Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 33732
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Altså. Ingenting av dette er noe som overrasker meg at er mulig. Jeg vaper små mengder hasj daglig, uten tobakk. Jeg har de siste mnd begynt å ha skikkelig slimhoste/gørr i halsen. Det har jeg tidligere for et par år siden kun fått om jeg har 'kjederrøkt' tobakk i en del dager. Nå får jeg det av å røyke 0,2-0.3 med 'Mickey Mouse' daglig med vape. Og jeg har vapet MYE før og aldri fått noen for for dritthoste. Jeg er kanskje delvis kynisk. Men her er det noe som virkelig ikke stemmer.
Vis hele sitatet...
Og effekten, ja den er jo vitterlig god. Varer bare noe kort tid. Så - er naturlig å si at ikke alt bare er fine blomster og et fint bed tenker nå jeg.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg

Sitter å paffer på 100% thc-o, som jeg har bestilt selv fra seriøst firma og med labtest.


Spørsmålet mitt er, er det jeg som er dum eller er det dere som er dumme fordi dere røyker på greier dere ikke vet sikkert hva er?
Vis hele sitatet...
Ikke vits å være eplekjekk, du har vell ikke betalt for den analysen selv? Triviell sak å Photoshoppe ønsket resultat, men så lenge det er lovlig i landet du bestilte fra så er det nok genuine saker, ja. Er det varer fra medvape så er du sikkert like blind som oss.

Kos deg. Jeg vet iallfall ikke hva jeg røyker på, så jeg håper folk setter foten ned, så prisene blir så lave at de må kaste denne dritten til slutt. Jeg vil ha varer fra en bonde i Marokko, eller fra ett telt på Sørlandet, ikke en hasj som er satt sammen med deler fra hele verden, eller hamp sprayet i en blanding av syntetiske cannabinoider og terps.

Ha en fin kveld folkens. Husk at dette til syvende og sist er statens feil. Problemet kunne vært løst i morgen, men de liker bedre å la salget reguleres av kriminelle gjenger slik at de får vokse seg større og farligere.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og effekten, ja den er jo vitterlig god. Varer bare noe kort tid. Så - er naturlig å si at ikke alt bare er fine blomster og et fint bed tenker nå jeg.
Vis hele sitatet...
Jepp. Man ender opp med å røyke en joint oftere enn vanlige folk Tar seg en sigarett. Vanligvis ville jeg ikke tenkt på mer før det var gått minst 1 time, og helst to+.

Men effekten av Mikke mus var fantastisk god, det skal den ha. ….Selv om det tydeligvis er langt i fra hasj jeg kjenner på.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du vet hva det er. Vi gjør ikke. Er vel helt åpenbart hvem som er den smarte her?

Eneste jeg kan pirke på er hvorvidt 'labtesten' er gjennomført på noe du kan garantere at er det samme produktet du sitter å røyker på.
Vis hele sitatet...
Hørtes veldig overlegen ut, beklager det.

Men det er jo alltid advarsler ute å går i rusmiljøet.
Vi begynte jo mens vi hørte folk bable om at man aldri vet hva man får i seg.

Tror ikke man trenger å bli helt hysterisk og drive å synse ut plater uten grunnlag, pæser jayen til de som tester med kit, nydelig.

De som er mest redd synths er av erfaring ofte de mints kunnskapsrike på akkurat synth noids.
De sitter alltid å røyker på 100 pris tørr plastbønne også anklager de alt annet de får av andre som fake.


Jeg bønnfaller mørk brunings, men noen andre bønnfaller lys kief.

En av oss tar feil, men tror de har helt rett.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Hørtes veldig overlegen ut, beklager det.

Men det er jo alltid advarsler ute å går i rusmiljøet.
Vi begynte jo mens vi hørte folk bable om at man aldri vet hva man får i seg.

Tror ikke man trenger å bli helt hysterisk og drive å synse ut plater uten grunnlag, pæser jayen til de som tester med kit, nydelig.

De som er mest redd synths er av erfaring ofte de mints kunnskapsrike på akkurat synth noids.
De sitter alltid å røyker på 100 pris tørr plastbønne også anklager de alt annet de får av andre som fake.


Jeg bønnfaller mørk brunings, men noen andre bønnfaller lys kief.

En av oss tar feil, men tror de har helt rett.
Vis hele sitatet...
Det var ikke meningen at det skulle tolkes slikt. Du vet trossalt hva du røyker på. Det gjør ikke vi andre helt uten videre når det kommer fra gata.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har vært borti en mørk type som er veldig klissete? Den er meget sus Dårlig kvalitet er det også. Vet det er mange som har den i Trondheim nå. Kan ikke være ekte hasj.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vært borti en mørk type som er veldig klissete? Den er meget sus Dårlig kvalitet er det også. Vet det er mange som har den i Trondheim nå. Kan ikke være ekte hasj.
Vis hele sitatet...
Logo?

Er mye som ser helt sykt dank ut der ute, hvis effekten ikke står i stil til utseende så er det en varsellampe som går her iallfall. Det går jo begge veier, er det noe som ser kjipt ut, men sparker skoa av meg, ja da er det også grunn til å være skeptisk.

Jeg lagde en tråd med «hvilken logo røyker du» for litt siden, men det hadde jo vært mer spennende med en tråd med en del bilder i også, og da hovedsakelig mistenksom hasj.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vært borti en mørk type som er veldig klissete? Den er meget sus Dårlig kvalitet er det også. Vet det er mange som har den i Trondheim nå. Kan ikke være ekte hasj.
Vis hele sitatet...
Det er fake hasj rullet i klissete olje ikke thc olje heller kanskje bittelitt eller noe, men olja gjør at det ser ekte å sticky icky ut. Don’t buy that shit folks.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Logo?

Er mye som ser helt sykt dank ut der ute, hvis effekten ikke står i stil til utseende så er det en varsellampe som går her iallfall. Det går jo begge veier, er det noe som ser kjipt ut, men sparker skoa av meg, ja da er det også grunn til å være skeptisk.

Jeg lagde en tråd med «hvilken logo røyker du» for litt siden, men det hadde jo vært mer spennende med en tråd med en del bilder i også, og da hovedsakelig mistenksom hasj.
Vis hele sitatet...
Usikker på logo, fikk litt av en kompis bare for å teste. Hadde vært kjekt med en egen tråd. Kanskje noen vil ta initiativ til å lage en?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er fake hasj rullet i klissete olje ikke thc olje heller kanskje bittelitt eller noe, men olja gjør at det ser ekte å sticky icky ut. Don’t buy that shit folks.
Vis hele sitatet...
Tenkte meg det. Den har litt virkning, så hva er da virkestoffet? Noe syntetisk piss?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usikker på logo, fikk litt av en kompis bare for å teste. Hadde vært kjekt med en egen tråd. Kanskje noen vil ta initiativ til å lage en?



Tenkte meg det. Den har litt virkning, så hva er da virkestoffet? Noe syntetisk piss?
Vis hele sitatet...
Hadde sikkert tatt initiav selv om jeg visste hvordan jeg skulle formulert det, hvis noen har noen pointers så kan jeg sikkert få det gjort, med mindre noen andre vil lage en slik tråd, da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som har vært borti en mørk type som er veldig klissete? Den er meget sus Dårlig kvalitet er det også. Vet det er mange som har den i Trondheim nå. Kan ikke være ekte hasj.
Vis hele sitatet...
Brabus?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Usikker på logo, fikk litt av en kompis bare for å teste. Hadde vært kjekt med en egen tråd. Kanskje noen vil ta initiativ til å lage en?



Tenkte meg det. Den har litt virkning, så hva er da virkestoffet? Noe syntetisk piss?
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde sikkert tatt initiav selv om jeg visste hvordan jeg skulle formulert det, hvis noen har noen pointers så kan jeg sikkert få det gjort, med mindre noen andre vil lage en slik tråd, da.
Vis hele sitatet...
Slutt å overtenk hele greia, lag tråden. Om dere ikke gjør det så gjør ingen andre det heller.
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Brabus?
Vis hele sitatet...
Denne er det 2 forskjellige typer av, forskjellig stempel og kvalitet, men samme navn.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er en type som heter Bitcoin som jeg stusser litt på pga altfor god pris. Fått tilbud om ganske god pris, men lurer på om noen har erfaring med den typen?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Brev er sendt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er en type som heter Bitcoin som jeg stusser litt på pga altfor god pris. Fått tilbud om ganske god pris, men lurer på om noen har erfaring med den typen?
Vis hele sitatet...
Husker for sånn 3 år siden om en "Bitcoin" som ble solgt hvor det var spesifisert at den var syntetisk.
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Biltemaluftspra Vis innlegg
Husker for sånn 3 år siden om en "Bitcoin" som ble solgt hvor det var spesifisert at den var syntetisk.
Vis hele sitatet...
Endte opp med å kjøpe litt av den, men den ser litt funky ut ja....hmm. Lukter også litt annerledes enn vanlig hasj og. Hva faen er det jeg har kjøpt
Siste svaret fra politiet, postes her. Det eneste de bryr seg om er straff. Jeg ba de følge med på antall "hasj" psykoser og selvmord med syntetisk thc innabords fra nå av.

Rusmiddelopplysningen gidder ikke engang dra igang en Spleis sånn at de kan få inn det som trengs, bare prat og svada, får kjeft siden jeg poster svarene her. Så nå er jobben min gjort og jeg logger av for siste gang.

Sist endret av Hasjanalyse; 16. oktober 2023 kl. 19:18.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hasjanalyse Vis innlegg
Siste svaret fra politiet, postes her. Det eneste de bryr seg om er straff. Jeg ba de følge med på antall "hasj" psykoser og selvmord med syntetisk thc innabords fra nå av.

Rusmiddelopplysningen gidder ikke engang dra igang en Spleis sånn at de kan få inn det som trengs, bare prat og svada, får kjeft siden jeg poster svarene her. Så nå er jobben min gjort og jeg logger av for siste gang.

Vis hele sitatet...
Gøy at hele svaret deres oppsummerer hvorfor det i det hele tatt burde legaliseres. Fuckings trangsynte idioter.
Sitat av Hasjanalyse Vis innlegg
Siste svaret fra politiet, postes her. Det eneste de bryr seg om er straff. Jeg ba de følge med på antall "hasj" psykoser og selvmord med syntetisk thc innabords fra nå av.

Rusmiddelopplysningen gidder ikke engang dra igang en Spleis sånn at de kan få inn det som trengs, bare prat og svada, får kjeft siden jeg poster svarene her. Så nå er jobben min gjort og jeg logger av for siste gang.

Vis hele sitatet...
Det er ikke og har aldri vært politiets mandat å følge med på helsen til narkomane.

Rusmiddelanalysen gjør i det minste noe arbeid, det blir litt krasst å bare klage på de uten noe nyanser. Hva har DU gjort for saken annet enn å skrive klager her inne? Hvorfor lager ikke DU en spleis og så donerer det til rusmiddalanalysen om det er så enkelt?

Nå er det ikke meningen å være kjip, men du har misforstått noen ting som gjør at jeg tar deg mindre seriøst: Du kan hyle så mye du vil om menneskerettigheter og kyniske folk men det vil ikke endre politiets mandat. Rusmiddelanalysen gjør mye bra arbeid, vi skal være sjeleglad over at de i det hele tatt eksisterer, vi hadde ikke noe slikt på 90 tallet da avisene drev å skremte folk med påståtte MDMA overdoser hver måned.

Det er jo en grunn til at rusmiddelanalysen er "sure" på deg, de sier KLART i fra at pga den juridiske gråsonen de befinner seg i (ved å teknisk sett oppbevare/håndtere narkotika før de analyserer det) så vil de at all kommunikasjon skal foregå på krypterte kanaler. Det du nå i essens har gjort er gi beviser til utenforstående om hva de driver med og kanskje er grunnlaget til en razzia fra politiet.

Så om du hadde respektert denne status-quo'en hadde vi kanskje kommet frem til noe produktivt her, i stedet for å skylde på alle andre og ragequitte fra tråden.

Jeg minnes et punkt der du sier stonere i dag er dummere nå en før.. kanskje man skulle sett litt innover også.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av Expialidocious Vis innlegg

Jeg minnes et punkt der du sier stonere i dag er dummere nå en før.. kanskje man skulle sett litt innover også.
Vis hele sitatet...
Jeg er ivertfall ikke blitt en smartere stoner med årene.
Fordi om denne tråden virker lagt død, så vil eg berre tilføye det at eg som har røykt noen gr oppover tida (røykt daglig i 20 år+), slit og ofte med å skille bønne og bøffe før man røyker det. Og med så mye dritt nå fpr tida blir man "vant" med at det smaker litt høgg. (Dere som har røykt lenge husker at noen ganger var det en "ekte " og god brunings, men den hadde en bismak de andre ikkje hadde.

Det eg skal frem til er at nå sitter eg med 4 typer, der bare ene er produsert lokalt. Dei andre er "prima keef" og "godis brunings" som ville gått for vell over 150kr nå for tida, siste er standard 100-150 bønne.

ALLE de som var innkjøpt i store kvanti eller via andre plasser enn venner som har skikkelig peil, det var bøff...

Merka helt klar forskjell nå når eg røyker på hjemmelaga.. smaker som før. men eg selv kunne og glatt blitt lurt av de andre før test..
Sist endret av CrashTestDummie; 20. oktober 2023 kl. 02:18.
Kjenner til det du beskriver. Av og til har det vært en bønne som rett og slett har smakt "noe" feil. Det er en spesifik ettersmak jeg har opplevd. Er dette gummihjulene? Eller er det den falske CBD hasjen eller hva man legger i det nå om dagene? Dessverre kan vi ikke lagre dette i annet enn anekdoter, og erkjenne at vi selv ikke er noen supersniffer med muligheter til å luke ut sånt. Man må eller bør ha klare indikasjoner og bevis. Ellers fortsetter vi i samme sporet som vi har holdt på med i dobbeltsiffret antall år. Uverifiserbare beskrivelser og anklager som det foreligger intet bevis for. Supre beskrivelser for hu med urent Mehl i posen.

"Uææ. Pensla hasj!" jeg møter sånt med en god del skepsis. Dog totalt umulig å si noe med mindre det er prøver tilstede. Selv driter jeg i å kjøpe noe som helst i disse dager og jeg gir alle informasjon om hvorfor. Sikkert my loss, men. Om noe skulle jeg helst fyrt opp en grisebinge med planter igjen.
Sist endret av Hilbert; 20. oktober 2023 kl. 03:25.


Tok å testa den jeg hadde, dette er det vanlige cannabis testkitet.
Synes den virker mer sort enn lilla, men det et definitivt noe blått/lilla i fargen.

Hasjen er av den lyse typen, myk og enkel og rive av en bit. Aner ikke hva slags stempel plata hadde desverre.

Noen med litt mer peiling? Eller må jeg kanskje kjøpe syntetisk kittet og for å være helt sikker?
idiot på heltid
humpedownage's Avatar
4 0
Sitat av Nøddy Vis innlegg
All den keefen som gå rundt nå, er det bare jeg som hater den?

Alle rundt meg skryter av den og sier hele tiden "omg den er så myk og lett å dele"

Men man blir jo ikke veldig høy av den og funker ikke til å lage edibles med.

Har prøvd å lage edibles med den keefen som er ute nå 3 ganger (keef fra 3 forskjellige plugs)

Og ingen har funka! Absolutt null funk?

Noen andre som opplever det samme? Siden det er så voldsomt mye av denne keefen ute nå.
Vis hele sitatet...

alle dealere sier at varene dems er top top derfor jeg liker å høre om jeg kan få med 1 smaktsprøve siden er mye shit rundt sier de nei finn ny dealer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Da er analysen snart klar går jeg ut ifra. Energy Control har idag mottatt pakken min.

Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da er analysen snart klar går jeg ut ifra. Energy Control har idag mottatt pakken min.

Vis hele sitatet...
Takk for initiativet broder. Gleder meg til å oppdatere tråden jeg startet i sammenheng med effekten jeg opplevde av Mikke mus.


Ikke for å være kjip nå, men svaret på dette resultatet kan bety at noen taper mye penger, eller at noen tjener veldig mye penger. For alt vi vet så sitter du på mange kilo av den hasjen, og har sendt av gårde en annen type.

Det hadde nok vært best at noen med fartstid(ikke anonym), eventuelt flere forskjellige personer sendte inn den samme typen.
Har dessverre ikke tilgang på Mikke mus for tiden, så jeg kan ikke bidra med det.

Dette er ikke ett angrep mot deg, jeg setter stor pris på initiativet, og jeg håper du har rent mel i posen, for dette kan potensielt sprette opp øynene til veldig mange folk!

Håper at det blir mer velvilje fra staten slik vi som brukere får tilgang til GC/MS analyser av stoffet vi bruker.
Kripos sin database av analysert stoff burde også være offentlig data, på samme måte som vi har tilgang til antall beslag, mengder, gjennomsnitts styrke, fylker og så videre.


Hva tenker folket? Thc? Hhc? Delta 8? Syntetiske cannabinoider? Eller kanskje en blend av alt mulig kombinert med terps?
Det har jo blitt vanlig å spraye buds med terps nå, så om du får weed som stinker mer enn den burde, eller finner trikomer som klumper/ smelter litt sammen.. så er du kanskje blitt offer for det.
Litt ekstra terps er ikke noen uting, men det er allikevel tukling med produktet.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for initiativet broder. Gleder meg til å oppdatere tråden jeg startet i sammenheng med effekten jeg opplevde av Mikke mus.


Ikke for å være kjip nå, men svaret på dette resultatet kan bety at noen taper mye penger, eller at noen tjener veldig mye penger. For alt vi vet så sitter du på mange kilo av den hasjen, og har sendt av gårde en annen type.

Det hadde nok vært best at noen med fartstid(ikke anonym), eventuelt flere forskjellige personer sendte inn den samme typen.
Har dessverre ikke tilgang på Mikke mus for tiden, så jeg kan ikke bidra med det.

Dette er ikke ett angrep mot deg, jeg setter stor pris på initiativet, og jeg håper du har rent mel i posen, for dette kan potensielt sprette opp øynene til veldig mange folk!

Håper at det blir mer velvilje fra staten slik vi som brukere får tilgang til GC/MS analyser av stoffet vi bruker.
Kripos sin database av analysert stoff burde også være offentlig data, på samme måte som vi har tilgang til antall beslag, mengder, gjennomsnitts styrke, fylker og så videre.


Hva tenker folket? Thc? Hhc? Delta 8? Syntetiske cannabinoider? Eller kanskje en blend av alt mulig kombinert med terps?
Det har jo blitt vanlig å spraye buds med terps nå, så om du får weed som stinker mer enn den burde, eller finner trikomer som klumper/ smelter litt sammen.. så er du kanskje blitt offer for det.
Litt ekstra terps er ikke noen uting, men det er allikevel tukling med produktet.
Vis hele sitatet...
Er ikke helt uenig i det du sier her nei. Hele poenget mitt med analysen er å vise til en potensiell fare og endre rusmiddelvettet til folk. Jeg vet ikke om den inneholder THC, eller om det er syntetiske cannabinoider. Jeg har dog en kraftig mistanke. Jeg håper jo selvfølgelig den kun inneholder det man ønsker at hasj skal inneholde. Dette er ikke for at noen skal tape penger, eller tjene på det. Jeg har selv ikke tilgang til mer av mikke mus hasjen. Jeg velger å være så kynisk å si at selv dem som selger dette ønsker å få et svar på hvorvidt det er syntetisk eller faktisk hasj. Det er heller ikke spesifikt denne mikke mus typen jeg er etter å ta. Det er kun å få frem at det muligens kan finnes syntetisk hasj i omløp, og at folk bør være litt kritiske ift testing osv selv av hasj. Hva folk selger driter jeg i egentlig.
Hva kosta det å sende inn til analyse? Blir spennende å se resultatet! Props til deg
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
I overkant av 1000 kroner + frakten. Noe i den dur.
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Hva er en keef og plugg?
Sitat av 1Rapper Vis innlegg
Hva er en keef og plugg?
Vis hele sitatet...
Keef er hasj og plug er dealer
Noe du ikke trenger å vite, du er for ung rett og slett!
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av humpedownage Vis innlegg
alle dealere sier at varene dems er top top derfor jeg liker å høre om jeg kan få med 1 smaktsprøve siden er mye shit rundt sier de nei finn ny dealer
Vis hele sitatet...
Hadde jeg vært plug og du spurte om en smaksprøve hadde jeg fjerna deg først.

Ser det ut som de leker frukt avdelingen til Meny?
Kjeda meg på jobb, her har man jo et eksempel fra Sveits
https://drugsdata.org/view.php?id=17808

Enda en https://drugsdata.org/view.php?id=17716
Sist endret av Bønneteppe; 2. november 2023 kl. 13:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
Kjeda meg på jobb, her har man jo et eksempel fra Sveits
https://drugsdata.org/view.php?id=17808

Enda en https://drugsdata.org/view.php?id=17716
Vis hele sitatet...
Good job, på tide at Kripos begynner å holde oss oppdatert, eller iallfall at Analysetjenesten får litt friere tøyler. Jeg er egentlig helt overbevist om at jeg har vært borti dette mange ganger nå.

Har lagt merke til at hasjen har blitt mer «vanlig» igjen i løpet av den siste måneden. Både effektmessig, og at jeg ikke har kommet over så mye av den hasjen som ser helt pervers ut der den nærmest svetter oljedråper, og ingen mer «mousse».
Skal dog sies at jeg har handlet via andre selgere.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bønneteppe Vis innlegg
Kjeda meg på jobb, her har man jo et eksempel fra Sveits
https://drugsdata.org/view.php?id=17808

Enda en https://drugsdata.org/view.php?id=17716
Vis hele sitatet...
Ser ikke problemet med de to analysene som er vedlagt?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ikke problemet med de to analysene som er vedlagt?
Vis hele sitatet...
Dårlig lest av meg. Ser at dette er dårlig hasj som inneholder HHC. Beklager. Venter fortsatt på svar på analysen av "Mickey Mouse" hasjen.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dårlig lest av meg. Ser at dette er dårlig hasj som inneholder HHC. Beklager. Venter fortsatt på svar på analysen av "Mickey Mouse" hasjen.
Vis hele sitatet...
Den ene som kun inneholder D8 THC, THC og CBD ser jeg dog ikke problemet med. Alle disse finnes vel i naturlig cannabis?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den ene som kun inneholder D8 THC, THC og CBD ser jeg dog ikke problemet med. Alle disse finnes vel i naturlig cannabis?
Vis hele sitatet...
10%THC er ikke all verden. Sikkert tilsatt Delta8 for å gjøre helt grei hasj til "bedre saker". THCP er like unaturlig som Delta8, men det blir uansett feil å blande inn og selge som ekte varer.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den ene som kun inneholder D8 THC, THC og CBD ser jeg dog ikke problemet med. Alle disse finnes vel i naturlig cannabis?
Vis hele sitatet...
Tror du SaferParty som har analysert den ville postet advarsler hvis det var i naturlige mengder? Da ville det ikke stått at den inneholdt det engang.
Samt de to biproduktene fra syntesen som nevnes.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...abidiol%20(CBD).
Delta-8 THC is one of over 100 cannabinoids produced naturally by the cannabis plant but is not found in significant amounts in the cannabis plant. As a result, concentrated amounts of delta-8 THC are typically manufactured from hemp-derived cannabidiol (CBD).
Vis hele sitatet...
En av syntesene som brukes for d8(i liten skala) kan etterlate seg store mengder med mikroskopiske partikler som vil legge seg i lungene dine sånn som asbest gjør, heldigvis er ikke den metoden blitt brukt her da ville det vært advarsler om det.


Jeg tenker det er ganske viktig at cannabis produkter som har vært gjennom en prosess med kjemikalier for å gjøre de om til noe annet ikke finner veien inn i hasjen min, uansett om stoffene finnes i små eller store mengder naturlig, på samme måte som terpener ekstrahert fra diverse planter og lignende ikke er greit.

Hvis du klasker sammen forskjellige ingredienser som til slutt gir deg noe som ligner/lukter/funker som hasj, betyr det at det er hasj?
For alt vi vet er den siste «hasjen» han lenket til 20-30% D8,
5-10% CBD og noen få prosent THC.
Det ville isåfall betydd at 90%+ av hele hasjen er buff, og at det kun er tilsatt litt ekte vare for at det skal se pent ut ved første øyekast på prøveresultatene.
Eller det kan være veldig dårlig hasj som er tilsatt skitten D8 for å virke bedre.

Jeg vet ikke hva du syntes, men ingen av de tingene er greit bare fordi det finnes veldig små mengder d8 som forekommer naturlig.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den første hasjen Bøneteppet linket til viser bare hvor stort dette problemet kommer til å bli.

The addition of the carbon atoms makes HHCP significantly more potent than HHC. According to High Times, “adding to HHC's side chain means that the cannabinoid binds to CB1 receptors up to 30 times more efficiently, leading to about 10 times the potency of HHC's high

Det gjør smuglingen vesentlig enklere.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tror du SaferParty som har analysert den ville postet advarsler hvis det var i naturlige mengder? Da ville det ikke stått at den inneholdt det engang.
Samt de to biproduktene fra syntesen som nevnes.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...abidiol%20(CBD).


En av syntesene som brukes for d8(i liten skala) kan etterlate seg store mengder med mikroskopiske partikler som vil legge seg i lungene dine sånn som asbest gjør, heldigvis er ikke den metoden blitt brukt her da ville det vært advarsler om det.


Jeg tenker det er ganske viktig at cannabis produkter som har vært gjennom en prosess med kjemikalier for å gjøre de om til noe annet ikke finner veien inn i hasjen min, uansett om stoffene finnes i små eller store mengder naturlig, på samme måte som terpener ekstrahert fra diverse planter og lignende ikke er greit.

Hvis du klasker sammen forskjellige ingredienser som til slutt gir deg noe som ligner/lukter/funker som hasj, betyr det at det er hasj?
For alt vi vet er den siste «hasjen» han lenket til 20-30% D8,
5-10% CBD og noen få prosent THC.
Det ville isåfall betydd at 90%+ av hele hasjen er buff, og at det kun er tilsatt litt ekte vare for at det skal se pent ut ved første øyekast på prøveresultatene.
Eller det kan være veldig dårlig hasj som er tilsatt skitten D8 for å virke bedre.

Jeg vet ikke hva du syntes, men ingen av de tingene er greit bare fordi det finnes veldig små mengder d8 som forekommer naturlig.
Vis hele sitatet...
Det var jeg absolutt ikke klar over. Takk for info!

Forøvrig så har ting tatt litt tid med analysen av prøven sendt inn. Men fikk en mail idag.

Anonym bruker
"Plaprende Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke røyka gallar på mange år nå. Forrige gang fikk jeg noe veldig potent dritt. Finnes det ikke vanlig god marrokk slik den var på tidlig 2000 tallet lenger?
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke røyka gallar på mange år nå. Forrige gang fikk jeg noe veldig potent dritt. Finnes det ikke vanlig god marrokk slik den var på tidlig 2000 tallet lenger?
Vis hele sitatet...
Jo, jeg har noe midt på treet tjall liggende som er sånn som den var for 10 år siden, men jeg foretrekker den som er tuklet med siden den ikke gir angst.
Denne varer veldig mye lengre da, bruker under halvparten av hva jeg gjør når jeg røyker sånn ultrapotent kliss.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Stum Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan ligger det an med analysen?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan ligger det an med analysen?
Vis hele sitatet...
Tar visst meget lang tid å analysere en sample.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En kompis har en plate med mikke hasjen, så hvis noen vil ha analyse utført av samme hasjen, men fra en annen poster- så kan jeg få en bit av han å sende inn, men da må vi nesten ha kronerulling.. blir for dyrt for min del å betale testen.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar helt vanvittig lang tid for energy control å analysere noe virker det som. Analysen startet den 6 og er ikke utlevert enda.

Kommer tilbake når analysen først er levert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Stum Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar det virkelig så lang tid?