Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  119 51808
Men du innrømmer jo selv at du har drept mannen?...

Nei, det er ikke rett å tenke slikt, jeg har ikke sagt noe annet.
Men alle godtar psykiske syke folk som tenker andre tanker?
Som f.eks at " jeg vil drepe han der, jeg bare må det!"
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Åssn vet du hvordan en pedo tenker?

Jo, det er synd i mannen vist han er, som du sier et barn fanget i en manns kropp.
Han kan ikke noe for det, og det må være frustrerende for fyrn.
Han er psykisk syk, og har det ikke bra.

Det at han er pedofil er ikke hans egen feil.
Selv synes jeg at pedofili er sinnsykt ekkelt, men igjenn, så er det ikke hans feil.
Akkurat som at homofile er fanget i en feil kropp.


Men skjønner hva dere mener, såklart er det ikke rett.
Voksen mann, og en liten guttunge, æsj...
Vis hele sitatet...
De fleste mennesker vet hva som er rett og galt. Når du krysser grensene bryter du loven både rettslig, og moralsk. Du kommer med veldig gode argumenter, men ingenting i verden vil få flesteparten av mennesker til å syntes synd på en 50 år gammel mann som vil voldta unger mens han mater de med hamburger.

Med mindre homoseksualitet/pedofili osv blir ført opp som en psykisk tilstand, har jeg ingen medlidenhet for de.
Seven Up, hva er det du mener?

Sier ikke at karen skulle blitt anmeldt eller gitt til politiet.. Sier at han burde piskes på ballene med en flisete vaier jo!!!

Holdningen du har mot dette at jeg absolutt må anmelde (hvorfor kan ikke vi alle gjøre det?), er ikke noe kul i det hele tatt. Det er slike holdninger som gjør at mennesker som sotra pedoen ikke blir tatt, og det er sider som youtube som gjør at slike saker ikke blir tatt særiøse. Typen hadde uansett bare fått 4-5 år og alikavell vært ute etter bare 2.. Det norske rettsystemet er en stor tragedie!

grafs på et barn du, slår vi deg på fingra. Tukle med skatten - er du fitten drage!
Sist endret av Bassalf; 6. november 2009 kl. 01:50.
Sitat av Ondskap Vis innlegg
Akkurat som at homofile er fanget i en feil kropp.
Vis hele sitatet...
Homofile er like mye fanget i feil kropp som du er fanget i kroppen til et intelligent vesen.

Nå får det være nok med de elendige homofilisammenlikningene deres. Skal dere dra idiotiske paralleller kan dere bruker heterofili for én gangs skyld.
Sitat av Apu Vis innlegg
De fleste mennesker vet hva som er rett og galt. Når du krysser grensene bryter du loven både rettslig, og moralsk. Du kommer med veldig gode argumenter, men ingenting i verden vil få flesteparten av mennesker til å syntes synd på en 50 år gammel mann som vil voldta unger mens han mater de med hamburger.

Med mindre homoseksualitet/pedofili osv blir ført opp som en psykisk tilstand, har jeg ingen medlidenhet for de.
Vis hele sitatet...
SLenger meg gjerne på denne Apu. ingen i verden kan få i alle fall meg til å synes synd på en 50 år gammel gris som i det hele tatt tenker tanken på å grafse små unger.
Det er her hele poenget mitt ligger. Om dere andre drar tilbake til mi første post - så ser dere at det eneste jeg sa var at jeg ikke hadde NOE som helst godt til overs for folk som tenkte eller gjør slike ting. =)
hvorfor vi alle kan anmelde? jeg mener jo ikke han har gjort det, men heller er en psykisk syk person som ikke det er noen risiko for å faktisk utføre overgrep mot barn omkring, ellers ville han vært tatt bort av psykriatrien for lengst, tro meg, denne mannen har nok vært innom der litt.

Men du mener jo at han er en smart slu jævel som har mange barneovergrep på sin kappe. da stiller saken seg annerledes for deg enn for meg, å jeg oppfordrer deg til å gjøre noe med det, ikke sitte å klage over rettssystemet osv!

Tenker du ikke på at i de 2 årene han er borte vil han kanskje utføre utallige overgrep mindre, hver liv spart for dette vil jo være verdt å anmelde dette for? ikke kult å anmelde, det er jo bare noe man må om man vet om slike saker som dette mener jeg. en plikt alle mennesker føler, man greier vel ikke å sitte å se på overgrep som blir gjort mot barn? jeg hadde ikke greid det i alle fall. Rart du greier å sitte å se på, uten å løfte en jævla finger! Jævlig feigt ovenfor ofrene!
Sitat av Apu Vis innlegg
Med mindre pedofili osv blir ført opp som en psykisk tilstand, har jeg ingen medlidenhet for de.
Vis hele sitatet...
Du får starte å føle, for det det er klassifisert som en sykdom av WHOs International Statistical Classification of Diseases and Related Health Problems. Kode F65.4.
Du misser så absolutt poenget mitt her; han fortjener ingenting godt i det hele tatt! Det norske fengsel er jo en lek i forhold til hva han egentlig skulle fått servert=)

Du greier ikke endre på det jeg mener, uansett hvor mye ironi og sarkasme du velger å ta i bruk.

Mitt poeng er; mennesker som i det hele tatt tenker slike tanker; fortjener i alle fall ikke noe godt.

Det mener jeg i alle fall, og du mener at duden ikke gjorde det. Derimot synes JEG det er rart at du ikke ser at karen nærmest innrømmer alt selv.. Har du i det hele tatt hørt klippene?

Nei, amerika... hva tror du hadde skjedd med karen som hadde sagt at han var den som kjørte flyene i WTC?=) Uansett om andre hadde stått frem og sagt at han IKKE gjorde det - så ville han fortsatt vært en veldig sterkt mistenkt=)

og jeg, mistenker denne mannen for overgrep mot barn.. veldig sterkt! og så lenge du ikke kan bevise noe annet, så er han i mine øyner skyldig=)
Sist endret av Bassalf; 6. november 2009 kl. 01:59.
Sitat av seven_up Vis innlegg
hvorfor vi alle kan anmelde? jeg mener jo ikke han har gjort det, men heller er en psykisk syk person som ikke det er noen risiko for å faktisk utføre overgrep mot barn omkring, ellers ville han vært tatt bort av psykriatrien for lengst, tro meg, denne mannen har nok vært innom der litt.

Men du mener jo at han er en smart slu jævel som har mange barneovergrep på sin kappe. da stiller saken seg annerledes for deg enn for meg, å jeg oppfordrer deg til å gjøre noe med det, ikke sitte å klage over rettssystemet osv!

Tenker du ikke på at i de 2 årene han er borte vil han kanskje utføre utallige overgrep mindre, hver liv spart for dette vil jo være verdt å anmelde dette for? ikke kult å anmelde, det er jo bare noe man må om man vet om slike saker som dette mener jeg. en plikt alle mennesker føler, man greier vel ikke å sitte å se på overgrep som blir gjort mot barn? jeg hadde ikke greid det i alle fall. Rart du greier å sitte å se på, uten å løfte en jævla finger! Jævlig feigt ovenfor ofrene!
Vis hele sitatet...
Han har jo faktisk ikke gjort noe som strider imot loven? (Ikke som vi vet om iallefall)
Jeg kan ikke anmelde deg for noe du ikke har gjort, fordi jeg personlig tror du kan lære noe utav det.
ja, stort sett hele Norge har vel hørt de klippene? gikk jo for et års tid tilbake rundt, valen gjorde jo til og med en greie på det på frokost tv. Så ja, jeg tror de klippene er ganske kjente i Norge, ikke noe funn du har funnet på nettet liksom.

DRIT i systemet å alt som er galt å alt mulig, vis at du hater han såpass at du ikke lar han leke fritt i alle år? en uke i fengsel er en uke uten overgrep!!!! Tenker du ikke at bare du får hindret ett eneste ett overgrep vil dette være et liv du har reddet??
Sitat av luni Vis innlegg
Nå får det være nok med de elendige homofilisammenlikningene deres. Skal dere dra idiotiske paralleller kan dere bruker heterofili for én gangs skyld.
Vis hele sitatet...
Aiai, virker som om noen føler seg truffet ...
Apu: enig, jeg mener selv han er uskyldig, men godeste Bassulf: mener dette er feil, og at han egentlig er en slu faen som har forgrepet seg på mange barn. derfor oppfordring til anmeldelse.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av luni Vis innlegg
Homofile er like mye fanget i feil kropp som du er fanget i kroppen til et intelligent vesen.

Nå får det være nok med de elendige homofilisammenlikningene deres. Skal dere dra idiotiske paralleller kan dere bruker heterofili for én gangs skyld.
Vis hele sitatet...
Jeg er faen meg heterofil!
Fanget, født heterofil og skal dø heterofil. Fange i min egen kropp, gutter er så mye enklere enn jenter. Og de eneste guttene en heterofil får er billige VIFs.... *Sukk*
Nå ler jeg:P dette er helt utroligt gøy! Sitter oppe til langt ut på natt og prate dritt til hverandre er noe man burde gjøre mye mye mere=)

Seven up, highfive! takker for meg nå, får blid og fornøyd til sengs, noe jeg skulle gjort for lenge siden!

For igjen så tar du i bruk en hel masse ironisk bullshiet, bare for å prøve å irritere meg eller få meg til å tro at jeg har feil syn på denne karen. Noe du bare skal gi opp med en gang, for ingenting i verden kan få meg til å føle noe som helst sympati mot slike mennesker. Jeg skal derimot være enig, i om at det aldri hadde eksistert lignende klipp eller at det kommer ut at disse klippene bare er noe tull - så er han selvfølgelig uskyldig til det motsatte bevist (eller i mitt tilfelle trenger det bare å være påstått=)). I dette tilfellet, sier karen derimot at han har gjort det. Noe han let kan trekke tilbake, slik som lommemannen gjør mot 90% av sine offre. så hva er vitsen med å gå til politiet da? De kan mest sannsynelig ikke ta han på dette. Det er ikke det jeg har påstått at de kan gjøre heller.

det jeg har stått for er derimot at jeg ikke overhode tatt har noe til overs for slike mennesker=)
Smiler her jeg sitter, for du vet godt hva jeg mener om sotra pedoen og alle andre mennesker her på denne jorden - som tenker lignende tanker=)
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Aiai, virker som om noen føler seg truffet ...
Vis hele sitatet...
Aiai, virker som om du er cirka tolv og et halvt år.
Sitat av seven_up Vis innlegg
Apu: enig, jeg mener selv han er uskyldig, men godeste Bassulf: mener dette er feil, og at han egentlig er en slu faen som har forgrepet seg på mange barn. derfor oppfordring til anmeldelse.
Vis hele sitatet...
Ikke kom og si at sannsyneligheten ikke er der?:P og dette var bare en brøkdel av poenget mitt.. virker som om du bare leser det du vil lese og luker bort det essensielle i hva jeg har sagt.

sier det en gang til: Duden tenker og opptrer seg som en pedofil, bevist overgriper eller ikke - så har jeg ikke NOENTING til overs for denne duden=)

OK?=)
Jeg var en av de som startet å ringe Alfred ("sotrapedoen"). Vi begynte å ringe han i 15 årsalderen, altså 6-7 år tilbake i tid. Først må jeg bare få si at dette er noe av det jeg angrer mest på i hele mitt liv.

Mannen er syk. Han har aldri gjort noe gale mot noen som helst. Det hele startet ut som uskyldig morro for oss, men når man har vokst opp ser man jo hva man stelte i stand. Etterhvert som vi ringte mer og mer, tok opp samtalene og viste de til alle på skolen og ga villig vekk nummeret til alle som ville kødde med Alfred, gikk hele den "uskyldige" morroen over til trakasering og mobbing. Vi ødela rett og slett hele livet hans.

Når vi startet med dette jobbet han på Haukeland (nei, idiot, ikke på barneavdelingen), men det tok jo ikke lange tiden før arbeidsgiver fant ut hva som foregikk. Mer eller mindre alle omkring Bergen hadde hørt om denne mannen, og de aller, aller fleste på Sotra visste hvordan han så ut, hvilken bil han kjørte, hans fulle navn, adresse osv. Det var da det hele tok av.

Som sagt, så er dette et veldig stort anger i min ungdom. Alle som noensinne har ringt han har bidratt til å ødelegge Alfred sitt liv. Jeg personlig har hatt rundt 5 telefonsamtaler med han, og angrer sterkt på dette. Mannen har aldri gjort noe gale. Dette er en mann som er syk, og som trenger behandling, ikke sjikanering fra så og si hele lokalsamfunnet rundt han. Vi burde støttet ham, ikke ødelagt han.
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Vell, trenger ikke lese alle postene her. han sier jo rett ut at han har hatt sex med mange gutter, mange ganger! og dette er noe han elsker å gjøre.

Trenger en mer bevis?
Vis hele sitatet...
Ti tegn:Ja
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror ikke han fyren hadde villet eller turt å gjøre noe imot de hamburger glade guttenes vilje.
Tror heller ikke han hadde klart å lure noen til å bli med ham hjem alene, uten at de skjønte hva som var på gang.
Hadde en slik en som gikk rundt barneskolen da vi var liten. Prøve å dele ut CDèr til oss, i håp om å få seg venner. Var faktisk folk som ble med ha hjem også. Han var skikkelig ekkel, blottet seg og snakket perverst til små unger. Men han gjorde aldri noen noe.

Disse folka er ikke langt ifra å bo i psykriatisk bofelleskap, fordi de er så mentalt tilbakestående. Det er trist å se voksne mennesker oppføre seg slik.
Det jeg lurer på er om det i det hele tatt er noen som følger opp disse folkene. Burde jo vært et psykiatrisk team eller noe lignende i bildet.
Så forresten Sotra pedoen for ca 1 år siden, tror han bor der ennå.
Vi har selveste "navle-mannen" her i Bergen også. Har selv vært så heldig å støte på ham. Ikke et behagelig møte.
Sist endret av Spliffz; 17. november 2009 kl. 09:06. Grunn: Skrivefeil
▼ ... noen uker senere ... ▼
hehe, ja jeg kan banne på at det er sant.. har selv bodd på sotra og er oppvokst der, er veldig mye rykter om hvor han er nå..noen sier han er dø, noen sier i fengsel og noen sier han har flyttet..vi vet ikke:P men iallefall, jeg har bevis på at det er sant:P han var gymlæreren til min far...så ja..-.-'' men skjedde ikke noe med min far da