Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  696 63978
Sitat av Veititj Vis innlegg
Jeg får ikke gjort førsteoppdraget engang. Føler jeg trenger hardware, men folk byr bare over meg. Trodde jeg var smart, og bydde når det var 5 sec igjen, men da resettes timeren
Vis hele sitatet...
Its called auction, son! Ga deg kp uten vilje, skulle egentlig trykke sitere.

Hva med å legge inn et avhengighetsskapende minispill mens man venter på AP?
Bare meg, eller er laster siden jævlig treigt nå?
Ser siden gikk ned nå ja, får håpe de får den kjapt opp igjen. Synes dette spillet var ganske kult jeg
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Tierra Vis innlegg
Hm, litt vanskelig å si, men den bruker FB-connect. Hvilken nettleser? Dersom du forsøker å logge ut av Facebook, og så logge inn igjen på f.eks Spendmore via Facebook connect?
Vis hele sitatet...
Det skjer ingenting. Om jeg ikke er innlogget på FB fra før, trykker jeg inn login-info, og forgrunnsvinduet forsvinner, men jeg kommer ikke videre. Bruker Chrome. Har prøvd forskjellige fremgangsmåter men ingen ser ut til å fungere.
Hvor mange levels og missions med storyline har dere laget? =) Har dere planer om iPhone og Android versjon?
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Hvor mange levels og missions med storyline har dere laget? =) Har dere planer om iPhone og Android versjon?
Vis hele sitatet...
Det å planlegge en iPhone og Androidversjon to dager etter siden kom opp tror jeg ikke er aktuelt. Fortsatt en del feil med selve siden, og alt er ikke lagt til. Den er jo kun i Alpha
Jeg syns det burde vært en minimumsøkning på x antall % på auksjoner. Nå kan man jo konstant by 1 over, og auksjonen vil nesten aldri bli skikkelig lønnsom.
Ellers syns jeg dette er et litt vél avhengighetsskapende idet jeg har en semesteroppgave som skal inn i morgen!
Sitat av Crazyness Vis innlegg
Det å planlegge en iPhone og Androidversjon to dager etter siden kom opp tror jeg ikke er aktuelt. Fortsatt en del feil med selve siden, og alt er ikke lagt til. Den er jo kun i Alpha
Vis hele sitatet...
Jojo, men jeg tenkte vel mer på lang sikt. Om de har det i planene, ikke om de har det planlagt.

På den top 10 hackers så er det en sum det går etter, hva er denne summen?
Sist endret av Lachrymology; 3. mars 2011 kl. 16:39.
Den summen er totalt antall poeng de har fått ifra oppdragene.


Det jeg savner iforhold til top 10 stats, er info om spilleren, level og hvordan poengene er fordelt hos de =)
På samme måte som man kan se på auksjonene.
Sist endret av Blackkoz; 3. mars 2011 kl. 16:38.
Hvor lenge er det meningen at man kan spille dette spiller? Er det som et 1001spill eller er det mer som MMORPG spill?
Alle koder oppgitt gir meg bare "There are no more uses left on this code"
Sitat av robbi13 Vis innlegg
Hvor lenge er det meningen at man kan spille dette spiller? Er det som et 1001spill eller er det mer som MMORPG spill?
Vis hele sitatet...
Det er vel som f.eks farmville .. Hvor man spiller, spiller, spiller, og føler seg nesten ferdig. Plutselig kommer det en oppdatering, og man er i gang igjen!
Ser ut som siden gikk ned.
1. Spillet går ned etter nesten hver tick.
2. Hvordan logger man ut?
3. Hvorfor får jeg ikke logget på SpendMore?
Jeg skjønner egentlig ganske godt at siden går ned en liten stund etter tick, systemene blir vel kjørt ganske hardt med tanke på at alle skal ha utdelt "poeng" og auksjoner.

Det er egentlig bare å lukke siden, du må logge inn neste gang du åpner den.. Men hvem vil vel logge ut av HTP?

Brukte du samme metode som du logget inn på selve spillet med?
Sorry folkens, har endel load på serveren nå. Vi kommer til å jobbe med ytelsesforbedringer i dag, det har litt prioritet
Invitasjonskodene er nå tomme, så vi kommer tilbake til dere når vi har flere å dele ut

Sitat av Crazyness Vis innlegg
1. Spillet går ned etter nesten hver tick.
2. Hvordan logger man ut?
3. Hvorfor får jeg ikke logget på SpendMore?
Vis hele sitatet...
1. Ytelsesforbedringer og stabilitet jobbes med as we speak.
2. http://hacktheplanet/?logout inntil videre
3. Spendmore.com funker bare med Facebook Connect. Så forsøk å logge deg ut av Facebook å logg inn på FB Connect på Spendmore.com f.eks. Og evt annen nettleser. Ligger høyt i prioritetslisten vår, men akkurat nå er svaret mitt på punkt 1 viktigere
Har også sett at linkene på SpendMore ikke fungere. Alle linkene i den blå stripen fører til http://spendmore.com/
Vet ikke om dette bare ikke er gjort grunnet alpha-release, eller om det er en feil i kodingen, men er kjekt å si ifra
Sitat av Awarize Vis innlegg
Har også sett at linkene på SpendMore ikke fungere. Alle linkene i den blå stripen fører til http://spendmore.com/
Vet ikke om dette bare ikke er gjort grunnet alpha-release, eller om det er en feil i kodingen, men er kjekt å si ifra
Vis hele sitatet...
Ja det er dummy-links så lenge. Når vi har noe å linke til først så skal de bli aktive
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Personlig skulle jeg gjerne hatt litt mer kontroll over auksjonene mine. For eksempel hva jeg auksjonerer bort til en hver tid og hvordan de ligger an mtp. bud og bydere. Det hadde også vært greit å vite hvilket item det gjelder når "Auction successfull" dukker opp. En "my auctions" tab hadde vært greit å ha.

Edit: Om man vinner et item, så dukker det ikke opp i inventory for neste tick? Skulle gjerne hatt "auction won" i det sekundet man vinner auksjonen.
Sist endret av thomasf; 3. mars 2011 kl. 19:06.
Vis du bruker utvidelsen "Facebook disconnect" i Google Chrome fungerer ikke den vanlige loggin knappen.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Fant ut at man må være _registrert_ gjennom FB for å logge på via FB, så det svarer på SpendMore-problemet mitt.

Operative system burde vel forresten endres til operating system?
Når man huker av på div komponenter i auksjon, og det f.eks ikke er noe i salg av den du valgte, så ser det ut som den bare står "Loading Auction". Ofte når man søker og det faktisk er noe, så kommer det, men i tillegg kommer alt annet som er på auction også.
Vil anbefale å legge inn en maks startpris sett i forhold til hva den aktuelle gjenstanden egentlig er verdt. Tulling som har lagt ut Generic Level 1 Firewall til 1 mill...
Poenget med auksjon er jo å presse prisene oppover.

Desverre så florerer det over av nettverkskort :/
Og SSD'r.

Sitter selv med 14 nettverkskort og 5 SSD'r :/


Nårtid blir det mulig å koble til flere SSD'r? Og 2 nettverkskort?
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Poenget med auksjon er jo å presse prisene oppover.

Desverre så florerer det over av nettverkskort :/
Og SSD'r.

Sitter selv med 14 nettverkskort og 5 SSD'r :/


Nårtid blir det mulig å koble til flere SSD'r? Og 2 nettverkskort?
Vis hele sitatet...
Lol, halvparten av auksjonene har vært nettverkskort.
2682 auksjoner, hvorav 1138 har vært Generic 512 xDSL
Ja, burde bli slutt på å få nettverkskort i gevinst på oppgavene som er, slik at man kan få balansert innholdet litt. Samt muligheten til å kunne ha 2 nettverkskort installert =)
Krever fint lite koding så ^^,


Man merker sinnsykt fort at det å komme opp i rank raskt øker når man runner level 4-5.
Kommet meg opp til level 7 på under 2 timer ^^, Ifra level 5.
auksjonen er en budkrig fra helvete.

hvis man velger item types, får man ikke bare opp 25 stk...
Hva heter alle på dette spillet? Jeg heter selv Anonymous. Trudde ikke det skulle være ledig menn ;p
Hvordan får man egentlig mere "Bit"? har brukt de opp :P
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Hva heter alle på dette spillet? Jeg heter selv Anonymous. Trudde ikke det skulle være ledig menn ;p
Vis hele sitatet...
Heter jo OFC Awarize på HTP og
Heilt canooon
Må man nå et visst level for å kunne trykke på "Destroy" på items?
Sitat av Rindae Vis innlegg
Må man nå et visst level for å kunne trykke på "Destroy" på items?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det fungerer enda. EDIT: Hmm nå kan jeg destroye, er i lvl 6.

Jeg lurer på om vi får pengene fra de tingene vi auksjonerer?
EDIT: Nvm, i notification står det at vi får det ja
Sist endret av Xernox; 3. mars 2011 kl. 23:27.
Sitat av Rindae Vis innlegg
Må man nå et visst level for å kunne trykke på "Destroy" på items?
Vis hele sitatet...
Det er nettopp gjort mulig å ødelegge items
Elemental @ HTP, og har vært i budkrig med flere freaker. _Litt_ bedre balansering av items hadde vært ønskelig ja
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sitat av Elemental Vis innlegg
Elemental @ HTP, og har vært i budkrig med flere freaker. _Litt_ bedre balansering av items hadde vært ønskelig ja
Vis hele sitatet...
Det er ikke så ille. Husk å bruke filtrene på venstresiden for å finne de tingene du leter etter. ^^
Sitat av thomasf Vis innlegg
Det er ikke så ille. Husk å bruke filtrene på venstresiden for å finne de tingene du leter etter. ^^
Vis hele sitatet...
Jaja, på auksjonen så er det rimelig greit å finne fram, men items du får av oppdrag er helt skjeivt fordelt imho.
Sitat av Harabo Vis innlegg
Men jeg ble egentlig skuffet at det ikke var ordenterlig hacking, der du faktisk må skrive inn commandoer osv. Att det går ut på og være sterkest, og bare trykke til du vinner ble litt lame.
Vis hele sitatet...
Litt off-topic, men: Prøv Hacker Evolution-spillene på steam. De er slik du ønsker dem
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Kom på en funksjon som kan være grei. Om man får se hvilke items man har "equipped" når man holder musen over andre items av samme sort, enten på auksjonene eller i oppgavene. Kan være så enkelt som at det vises akkurat som nå, bare at man har ditt "equippa" item i tillegg i samme vinduet.
110110010001
82 8
Savner og kunne se hva jeg har bydd på i auksjonene. Hadde også vært kjekt å kunne se hva du har lagt ut på auksjon.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Jeg prøver og prøver, men ser fortsatt ikke poenget med tre kategorier/seksjoner som kunne vært slått sammen til én; hw, sw og inventory. Inventory kan da vel ihvertfall bort?
Inventory liker jeg =)

Men de kan godt slås sammen.

Inventory oversikten, og hw & sw innholdet ellers. Så hadde det vært perfekt =)
Invitecodes is emty
Mulig det bare er meg.
Men når jeg logger inn forblir den på samme side og teksten fjernes fra innloggings stedet.
Liker spillet veldig godt. Trykker innom en gang i blant på jobb for å sjekke ticks.
En ting jeg savner er bedre oversikt på auctions. Så noen flere hadde nevnt noe som f.eks "My auctions" etc.
En oversikt over hva du har bydd på ville vært flott.

Også opplevd nå den siste halvtimen at jeg byr på ting på auksjonen og så byr den på noe helt annet enn hva jeg egentlig skulle ha.

More annoying stuff: Tok F5 og tick timeren resatte seg rett før jeg fikk nye ticks.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
ca. når kommer Friends og Cells? og kan dere informere om endringer dere gjør på facebook siden deres?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Jeg prøver og prøver, men ser fortsatt ikke poenget med tre kategorier/seksjoner som kunne vært slått sammen til én; hw, sw og inventory. Inventory kan da vel ihvertfall bort?
Vis hele sitatet...
Ja vi har vært inne på det samme når vi tegnet opp designet, vi har masse muligheter. Har du muligheten til å lage noen mockups på hvordan du ville satt det opp i forhold til dagens rammeverk?

Sitat av echuz Vis innlegg
ca. når kommer Friends og Cells? og kan dere informere om endringer dere gjør på facebook siden deres?
Vis hele sitatet...
Vi informerer om alle bugfixes og småendringer direkte i spillet på news-siden. Ved adding av større features så informerer vi selfølgelig mer omfattende som på Facebook

Cell er foreløpig estimert til 13. mars, med forbehold om bugfixes og andre prioriterte oppgaver som dukker opp underveis

Sitat av Nath Vis innlegg
Liker spillet veldig godt. Trykker innom en gang i blant på jobb for å sjekke ticks.
En ting jeg savner er bedre oversikt på auctions. Så noen flere hadde nevnt noe som f.eks "My auctions" etc.
En oversikt over hva du har bydd på ville vært flott.

Også opplevd nå den siste halvtimen at jeg byr på ting på auksjonen og så byr den på noe helt annet enn hva jeg egentlig skulle ha.

More annoying stuff: Tok F5 og tick timeren resatte seg rett før jeg fikk nye ticks.
Vis hele sitatet...
Feedbacken din er tatt med videre! Kult du liker spillet!
Sist endret av Tierra; 4. mars 2011 kl. 09:35.
Hva er greia med skillpoints? Jeg får bare satt 3 poeng før det forsvinner. Setter 2 poeng så forsvinner det og bare mulig å sette en på HP.
Sitat av Nath Vis innlegg
Hva er greia med skillpoints? Jeg får bare satt 3 poeng før det forsvinner. Setter 2 poeng så forsvinner det og bare mulig å sette en på HP.
Vis hele sitatet...
Les tråden. Det blir brukt 2 SP på alt annet enn HP, som krever én.
Sitat av Elemental Vis innlegg
Les tråden. Det blir brukt 2 SP på alt annet enn HP, som krever én.
Vis hele sitatet...
Jeg bøyer meg i støvet, kun skumlest gjennom tråden.