Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  116 12479
Sitat av norboost Vis innlegg
Fin grafikkmotor, elendig plot som man har sett utallige ganger før, fullt av bugs. Har også satt meg fast flere ganger både i og under trapper, mellom diverse ting og en gang i en busk!?

Har nå forsøkt to gjennomspillinger der jeg har startet/stoppet spillet flere ganger, og til og med startet maskinen på nytt et par ganger. Har opplevd å miste savegamet 2 ganger nå, og det er tilsynelatende ingen mulighet for å få det tilbake igjen. Hadde kopiert ut et savegame fra rett etter introen, men heller ikke det er mulig å bruke om jeg kopierer det inn i savegame-mappa igjen.

Ser ikke for meg at jeg gidder å prøve en runde til.
Vis hele sitatet...
Utfordrer deg til å nevne flere spill som har lik plot, for den var ganske unik i mine øyne.
Bruker du piratkopiert-FC3?
Sitat av grims Vis innlegg
spesielt vaas. fy søren han er badass
Vis hele sitatet...
Did i ever tell you the definition of insanity?

Elsket Vaas beste karakter innen dataspill of the year? ville nesten ikke drepe han joo...
Tenkte mer på spillfølelse generelt, spillet føltes (i hvert fall for meg) prikk likt just cause 2, bare at man ikke hadde grappling hooken da. Kanskje det bare er jeg som er sær, men jeg så ikke stort annet å skryte av enn en grafikkmotor med litt fint lys.

Sitat av freeaak Vis innlegg
Bruker du piratkopiert-FC3?
Vis hele sitatet...
Om det var til meg så har jeg prøvd begge, hjalp lite å skifte til piratversjon.
Sist endret av norboost; 16. desember 2012 kl. 00:20.
Jeg har ingen problemer med MP, og ja en oppdatering har kommet for noen dager siden tror jeg

Sitat av norboost Vis innlegg
Fin grafikkmotor, elendig plot som man har sett utallige ganger før, fullt av bugs. Har også satt meg fast flere ganger både i og under trapper, mellom diverse ting og en gang i en busk!?

Har nå forsøkt to gjennomspillinger der jeg har startet/stoppet spillet flere ganger, og til og med startet maskinen på nytt et par ganger. Har opplevd å miste savegamet 2 ganger nå, og det er tilsynelatende ingen mulighet for å få det tilbake igjen. Hadde kopiert ut et savegame fra rett etter introen, men heller ikke det er mulig å bruke om jeg kopierer det inn i savegame-mappa igjen.

Ser ikke for meg at jeg gidder å prøve en runde til.
Vis hele sitatet...
Hmm, har aldri blitt sittende fast i noe som du sier. Har nesten ikke funnet noen bugs untatt da jeg skulla møte Buck i et fjell. Han lå rett og slett i luften og solte seg. Har aldri crashet hos meg, aldri mistet savegame... Installer nye skjerkort drivere?

Sitat av Benjy Vis innlegg
Did i ever tell you the definition of insanity?

Elsket Vaas beste karakter innen dataspill of the year? ville nesten ikke drepe han joo...
Vis hele sitatet...
Nei nei, beste karakteren i et dataspill of the CENTURY! Hadde heller ikke lyst til og drepe han, ville bare se mer cutscenes av han :P

I AM YOU, AND YOU ARE ME!
Dette spillet er jo bare helt sjukt fett!!
Sykt bra spill

Litt panikk når du er midt i et mission så plutselig hopper det en tiger ut av buskene!
Sist endret av heihallohade; 19. desember 2012 kl. 00:27.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Sykt bra spill

Litt panikk når du er midt i et mission så plutselig hopper det en tiger ut av buskene!
Vis hele sitatet...
Jeg dreit nesten i buksa første gang en krokodille angrep meg! Var ikke klar over at dyr i VANNET angrep...
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Haier er jo det værste som finnes, holdt på å dø når jeg ble angrepet av en.
Et av få spill som er verdt mer enn de selger det for! Støtt Ubisoft og kjøp det hvis du faktisk liker det
Synes spillet var alt for lett, bortsett fra én eneste sekvens og det var da jeg skulle beskytte flystripa. Da fikk jeg en checkpoint mens jeg hadde en halv strek i helse med ca 10 gærninger innkommende på alle sider. Ellers var spillet piece of cake, selv på 'hard'.
Ny oppdatering idag, 1.04.

Online funker fortsatt ikke
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant ut hvorfor online ikke fungerte, man kan ikke ha Å,Ø eller Æ i passordet sitt på Uplay -.-
Byttet passord og det funket med en gang
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Haier er jo det værste som finnes, holdt på å dø når jeg ble angrepet av en.
Vis hele sitatet...
Da er vi to, skvetter like mye vær gang. x)

Men jeg sliter med det opdragget Dobbeltgjengeren, fii å vanskelig det er å komme forbi de to som sitter sammen. x) Har prøvd det meste men dem ser meg i siste liten vær gang. (Dem når du akkurat kommer inn hulen.
Game disconnected
pokemon's Avatar
Skal teste spillet senere idag, burde jeg spille de andre først eller er det like gøy uten?
Sitat av pokemon Vis innlegg
Skal teste spillet senere idag, burde jeg spille de andre først eller er det like gøy uten?
Vis hele sitatet...
Like gøy uten
Sitat av pokemon Vis innlegg
Skal teste spillet senere idag, burde jeg spille de andre først eller er det like gøy uten?
Vis hele sitatet...
Far Cry-spillene har ingen direkte sammenheng mellom hverandre, så det spiller ingen rolle om du ikke har spilt de to første.