Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  102 11490
Sitat av Potle Vis innlegg
Jeg tenker at her er det en god blanding av meninger, så hvorfor ikke bidra?

For det første, jeg mener at folk som opplever seg tiltrukket av mindreårige (ja jeg er en av dem) bør avstå fra kontakt, og eventuelt heller tenke alternativt som eksempelvis finne seg en kortvokst som kan være med på rollespill.

I nøden spiser fanden fluer.

Når det gjelder akkurat dette med konfrontasjon og konflikt, så er de noen fett-klump hjerner der ute som befinner seg på et så infantilt utviklingstrinn at de har ikke kommet seg ut av barnehagen og ikke fatter konseptet at en teskjei trenger ikke gå igjennom mer enn to ekstra centimeter med fett om man veier 180 kg, enn om man veier 90 kg.

Det er 13 lett tilgjengelige punkter på kroppen som kan lages hull på i nødverge, og vanlig billig beskyttelsesutstyr (les: koster under 10000 NOK) stopper ikke relativt billig "selvbeskyttelsesutstyr".

Det er en del folk som kunne tenket seg å gått inn i en slik konflikt, og de bør man ikke lokke til seg.

Personlig styrer jeg klar av tull (på alle måter), men jeg vet hvor teskjeien kan punktere ballongene til forvokste fettklump-hjerner på barnehagestadiet hvis jeg mot eget valg skulle bli satt i en situasjon hvor valget sto mellom å bli potensielt skadet for livet eller forsvare meg i nødverge.

Stalltips: Blod ifra vener er ikke rødt, det er drittbrunt og det stinker rust, og går det hull på to viktige punkter så har man under ti minutter igjen.
Vis hele sitatet...
Ja for du ser på deg selv som noe bedre enn enn fett-klump hjerne selv eller? Du bør ikke... er ikke riktig her. Du SKAL avstå fra all kontakt med mindreårige om du er tiltrukket av mindreårige, din gris.

Jeg applauderer alle som tar saken i egne hender når ikke vårt rettsvesen kan bidra, eller politi ikke gjør sin jobb. Selvsagt syns jeg det er en ukultur og måtte poste det for likes og fame men det får kanskje de pedofile til å tenke seg om en gang til før de gjør noe. På det settet er jeg enig i at samme straff bør kunne forventes tilbake om det er tvil i påstand mot noen, anklager jeg noen for pedofili (ja jeg snakker om alle typer her) skal det være helt sikkert før du offentlig gjør det. Men er det helt sikkert at vedkommende er pedofil og har prøvd å gjøre noe eller har gjort noe mot en mindreårig, bør vedkommende straffes av samfunnet.

Du kan være så politisk korrekt du vil, men se for deg at ditt eget barn blir tafset på av en ekkel jævel.
Lovens lange arm henlegger saken eller gir vedkommende 1-5 mnd ubetinget i fengsel når skaden ikke kan fikses, evt såpass lav straff iforhold til omstendighetene. Vel, i de tilfeller er det på sin plass at samfunnet gir vedkommende en lekse i hva som forventes av deg som menneske.

Kudos til disse 16-åringene.

Og til vedkommende som ble tatt med buksa nede, han kommer nok til å få seg en fin opplevelse i fengsel når han selv skal få smake sin medisin.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Potle Vis innlegg
Som du er klar over da du har selv nevnt det i dine forsøk på å være lur, så er den faktiske definisjonen på pedofili ganske forskjellig ifra den feminazi-forvrengningen, hvor man faktisk presterer å pushe meningen at en femtiåring som er interessert i 17-åringer er "pedofil", sånn bare av rene stigmatiseringshensyn.


Egentlig burde jo pedofile fått premie, ikke sant?
Eller kanskje det er absurd å påstå at andre støtter overgrep?
Det interessante her er når oppstod skaden, hvis en jente på ni sitter og gnikker på musa si for et publikum og selv opplever det som veldig pirrende, og politiet kommer inn i bildet og skal ha det til at det er tvang eller trusler sånn bare for å legitimere dyneløftingen som har negative konsekvenser for henne.
Vis hele sitatet...
Du unnlater å svare på spørsmålet, forskning sier Pedofili er en legning, noe man ikke bestemmer selv. I stedet for å svare, så prøver du å unnvike spørsmålet helt og projiserer utover: Det er plutselig feminister, som streber etter likestilling, som er ulven i denne historien og du skal få premie?
Så serverer du et merkelig og unikt scenario om et barn som onanerer ville resultert i rettslig konsekvenser for voksne som tilfeldig måtte observere det? Gi meg et bevis på denne ville påstanden, det finner du ikke, det er ren fantasi fra din side.

Jeg har noen gloser som skulle vært ytret her men jeg holder meg i skinnet.


Sitat av Potle Vis innlegg
Jeg har ikke "kortsluttning" og anbefaler derav å IKKE ha kontakt med mindreårige om man skulle like dem litt for mye. Man kan fort havne i en situasjon der hvor man selv blir utnyttet, men... det snakkes det jo aldri om, for kvinner er jo kun ofre, alltid, og aldri aldri ALDRI små unge horer som samfunnet må beskyttes mot med å straffe menn.
Vis hele sitatet...
Igjen, deflektering, det er plutselig ungene som er for dristige nå? Man ser den klare paralellen til "ja men du kledde deg jo litt dristig, så du har jo skyld i at du ble voldtatt du og"

Sitat av Potle Vis innlegg
Karen som driver den kanalen er ganske smart, og jeg anbefaler å krafse til seg litt modenhet og bare overse tongue-in-cheek navnet, se forbi det og gi det et forsøk.
Vis hele sitatet...
Nei det er han absolutt ikke, dette er standard incel oppgulp: Menn er jakteren, kvinner er bare kravstore babymaskiner i korte trekk.
Det fascinerende her er at enhver person som faktisk drar ut og sosialiserer med folk vet at hele incel greia er tull: Det finnes tonnevis med ressursterke jenter/damer/kvinner med helt vanlige mål her i livet: Få seg en god utdannelse og jobb, ha det gøy, bli sammen med en god partner som de vil dele livet med, som de vil jobbe sammen med for skape et godt hjem, familie og alt som hører med.

Må jeg dra opp eksempler av f.eks 14årige Laura Dekker som dro på jordomseiling alene, Malala som stod opp i mot Taliban eller de hundre tusenvis av hjemmene der mannen er hjemmeværende og kona er tilbyderen? Nei for i sistnevnte eksempel er så stridende med verdensbildet incels har at de flipper helt om og kaller mannen en "cuck" og underdådig tosk.


Sitat av Potle Vis innlegg
Forøvrig eksisterer det ikke rettferdige rettsaker i Norge for denne typen lovbrudd, og din oppfordring om dødsstraff er faktisk et eksempel på akkurat det.
Vis hele sitatet...
Vel, vi har jo ikke dødstraff i Norge, så jeg ser ikke relevansen med utalelsen til de som ønsker dødstraff på overgripere og at det skal tegne noe som helst bilde av hva Norsk rettspraksis i saker med overgrep mot mindreårige er.


Sitat av Potle Vis innlegg
Du er klar over at konteksten her er slik at jeg kan gå til politianmeldelse mot deg for å oppfordre til drap, og at du i din stilling kan risikere å måtte forklare deg for din sjef?
Det er ikke sikkert du egner deg til jobben din hvis du faktisk er av den mening at noen burde drepes, helsevesenet krever i utgangspunktet at man IKKE ønsker å avlive andre mennesker men heller prøve å hjelpe dem.
Vis hele sitatet...
Nei, du har intet grunnlag å anmelde Astro_man for å ytre sin mening, DET er faktisk yttringsfrihet, som mange må bli påminnet om: Du kan si din mening uten konsekvenser fra stat. Andre har fremdeles rett til å ignorere deg, eller be deg dra til hælvette ut av sin bopel om du står å ytrer ting de ikke liker.

Det er en klar forskjell i å si at "de burde drepes" kontra "kom igjen folkens, vi går sammen og dreper de"

Sitat av Potle Vis innlegg
Som en siste betraktning: Det er en del massemordere som arbeider i helsevesenet og slipper unna med å begå drap fordi de velger seg sårbare ofre og gjerne dreper dem over tid med feil medisindosering, og det er en av de tingene man sjelden eller aldri hører om.
Vis hele sitatet...
Det finnes noen saker ja, men i sammenhengen blir dette enda en tåpelig projisering, du prøver plutselig å male helsearbeidere som noen som en stor trussel. Det er merkverdig da du står å maler en hel yrkesgruppe som potensiele massemordere.

Tilbake til sakens kjerne så må det bli mer lavterskeltilbud for de med slike lyster: Det må gå an å gi behandling. Hvem aner hvor mange som tiltrekkes barn her i verden og aldri begår overgrep? De fortjener all hjelp de kan få men jeg kvier meg til å gi de noen premie som du etterspør.

Det jeg savner hos deg er en smule ydmykhet, og således vil jeg påstå at de folka med en tiltrekning til barn, men som ikke begår overgrep, aldri ville assosiert seg med en som prøver å legge skylden på barna eller feminister. Det er noe dypt forstyrrende med måten du hele tiden deflekterer skylden på andre enn overgriperen selv.
Enten er det fravær av intellekt eller tilbøyelighet mot vold som er årsak. Er misbruk eller vold på noen måte akseptabelt, min personlige mening er nei. Voldtekt, misbruk av barn eller generell vold mot andre mennesker er i et moderne samfunn uakseptabelt. Om man skal sette opp en felle for, i dette tilfelle personer som ønsker sex eller kontakt med personer under 16, så skal Politiet bli involvert. Alt annet som skjer utenfor dette fremstår som ikke annet enn mennesker som ønsker å skade andre. Skal man spekulere med diagnoser, hvorfor ikke psykopater. Det ligger bak denne ønske om å skade andre mennesker fra seriemordere til hooligans. Videre at en gruppe får økt antall medlemmer. For meg er dette en helt åpenbar dokumentasjon på mob-mentalitet. Like mye psykopati(ihvertfall någet tilsvarende), trolling uten å forstå konsekvenser til å være der man ser frem til den video. At noen ønsker å ha sex med en mindreårig (voldtekt?) er totalt langt utenfor akseptabelt, derimot, drepe eller skade en slik skal være straffbart. Det er lenge siden vi fikk evnen til å gå oppreist.