Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3185 305466
Sitat av Dice Vis innlegg
Jeg finner ikke disse vognene noe sted? :-/
Vis hele sitatet...
På mappene eller i Battlelog?

EDIT: du fikk post nr 2000 i tråden
Sist endret av DikkeDikk; 3. januar 2012 kl. 14:10.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
På mappene eller i Battlelog?

EDIT: du fikk post nr 2000 i tråden
Vis hele sitatet...
ingame på xbox? Er det veldig få av dem?
Homemade Retard
zeicko's Avatar
hei. får bf3 om 2 dager. jeg lurer på om unlocks av våpen går like treigt som bad company 2 ?
digger spillene men vill ha masse unlocks på kort tid :P
Sitat av zeicko Vis innlegg
hei. får bf3 om 2 dager. jeg lurer på om unlocks av våpen går like treigt som bad company 2 ?
digger spillene men vill ha masse unlocks på kort tid :P
Vis hele sitatet...
Ting tar tid, men synes våpene kommer passe bra. Man kan jo unlocke massevis av attachments til våpen og kjøretæy også, så man får ofte en eller annen ny duppeditt å bruke.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Dice Vis innlegg
Ting tar tid, men synes våpene kommer passe bra. Man kan jo unlocke massevis av attachments til våpen og kjøretæy også, så man får ofte en eller annen ny duppeditt å bruke.
Vis hele sitatet...
ok. sniper riflene jeg får fra lvl 1 er de noe bra ?

i bad company 2 fikk man m24 og sv98 som var veldig gode. er det likt i bf3 ?
Sitat av Rejolo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Men så er vel heller ikkje dette noe klan, er mer en "gruppe" der alle kan være med. Er ikkje akkurat klan-kamper, faste treninger ol. her.
Sitat av zeicko Vis innlegg
ok. sniper riflene jeg får fra lvl 1 er de noe bra ?

i bad company 2 fikk man m24 og sv98 som var veldig gode. er det likt i bf3 ?
Vis hele sitatet...
Man starter med to semiautomatiske rifler, de er helt greie, du får sv98 etter dem.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av Dice Vis innlegg
Man starter med to semiautomatiske rifler, de er helt greie, du får sv98 etter dem.
Vis hele sitatet...
me gusta.

siste spørsmål, kan man bruke ironsight på snipers altså uten scope ?
Sitat av zeicko Vis innlegg
me gusta.

siste spørsmål, kan man bruke ironsight på snipers altså uten scope ?
Vis hele sitatet...
Ja det kan du.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ja det kan du.
Vis hele sitatet...
hvorfor kjøpte jeg ikke bf3 i oktober ? angrer sykt høres ut som the best game ever !

håper det ikke skuffer
Hva syns folk er de beste våpene/kombinasjonene til de forskjellige klassene?
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
/me slår Hightime hardt.

Det er to stridsvogner ment for anti-air, 9K22 TUNGUSKA-M og LAV-AD.
Det var en balance tweak i 6 desember oppdateringen som reduserte skadene gjort på infanteri og pansrede kjøretøy av anti-air.
Vis hele sitatet...
Hehe..Ok da, fortjente vell den lapsen ;>
Sry for å komme med feil info, jeg som tydeligvis har fått feil info eller har lest feil på updates :/

Evig glad for at Tunguska i hvert fall har fått redusert dmg mot infanteri =)
Men, ble ikke Tunguska "buffed" med mer dmg mot infantery i en eller annen patch før denne som tydeligvis kom 6 desember ?

Uansett, takk for at du rettet på det jeg kom med

Blir nokk en del BF3 spilling fra i morgen av ser det ut som..
Hvis noen er int i eller trenger en ekstra person til sin squad så er jeg mer enn gjerne med(X-box)..
Ser på meg selv som middels/rett over middels god, ender som regel med grei +stats & over midten av team rankinga i hvert fall..

Har mic hvis det sku være nødvendig & spiller som regel det som trengs på ett team/i en squad =) Dog, jeg har deff spilt mest Enginer..Med assault på en grei 2 plass..
Recon får noen andre ta seg av, denne "classen" takler jeg rett og slett ikke i BF3 :/

Send en PM hvis noen sku trenge en ekstra person(har B2K btw)
Sist endret av Hightime; 3. januar 2012 kl. 15:42.
Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Hva syns folk er de beste våpene/kombinasjonene til de forskjellige klassene?
Vis hele sitatet...
Assault - Nesten ikkje spilt assault enda, men når eg gjør det, så bruker eg dette,

Primary : G3A3
Sec : 93R
Equipment : Health Pack og Defib.

Engineer.

Primary : G36C
Sec : 93R
Equipment : Stinger og repair tool.

Support.

Primary : M249
Sec : 93R
Equipment : C4

Recon.

Primary : L96
Sec : 93R
Equipment : Soflam og den spawnpoint tingen
Sitat av EuroPalleJesus Vis innlegg
Hva syns folk er de beste våpene/kombinasjonene til de forskjellige klassene?
Vis hele sitatet...
Her er bl.a en tråd opprettet for at folk ska dele tips om weapons/perks etc =)
Sitat av Hightime Vis innlegg
Her er bl.a en tråd opprettet for at folk ska dele tips om weapons/perks etc =)
Vis hele sitatet...
Ehm, perks?
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Ehm, perks?
Vis hele sitatet...
Ekstra ammo/ekstra sprengstoff/sprint til deg eller hele squaden din vil jeg ihvertfall kalle perks ;-)
Sitat av Shivertone Vis innlegg
Ekstra ammo/ekstra sprengstoff/sprint til deg eller hele squaden din vil jeg ihvertfall kalle perks ;-)
Vis hele sitatet...
Åja, tenkte ikkje på det eg, beklager Første eg tenker på når noen sier perks er CoD..
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Åja, tenkte ikkje på det eg, beklager Første eg tenker på når noen sier perks er CoD..
Vis hele sitatet...
Du er ikke den eneste :P
Hei prøver og fullføre en Assignments på recon.
da må jeg
20 kills with Sniper Rifles 20 / 20 *den er lett og skjønne

5 Laser Designations * men denne her skjønner jeg ikke hva jeg må gjøre for og få 5 av ?
har prøvd og skyte og drepe med laser siktet men er ikke det..
Bruk SOFLAM el. på kjøretøy
Sitat av DingoXo Vis innlegg
Hei prøver og fullføre en Assignments på recon.
da må jeg
20 kills with Sniper Rifles 20 / 20 *den er lett og skjønne

5 Laser Designations * men denne her skjønner jeg ikke hva jeg må gjøre for og få 5 av ?
har prøvd og skyte og drepe med laser siktet men er ikke det..
Vis hele sitatet...
Stemmer det ivioynar skrev, du kan bruke Soflam og CITV Station for tanksene. Går veldig fort.
takk det stemte det med SOFALM så kommer det en ny en

50 Headshots greit nok
1 / 50

50 Spot Assists hva ?
0 / 50

5 Knife takedowns hva ?

og en ting til hvem er sniperen som tar mest liv/er den beste ?
Sitat av DingoXo Vis innlegg
takk det stemte det med SOFALM så kommer det en ny en

50 Headshots greit nok
1 / 50

50 Spot Assists hva ?
0 / 50
Vis hele sitatet...
Spotte fiendene dine, da kan du trykke på Q (PC) når du ser en fiende, og når noen andre fra laget ditt da dreper den du spottet, så får du spot assist. Her kan du bruke et vanlig våpen, eller MAV feks.

Sitat av DingoXo Vis innlegg
5 Knife takedowns hva ?
Vis hele sitatet...
Drepe 5 med kniven din.

Sitat av DingoXo Vis innlegg
og en ting til hvem er sniperen som tar mest liv/er den beste ?
Vis hele sitatet...
Her kan du se en Damage / Accuracy chart for våpnene i BF3, så kan du sammenligne og finne det du liker best selv. Selv liker eg veldig godt L96, den rifla en får etter og ha fullført recon assignment nr 2.
Sist endret av JVMyhre; 6. januar 2012 kl. 17:04.
Hva skjer med at Dice skal nedgradere hvert jævla våpen noen klager litt på? IRNV var 'for bra', så de gjør det ubrukelig. M249 SAW var 'for bra', de gjør den ubrukelig. Samme regla med Scar-H og sikkert en shitload med andre våpen og utstyr.
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Hva skjer med at Dice skal nedgradere hvert jævla våpen noen klager litt på? IRNV var 'for bra', så de gjør det ubrukelig. M249 SAW var 'for bra', de gjør den ubrukelig. Samme regla med Scar-H og sikkert en shitload med andre våpen og utstyr.
Vis hele sitatet...
Våpnene har da ikkje blitt ubrukelige, og heller ikkje IRNV.. Du må bare lære deg og bruke det på riktig.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Spotte fiendene dine, da kan du trykke på Q (PC) når du ser en fiende, og når noen andre fra laget ditt da dreper den du spottet, så får du spot assist. Her kan du bruke et vanlig våpen, eller MAV feks.



Drepe 5 med kniven din.



Her kan du se en Damage / Accuracy chart for våpnene i BF3, så kan du sammenligne og finne det du liker best selv. Selv liker eg veldig godt L96, den rifla en får etter og ha fullført recon assignment nr 2.
Vis hele sitatet...

ok takk for svar, hva gjør engenklig mav ? hvordan bruke den?
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Hva skjer med at Dice skal nedgradere hvert jævla våpen noen klager litt på? IRNV var 'for bra', så de gjør det ubrukelig. M249 SAW var 'for bra', de gjør den ubrukelig. Samme regla med Scar-H og sikkert en shitload med andre våpen og utstyr.
Vis hele sitatet...
Jeg syntes SCAR-H var ubrukelig fra før av egentlig..
Sitat av DingoXo Vis innlegg
ok takk for svar, hva gjør engenklig mav ? hvordan bruke den?
Vis hele sitatet...
Det er noe en unlocker i Recon klassen, den kan du fly rundt med og spotte andre spillere for laget ditt. Du kan også fly på spillere og få en "roadkill".
noen ganger skyter jeg etter fiender og bummer og så blir han drept like etterpå og jeg får da 50+ i Suppression kill hva er det fornoe ?
Sitat av Lusekofte Vis innlegg
Hva skjer med at Dice skal nedgradere hvert jævla våpen noen klager litt på? IRNV var 'for bra', så de gjør det ubrukelig.
Vis hele sitatet...
INRV var "for bra" ?!?! Hele skjermen din blir mørkegrønn og alle fiender + miner blir lyse-gule, er det ganske balansert for deg? Det var et bra konsept, men helt feil utført. Flammer og andre varme ting dukket ikke opp engang, kun soldater som sto bak flammene, og alle farlige metalklumper(AT-miner og clays) dukket opp, men burde den egentlig ikke da slå ut på alt som er lagd av metall?
For min del, og mtp gameplay kunne de fjernet hele driten, er jo ingen 'nighttime' kart i multiplayer uansett.
Sitat av merulz Vis innlegg
INRV var "for bra" ?!?! Hele skjermen din blir mørkegrønn og alle fiender + miner blir lyse-gule, er det ganske balansert for deg? Det var et bra konsept, men helt feil utført. Flammer og andre varme ting dukket ikke opp engang, kun soldater som sto bak flammene, og alle farlige metalklumper(AT-miner og clays) dukket opp, men burde den egentlig ikke da slå ut på alt som er lagd av metall?
For min del, og mtp gameplay kunne de fjernet hele driten, er jo ingen 'nighttime' kart i multiplayer uansett.
Vis hele sitatet...
Tehran Highway..?
BF3 er et konge spill

Add meg p Xbox Live, samme gamertag som brukernavn
Sitat av OleBir97 Vis innlegg
BF3 er et konge spill
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke noe nytt...
noen ganger skyter jeg etter fiender og bummer og så blir han drept like etterpå og jeg får da 50+ i Suppression kill hva er det fornoe ?
herregud da mann, hørt om google? trenger ikke spørre om ALT basic stuff.

Suppression kill er at du skyter "rundt" han så døde etc, han blir forvirret??
Sist endret av Crazy_Bitch; 6. januar 2012 kl. 21:37.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
herregud da mann, hørt om google? trenger ikke spørre om ALT basic stuff.

Suppression kill er at du skyter "rundt" han så døde etc, han blir forvirret??
Vis hele sitatet...
ok sorry jeg spørr, var ikke meningen. Bare jeg som trodde forum var til for og spørre/diskutere/svare ?..

uten og være spydige selfølgelig..
ja men tenk viss alle hadde tenkt sånn? hadde vi hatt 1000 tråder og innlegg om akkuratt det samme vær eneste dag. just my 2 cents..
akkurat det samme? kan ikke se at noen andre har spurt om det jeg spurte om her inne..
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
herregud da mann, hørt om google? trenger ikke spørre om ALT basic stuff.

Suppression kill er at du skyter "rundt" han så døde etc, han blir forvirret??
Vis hele sitatet...
Man trenger heller ikke forsure forumet med sånt som du skriver her. Føler enkelte for å spørre om ting så, får de fint gjøre det uten at akkurat du må oppføre deg som om du har mista dama.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Tehran Highway..?
Vis hele sitatet...
Regnet nesten med at denne kom i retur, men at du har fått KP for det ...?

Tehran Highway er jo tidlig på kvelden, langt i fra det samme som midt på natten. Det er faktisk ganske svart ute om natten i midtøsten.

Poenget mitt står fortsatt, IRNV var/er overpowered og det finnes ingen nighttime-maps i BF3.
Sitat av merulz Vis innlegg
Regnet nesten med at denne kom i retur, men at du har fått KP for det ...?

Tehran Highway er jo tidlig på kvelden, langt i fra det samme som midt på natten. Det er faktisk ganske svart ute om natten i midtøsten.

Poenget mitt står fortsatt, IRNV var/er overpowered og det finnes ingen nighttime-maps i BF3.
Vis hele sitatet...
Åja, min feil.
Hadde det vært noe gøy med et bekmørkt map? Springe inn i vegger osv, og måtte føle seg fram med IRNV og tactical light?
Kan forresten ikke gi meg selv KP, dessverre.
Sist endret av Fanz44; 7. januar 2012 kl. 00:04.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Åja, min feil.
Hadde det vært noe gøy med et bekmørkt map? Springe inn i vegger osv, og måtte føle seg fram med IRNV og tactical light?
Kan forresten ikke gi meg selv KP, dessverre.
Vis hele sitatet...
hadde vært litt kult ja, hehe blir nesten som nuketown i COD BO bare sånn funn map.
Sitat av DingoXo Vis innlegg
hadde vært litt kult ja, hehe blir nesten som nuketown i COD BO bare sånn funn map.
Vis hele sitatet...
Da foreslår jeg at du spiller Counter-Strike eller CoD da.
Har ikke spilt BF3 på nesten en måned. Prøvde B2K mapsa, herregud så gøy det var! Utrolig artig å spille de gode gamle BF2 mapene igjen
For å summere opp hva jeg tenker om Bf3 så langt:
  • Spillet crasher helt uten grunn ofte nok til at det er SYKT irriterende. patch kor?
  • they just literally took a shit and vomited and spread it around and called it a map. Ja det er en quote, men det beskriver hva jeg tenker om mapsene i bf3. jeg skulle gjerne tatt jobben som map designer for jeg føler helt ærlig at jeg kunne gjort det bedre selv
  • tusenvis av tomme servere, hvor er folka?! jeg nekter å spille på spanske servere
  • b2k var balledårlig, ting er nesten helt ugjenkjennelig. igjen skaff nye map designers EA :S wake island er det eneste som ser en smule likt ut
  • nei, det er ikke greit å ha gamelauncher i nett browser
  • syntes de kunne laget flere game modes til ett såpass massivt spill. conquest og rush woop woop 2 alternativer, bra jobba.
  • denne posten hører ikke hjemme her :P
Sitat av DingoXo Vis innlegg
ok sorry jeg spørr, var ikke meningen. Bare jeg som trodde forum var til for og spørre/diskutere/svare ?..

uten og være spydige selfølgelig..
Vis hele sitatet...
Drit i idiotne som må klage på alt.

Suppression kill er når skudd fra din rifle gjør det vanskeligere for fenden å se, slik at en på laget ditt kan drepe han lettere.
Sitat av gotejds Vis innlegg
Spillet crasher helt uten grunn ofte nok til at det er SYKT irriterende. patch kor?
Vis hele sitatet...
Med tanke på hvor mange som klarer å kjøre det uten kræsj, tyder nok mye på at DU har noe feil med systemet ditt. DICE kan nok gjøre mye, men patche pebcak og id-10-t feil er litt utenfor hva man kan forvente av de.

Sitat av gotejds Vis innlegg
they just literally took a shit and vomited and spread it around and called it a map. Ja det er en quote, men det beskriver hva jeg tenker om mapsene i bf3. jeg skulle gjerne tatt jobben som map designer for jeg føler helt ærlig at jeg kunne gjort det bedre selv
Vis hele sitatet...
Jeg synes det var litt få kart der, men de var ikke direkte dårlige. Jeg skulle gjerne sett utvalget i kart jeg er vant til fra MW1 (der har jeg over 450 kart liggende) men uten mod-tools og kartlagingsutstyr kommer ikke dette.
Sitat av gotejds Vis innlegg
tusenvis av tomme servere, hvor er folka?! jeg nekter å spille på spanske servere
Vis hele sitatet...
Det er en søkefunksjon i battlelog der du kan sette hvor mange plasser det skal være ledig på serveren. Man kan dessuten ikke si at det der produsenten sin feil at det er flere servere enn spillere. Det kommer av at spillermiljøet trodde det ville bli større rift og at "må" ha sin egen server. Det skjer på alle spill der man kan ha egen server. Selv klanen min har egen og tom server. Av oss som skaffet spillet er det nesten bare jeg som spiller det. Det vil bli færre servere når kontraktene går ut.

Sitat av gotejds Vis innlegg
b2k var balledårlig, ting er nesten helt ugjenkjennelig. igjen skaff nye map designers EA :S wake island er det eneste som ser en smule likt ut
Vis hele sitatet...
Å, jeg kjenner igjen kartene ganske bra, dessuten var det aldri snakk om å klone BF2 kartene til BF3, det er en variasjon.

Sitat av gotejds Vis innlegg
nei, det er ikke greit å ha gamelauncher i nett browser
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha vært enig med deg en dag før beta. Siden det må jeg si at jeg bare er imponert over battlelog.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Sitat av gotejds Vis innlegg
For å summere opp hva jeg tenker om Bf3 så langt:
  • Spillet crasher helt uten grunn ofte nok til at det er SYKT irriterende. patch kor?
  • they just literally took a shit and vomited and spread it around and called it a map. Ja det er en quote, men det beskriver hva jeg tenker om mapsene i bf3. jeg skulle gjerne tatt jobben som map designer for jeg føler helt ærlig at jeg kunne gjort det bedre selv
  • tusenvis av tomme servere, hvor er folka?! jeg nekter å spille på spanske servere
  • b2k var balledårlig, ting er nesten helt ugjenkjennelig. igjen skaff nye map designers EA :S wake island er det eneste som ser en smule likt ut
  • nei, det er ikke greit å ha gamelauncher i nett browser
  • syntes de kunne laget flere game modes til ett såpass massivt spill. conquest og rush woop woop 2 alternativer, bra jobba.
  • denne posten hører ikke hjemme her :P
Vis hele sitatet...


å si at kartene er dit å spy spred utover er en altfor dårlig utdypning. kartene er helt okei hvis man bare spiller riktig på de, det er utrolig mange muligheter for flanking etc på kartene noe som er utrolig bra spør du meg det vil jo bare gjøre så man må spille mer taktisk for å være god istede for å bare ha super god aim. wake island å karkand kjenner jeg meg godt igjen på forsåvidt, sharqi også men spillte mest karkand på BF2 så kan vell ikke si så mye om dette.

så det jeg vil høre er hva DU syntes er så balledårlig med kartene? ikke bare en random quote du syntes var morsom.
Er det ikke på tide at Dice tar cheating mer seriøst? Det ødelegger spillet for oss andre.

Se på han her. Hvordan klarer han å få så sinnsykt mange headshots med PKP?
Sitat av bobbo Vis innlegg
Er det ikke på tide at Dice tar cheating mer seriøst? Det ødelegger spillet for oss andre.

Se på han her. Hvordan klarer han å få så sinnsykt mange headshots med PKP?
Vis hele sitatet...
Knivkongen over alle knivkonger:

http://battlelog.battlefield.com/bf3...ats/364123774/

Video av hvordan han gjør det:

http://www.youtube.com/watch?v=clqVT...=youtube_gdata

Legg merke til at han enda ikke er bannet. PBS FTW!

For øvrig synes jeg at B2K maps er uhyre bra. Endelig litt større brett der jeg ikke får tunnel shooter eller CoD følelsen. Ble jo mektig lei av bare å spille Firestorm, caspian og kharg.
Og selv om Battlelog er tungvint har den også sine positive sider. for meg er fraværet av seksmannsquads, ingame VOIP, commander, fungerernde command rose og fremdeles litt få maps stort sett det eneste negative.

I tillegg til at stort sett alle jeg kjenner opplever random CTDm låsninger i spillet, eternal loadscreen ol.