Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  290 26543
nåja, mange gjør gjerne som meg, med sshtunnel til ekstern proxy for å slippe connection problemet..

ser ut til at de tar nettet ned i en halvtime fra 0:00 til 0:30, håper det bedrer seg da...
Klokka 12 skal vi ha en liten intern nFF-compo. Det går ut på at man får på seg et par ganske sprø briller, så skal man komme seg fra den ene enden av salen til den andre så fort som mulig. Den med best tid vinner 2x "Bomba Energidrikk".

Snakk med meg eller Nichotin hvis man vil være med. Klokka 12 er det ikke nett uansett, så det er en fin anledning til å få strukket litt på bena.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
haha, høres genialt ut!

forventer at en eller annen tar opp det på video så kan jeg sikkert hoste
Freaken: Bare kom bort om du vil teste brillene, det er jo mye mer morro å være med en å se på.
Rad 10 sete 69
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
ja, testing av brillene anbefales, helt ville saker det der ass.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
vel, er jo ikke alle som er på tg da :S

som for eksempel, tja meg?
(uheldigvis)
Sist endret av Freaken; 24. mars 2005 kl. 22:55.
http://www.ikkekristen.net/nffbanner.jpg

Må rett og slett si meg svært imponert over størrelsen på dette dype og innholdsrike banneret dere har slengt opp over dere. Hva i all verden for et format er det dere har gjort dette på? Er det en haug med ark dere har limt sammen? Synd dere ikke fikk Goatse hengende lenger.

Gikk forbi rekka et par ganger, men så dessverre aldri noen sittende ved maskinene.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
det banneret eier!
aah, skulle ønske jeg var der jeg.. men husk; FILM COMPOEN!

eller så..eh...hacker jeg nso og..øh...ehm...sletter hele freakforum.nu! mohahaha
selv om jeg må lese 10-15 bøker om programmeringsspråk, lære meg og hacke osv..
Filme brillecompoen? Har bare cam på mobilen, og det for mørkt.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
er jo sikkert noensom har et videokamera?

i det minste, ta et bilde da?
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
hmm, kan vel stikke ut og hente DVcammet, må lades litt før vi kan filme compo, skal vi si 12.30 isteden?
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg er med på compo hvis det er greit.
Mahognygolfer
koop's Avatar
90 0
Sitat av Aciid
Jeg er med på compo hvis det er greit.
Vis hele sitatet...
JA!
vi starter straks, ut i midtgangen med dere! vi starter fra colaautomatene.
Skal stjele naboens kamera og filme for dykk eg. Slik snill person er eg.
Samles mellom colaautomatene og infodesk ca. nå.
Kep ble utnevnt til vinneren. Selv kom jeg inn på en dårligere tid, men kom borti masse tits på veien.

(Vi har muligens film)
Hvordan er det med access til DC-hubber og slikt inn i skipet, fra ekstern forbindelse? Har folket noen IP-er jeg kan prøve meg på?
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Jeg forlanger rematch imorra!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jisatsususha:
gå inn på #tg.warez og skriv !list, men snill som jeg er: DC Hubber: dc.main.as, dc.sea-shell.org, 81.162.35.46, dc.loka.info, tg05.no-ip.org (200 GB), 81.162.32.104, 81.162.8.54:1337, 81.162.37.52 (5 GB), (for alle) For de på TG: hub.tg05.com (50 GB), dc.gathered.info og 213.167.105.26 (må være aktiv) |-| Hvordan bli Aktiv på DC: http://www.xrip.net/active.html

de skal det gå an og accesse utenfor skipet.

koz&klemz
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg fortjener prisen for best retningssans og høyest gjennomsnittsfart da jeg var i gang(tror jeg)!!!
Sitat av Freaken
Jisatsususha:
gå inn på #tg.warez og skriv !list, men snill som jeg er: DC Hubber: dc.main.as, dc.sea-shell.org, 81.162.35.46, dc.loka.info, tg05.no-ip.org (200 GB), 81.162.32.104, 81.162.8.54:1337, 81.162.37.52 (5 GB), (for alle) For de på TG: hub.tg05.com (50 GB), dc.gathered.info og 213.167.105.26 (må være aktiv) |-| Hvordan bli Aktiv på DC: http://www.xrip.net/active.html

de skal det gå an og accesse utenfor skipet.

koz&klemz
Vis hele sitatet...
Ah! Tusen takk. Koz.
Vinneren var "Kim Kep AKA. MORRA DI ER MANN. LOL" :P
Han hadde en tid på 3:12, som var 3 sekunder før andreplassen.
IvIoyner, jeg har tatt på plassen din.
:>
jeg føler meg stalket
Pretty Princess
Freaken's Avatar
noen som har noen bilder og uppe da? :>

hva er Kep sitt nffnick da?
Sist endret av Freaken; 25. mars 2005 kl. 01:33.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
SharQ er i Liverpool. Han bor der.

Noen bilder http://www.home.no/aciidboot3r/TG
Hei, det var da vitterlig JEG som tok på plassen din, IvIoyner. Jeg så på den og smilte. Kjenner du det, Iv? Kjenner du det?!
Sitat av Jisatsususha
Hei, det var da vitterlig JEG som tok på plassen din, IvIoyner. Jeg så på den og smilte. Kjenner du det, Iv? Kjenner du det?!
Vis hele sitatet...
Sitat av IvIoyner
jeg føler meg stalket
Vis hele sitatet...
Du hjelper ikke, vet du
Var jo bare hyggelig ment, såklart.

Edit: Og jeg tok faktisk på lappen med navnet ditt, på plassen din. Dette var før jeg tok bildet av det herlige banneret, som kan skues i mitt øverste innlegg her.
Sist endret av Jisatsususha; 25. mars 2005 kl. 02:04.
Skjer a på TG? kom meg aldri ditt jeg. Hva stort har skjedd og hva skal til og skje. Knall "banner"
Sitat av Luric
Skjer a på TG? kom meg aldri ditt jeg. Hva stort har skjedd og hva skal til og skje. Knall "banner"
Vis hele sitatet...
Sånn i korte treff fra mitt sitte-sted;

I går;
Kom, de stakk av med switchen, fikk ny, tok den igjen, ventet 10 timer, fikk switch, dårlig opplegg på scenen, stakk til Benson for å sove

I dag;
Kom i 12 tiden. Nettverket var oppe. 12MiB/s fra filserveren, i lykkerus for at jeg fortsatt har nett, upper fortsatt i 12MiB/s, spiser Kebab med nff-dudes, et band på scenen med en vokalist som burde bli skutt, quis på scenen med snål mann, nettverket gikk ned 30min (med forvarsel), skriver posten.

Sånn i korte trekk :-)
Sitat av Jisatsususha
Hei, det var da vitterlig JEG som tok på plassen din, IvIoyner. Jeg så på den og smilte. Kjenner du det, Iv? Kjenner du det?!
Vis hele sitatet...
Joda, men jeg tok også på den. Men ... ok, du tok mest. Du vant.
Kanskje vi kan få ta på IvIoyner til lørdag.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
uff, nå angrer jeg så ekstremt mye på at jeg ikke dro på TG
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
[02:42] <[Bot]IP-Checker> Intrusion attempt by outsider 'Jisatsususha' from '158.36.253.85' detected. Threat removed.
Vis hele sitatet...
Virker ikke som om alle er like glade for å la folk fra utsiden utnytte hubene, nei...
Sist endret av bakkus; 25. mars 2005 kl. 02:51.
Sitat av klumpen
Sånn i korte treff fra mitt sitte-sted;

I går;
Kom, de stakk av med switchen, fikk ny, tok den igjen, ventet 10 timer, fikk switch, dårlig opplegg på scenen, stakk til Benson for å sove
Vis hele sitatet...
Var det switch 9-6?
Sist endret av RoadKill; 25. mars 2005 kl. 02:52.
Sitat av RoadKill
Var det switch 9-6?
Vis hele sitatet...
rektig. det er switchen vår :-)
Sitat av klumpen
rektig. det er switchen vår :-)
Vis hele sitatet...
Grunnen til at dere var så lenge uten switch var enkelt og greit at den ene mannen som configurere switchene da låg og sov..
Sitat av klumpen
spiser Kebab med nff-dudes
Vis hele sitatet...
Er det langt å gå til kebab?
Sist endret av Denethor; 25. mars 2005 kl. 10:52.
Jeg så en liten kebab sjappe på veien til macdonalds i går..
Hehe. Cheese: Er det langt å gå til mcdonalds da ?
annonserer at folk kan fortelle litt om gode matsteder rundt vikingskipet.. som tips til alle oss "ikke hamar folk"

vurderer å dra på pizzasjappe i dag.
Pizza driver, spis så mye du vil for 80 spenn!
finnes jo uendelig mange pizza plasser her

vert innom di fleste nå..

jeg har faktisk tatt på stolen til ivi mens han satt i den.. brukte lang tid med seatmappet før jeg bestemte meg
Spisesteder i området finnes det nok av.

- Vikingeskipet motell. Serverer pizza og burger, og finnes rett over gata.
- McDonalds. Er på torget ett eller annet sted.
- Peppes Pizza. Er i sentrum.
- Pizza Driver. Finnes ved statoilstasjonen på vei inn mot sentrum. (spiste der i går, og pizzaen var ikke akkurat den beste jeg har spist, men man ble da mett.)
- Ica Express\Statoil. Serverer burger og pizzabiter.

Forøvrig er jeg akkurat kommet tilbake fra en deilig natt på hotell, etterfulgt av en herlig frokost. Akkurat nå er det bare Golder og Devine som sitter igjen på rekka. Virker som flesteparten har tatt natti natti etter compoen i går
Compoen i går var verst for.. kameramannen, som forøvrig ikkje får lagt inn filmen på data, fordi ingen har teh skillz for det..
det er en lang og kjedelig rekke. men noen bør mekke bilde av "hylleområdet"

dere skulle hatt to halle rekker med ryggen mot hverandre heller..
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Denethor: Det ei lita sjappe nedi sentrum som heter "siesta". Jeg var der i går med Trond og LaDa. Personlig liker jeg ikke kebab, jeg hadde hamburger, men dette skulle visstnok være de beste kebabene noensinne. Den ligger ved siden av Peppes sentrum med det store torget.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
MacDonalds ligger i hjørnet på et sted som heter torghjørnet, som er ved kinoen og ligger ved kirkebakken som er en bakke opp til kirken.

http://potetmos.blinkser.net/tgmap.bmp

det der er et kart til hvor macdonalds ligger i hamar, hvis finn.no sine kart stemmer ligger det der.
men hvis det ikke er akkuratt der som jeg har satt ring, så ligger det i nærheten, det ligger ved Biblioteket, Kinoen og et sted som heter torghjørnet. lykke til!

hm, det er feil, macdonalds ligger i krysset ved torggata, der hvor hotellmerket er. finn.no suger
Sist endret av Freaken; 25. mars 2005 kl. 14:15.
Skal du ha kebab, kjøp på siesta. Det er både nærmest og best. De har forresten relativt billig cola på statoil (den som ligger bortafor parkeringsplassen) 31kr (26.90 +pant) for to 1.5 litere. Det er faktisk billigere enn å kjøpe på CC.

Freaken: det der ble veldig feil. McDonalds ligger i andre enden av gågata (torggata). Peppes, pizza nini og siesta ligger ikke langt unna den ringen du lagde.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Trond, det fant jeg ut og, skal fikse på det

jævla 60-minutters-redigerings-grense!

her er det forhåpenteligvis riktige kartet.

http://potetmos.blinkser.net/tgmap2.bmp

hvis noen har noe annet og si, ROP UT!
Sist endret av Freaken; 25. mars 2005 kl. 14:31.
http://www.tg05.com/uploads/tgcrew.jpg