Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  104 14359
mrlee70's Avatar
Trådstarter
Wangen skriver om hva som EGENTLIG skjedde med han i denne saken:

http://www.facebook.com/notes/kenny-...50546884518321
Sitat av mrlee70 Vis innlegg
Wangen skriver om hva som EGENTLIG skjedde med han i denne saken:

http://www.facebook.com/notes/kenny-...50546884518321
Vis hele sitatet...
Dette er såklart bare løgn fra ende til annen fra Wangen side. Her er det media som har brakt fram sannheten, det er ingen grunn til å tro på noe av det Wangen skriver.
Sitat av Xeon Vis innlegg
Han ror og ror for harde livet. Jeg tror ikke han støtter virkemidlene til Breivik, men at han kjøper våset hans.
Han tør bare ikke å innrømme det.
Vis hele sitatet...
Ja for det er jo helt sikkert ingen i norges land som støtter og er enig i mye av det ABB mener...å neeeeeeeida... for hvis noen tør å si det og innrømme det så blir dem jo lynsjet. Da er dem plutselig massemordere også...

Fatter ikke hva som skjer med dette landet...
Minner meg veldig om "plumbo saken"... hårsåre potitnorge.
En sak som media blåser opp til de grader.... her er det ikke snakk om at en fjær blir til flere høns.. men en hel strutsflokk .
barn burde ikke se sånne filmer, det kan jeg være enig i. men at de faktisk gjøre det kan jo ikke læreren lastes for. han gjør jo bare noe som er fullt lovlig. selv om han før sparken kommer jo ungene til å se massevis av andre voldsfilmer på nettet. dette er foreldrene sitt problem ikke lærerens...
Har sett mange filmer av Wangen opp gjennom åra, og han kan å lage god film, no doubt about it. Noen av filmene er kanskje litt over det voldelige nivået jeg liker ja, men liker han å lage sånt så må han da for svarte få lov til å gjøre det.

At noen foreldre får helt noia og tror ungene deres kommer til å bli seriemassemordere bare fordi de lurker for mye på nettet og finner filmer som læreren lager på fritiden fordi han har film som en hobby, blir for tynt i mine øyne. Hvis han liker å lage voldsfilm, please let him do, han er en voksen mann og han mata ikke filmen aktivt oppi fanget på elevene.

Det er tydeligvis også en alt for stor forskjell på det å være kids nå til dags og det og være kid på 70/80-tallet, hører bare på pappa at ting ble tolket og gjennomført på veldig forskjellige måter fra idag. Husk, det fantes ikke internett, heftige datamaskiner og CGI på den tiden og derfor blir ting litt annerledes.

Og at Hamar Arbeiderblad og media ellers må blåse opp et par Facebookstatuser fra tidligere i fjor sommer, blir for dumt. Hva i huleste har det å lage filmer med å komme med et par vitse-kinda-statuser-om-22-juli? Har forståelse for at folk kan føle seg støtet av dette og kanskje ikke tar det like godt om de er personlig berørt av tragedien. Men samtidig så er Kenny som sagt veldig glad i å vri alt mulig rart i en humoristisk vei

At media kommer og braser inn og gjør en så grundig oppleting av alt som finnes på Wangen som om de var politiet selv, skjønner jeg meg ikke på. Avisfolket der må vel bare være et par dvaske jøvler som har lite og gjøre og prøver å helle bensin på bålet (ehehe) bare for å blåse opp det hele mange ganger enn det i virkeligheten er. /typisk journalister, noe må de ha å skrible om.

Jeg høres kanskje litt vridd mot en side-kindof, og det kan ha med at jeg holder på med filmproduksjon selv på fritiden, eller at rett og slett hele greia irriterer meg fordi noen* klarer å blåse opp en internt sak til å bli så stort at aviser og det hele MÅ blande seg inn. For all del.

Kanskje jeg og skal sette meg ned og vente på noe lignende siden jeg har lagt ut filmer jeg lager på nettet og samtidig kommer med satiriske innlegg her og der av og til, som gjerne kan stikke litt.

TL;DR
Jeg synes hele greia er oppblåst til tusen og at Wangen må få lage film hvis han vil siden det ikke er noen lov som nekter han det eller noe annet bullcrap.