Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  106 13700
Hvorfor henger folk seg opp i hvordan andre velger å leve sine liv? Hva har f.eks. TissemannX, KjellFresh
eller Aeon_Illuminate med hva jeg velger å bruke min egen dyrekjøpte tid på? Jeg er "nyttig" for samfunnet
ellers, gjør min jobb og betaler min skatt og mine avgifter.

Som Bill Hicks så treffende sier det: "It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom."
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Hvorfor henger folk seg opp i hvordan andre velger å leve sine liv? Hva har f.eks. TissemannX, KjellFresh
eller Aeon_Illuminate med hva jeg velger å bruke min egen dyrekjøpte tid på? Jeg er "nyttig" for samfunnet
ellers, gjør min jobb og betaler min skatt og mine avgifter.

Som Bill Hicks så treffende sier det: "It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom."
Vis hele sitatet...
Da håper jeg virkelig du er "nyttig" for samfunnet siden du rakker ned på andre, som i dine øyne tydligvis ikke er det. Noe det i grunn ikke virker som du er...!!
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Da håper jeg virkelig du er "nyttig" for samfunnet siden du rakker ned på andre, som i dine øyne tydligvis ikke er det. Noe det i grunn ikke virker som du er...!!
Vis hele sitatet...
Hvor rakker han ned på andre i innlegget sitt?
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
katie melua har jo innrømmet at hun har røyket hasj når hun har skrevet sanger, og hun er jo ganske flink. så vet ikke helt hvordan marijuana skal dempe kreativiteten.
Vis hele sitatet...
Sounds legit. Bare fordi Katie melua er flink mens ho er høy, betyr det jo at alle andre er det.

Tulling :P
Sitat av Knask Vis innlegg
Hvor rakker han ned på andre i innlegget sitt?
Vis hele sitatet...
Tror jeg har vært litt kjapp i svingen der, for husker ikke engang at jeg har skrevet innlegget..
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Hvorfor henger folk seg opp i hvordan andre velger å leve sine liv? Hva har f.eks. TissemannX, KjellFresh
eller Aeon_Illuminate med hva jeg velger å bruke min egen dyrekjøpte tid på? Jeg er "nyttig" for samfunnet
ellers, gjør min jobb og betaler min skatt og mine avgifter.

Som Bill Hicks så treffende sier det: "It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom."
Vis hele sitatet...
KP for Bill Hicks referanse

En utrolig mann, som verden savner sårt!

Det var alt
ArbeidsledigProletar
Jeg har ikke lest tråden, men hva TS's sitat peker på er jo apati, er jo ikke akkurat noe nytt og "overbevisende" ved det da.