Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  344 43418
MEKTIG imponert!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Grådig imponert! Stemme avgitt
Helt rått. Nydelig, som vanlig. Nå har dere mye å toppe i finalen, men antar dere har mye på lager

skal stemme som faen nå.
Sist endret av Sinken; 29. april 2011 kl. 21:53.
jepp, bra show!
Irriterende at de filmer trynet til Adil mer enn de filmer dansinga deres
Dayum. Dere har æren av å få min første stemme på noe tvshow ever, velfortjent
Stemte for noen minutter siden! Sykt bra!
Synes det er et veldig rart stemmesystem på norske talenter. Sånn som det er nå, har man en 5-minutters tid på å stemme på Kingwings Crew, og halvannen times tid på de første deltakerne. Synes de burde vise alle showene først, og deretter åpne for felles stemming i 10 minutter eller noe lignende slik at alle har en fair chance.
og da var tre stemmer sendt inn fra meg første gang jeg også stemmer på noe.
Fikk mine 5 stemmer noen sinne. Reagerer også på stemmesystemet, men dere kommer videre uansett.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Jeg stemte på to små karer i Mgp jr. 2001.. Ellers har jeg ALDRI gitt bort en stemme til et tv-show.

Nå skal det stemmes i retning av nr 10! Dere er jo helt syke på scenen! Gleder meg noe helt sinnssykt å se dere i finalen!
KP for kveldens show. Det var dritbra! Lykke til videre.
Gå videre!!
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
grattis !
Gratulerer med finaleplass! Meget fortjent!
INTENST! Gratulerer så mye med finaleplass!
Gratulerer
Sitat av noerandom Vis innlegg
Synes det er et veldig rart stemmesystem på norske talenter. Sånn som det er nå, har man en 5-minutters tid på å stemme på Kingwings Crew, og halvannen times tid på de første deltakerne. Synes de burde vise alle showene først, og deretter åpne for felles stemming i 10 minutter eller noe lignende slik at alle har en fair chance.
Vis hele sitatet...
KUN pga kort stemmetid, Kingwings hadde tatt 1. plassen uten tvil hvis de hadde hatt like lang stemmetid som de andre.
JAAAA. Skjelver noe helt sykt.
Var nervøs som faen, men jeg visste jo at dere kom til å vinne. Gratulerer! Gleder meg til finalen som en unge.
Først av alt: Gratulerer!

Det var meget høyt nivå over presentasjonen deres i kveld! Dere fikk igjen vist frem mange forskjellige sider samtidig som jeg ikke en eneste gang satt å tenkte "det der har vi sett før"... Hvis jeg skal prike på noe så må det være at det ble litt for oppdelt. Jeg håper at vi i finalen får se en mer helhetlig opptreden, men jeg regner med dere har roen på hvordan dere skal klare å vinne, noe dere kommer til å gjøre. Jeg stemte på dere, jeg har aldri stemt på noe slikt program før.
Sitat av Corre Vis innlegg
Først av alt: Gratulerer!

Det var meget høyt nivå over presentasjonen deres i kveld! Dere fikk igjen vist frem mange forskjellige sider samtidig som jeg ikke en eneste gang satt å tenkte "det der har vi sett før"... Hvis jeg skal prike på noe så må det være at det ble litt for oppdelt. Jeg håper at vi i finalen får se en mer helhetlig opptreden, men jeg regner med dere har roen på hvordan dere skal klare å vinne, noe dere kommer til å gjøre. Jeg stemte på dere, jeg har aldri stemt på noe slikt program før.
Vis hele sitatet...
Har nok noe med Tv2s klipping å gjøre
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Har nok noe med Tv2s klipping å gjøre
Vis hele sitatet...
Men er ikke det live da?
Hmm, virket ikke sånn. Vet egentlig ikke, men uansett så filmer de endel dommere, selvom det ikke er like mye som før.
Det er live jo! Hvis ikke det var live, hvorfor skulle vi hatt stemt da?
Du har et poeng der. Men men, det var uansett en strålende presentasjon
Gratulerer med en plass i finalen han piano fyren er også en verdig finalist. tror det kommer til å bli en rå finale.
Sitat av UniQQe Vis innlegg
Gratulerer med en plass i finalen han piano fyren er også en verdig finalist. tror det kommer til å bli en rå finale.
Vis hele sitatet...
Piano fyren til Kingwings eller han andre finalisten? Begge er jo verdig
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
For de som ikke vet det, så er pianofyren til Kingwings meg =)

Men tusen takk for støtte og tilbakemeldinger!
Finaleshowet skal bli av skalaen!
Sist endret av Up; 29. april 2011 kl. 23:53.
Sitat av Up Vis innlegg
For de som ikke vet det, så er pianofyren til Kingwings meg =)

Men tusen takk for støtte og tilbakemeldinger!
Finaleshowet skal bli av skalaen!
Vis hele sitatet...
Pyroteknisk anlagt, danser som en gud OG spiller piano. Multitalent indeed.

Må nesten gi deg creds for å fått masse freaker til å aktivt følge med på et tv-sendt talentshow
Sitat av Up Vis innlegg
For de som ikke vet det, så er pianofyren til Kingwings meg =)

Men tusen takk for støtte og tilbakemeldinger!
Finaleshowet skal bli av skalaen!
Vis hele sitatet...
Gleder meg. Du er ett multitalent altså. Det eneste som mangler nå er at du er norgesmester i paintball.

Igjen, gratulerer så mye.
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Her er det et litt dårlig klipp av showet filmet med telefon sikkert
http://www.youtube.com/watch?v=gwFL5hAAVJY

Jeg laster opp skikkelig video når det kommer!

Noen som stemmer for hjemmelagde pyrotekniske sceneeffekter i finalen?


Sitat av killkalle1 Vis innlegg
Gleder meg. Du er ett multitalent altså. Det eneste som mangler nå er at du er norgesmester i paintball.

Igjen, gratulerer så mye.
Vis hele sitatet...
Om du har hørt om paintball-laget Vaskebjørn!, så er jeg med der,
men har aldri hatt tid til å satse hardt på det.
Husker jeg tok ut 4 stk. da jeg var alene igjen å banen mot noe Bandidos eller noe,
på Paintball NM 2007
Sist endret av Up; 30. april 2011 kl. 00:04.
Hjemmelagd pyro ja takk har min stemme !

Gratulerer!
Sist endret av The Nameless; 30. april 2011 kl. 00:06.
Hvis dere får ha med hjemmelaget pyro på finalen så ville det virkelig vært prikken over i-en.
Seriøst! Hjemmelgaet pyro!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av Elemental Vis innlegg
Hvis dere får ha med hjemmelaget pyro på finalen så ville det virkelig vært prikken over i-en.
Vis hele sitatet...
Det TV2 ikke vet har ikke TV2 vondt av
Nei tror nok den ideen bør revurderes, men det kunne vært kult!!!
Takk til Sens!

Video!:
http://www.youtube.com/watch?v=8E-2SGhh08o
...

FY FAEN

...

SÅ RÅTT!
Jeg som ikke kan noe som helst om dansing og vanskelighetsgraden på de "movsene" dere faktisk gjør, syns semifinalen var litt skuffende, egentlig. Det var jævlig bra, men syns auditionen (filmen du la ut i første post) var bedre. Jeg er sikker på at det dere gjorde i semifinalen var vanskeligere, men den første videoen var fetere å se på syns jeg da.

Men for all del, jeg digget det. Gleder meg til å se finalen!
Nå så ikke jeg programmet, men bare youtube-linken du la ut nå. Men etter det jeg så antar jeg dere kom videre.

Så gratulerer med finaleplass!
Shady Banana
Quix's Avatar
Drit bra!! Digget spesielt når han ene sprang over beina til de som lå på bakken og så hodet til han siste men en fin touch Mario-jump lyd
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg som ikke kan noe som helst om dansing og vanskelighetsgraden på de "movsene" dere faktisk gjør, syns semifinalen var litt skuffende, egentlig. Det var jævlig bra, men syns auditionen (filmen du la ut i første post) var bedre. Jeg er sikker på at det dere gjorde i semifinalen var vanskeligere, men den første videoen var fetere å se på syns jeg da.

Men for all del, jeg digget det. Gleder meg til å se finalen!
Nå så ikke jeg programmet, men bare youtube-linken du la ut nå. Men etter det jeg så antar jeg dere kom videre.

Så gratulerer med finaleplass!
Vis hele sitatet...
Hehe ja jeg skjønner hva du tenker
Vi ville prøve å kjøre annerledes enn hva vi vanligvis pleier,
og legge vekta litt annerledes, og vi føler vi fikk det til til syvende og sist.
Showet var et vanskelig show, men ikke på grunn av triksene.
Vi liker å være litt eksperimentale, og nå har vi endelig fått testet ut å ha show mens jeg spiller piano!
Jeg har spilt for publikum 3 ganger i mitt liv, og er ganske uerfaren på den fronten,
og jeg er bare veldig glad for at jeg klarte å gjennomføre,
tatt i betraktning hvor høy vanskelighetsgrad det er på det stykket jeg spilte fra

Men til sist kan jeg glede deg med at finaleshowet vårt garantert faller i din smak!
Og forhåpentligvis resten av norges smak også!
Da tar vi den helt ut, og ofrer alt, og viser dere ting dere aldri vil se igjen på norsk TV!

Takk for støtten!
Sist endret av Up; 30. april 2011 kl. 01:13.
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg
Hehe ja jeg skjønner hva du tenker
Vi ville prøve å kjøre annerledes enn hva vi vanligvis pleier,
og legge vekta litt annerledes, og vi føler vi fikk det til til syvende og sist.
Showet var et vanskelig show, men ikke på grunn av triksene.
Vi liker å være litt eksperimentale, og nå har vi endelig fått testet ut å ha show mens jeg spiller piano!
Jeg har spilt for publikum 3 ganger i mitt liv, og er ganske uerfaren på den fronten,
og jeg er bare veldig glad for at jeg klarte å gjennomføre,
tatt i betraktning hvor høy vanskelighetsgrad det er på det stykket jeg spilte fra

Men til sist kan jeg glede deg med at finaleshowet vårt garantert faller i din smak!
Og forhåpentligvis resten av norges smak også!
Da tar vi den helt ut, og ofrer alt, og viser dere ting dere aldri vil se igjen på norsk TV!

Takk for støtten!
Vis hele sitatet...
Jeg kommer også til å stemme på dere i finalen, men er delvis enig med han som likte den første auditionen bedre. Var selvfølgelig mer show i kveld, men tror Ola Nordmann også håper på noen heftige powermoves. Og Ola Nordmann vet ikke hvilke koreografier og moves som er vanskelige, så det må rett og slett bare se spektakulert ut.

Lykke til!
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Trådstarter
Sitat av bronze Vis innlegg
Jeg kommer også til å stemme på dere i finalen, men er delvis enig med han som likte den første auditionen bedre. Var selvfølgelig mer show i kveld, men tror Ola Nordmann også håper på noen heftige powermoves. Og Ola Nordmann vet ikke hvilke koreografier og moves som er vanskelige, så det må rett og slett bare se spektakulert ut.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Hehe! Kingwings crew er vel det crewet i norge med flest powermoves,
og hvor mye powermoves har dere sett hittil?
Bare følg med videre, så kanskje du blir 100% fornøyd!
Hero of Time
bronze's Avatar
Sitat av Up Vis innlegg
Hehe! Kingwings crew er vel det crewet i norge med flest powermoves,
og hvor mye powermoves har dere sett hittil?
Bare følg med videre, så kanskje du blir 100% fornøyd!
Vis hele sitatet...
Jeg er 100% fornøyd uansett. Jeg setter like stor pris på show, flavour, stil og power, men vet ikke om mannen i gata gjør det. Og jeg er ikke verdig til å komme med kritikk uansett. Bare .... fortsett med det dere gjør. Til og med en dårlig dag for dere er bedre enn de andre.
Var helt sjukt når jeg satt og så på TV igår, første jeg tenkte når dere var ferdig var, jeg syntes synd på han/henne som kommer etter dere.

Jeg er evig glad for at dere gikk til finalen og ikke Justin B. 2
Sist endret av Monzter; 30. april 2011 kl. 09:42.
Bra jobba stemmer på dere
Når det først har blitt nevnt hjemmelaget pyro i finaleshowet så ønsker jeg å ta meg friheten til å gi deg en liten utfordring. Hva med å slå takten med noen eksploderende slegger?
Likte speechen din på slutten der
''Preben, vil du si noe?''
''eehm, shabidi shabidi''

Var dere ikke 8 stk på audition? Pga i semifinales så jeg bare 7 stk. Jeg kan ha sett og telt feil, men stoler på sansene mine :P