulig han kan hele sessong 2 av Lost. Og jeg forsikret meg om at det var Lost hun snakket om.
hhhmmmm.... Kan jo være mulig at han har sesong 2 og 3 Hvis de har blitt spillt inn, jeg så feks alle episodene av Ran et par månder før de kom på tv, fikk de av min onkel som hadde fått de ifra en i Tv2...

Men men...

SPOILER
Merk teksten for å lese den!!

--> [COLOR=White]03/01 - When the BIG castmember dies off, Claire's baby will be born .... And Jack will NOT be the one to deliver it. The ultimate reason for the death will be the ultimate betrayal from someone he believes to be his trusted ally. But I will say that when I say BIG character, it is not a reference to anyone's size. Lost will return with new episodes on April 13th and we'll get more backstory on Locke, Jack, Sayid and Kate (in that order) before the season ender which will take the life of one of the beloved ten men. Source: Kristin on E!Online

Boone finds a cashe of drugs on another plane that has crashed. It was not the plane they were on. Source: Crew Pix (Thanks Meg for the tip.)

Would you believe that Claire is going to have her baby in the season finale? Talk about a coincidence.

Here's what I've heard of the season finale: We'll go back to the very beginning, when they all boarded the plane. Source: Kristin on E!Online

Tatt i fra http://www.spoilerfix.com/lost.php
[/COLOR]
Sist endret av Cybergasm; 4. mars 2005 kl. 17:05.