Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1781 145455
Jeg skulle inn på thehansofuderation.org i sted, og jeg skreiv feil.. eller, jeg tenkte feil.
Så det ble http://thedharmainitiative.org/
Noen som vet noe om denne? Brukernavn/passord?
Det er en uoffisiell side. Det er alt jeg vet. MD5-kryptert login.
Jeg er ikke en sånn person som driver å laster ned alle
episodene for så å se dem i ett strekk.
Jeg liker å følge med på serien på TV og glede meg til
neste episode.
Det er liksom litt av spenningen synes jeg.
Vi som laster ned venter jo også i spenning på neste episode
CrazyWorm: Trodde du virkelig at alle lost episodene kom ut på en gang?
Selv om vi ikke følger med på tv i norge, så må vi vente like lenge mellom hver episode, som vi hadde måttet gjort hvis vi hadde sett det på norsk tv.
Ja, og jeg bruker å se de på TVen og. Blir akkurat det samme, bare uten teksting. Blir bedre i engelsk av det og.
*gleder seg til neste episode*
Sitat av b1rken
CrazyWorm: Trodde du virkelig at alle lost episodene kom ut på en gang?
Selv om vi ikke følger med på tv i norge, så må vi vente like lenge mellom hver episode, som vi hadde måttet gjort hvis vi hadde sett det på norsk tv.
Vis hele sitatet...
Eller noen ganger lengre...
Sitat av b1rken
CrazyWorm: Trodde du virkelig at alle lost episodene kom ut på en gang?
Selv om vi ikke følger med på tv i norge, så må vi vente like lenge mellom hver episode, som vi hadde måttet gjort hvis vi hadde sett det på norsk tv.
Vis hele sitatet...
Hva er da vitsen med å laste ned?
One of the good guys
2rs1's Avatar
1. du får sett det før
2. du kan se det når du selv vil
3. du kan brife med at du har sett det til andre
4. du kan se det flere ganger/titte nøye på detaljer osv.

for å nevne noen
Hmmm..... du har et poeng der.
Tenkte ikke på det.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av CrazyWorm
Jeg er ikke en sånn person som driver å laster ned alle
episodene for så å se dem i ett strekk.
Jeg liker å følge med på serien på TV og glede meg til
neste episode.
Det er liksom litt av spenningen synes jeg.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er uansett at serier blir mer spennende om man kan se de oftere enn en gang i uken. Jeg personlig glemmer serien litt når det går 7 dager mellom hver episode.
Sitat av Maddy
1. du får sett det før
2. du kan se det når du selv vil
3. du kan brife med at du har sett det til andre
4. du kan se det flere ganger/titte nøye på detaljer osv.
Vis hele sitatet...
...og selvfølgelig at det er mulig å følge med på lost diskusjoner der det er andre folk enn bare nordmenn.
Hvor mange episoder er det sendt på amerikansk tv til dags dato av sesong 2? Sendes den 6 i morra onsdag? Driver å laster ned men finner bare til episode 5. stemmer dette?
Stemmer det. Episode 6 kommer natt til torsdag.
Ok. takker. Er blitt hekta jeg..
Nye episoder tror jeg kommer til å gå nesten hver uke fram til jul, vi får trolig ikke en 3ukers pause da.

Sendeskjemaet blir noe cirka sånn som vedlagte bilde her. (note: bare tittlene og sendedatoene fram til episode 8 i sesong2 er bekreftet av ABC)
Sitat av b1rken
CrazyWorm: Trodde du virkelig at alle lost episodene kom ut på en gang?
Selv om vi ikke følger med på tv i norge, så må vi vente like lenge mellom hver episode, som vi hadde måttet gjort hvis vi hadde sett det på norsk tv.
Vis hele sitatet...
Kan man ikke bare gå inn på en
Amerikansk nettside å laste dem
ned? Episodene kommer jo ut i USA
før de kommer til Norge.
Jeg har også hørt om LimeWire.
Sist tirsdag hadde jeg ikke sett en episode Lost, men fikk tak i dvdene og er helt hekta. Denne serien er bare vanvittig spennende. Gleder meg til å se sesong 2 på dvd.
Sitat av CrazyWorm
Kan man ikke bare gå inn på en
Amerikansk nettside å laste dem
ned? Episodene kommer jo ut i USA
før de kommer til Norge.
Jeg har også hørt om LimeWire.
Vis hele sitatet...
Et par timer etter episodene blir sendt på TV i USA blir de lagt ut på nett. Jeg tror du bør satse på torrent for å få disse ned raskt.
P2P-programmer som Limeware egner seg ikke til å laste ned TVserier, siden man har liten kontroll over hva det egentlig er man laster ned.

Finn deg en fin torrentside, og vent på at den blir sluppet der.
Er det i natt nr 6 kommer ut?
One of the good guys
2rs1's Avatar
Sitat av Viva la Opium
Er det i natt nr 6 kommer ut?
Vis hele sitatet...
Ja, i natt / i morgen tidlig.

http://www.pogdesign.co.uk/cat/ er forresten en fin side.
Sitat av Croyfer
Et par timer etter episodene blir sendt på TV i USA blir de lagt ut på nett. Jeg tror du bør satse på torrent for å få disse ned raskt.
P2P-programmer som Limeware egner seg ikke til å laste ned TVserier, siden man har liten kontroll over hva det egentlig er man laster ned.

Finn deg en fin torrentside, og vent på at den blir sluppet der.
Vis hele sitatet...

Tenkte meg det, ja.....
Vel, ska`kke gå glipp av LOST ikveld iallefall!!
Sitat av GrooveTub
Vis hele sitatet...
Hvis man fryser den episoden der, akkuratt i det bilde. Se da til høyre, på de krukkene som har denne dharma logen overalt. Den er på alt der inn i det rommet.

Men på dørkarmen over, står det noe der eller er det bare meg som synes det står noe der?


Så, http://www.thehansofoundation.org/ siden

Ser man på: Active Projects linken
http://www.thehansofoundation.org/activeproject.html
Så er det en skjult link nedenfor den nederste, da kommer det opp en grønn firkant, WTF!?

Og nå på den big spaceship siden er det nå et "romskip" men det er en sånn haitype, og bildet er en link.

Dette betyr sikkert ikke noe, men jeg ville bare si ifra, har heller ingen teori lenger hehe
Fatter null lenger, gleder meg til i natt/morgen tidlig.
Den grønne firkanten er jo en film..

Deit: Den samme som er i bunkeren.. Skummelt..
Sist endret av Cybergasm; 9. november 2005 kl. 22:36.
Slutten på 206 eide hardt!
Fefaen så de leker med oss de lost folka som lager serien clues overalt og sånn, DIGG.
Sitat av Viva la Opium
Slutten på 206 eide hardt!
Vis hele sitatet...
Må si meg hardt enig der!
Sitat av CrazyWorm
Jeg er ikke en sånn person som driver å laster ned alle
episodene for så å se dem i ett strekk.
Jeg liker å følge med på serien på TV og glede meg til
neste episode.
Det er liksom litt av spenningen synes jeg.
Vis hele sitatet...
enig med deg der, jeg synes det er halve morroa..
Jeg har noe med 3 eppisoder etter den som er nå men jeg ser dem heller på tv..

Må si at lost er den eneste serien som jeg har klart å følge med på hver uke, andre serier detter jeg ut av, da laster jeg dem heller ned..
Sist endret av Toonamy; 10. november 2005 kl. 19:27.
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Syntes det var ganske lite som skjedde i dagens episode. ble litt skuffa, men slutten fikk meg til å lure litt mer på hvem de skal ta livet av..
Hva mener du med hvem de skal ta livet av ?
Synes dagens episode var veldig spennende. Særlig slutten.
Polle, det er veldig åpenbart da?
Spoiler
Hvis ikke, kan jeg nevne at det er [COLOR=White]shannon[/COLOR] som dør.

Edit: Croyfer: Produsentene har sagt at 1 skal dø.
Sist endret av Dice; 10. november 2005 kl. 19:48.
Åja Dice sånnsett. Tror nok ikke Polle har sett dagens episode da

Det va jo synd at Shannon ble skutt da!
En ting jeg har tenkt på her. Alle husker vel den hanso brief filmen som ble vist til jack og locke. Hvorfor hadde denne lyd? Han brukte jo en bilderull/filmrull, disse består jo bare av bilder, ikke magnetiske punkt eller andre faktorer som gjør at man kan få musikk fra den.
Det samme gjelder maskinen, denne har jo ikke mulighet for å produsere lyd fra bånd.

Er det jeg som er på bærtur eller har jeg et poeng?
Sist endret av Chubby; 10. november 2005 kl. 20:22.
Du er på bærtur. Slike filmer har også et lydspor som spilles av
Har selv sett Karius og Baktus på et slikt videoapparat.
Enten er det jeg som har blitt herdet mot lost, eller så har serien mistet all spenningen. Denne episoden var innlysende hele tiden, sånn at jeg ikke ble overrasket en eneste gang...
Enten det, eller så er det at folk har skyhøye forventninger til hver eneste Lostepisode. Personlig tror jeg at serien bare er nede i ei lita dump, og at det kommer til å ta seg opp igjen
Noen som vet hva walt sa for noe ? Når han kom inn i teltet til shannon, jeg gidder ikke å spille av lydfilen baklengs, siden jeg ikke har prog. for det...
Den første gangen når Shannon ser han i teltet sier han noe slikt som: "They're coming and they are close"

Den andre gangen når de ser han i skogen klarer jeg ikke å finne ut hva den hviskelyden sier. Jeg har prøvd å spille den av baklengs, men skjønner ikke hva det er de sier.
Credits til meg da siden jeg mekka det shannon hørte i teltet
Heh.. jeg synes det er lit artig, walt dukker opp i skogen, så holder han fingeren framfor munnen, det internasjonale tegnet til "hysj". Å enda, så skal ho dumme dumme shannon skrike ut, på lik linje med han domme micheal, "WAAAAALT". Hun bare irriterte meg, sitter på stranda de 5 første dagene og syter, så 3 uker senere så klager hun om at ingen tar hun seriøst. Wonder why... Synes ikke det var det største tapet serien kunne ha, det at hun daua altså.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Glad jeg så dagens episode før jeg leste her. Selv om forbanna vg ødelagte fra før av.

*edit*

Bra de skal lage en lost film da slik at de som fikk sparken/forsvant skal få mer penger.
Sist endret av Alphanio; 10. november 2005 kl. 21:24.
Sitat av z10an
Glad jeg så dagens episode før jeg leste her. Selv om forbanna vg ødelagte fra før av.

*edit*

Bra de skal lage en lost film da slik at de som fikk sparken/forsvant skal få mer penger.
Vis hele sitatet...
LOST-film?
Noen som har dvd`n av lost? Synspunkter av den?
Vel, nå er det ikke heeeelt sikkert at hun døde.
Vet aldri helt med LOST. Sawyer var jo rimelig skakk på slutten og.

Hadde gleda meg til å få se The Others jeg, litt skuffet, var ikke så mye som skjedde i denne episoden..

Nanospoiler, om neste episode.. :
[COLOR=White]"The harrowing first 48 days in the lives of the tail section survivors are revealed."[/COLOR]
Gleder meg.
Sist endret av elodin; 11. november 2005 kl. 17:49.
Sitat av HanZl
Noen som har dvd`n av lost? Synspunkter av den?
Vis hele sitatet...
Jeg har den. Er ikke noe spesielt med den egentlig, men litt greit å ha alle episodene fra sesong en på dvd. Bonusmaterialet er greit nok, men ikke noe "wow!".
Sitat av helk
Vel, nå er det ikke heeeelt sikkert at hun døde.
Vet aldri helt med LOST. Sawyer var jo rimelig skakk på slutten og.
Vis hele sitatet...
Husker når broren til Shannon daua var det nesten akkuratt det samme...Var litt spenning om han eller hu gravide jenta skulle daue...Veit at noen skal daue men ikke hvem :P

Gratulerer til neste som skriver med post nr 1000 i denne evig lange tråden ;D
Lost har dabbet av og kommer til å dabbe mer og mer av etterhvert som sesongene øker.